SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Slimpie had volgens mij suikervrije ranja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Suikervrije ranja you say? Ff morgen kijken dan!
Maar zit daar ook niet weer aspartaam in?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Slimpie had volgens mij suikervrije ranja.![]()
En anders even kijken in het reformschap in de supermarkt. Misschien dat daar ook nog iets staat.
si.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zit daar ook niet weer aspartaam in?
ook een optie, al zal je er weinig van afvallenquote:
Ik wil geen aspartaamquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
si.
[..]
ook een optie, al zal je er weinig van afvallen
Nou het is niet dat ik het niet lust ofzo. Maar na 10 glazen water per dag wil je wel eens wat anders zeg maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
het beste is gewoon water te leren drinken. Eigenlijk.
Dat zei ik idd in het vorige topic. Ga ik maar eens proberen!quote:
WAAROM zou je TIEN glazen per dag willen drinken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik het niet lust ofzo. Maar na 10 glazen water per dag wil je wel eens wat anders zeg maar.
Oke 10 is overdreven. Beker of 6. Kleine bekers. Telkens water is gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM zou je TIEN glazen per dag willen drinken?
Je moet het niet overdrijven he, mensenlichaam heeft 1,5 tot 2,5 liter vocht per dag nodig. Daar haal je al snel een liter van uit je eten (bij een normaal voedingspatroon). Dus je hoeft maar 1 tot anderhalve liter bij te drinken. Dat zijn drie koffie / thee en vier glazen water.
ik vind spa rood erg lekker. We hebben nu thuis en op het werk een machine die dat levert, en ik merk dat ik daardoor veel meer water drink. Schijfje citroen of een paar frambozen ofzo erin is ook lekker. Daarbuiten drink ik eigenlijk alleen maar koffie en alcoholische zaken...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke 10 is overdreven. Beker of 6. Kleine bekers. Telkens water is gewoonimho
Karvan cevitam had een paar jaar geleden ook echt superchille light limo, maar volgens mij is die nu uit de schappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef Goodbye het volgende:
Jumbo heeft suikervrije limonadesiroop zonder aspartaam. Ik vond er alleen een 'maf' smaakje aan zitten, dus ik drink liever af en toe een glas karvan cevitam
Juist wel! Ik heb er haske veel informatie over opgezocht omdat ik een beetje knetter werd van 15-20 keer per dag pissen met 2,5 liter water. Vocht uit je eten telt gewoon mee. Why wouldn't it?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vocht uit je eten telt toch niet mee voor de totale vocht inname die aangeraden wordt?
Vlgs mij is 1,5 tot 2l vocht per dag gewoon echt vocht-vocht.
Lijstje:
O: Brinta
T: Klein handje cruesli wegens late O
L: 1 dubbele bh met komijnenkaas, 1 half perenijsje
T: kwark met bessen en bramen
D: macaroni m vegetarische saus
T: geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |