Och, ze raken meestal vanzelf door hun energie - en argumenten - heen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier houden we de lolbetariers nog Wel netjes onder de duim.
Ook dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, ze raken meestal vanzelf door hun energie - en argumenten - heen.
Kwestie van zelfregulering.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, ze raken meestal vanzelf door hun energie - en argumenten - heen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Steek je zure vingertje in je kont, jankbal. Godallemachtig, waar een mens zich druk om kan maken.
Ik moest lachen om de quote.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef De_Guidance het volgende:
Het ESF-forum is al erger dan deze SC. v_P moet zich geen illusies maken.
[..]
Daar zal hij blij mee zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef betyar het volgende:
Het huis wat mijn boekhouder verhuurt is vanmorgen ontruimd na ontdekking van een hennepkwekerij![]()
Zoiets maakt een verhuurder vooral diep ongelukkig. Kost veel geld en het claimen bij de huurders is een drama.quote:
Vandaar dat ik zat te schamperen. Hopelijk voor hem hebben ze de electra bij de buren afgetapt, anders zit hij ook nog met die torenhoge rekening.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoiets maakt een verhuurder vooral diep ongelukkig. Kost veel geld en het claimen bij de huurders is een drama.
Het is vast een enorme bende. Overal bedrading, sproeisystemen, lampen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Afgelopen jaar nog de ramen vernieuwd Ben benieuwd wat voor bende het daar binnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |