Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Ynske het volgende:
K ben ook thuis. Ow en believe me, Belgen zijn way much erger x1000 in de auto dan Qwea.![]()
![]()
quote:
Allang mee bezig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Murmeli het volgende:
Oh Qwea kan jij dan in je OP even de mensen zetten die zaterdag komen?
(sorry denk er nu pas aan anders had ik zelf het topic volgeluld en het zelf gedaan)
Net even allemaal opgeslagen op m'n laptop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Oognip het volgende:
QWEA!wat een kutfoto's heb je van mij gemaakt
en nog allemaal in de bucket gezet ook
Snap ik. Uiterst charmant zijn zequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net even allemaal opgeslagen op m'n laptop.
Krijgen wij buitenstaanders de foto's ook te zien of wordt het een privé-kwestie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Fascination het volgende:
Die kop van Greys op het moment van de uitslag.!!!!!1111
Privé-kwestie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgen wij buitenstaanders de foto's ook te zien of wordt het een privé-kwestie?
ja doei, ik heb er 5 van je uitgelaten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Oognip het volgende:
QWEA!wat een kutfoto's heb je van mij gemaakt
en nog allemaal in de bucket gezet ook
Nope. Alleen de mensen die er waren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgen wij buitenstaanders de foto's ook te zien of wordt het een privé-kwestie?
Als iemand van buitenaf foto's had genomen zag ie aan de ene kant de kijkers en aan de andere kant de fotografen, was wel komischquote:
Ja. Die waren dusdanig erg dat zelfs ik zoiets had van : nehhhhquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg, dan motten die wel heel erg geweest zijn.
Liefquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Die waren dusdanig erg dat zelfs ik zoiets had van : nehhhh
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iemand van buitenaf foto's had genomen zag ie aan de ene kant de kijkers en aan de andere kant de fotografen, was wel komisch
Denk aan:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh mèn, ik ben zo benieuwd naar jullie reactie toen Nederland door was!
Ik vind jou zo leukquote:
Je hebt naar 'ons' alleen gezwaaidquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leukIk vind iedereen leuk, ik ben nog helemaal hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bij het naar huisgaan heb ik iedereen gezoend, zelfs niet ESF-ers
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leukIk vind iedereen leuk, ik ben nog helemaal hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bij het naar huisgaan heb ik iedereen gezoend, zelfs niet ESF-ers
Fons moet gewoon Fonsina vinden en samen heel gelukkig wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat was wederzijds
Grappig is dat dan, dat je iemand ziet en denkt: ik vind jou tof
En inderdaad, iedereen was erg gezellig en vrolijk en leuk. Ik was vantevoren nog een beetje bang dat ik me misschien niet zo gaan vermaken maar dat was voor niks
Oh en de niet ESF-ers die er waren zijn erg zoenbaar hoor, zijn mijn kroegkennissenAlthans de meeste wel. Alleen tussen Fons en mij gaat het denk ik niet meer worden dan hele vage kroegkennissen hahaha.
Zie je, helemaal van de kaartquote:
Aah Fonsquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat was wederzijds
Grappig is dat dan, dat je iemand ziet en denkt: ik vind jou tof
En inderdaad, iedereen was erg gezellig en vrolijk en leuk. Ik was vantevoren nog een beetje bang dat ik me misschien niet zo gaan vermaken maar dat was voor niks
Oh en de niet ESF-ers die er waren zijn erg zoenbaar hoor, zijn mijn kroegkennissenAlthans de meeste wel. Alleen tussen Fons en mij gaat het denk ik niet meer worden dan hele vage kroegkennissen hahaha.
Dat zou een goed idee zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fons moet gewoon Fonsina vinden en samen heel gelukkig worden
Naar mij en roos ookquote:
Groeps-zuip-druk? Haha aw. Arme ventquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn.
Hij was ook godvergeten bezopen gisteren. zo erg heb ik hem nooit gezien.
hij beukte me per ongeluk in mijn tiet en ik reageerde best een beetje gepikeerd. en hij met dubbele tong sorry sorry. ik had echt iets van: bok op![]()
Terwijl hij dus eigenlijk heel lief was.
volgens mij was murmeli een beetje grumpy aan het einde van de avond.
was ook vroeg weg voor mijn doen haha.
volgende keer minder eten.
de tering wat lag dat zwaar op de maag. hadden ze er spons in gedaan ofzo?
ja volgens mij is er ook niks fouts aan die jongen maar op de een of andere manier kan ik er niks mee.quote:
Pics van de hontquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil opruimen, maar mn hondje is een beetje ziek. En wil kroelen.
Oh, sowwy, opgelost!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Qwea het volgende:
Cutebai! Ik wil je pmen over zaterdag, is je inbox vol!
hont is uit. Bert is in.quote:
De mijne wil spelen. Ben rot afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil opruimen, maar mn hondje is een beetje ziek. En wil kroelen.
Ga ik onthoudenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan houd ik ze tegoed
Beterschap foor de hont
Kleine hontsquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga ik onthoudenhet is niet een grote hont heur
Er zijn ook leuke chihuahua'squote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Chihuahuamaar niet de rete-irritante
starbucks en koekela stonden in mijn wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef franklop het volgende:
Flinke omweg gehad toek, terwijl het 5 minuten van de kroeg is
nee, deze blaft wel naar andere honden, koffers en kinderwagens, maar dat is omdat hij bang isquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke chihuahua'sniet die kleine kutkeffertjes though die overal naar grommen
Koekela waar!!?!????!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
starbucks en koekela stonden in mijn weg
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nee, deze blaft wel naar andere honden, koffers en kinderwagens, maar dat is omdat hij bang is
meestal toch tot ergens na 12en?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef Oognip het volgende:
Ehm, tot hoe laat duurt die finale zaterdag? Heb het gisteren ook gevraagd, maar ben het vergeten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
Ik heb zo hard gefaald in het nuchter blijven. 2 volle flessen drank voor jan doedel mee genomen naar hotel en terug
en ik heb jou niet gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef Maanvis het volgende:
fuck ben ik weer Greys vergeten te versieren.
Ja idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie de nieuwe clip al gezien van Anouk? Lekker zwaar wordt het nummer ervan...
http://www.zie.nl/video/muziek/Anouk-Birds/m1nzf6nf3x25
Dacht dat ze niet op FOK! gegooid werden zonder toestemming..quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef Ynske het volgende:
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses
Daar staat ook nog wat van foto's
Ik vind het ook een mooie clip, maar het nummer wordt er niet leuker van miquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd.
Vind het wel een mooie clip, maar weet niet of het nummer er nu direct leuker van wordt.
Misschien kunnen we samen reizen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het!En ik kijk wel even hoe het zit met openbaar vervoer, misschien is dat wel te doen.
Want dat was het nog niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie de nieuwe clip al gezien van Anouk? Lekker zwaar wordt het nummer ervan...
http://www.zie.nl/video/muziek/Anouk-Birds/m1nzf6nf3x25
opgelostquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef Ynske het volgende:
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses
Daar staat ook nog wat van foto's
zag er ook 2 leuke van je tussen hoor Takaiki.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef Takaiki het volgende:
Omg, net de photoemmert gezienen
en
en dan nog een paar keer
bij een paar plaatjes waar ik zelf op sta
Ik kom iig niet meer op dit soort meets. Te belachelijk voor woorden dit.quote:
Donequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef Ole het volgende:
Mag ik op het lijstje![]()
![]()
![]()
![]()
Mits vlaggetje natuurlijk
Ach nee niet doen ,het is altijd nog goed gegaan en laat een sukkel dat nu niet verpestenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom iig niet meer op dit soort meets. Te belachelijk voor woorden dit.
Die zijn er ook, maar toch ook een paar waarvan ik denk: Meh, veel lijf, weinig hoofdquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
zag er ook 2 leuke van je tussen hoor Takaiki.
of jij wel en stefan nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerste keer dat het gebeurd volgens mij.. met sjoelen er is iig nooit een foto zomaar op FOK! of facebook geplaatst.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb niet alles nog gezien maar sowieso 2 hele leuke en paar normale. Dus niks om je zorgen om te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar toch ook een paar waarvan ik denk: Meh, veel lijf, weinig hoofdIk vind mezelf altijd zo massief op foto's
Ofquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is een betere oplossing dunkt mij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
of jij wel en stefan niet
zovaak gezegd dit en toch gewoon foto's online zetten
quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef miss_dynastie het volgende:
En hoe zit het met dat filmpje dan? Komt dat nu ook niet online?
Dan haal je toch zelf je foto's offline na het eerste protest en ga je het niet verdedigen met 'er liepen zoveel camera's en er komt straks nog een filmpje!'quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef Murmeli het volgende:
kan hij zich niet gewoon een keer vergist hebben en dat hij het nu nooit meer doet?
Nope. Serieus niet. Dit was de laatste keer. Meets met onze eigen club prima, maar dit doe ik niet meer. Simpel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach nee niet doen ,het is altijd nog goed gegaan en laat een sukkel dat nu niet verpesten
Het is sunchaser, dat is gewoon een kutmongool.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef Murmeli het volgende:
kan hij zich niet gewoon een keer vergist hebben en dat hij het nu nooit meer doet?
Geldt er bij F&F een zelfde regel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Serieus niet. Dit was de laatste keer. Meets met onze eigen club prima, maar dit doe ik niet meer. Simpel.
Nog steeds over dat oranje shirtje? Kom op man, stond je hartstikke schattig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb niet alles nog gezien maar sowieso 2 hele leuke en paar normale. Dus niks om je zorgen om te maken.
Vrees wel voor foto's van mij. Want was beetje overdressed.
Ja, daar maak ik echt ernstig bezwaar tegen. Ik beloof dat ik niet meer zal komen zodat er volgende keer gewoon gefilmd kan worden, maar ik had dat echt van tevoren willen weten, dan had ik weg kunnen blijven...quote:
welke club is dat en mag ik daarbij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Serieus niet. Dit was de laatste keer. Meets met onze eigen club prima, maar dit doe ik niet meer. Simpel.
Ik ga juist naar de ESF meets omdat ik weet dat er altijd zorg wordt gedragen dat foto's e.d. niet openbaar worden gemaakt..quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik echt ernstig bezwaar tegen. Ik beloof dat ik niet meer zal komen zodat er volgende keer gewoon gefilmd kan worden, maar ik had dat echt van tevoren willen weten, dan had ik weg kunnen blijven...
jij en de rest, is echt heel duidelijk aangegeven, meerdere malenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik echt ernstig bezwaar tegen. Ik beloof dat ik niet meer zal komen zodat er volgende keer gewoon gefilmd kan worden, maar ik had dat echt van tevoren willen weten, dan had ik weg kunnen blijven...
oh dat heb ik niet gelezen. dan trek ik mijn reactie terug.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan haal je toch zelf je foto's offline na het eerste protest en ga je het niet verdedigen met 'er liepen zoveel camera's en er komt straks nog een filmpje!'
mijn toestel doet het nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Fototoestel inleveren bij de ingang
Dat er een film online zou komen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij en de rest, is echt heel duidelijk aangegeven, meerdere malen
1.sp3c doelt hier op het niet openbaar maken van foto's/filmpjes enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat er een film online zou komen?
nee dat niemand zin had in zo'n film online en dat de foto's in de photobucket moesten met password en allesquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat er een film online zou komen?
Da's makkelijk, heb geen fototoestel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk! Fototoestel inleveren bij de ingang
quote:
Oh zo, ik las hem even anders. Kusje kroeltje eropquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat niemand zin had in zo'n film online en dat de foto's in de photobucket moesten met password en alles
vind dit echt een kutstreek
Waarom zo heftig, Q? IEDEREEN hier weet toch wat de regels zijn? Dat Stefan zich daar niet aan houdt is gewoon aso, maar waarom zou je daar je plezier van de meets door laten verpesten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Dit was ook NIET van te voren aangekondigd. IK zou filmen i.o.m Greys, voor de bucket.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, laat ik m'n opmerking dan ook nuancerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Dit was ook NIET van te voren aangekondigd. IK zou filmen i.o.m Greys, voor de bucket.
Er is nooit een algehele F&F meet. We doen altijd met een groepje onze eigen meet. Mensen die vaak met elkaar omgaan irl.quote:
We moeten gewoon eerst even afwachten wat er nu gaat gebeuren. Ik denk niet dat Stefan zo'n enorme droeftoeter is dat hij vrolijk doorgaat met het plaatsen van foto's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zo heftig, Q? IEDEREEN hier weet toch wat de regels zijn? Dat Stefan zich daar niet aan houdt is gewoon aso, maar waarom zou je daar je plezier van de meets door laten verpesten?
Denk dat Stefan uberhaupt niet meer durft te komen nu...
Ik denk dat het ook allemaal wel goed komt. En jij komt gewoon de volgende keer weer gezellig meeten. Eén klein incidentje kan toch niet zoveel lol verziekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is nooit een algehele F&F meet. We doen altijd met een groepje onze eigen meet. Mensen die vaak met elkaar omgaan irl.
En ja, daar geldt hetzelfde
Heb jij Stefan van tevoren duidelijk gemaakt toen je hem foto's en film zag schieten, dat ie dat niet online moet gooien zonder toestemming?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Dit was ook NIET van te voren aangekondigd. IK zou filmen i.o.m Greys, voor de bucket.
En met een oranje pruik?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik wil graag onherkenbaar in beeld![]()
Werk gerelateerd vind ik het zelf niet handig als ik met bier in mijn klauwen te zien ben.
Mag dat niet online? Zou ik serieus jammer vinden want het is een leuk filmpje geworden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef franklop het volgende:
Yvonne kan jij navraag doen naar het filmpje?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef indaha het volgende:
Sushi meetsen dan zetten we alleen de inktvissen op de foto
quote:
Ik had echt op veel meer EK/WK-Oranjestyle gerekendquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog steeds over dat oranje shirtje? Kom op man, stond je hartstikke schattig.![]()
nee maar ga wel even kijken of ik die zaterdag wel kan hebben onder mijn heinekenshirtquote:En je was zeker niet overdressed, want je had niet eens een tattoo-sleeve aan.(volgens mij
)
miss eerst even aan mensen vragen die er goed herkenbaar opstaan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag dat niet online? Zou ik serieus jammer vinden want het is een leuk filmpje geworden.
daar zat ook bier in dankzij een bepaalde limboquote:
Je weet hoe happig ze zijn op dat soort mensen in het Halve Maatje hequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Enuh Q jij komt gewoon volgende x, desnoods met een bivakmuts over je hoofd.
noem je haar nu een allochtoon?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je weet hoe happig ze zijn op dat soort mensen in het Halve Maatje he
Niet zonder toestemming van diegenen die daarin voorkomen lijkt me, als ze het geen bezwaar vinden dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag dat niet online? Zou ik serieus jammer vinden want het is een leuk filmpje geworden.
Ga weg. IEDEREEN is daarvan op de hoogte. Ga hem nou niet lopen te verdedigen. En als hij dat toch op 1 of andere magische wijze niet was, ga je niet lopen zeiken in dat topic dat men niet moet janken en dat hij het volste recht heeft het online te flikkeren. Dan haal je die foto's weg en zeg je sorry.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij Stefan van tevoren duidelijk gemaakt toen je hem foto's en film zag schieten, dat ie dat niet online moet gooien zonder toestemming?
als ze uitlegt wie ze is en waarom dan slaan ze haar de tent niet uit hoor vriend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je weet hoe happig ze zijn op dat soort mensen in het Halve Maatje he
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga weg. IEDEREEN is daarvan op de hoogte. Ga hem nou niet lopen te verdedigen. En als hij dat toch op 1 of andere magische wijze niet was, ga je niet lopen zeiken in dat topic dat men niet moet janken en dat hij het volste recht heeft het online te flikkeren. Dan haal je die foto's weg en zeg je sorry.
Kom nou.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
We moeten gewoon eerst even afwachten wat er nu gaat gebeuren. Ik denk niet dat Stefan zo'n enorme droeftoeter is dat hij vrolijk doorgaat met het plaatsen van foto's.
Nopes. Echt niet.quote:Ik denk dat het ook allemaal wel goed komt. En jij komt gewoon de volgende keer weer gezellig meeten. Eén klein incidentje kan toch niet zoveel lol verzieken
Vreemde aanname. Jij hebt het hem niet verteld. Ik ook niet. Weet niet wie wel, maar als niemand het deed, was hij niet op de hoogte.quote:
Het is 300X in het topic geroepen. Plus dan ga je nog voorbij aan de rest van mijn antwoord.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Vreemde aanname. Jij hebt het hem niet verteld. Ik ook niet. Weet niet wie wel, maar als niemand het deed, was hij niet op de hoogte.
En jij weet dat ie hier in het topic is geweest? Ik weet in ieder geval dat ie hier nooit gepost heeft in deze reeks.quote:
Dat mag ik toch?quote:Plus dan ga je nog voorbij aan de rest van mijn antwoord.
En ik vind het eigenlijk ook een blijk van gezond verstand om het eerst te vragen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
dit is 100x gezegd overal, iedereen is daarvan op de hoogte ja
Dan ga je het toch niet in het topic verdedigen, maar edit je toch zonder discussie gewoon?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Vreemde aanname. Jij hebt het hem niet verteld. Ik ook niet. Weet niet wie wel, maar als niemand het deed, was hij niet op de hoogte.
Ik ken Stefan wel. Ik heb ooit eens een vliegtripje naar Stockholm voor FOK! voor hem geregeld. En dat ging ook allemaal niet van een leiendakje. Uiteindelijk komt alles goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef Qwea het volgende:
[..]Jij kent Stefan niet he?
[..]
Nopes. Echt niet.
greys en ik staan er zéér herkenbaar op en aan ons is toestemming gevraagd, met name aan mij omdat ik er blèèrend opsta.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
miss eerst even aan mensen vragen die er goed herkenbaar opstaan?
Zelfs al zou dat zo zijn, dan verwijder je toch direct de foto's uit je eigen als je erop wordt aangesproken en niet dat Franklop dat moet doen .quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Bart het volgende:
[..]
dan ben je 1 van de weinige, kreeg massaal homo enzulks te horenquote:
Bart jij weet net zo goed als ik dat dit altijd duizenden keren in PM's/DM's van de sjoelmeets/esfmeets/bingomeets gestaan heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan me in zijn standpunt ook wel vinden hoor. Je bent toch fotograaf om dingen te fotograferen voor een reportage? Wat Stefan zegt, op John Carter en Oz zijn ook tig fokkers op de foto geweest en online gezet. Dat is het hele idee van een reportage maken, foto's maken en online zetten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan ga je het toch niet in het topic verdedigen, maar edit je toch zonder discussie gewoon?
Vertel me eens, hoeveel van die PM/DM heeft Stefan gehad?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bart jij weet net zo goed als ik dat dit altijd duizenden keren in PM's/DM's van de sjoelmeets/esfmeets/bingomeets gestaan heeft.
Jaloersquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben je 1 van de weinige, kreeg massaal homo enzulks te horen
carter en oz, was wel even wat anders daar zijn FOK!Fotografen heen gegaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan me in zijn standpunt ook wel vinden hoor. Je bent toch fotograaf om dingen te fotograferen voor een reportage? Wat Stefan zegt, op John Carter en Oz zijn ook tig fokkers op de foto geweest en online gezet. Dat is het hele idee van een reportage maken, foto's maken en online zetten.
Daar wordt het van te voren aangekondigd.. en dat zijn speciale evenementen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan me in zijn standpunt ook wel vinden hoor. Je bent toch fotograaf om dingen te fotograferen voor een reportage? Wat Stefan zegt, op John Carter en Oz zijn ook tig fokkers op de foto geweest en online gezet. Dat is het hele idee van een reportage maken, foto's maken en online zetten.
Denk van sinds ik er bij ben sowieso 1 toen die er was tijdens een sjoelavondquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel me eens, hoeveel van die PM/DM heeft Stefan gehad?
er is ook duidelijk gezegd dat verschillende mensen niet zaten te wachten op een fok!reportage, dan moet je daar respect voor hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef sp3c het volgende:
ik vond het shirt apart, ik oordeel niet verder
Maar, uit interesse, is er met Stefan afgesproken dat er een reportage gemaakt zou worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Mamaquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie niet zo druk doen? Ik heb hoofdpijn
Denk dat bijv Mono het echt meentquote:
Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
greys en ik staan er zéér herkenbaar op en aan ons is toestemming gevraagd, met name aan mij omdat ik er blèèrend opsta.
Politiek correct antwoordquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef sp3c het volgende:
ik vond het shirt apart, ik oordeel niet verder
De regel waarvan jullie aannemen dat iedereen die kent. Maar Stefan mag niet aannemen dat men er geen probleem mee heeft om op een openbare gelegenheid online te komen staan? Waarom mag iedereen hier wel aannames maken, maar Stefan niet? Vind dat een beetje hypocriet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar wordt het van te voren aangekondigd.. en dat zijn speciale evenementen.
Bij de ESF-meets is gewoon die regel.
ik denk dat er nog wel meer zo herkenbaar opstaan of niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
greys en ik staan er zéér herkenbaar op en aan ons is toestemming gevraagd, met name aan mij omdat ik er blèèrend opsta.
Duidelijk tegen Stefan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is ook duidelijk gezegd dat verschillende mensen niet zaten te wachten op een fok!reportage, dan moet je daar respect voor hebben
Er staan toch geen 40 man opquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef roos85 het volgende:
Het filmpje kan toch sowieso in de bucket?
dan kan iedereen daar bekijken of het filmpje verder online verspreid mag worden.
Jij vond het ook Too Much toch?quote:
Spec wil gewoon volgende x weer met mij lullen over kloterijtjes op schoolquote:
fok!tv kwam ter sprake, er werd gelijk nee geroepen en daarna heb ik er niets meer over gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar, uit interesse, is er met Stefan afgesproken dat er een reportage gemaakt zou worden?
Omdat je zegt dat hij niet in deze reeks heeft gepost, maar wisten alle mensen die naar de meet kwamen op voorhand van die reportage?
Geen idee of men dat wist. Dat is nou juist het punt. Iedereen wist hier zogenaamd dat die foto's niet online mogen. Maar als iemand anders iets niet weet is het een wereldramp. Terwijl mensen hier blijkbaar zelf ook dingen niet weten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar, uit interesse, is er met Stefan afgesproken dat er een reportage gemaakt zou worden?
Omdat je zegt dat hij niet in deze reeks heeft gepost, maar wisten alle mensen die naar de meet kwamen op voorhand van die reportage?
Het héle filmpje is 'het stukje Greys en mij'quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd, maar kijk dan even wie er verder nog opstaan en vraag toestemming of doe gewoon het stukkie van Greys en jou want nu wil ik ook iets zien
damn right, wij begrijpen elkaar tenminste als we het over school hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Spec wil gewoon volgende x weer met mij lullen over kloterijtjes op school
Ik heb geen argumenten nodig om dingen niet te bespreken hoorquote:
Hij vraagt het wel eerst aan zijn vriendin, dus hij kán het wel. Hij heeft er gewoon schijt aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En ik vind het eigenlijk ook een blijk van gezond verstand om het eerst te vragen...
Ja waar zeur je dan overquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het héle filmpje is 'het stukje Greys en mij'
nou niet zogenaamdquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee of men dat wist. Dat is nou juist het punt. Iedereen wist hier zogenaamd dat die foto's niet online mogen. Maar als iemand anders iets niet weet is het een wereldramp. Terwijl mensen hier blijkbaar zelf ook dingen niet weten.
biertje/cola erbij en gaan "mooi was die tijd"quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn right, wij begrijpen elkaar tenminste als we het over school hebben
probleem is dat er foto's online gegooid werden terwijl daar hele duidelijke afspraken over zijn gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja waar zeur je dan over, dan is er toch geen probleem
Hij mag best de aanname maken dat er foto's online gezet mogen worden, aangezien bij bij een sjoelmeet is geweest, had hij dus wel van de esf-meet afspraak kunnen weten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
De regel waarvan jullie aannemen dat iedereen die kent. Maar Stefan mag niet aannemen dat men er geen probleem mee heeft om op een openbare gelegenheid online te komen staan? Waarom mag iedereen hier wel aannames maken, maar Stefan niet? Vind dat een beetje hypocriet.
Ik heb het alleen over het filmpje natuurlijk, die foto's moeten niet online natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat er foto's online gegooid werden terwijl daar hele duidelijke afspraken over zijn gemaakt
wellicht biedt iemand nog een kater aan ter overnamequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:09 schreef sp3c het volgende:
goede avond verder idd, had geeneens een kater maar die begint te komen ...
Jezus Bart, ik had serieus meer van je verwacht. Snap je het echt niet of WIL je het niet snappen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee of men dat wist. Dat is nou juist het punt. Iedereen wist hier zogenaamd dat die foto's niet online mogen. Maar als iemand anders iets niet weet is het een wereldramp. Terwijl mensen hier blijkbaar zelf ook dingen niet weten.
Ik heb er 5quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
wellicht biedt iemand nog een kater aan ter overname
filmpje moet ook niet online als de gefilmden daar problemen mee hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over het filmpje natuurlijk, die foto's moeten niet online natuurlijk
wil je die aanbieden?quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
filmpje moet ook niet online als de gefilmden daar problemen mee hebben
als die dat niet hebben hoor je mij niet klagen maar dit was gewoon een hele slappe actie van hem
Wat ben je ook een lieverd jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
Wat zonde zeg, dat zo'n toffe meet zo'n nare bijsmaak krijgt.
Ik vond het iig geweldig
Ik heb foto's die niet eens in de bucket mogenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over het filmpje natuurlijk, die foto's moeten niet online natuurlijk
ik wil het ook zien!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het héle filmpje is 'het stukje Greys en mij'
Ja zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik ben de spareribs er aan het afzittenquote:
Gaan we elkaar nou weer mislopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:14 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik zaterdag niet kan, ben wel benieuwd naar Ole
Ja.. heb een meidenavondje wat al een hele tijd gepland staat..quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nou weer mislopen![]()
Had het ook zo leuk gevonden om jou nou eens te zien!
Nee joh! Julliequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lieverd jij![]()
Alvast dank
Ah, dat ben ik ook aan het doen. en straks ga ik wel 5 hele minuten fietsen om vervoglens nog meer ongezond voedsel tot mij te nemenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh! Julliewe gaan gewoon gezellig met z'n vieren
Ik weet wel een leuke gelegenheid waar je dat kunt vieren. Worden eer waarschijnlijk gelijk wat foto's gemaakt, zodat jij en de rest van de wereld een aandenken hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja.. heb een meidenavondje wat al een hele tijd gepland staat..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh! Julliewe gaan gewoon gezellig met z'n vieren
password voor de photobucket plsquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke gelegenheid waar je dat kunt vieren. Worden eer waarschijnlijk gelijk wat foto's gemaakt, zodat jij en de rest van de wereld een aandenken hebben
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:14 schreef roos85 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik zaterdag niet kan
Ik vind jullie zulke lieffiesquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb ook gefilmd ... en volgens mij kunnen die best op internet want je herkent niemand -> zwaaar onderbelicht![]()
Maar het geluid is![]()
![]()
quote:
quote:
ik snap je probleem, ik snap alleen je aannames niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus Bart, ik had serieus meer van je verwacht. Snap je het echt niet of WIL je het niet snappen?
Ik heb een stalkertquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb je opgezocht trouwens op dat andere forum, hihi. alleen je laatste berichten hoor, ben niet gaan gravente lui voor
[bemoeimodus] zelfs zonder die aannames is het niet OK te noemen hoe het gegaan is [/bemoeimodus]quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:25 schreef Bart het volgende:
[..]
ik snap je probleem, ik snap alleen je aannames niet.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef sp3c het volgende:
zelfs zonder die aannames gaat het nergens over
gmta bro!quote:
Iew, met 14 jaar al een stalkertquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je daar nou al die 24jaar al op gewacht?
You not snap me...quote:
Met 0 jaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
You not snap me...
ik bedoelde of je al heel je leven hebt gewacht tot je eindelijk een stalkert hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke gelegenheid waar je dat kunt vieren. Worden eer waarschijnlijk gelijk wat foto's gemaakt, zodat jij en de rest van de wereld een aandenken hebben
Ik jou ookquote:
in de ogen van mensen die niet op de foto willen ja. In de ogen van een fotograaf die dingen vast wil leggen wel. En in de ogen van weer anderen boeit het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[bemoeimodus] zelfs zonder die aannames is het niet OK te noemen hoe het gegaan is [/bemoeimodus]
gromquote:
hij is niet uitgenodigd als fotograafquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:35 schreef Bart het volgende:
[..]
in de ogen van mensen die niet op de foto willen ja. In de ogen van een fotograaf die dingen vast wil leggen wel. En in de ogen van weer anderen boeit het niet.
Ik snap het compliment wel, ik vind alleen zelf niet dat ik nog voor 24 jaar door kan gaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
grom
niemand snapt mij * Murmeli loopt huilend naar R&P
Tuurlijk, ik snap ook dat je als fotograaf zijnde de pee in hebt als je foto's niet gedeeld mogen worden. Maar je bent wel buitenstaander in een groep waar al heel lang een afspraak blijkt te zijn, dus daar heb je je helaas, hoe zuur ook voor jouw gevoel, naar te schikken en dan ga je in mijn ogen niet zeuren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:35 schreef Bart het volgende:
[..]
in de ogen van mensen die niet op de foto willen ja. In de ogen van een fotograaf die dingen vast wil leggen wel. En in de ogen van weer anderen boeit het niet.
hij is ook niet gevraagd weg te blijven. Stefan maakt regelmatig op eigen initiatief dingen.quote:
oh zover had ik niet eens nagedacht joh, hahaha.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik snap het compliment wel, ik vind alleen zelf niet dat ik nog voor 24 jaar door kan gaan
ik snap hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap ook dat je als fotograaf zijnde de pee in hebt als je foto's niet gedeeld mogen worden. Maar je bent wel buitenstaander in een groep waar al heel lang een afspraak blijkt te zijn, dus daar heb je je helaas, hoe zuur ook voor jouw gevoel, naar te schikken en dan ga je in mijn ogen niet zeuren.
maar het is inderdaad in mijn ogen (en die van een berg anderen), ik snap ook je punt wel dat iedereen zijn eigen gezichtspunt heeft. (poeh, hoop punten en ogen maar ik hoop dat je de strekking van mijn verhaal kunt volgen)
Maar goed, de strekking is dan dus eigenlijk van beide kanten: sorry voor het misverstand, we kijken wat er wel en niet online mag en dan is iedereen tevree?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
hij is ook niet gevraagd weg te blijven. Stefan maakt regelmatig op eigen initiatief dingen.
er is duidelijk aangegeven wat de bedoeling is van foto's enzo, als hij daar niet mee kan leven dan had hij zelf de keuze moeten maken weg te blijven, niet denken 'fok! it, ik ben fotograaf, fok! jullie'quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
hij is ook niet gevraagd weg te blijven. Stefan maakt regelmatig op eigen initiatief dingen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh zover had ik niet eens nagedacht joh, hahaha.
het was meer een garpje a la murmeli (niet te volgen dus)
Hij hoeft niet weg te blijven, het gaat er om dat er andere users dan yvonne en iteetjer in dat FB zijn verschenen. hij had ook de rest van de foto kunnen snijden en hun tweetjes daar plaatsen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
er is duidelijk aangegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is duidelijk aangegeven wat de bedoeling is van foto's enzo, als hij daar niet mee kan leven dan had hij zelf de keuze moeten maken weg te blijven, niet denken 'fok! it, ik ben fotograaf, fok! jullie'
Ik had geen flauw idee wie hij wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
er is duidelijk aangegeven
Nee dat is er niet.
Iedereen die nu over de zeik is, heeft maar even aangenomen dat Stefan dat wist. Niemand heeft de moeite genomen dat bij hem na te vragen of het hem duidelijk te maken. Nu blijkt die aanname fout te zijn, en is Stefan de lul? Sorry hoor, maar dan ben je er zelf ook deels debet aan. Er had maar een iemand de moeite hoeven nemen om het tegen hem te zeggen, en heel veel mensen weten dat ie reporter is. Wat verwacht je dan? Kijk ook naar jezelf.
het is absoluut duidelijk aangegeven en ik heb hem geen lul genoemdquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
er is duidelijk aangegeven
Nee dat is er niet.
Iedereen die nu over de zeik is, heeft maar even aangenomen dat Stefan dat wist. Niemand heeft de moeite genomen dat bij hem na te vragen of het hem duidelijk te maken. Nu blijkt die aanname fout te zijn, en is Stefan de lul? Sorry hoor, maar dan ben je er zelf ook deels debet aan. Er had maar een iemand de moeite hoeven nemen om het tegen hem te zeggen, en heel veel mensen weten dat ie reporter is. Wat verwacht je dan? Kijk ook naar jezelf.
weet het nog steeds niet voor wat dat waard isquote:
Hij komt nooit in het topic, hij heeft nooit PMs en DMs gehad. Zeg mij eens hoe hij het kon weten. En een gangbare regel op fok, dat weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is absoluut duidelijk aangegeven en ik heb hem geen lul genoemd
vind het wel een kutstreek want ik geloof er geen bal van dat hij van niks wist omdat het echt voor iedereen duidelijk was en zelfs als het niet duidelijk was is het nog steeds gewoon een gangbare regel op fok! voor zover ik weet
gewoon bah
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het op de meet zelf tegen hem gezegd is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij komt nooit in het topic, hij heeft nooit PMs en DMs gehad. Zeg mij eens hoe hij het kon weten. En een gangbare regel op fok, dat weet ik ook niet eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het op de meet zelf tegen hem gezegd is.
Maar dat weet ik niet want ik was er niet en zelfs als ik er al was, y'know
lijkt mij op zichzelf al een goede reden voor wat terughoudendheid hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij komt nooit in het topic, hij heeft nooit PMs en DMs gehad. Zeg mij eens hoe hij het kon weten.
er wordt zelfs op gemodquote:En een gangbare regel op fok, dat weet ik ook niet eigenlijk.
oh ik was er welquote:
Maanvisje ik heb jou ook gemistquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik was er wel. Maar ik ben echt niet zo van het voorstellen, ik heb het leuk met de mensen die ik leuk vind en ik ga echt niet een heel rondje lopen om iedereen te meeten
.
Nou nee, als je een beetje oldbie bent weet je ook dat het vanuit vroeger (en dan praat ik over 2004 ofzo) de regel is dat Foto's van meets op FOK! geplaatst worden en dat als je daar niet mee akkoord bent dat je dan van de meet weg moet bljiven. Die regel is later weer veranderd naar het schijnt, maar dat heb ik niet echt meegekregenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is duidelijk aangegeven wat de bedoeling is van foto's enzo, als hij daar niet mee kan leven dan had hij zelf de keuze moeten maken weg te blijven, niet denken 'fok! it, ik ben fotograaf, fok! jullie'
Ik heb gehoord dat hij er wel was, maar dat hij niet zo van het voorstellen is. Hij heeft het gezellig met mensen die hij leuk vind (auwquote:
als je er een beetje een oldbie voor moet zijn om het te weten dan lijkt het me niet heel erg relevant hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou nee, als je een beetje oldbie bent weet je ook dat het vanuit vroeger de regel is dat Foto's van meets op FOK! geplaatst worden en dat als je daar niet mee akkoord bent dat je dan van de meet weg moet bljiven. Die regel is later weer veranderd naar het schijnt, maar dat heb ik niet echt meegekregen.
Jawel, want Stefan is ook zo'n oldbie (in de tijd da tie nog Sunchaser heette) en die had al heel vaak foto's van meets op FOK! gepost. Dus als jij ineen keer een regel maakt dat dat niet mag dan moet jij het hem niet kwalijk nemen dat ie niet weet dat dat ineens veranderd isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je er een beetje een oldbie voor moet zijn om het te weten dan lijkt het me niet heel erg relevant hier
natuurlijk kan ik hem dat wel kwalijk nemen, het is tot in den treuren gemeld hier dat de foto's alleen in die photobucket komen en dan gaan mensen er logischerwijs van uit dat dit ook kloptquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jawel, want Stefan is ook zo'n oldbie (in de tijd da tie nog Sunchaser heette) en die had al heel vaak foto's van meets op FOK! gepost. Dus als jij ineen keer een regel maakt dat dat niet mag dan moet jij het hem niet kwalijk nemen dat ie niet weet dat dat ineens veranderd is.
Dat valt wel mee, want dat jij vindt dat een foto waar jij op staat verwijderd moet worden betekent nog niet dat die anderen die er op staan het ook leuk vinden, dus dat eisen is net zo asociaal. Verder gelden gewoon de auteursrechten van de fotograaf (stefan) dus hij mag in principe ermee doen en laten wat ie wil. Portretrecht is hier niet van toepassing aangezien het geen portretten zijn maar een reportage van een openbaar evenement is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Oognip het volgende:
Wat maakt het ook uit verder of Stefan er wel of niet van wist? Hij plaatst die foto's, mensen zeggen dat hij ze moet verwijderen en vervolgens doet hij dat niet. Dat alleen is toch al asociaal?
Als er 10 mensen op 1 foto staan en 9 personen willen dat die foto geplaatst wordt en 1 persoon niet, dan is het jammer voor die 9 personen, maar wordt die foto niet geplaatst. Dat is de regel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, want dat jij vindt dat een foto waar jij op staat verwijderd moet worden betekent nog niet dat die anderen die er op staan het ook leuk vinden, dus dat eisen is net zo asociaal. Verder gelden gewoon de auteursrechten van de fotograaf (stefan) dus hij mag in principe ermee doen en laten wat ie wil. Portretrecht is hier niet van toepassing aangezien het geen portretten zijn maar een reportage van een openbaar evenement is.
ja niemand wil hem aanklagen ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, want dat jij vindt dat een foto waar jij op staat verwijderd moet worden betekent nog niet dat die anderen die er op staan het ook leuk vinden, dus dat eisen is net zo asociaal. Verder gelden gewoon de auteursrechten van de fotograaf (stefan) dus hij mag in principe ermee doen en laten wat ie wil. Portretrecht is hier niet van toepassing aangezien het geen portretten zijn maar een reportage van een openbaar evenement is.
Volgens mij zijn er alleen een paar mensen die hard schreeuwen en denken dat ze door hun volume de meerderheid zijn, ipv dat er een echte meerderheid in personen isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als er 10 mensen op 1 foto staan en 9 personen willen dat die foto geplaatst wordt en 1 persoon niet, dan is het jammer voor die 9 personen, maar wordt die foto niet geplaatst. Dat is de regel.
En hoe het rechtsgeldig is dat boeit niet, dus ga weg met je 'portretrecht', je kunt ook gewoon sociaal zijn ipv alleen maar te kijken of iets wel of niet legaal is.
Als er mensen over die foto's vallen dan haal je ze weg. Klaar.
waar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Ynske het volgende:
trouwens zien jullie de benen die ik zag gister
Mooie benen heb je in je avatar, van wie zijn ze?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als er 10 mensen op 1 foto staan en 9 personen willen dat die foto geplaatst wordt en 1 persoon niet, dan is het jammer voor die 9 personen, maar wordt die foto niet geplaatst. Dat is de regel.
En hoe het rechtsgeldig is dat boeit niet, dus ga weg met je 'portretrecht', je kunt ook gewoon sociaal zijn ipv alleen maar te kijken of iets wel of niet legaal is.
Als er mensen over die foto's vallen dan haal je ze weg. Klaar.
Deze zin is echt te moeilijk met een halve katerkop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er alleen een paar mensen die hard schreeuwen en denken dat ze door hun volume de meerderheid zijn, ipv dat er een echte meerderheid in personen is.
je maakt ook weinig kansquote:
Voor jou waren de regels duidelijk maar voor iemand als Stefan natuurlijk nietquote:de regels waren gewoon duidelijk en zijn reacties erop waren lame
ik heb al de halve dag je liedje in mn hoofdquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooie benen heb je in je avatar, van wie zijn ze?
Rot toch op zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je maakt ook weinig kans.
[..]
Voor jou waren de regels duidelijk maar voor iemand als Stefan natuurlijk niet.
natuurlijk wel, hij is niet compleet achterlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je maakt ook weinig kans.
[..]
Voor jou waren de regels duidelijk maar voor iemand als Stefan natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Ynske het volgende:
trouwens zien jullie de benen die ik zag gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |