Zo praat ik niet over mezelf nee, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, is gewoon iemand die die site gebouwd heeft en van teksten voorzien. Zo praat je vast niet over jezelf
Waarom niet? geile milf :s
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef rosepetals het volgende:
Huh wat? Ik weet niks van je familie. Details pls.
Lijkt mij ook, idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een goeie band gaat allemaal een keer over de zangeres heen.
Het is gewoon een verkooppraatje manquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo praat ik niet over mezelf nee, ik kijk wel uit.
Weet best dat ik wel een redelijk beetje kan keyboard spelen (Anders speel ik niet in een band)
Maar om nou te zeggen dat ik zo goed ben als hun zeggen, nee dat vind ik nergens op slaan..
HIer op Fok! weet ik dat 99% van de users mij in de zeik nemen. Maakt me geen reet uit, ik weet toch dat ik diezelfde 99% van de users hier waarschijnlijk nooit zal zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef fokneger het volgende:
Maar even serieus, hè. Heeft Braddie echt niet in de gaten dat iedereen hem in de zeik neemt?
Alles goed?quote:
Ja, half werk heeft niemand wat aanquote:
Veel energie achter de toetsen, goede performance neerzetten is het halve werk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Godver, het is net Rowlf achter de toetsen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
HIer op Fok! weet ik dat 99% van de users mij in de zeik nemen. Maakt me geen reet uit, ik weet toch dat ik diezelfde 99% van de users hier waarschijnlijk nooit zal zien.
En als ik ze zou zien dan staan/zitten we waarschijnlijk gewoon gezellig wat te drinken of te praten. Want het internet is natuurlijk 1 en al macho en je anders voordoen dan je werkelijk bent.
Ja hoorquote:
Dijkkiieeequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
HIer op Fok! weet ik dat 99% van de users mij in de zeik nemen. Maakt me geen reet uit, ik weet toch dat ik diezelfde 99% van de users hier waarschijnlijk nooit zal zien.
En als ik ze zou zien dan staan/zitten we waarschijnlijk gewoon gezellig wat te drinken of te praten. Want het internet is natuurlijk 1 en al macho en je anders voordoen dan je werkelijk bent.
Ik heb weleens slechtere livebandjes gehoord moet ik zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
(Die text heb ik niet zelf geschreven..)
Mooiquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoorMet jou? Je was weer single had ik begrepen?
![]()
![]()
Maar ff serieus, hoezo weet iedereen dat zijn familie aso is?
Ja weet je.. Het IS gewoon zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Ik respecteer je wel hard hoor Braddie, je geeft gewoon totaal geen neuk wat al die verzuurde ecto FOK!kertjes hier zeggen tegen je.
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens slechtere livebandjes gehoord moet ik zeggen.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
MooiJa gaat stukken beter
Hmm, was nog net geen relatie, dus was technisch gezien gewoon nog single
![]()
Zijn familie is nogal bekend in Hilversum.
Schijnt iets te zijn met criminele activiteiten in het verledenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef rosepetals het volgende:
Maaarrrr waarom is zijn familie bekend daar? Dat word je toch ook niet zomaar?
Goh. Ook echt de hele familie. Joh wat een toestand. Naar voor je braddiebrad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijnt iets te zijn met criminele activiteiten in het verleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |