Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef Knaller het volgende:
Het zal mij een worst zijn wat je allemaal hebt uitgespookt TS.
Nope. Krijg ik ook niet meer denk ik. Ben nu ook wel echt klaar met haar. Ze zoekt het maar uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GelukkigNog steeds geen enkele uitleg gekregen?
Maaarrrr waarom is zijn familie bekend daar? Dat word je toch ook niet zomaar?
Moet je het juiste werk vindenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Goh. Ook echt de hele familie. Joh wat een toestand. Naar voor je braddiebrad.
Maar fijn dat ik nu op de hoogte ben, ik heb de laatste tijd steeds meer het gevoel alsof ik niet meer kan meepraten met roddels enzo
Shownieuws lezeres wordenquote:
Dat, of bij de overheidquote:
Hmm. Ik verwacht gewoon dat ik roddels doorgestuurd krijg via de DM. Natuurlijk niet over alles, maar dit soort dingen verwacht ik wel gewoon netjes gestuurd te krijgen. Ik kom hier nu al zo lang.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hmm. Ik verwacht gewoon dat ik roddels doorgestuurd krijg via de DM. Natuurlijk niet over alles, maar dit soort dingen verwacht ik wel gewoon netjes gestuurd te krijgen. Ik kom hier nu al zo lang.
trouwens even wat anders, waar heb jij sinepedraap gelaten? hebbie em soms vermoord?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hmm. Ik verwacht gewoon dat ik roddels doorgestuurd krijg via de DM. Natuurlijk niet over alles, maar dit soort dingen verwacht ik wel gewoon netjes gestuurd te krijgen. Ik kom hier nu al zo lang.
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! zo werkt dat niet missy. Wil je meedraaien, dan moet je laten zien dat je er wat voor over hebt
Oh en Braddie, als mensen je groeten moet je gewoon zwaaien met je doorgeladen pipa.
Van Dijk. Rosepetals Van Dijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
trouwens even wat anders, waar heb jij sinepedraap gelaten? hebbie em soms vermoord?
Srryquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! zo werkt dat niet missy. Wil je meedraaien, dan moet je laten zien dat je er wat voor over hebt
Oh en Braddie, als mensen je groeten moet je gewoon zwaaien met je doorgeladen pipa.
Klinkt wel geil.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Klinkt wel geil.
Dubbelloops. Jachtgeweer Dubbelloops.
Aangenaam
Braddie Dubbelloops, de echte gangster van FOK! Fok je met Braddie, dan pompt die je vol met zijn dubbelloops.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je achternaam past trouwens serieus goed met mijn voornaam Braddie. Misschien kunnen we wel ruilen van namen, ik vind het niet erg als mensen denken dat ik uit een criminele familie kom. Lijkt me een lekker veilig gevoel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je achternaam past trouwens serieus goed met mijn voornaam Braddie. Misschien kunnen we wel ruilen van namen, ik vind het niet erg als mensen denken dat ik uit een criminele familie kom. Lijkt me een lekker veilig gevoel.
Niet teveel aankomen dan hoor roosje, dan noemen ze je 'Dikke Dijkie'quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk jij wat ik denk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin nu al met lijnen, just in case.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet teveel aankomen dan hoor roosje, dan noemen ze je 'Dikke Dijkie'
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Denk jij wat ik denk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik begin nu al met lijnen, just in case.en alvast een goed
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Dit. Godver, wat een irritante aandachtshoerderij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een topic openen op een publiek forum zodat nóg meer mensen het allemaal lezen heeft erg veel zin denk je ts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |