Helaas koop jij er niks voor. Kenjenagaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Braddie het volgende:
Jaren 80 of niet, het imago is er nog steeds..
Logisch als je gestolen consoles doorverkoopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zolang ze niet gepakt worden zijn het model burgers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ze gaan met de tijd mee, vergis je niet.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zolang ze niet gepakt worden zijn het model burgers.
maargoed, een beetje raar vind ik dit dan weer wel, want ik ben dus ook opgegroeid in Hilversum, en dit was echt iets dat maar heel vaagjes bekend was. En het was al helemaal niet zo dat je bij mensen met de naam van Dijk meteen dacht: oooh, van die criminele familie natuurlijk!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
En ik word er als totale tegenpool van de famillie (niet agressief, netjes.. goed gemanierd) altijd maar uitgepikt, want ik heet óók Van Dijk.
Dat geldt voor vele straten aan die kant van het spoor. Om het nog wat erger te maken hebben ze het grootste gedeelte maar 1-richting gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat stuk is echt fucking kut.. om te lopen gaat het nog welMaar op de fiets is het al kut (Zéker als je wilt oversteken de Kerkbrink op
)
Wat een heldquote:Bradley is onze jongste telg. Aan Bradley gaat het leven met vlagen van plezier en onbezorgdheid voorbij. Bradley houdt van mensen en contact. Maar Bradley kan ook in zichzelf gekeerd zijn en dan koestert hij zijn grote liefde, zijn keyboard en haalt daar het complete leven uit. Bradley doet graag twee dingen tegelijk maar wonderwel altijd benijdenswaardig goed. Maar daarmee houdt het niet op, Bradley is gezegend met de gave van het absolute oor. Zijn solo’s zijn nooit ingestudeerd, altijd slim gevonden en anders maar bovenal funky en ritmisch. Als een liedje klein en liefdevol is verandert Bradley en speelt hij als een koele bries in een zwoele zomernacht. Bradley speelt al jarenlang in verschillende formaties en beheerst verschillende muziekstijlen van Queen tot Tower of Power.
Wil je ritme, wil je meer, kom luisteren naar Bradley bij Love to Lounge en voel wat er met je gebeurt.
Je bent iets te dik knul.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met m`n bandDit is een vrij normale foto.. of is hier ook wéér iets mis mee?
Misschien ga ik met hele rare mensen om ja..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maargoed, een beetje raar vind ik dit dan weer wel, want ik ben dus ook opgegroeid in Hilversum, en dit was echt iets dat maar heel vaagjes bekend was. En het was al helemaal niet zo dat je bij mensen met de naam van Dijk meteen dacht: oooh, van die criminiele familie natuurlijk!
Dus misschien ga je toch met rare mensen om ofzo?
Maar heb je de zangeres wel eens gedaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
(Die text heb ik niet zelf geschreven..)
maar geef dan ook een valse naam!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien ga ik met hele rare mensen om ja..![]()
Maar als ik gewoon ergens een kroeg in loop, en er word mij gezegd "Hey, je ziet er bekend uit.. hoe heet je ? " En ik zeg m`n naam is het altijd.
BEN JIJ DE ZOON VAN CEES?!?!? EN HET NEEFJE VAN GEORGE??!?!?!?
Ben, gezellig jongen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef TUFKAL het volgende:
https://plus.google.com/103691102682831769717/posts
Schattig
Weet ik. Maar vind het wel leuk, srs.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, ooh dat weet je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar vind het wel leuk, srs.
EN ik zou Grada doen
Dat is m helemaal niet jonguhquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef fokneger het volgende:
Maar even serieus, hè. Heeft Braddie echt niet in de gaten dat iedereen hem in de zeik neemt?
Ja, is gewoon iemand die die site gebouwd heeft en van teksten voorzien. Zo praat je vast niet over jezelfquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, ooh dat weet je?![]()
Vind het ook wel leuk om lekker in die band te spelen, eindelijk wat positieve bekendheid en zo.
Ik zou haar NIET doen
Een goeie band gaat allemaal een keer over de zangeres heen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is gewoon iemand die die site gebouwd heeft en van teksten voorzien. Zo praat je vast niet over jezelf
Waarom niet? geile milf :s
Zo praat ik niet over mezelf nee, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is gewoon iemand die die site gebouwd heeft en van teksten voorzien. Zo praat je vast niet over jezelf
Waarom niet? geile milf :s
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef rosepetals het volgende:
Huh wat? Ik weet niks van je familie. Details pls.
Lijkt mij ook, idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een goeie band gaat allemaal een keer over de zangeres heen.
Het is gewoon een verkooppraatje manquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo praat ik niet over mezelf nee, ik kijk wel uit.
Weet best dat ik wel een redelijk beetje kan keyboard spelen (Anders speel ik niet in een band)
Maar om nou te zeggen dat ik zo goed ben als hun zeggen, nee dat vind ik nergens op slaan..
HIer op Fok! weet ik dat 99% van de users mij in de zeik nemen. Maakt me geen reet uit, ik weet toch dat ik diezelfde 99% van de users hier waarschijnlijk nooit zal zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef fokneger het volgende:
Maar even serieus, hè. Heeft Braddie echt niet in de gaten dat iedereen hem in de zeik neemt?
Alles goed?quote:
Ja, half werk heeft niemand wat aanquote:
Veel energie achter de toetsen, goede performance neerzetten is het halve werk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Godver, het is net Rowlf achter de toetsen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
HIer op Fok! weet ik dat 99% van de users mij in de zeik nemen. Maakt me geen reet uit, ik weet toch dat ik diezelfde 99% van de users hier waarschijnlijk nooit zal zien.
En als ik ze zou zien dan staan/zitten we waarschijnlijk gewoon gezellig wat te drinken of te praten. Want het internet is natuurlijk 1 en al macho en je anders voordoen dan je werkelijk bent.
Ja hoorquote:
Dijkkiieeequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
HIer op Fok! weet ik dat 99% van de users mij in de zeik nemen. Maakt me geen reet uit, ik weet toch dat ik diezelfde 99% van de users hier waarschijnlijk nooit zal zien.
En als ik ze zou zien dan staan/zitten we waarschijnlijk gewoon gezellig wat te drinken of te praten. Want het internet is natuurlijk 1 en al macho en je anders voordoen dan je werkelijk bent.
Ik heb weleens slechtere livebandjes gehoord moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoorMet jou? Je was weer single had ik begrepen?
![]()
![]()
Maar ff serieus, hoezo weet iedereen dat zijn familie aso is?
Ja weet je.. Het IS gewoon zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Ik respecteer je wel hard hoor Braddie, je geeft gewoon totaal geen neuk wat al die verzuurde ecto FOK!kertjes hier zeggen tegen je.
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens slechtere livebandjes gehoord moet ik zeggen.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
MooiJa gaat stukken beter
Hmm, was nog net geen relatie, dus was technisch gezien gewoon nog single
![]()
Zijn familie is nogal bekend in Hilversum.
Schijnt iets te zijn met criminele activiteiten in het verledenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef rosepetals het volgende:
Maaarrrr waarom is zijn familie bekend daar? Dat word je toch ook niet zomaar?
Goh. Ook echt de hele familie. Joh wat een toestand. Naar voor je braddiebrad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt iets te zijn met criminele activiteiten in het verleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |