Waz met jou manquote:Op woensdag 15 mei 2013 05:57 schreef klabbakus het volgende:
ik wil je echt niet aanvallen ofzo, maar misschien moet je eens kappen met dat copy paste
je maakt meer topics aan dan een normaal persoon aan antwoorden terug kan geven
je bent raar bezig?
volgens mij moet het je een totaal gestressed gevoel geven en totaal geen rust meer in je leven
en dan krijg je er nog rewards voor ook, iets zegt me dat je half kaal bent en totaal gestressed achter je pc zit en totaal geen moment rust meer kent in je leven en alles gewoon met rust kan laten
niks mis met dat hoor, ieder z'n keuze, maar met jouw levenstijl word je niet oud, hartaanval op de loer
Steek je zure vingertje in je kont, jankbal. Godallemachtig, waar een mens zich druk om kan maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 05:57 schreef klabbakus het volgende:
ik wil je echt niet aanvallen ofzo, maar misschien moet je eens kappen met dat copy paste
je maakt meer topics aan dan een normaal persoon aan antwoorden terug kan geven
je bent raar bezig?
volgens mij moet het je een totaal gestressed gevoel geven en totaal geen rust meer in je leven
en dan krijg je er nog rewards voor ook, iets zegt me dat je half kaal bent en totaal gestressed achter je pc zit en totaal geen moment rust meer kent in je leven en alles gewoon met rust kan laten
niks mis met dat hoor, ieder z'n keuze, maar met jouw levenstijl word je niet oud, hartaanval op de loer
Punten doorgeven namens de vakjury is heel wat anders dan het beoordelen van de nummers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Cornald Maas wist gisteren bij P&W zelf te melden dat 'ie de punten van Nederland live zou gaan doorgeven vanuit Amsterdam, dus wat daar nu eigenlijk zo geheim aan is, weet ik ook niet...
Mwoa...quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Punten doorgeven namens de vakjury is heel wat anders dan het beoordelen van de nummers.
Dat was wel een geniale opmerking.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
waarop Maas zei dat hij 'hangende het onderzoek daar niets over wilde zeggen'
Ja, dat was wel een erg treurig optreden van die kerel....quote:
Wat is een loer ?quote:
We Shell overcome.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een erg treurig optreden van die kerel....
Bronquote:Cornald Maas: Daniël Dekker verpest mijn feest
"Het feest is nu voor mij voor een deel verpest", vertelt Cornald Maas teleurgesteld aan RTL Boulevard. De expert van het Songfestival hoorde vanmorgen dat hij uit de jury van het liedjesfestijn is gezet. De schuld legt hij bij Daniël Dekker.
Cornald is teleurgesteld, dat is misschien nog wel erger dan boos zijn. Hij begrijpt niet waarom Daniël Dekker gisteren in zijn radioprogramma zei dat hij en Eric van Tijn in de Nederlandse vakjury zitten. "Iemand in die positie praat zijn mond voorbij. Hij weet als geen ander dat je je mond moet houden."
RTL Boulevard liet gisteren horen dat presentator Daniël Dekker zich versprak. Hij vertelde dat Cornald en Eric in de jury zitten, maar dit moest geheim blijven. Volgens de regels van de European Broadcasting Union mogen deze namen pas zaterdagochtend, op de dag van de finale, bekend worden gemaakt om beïnvloeding van juryleden te voorkomen. Doordat de namen voor de finale bekend werden, zouden de twee bijvoorbeeld voor omkoping benaderd kunnen worden.
Op Twitter gaat Cornald nog even door: "Pfff, Eric van Tijn en ik dus uit jury geknikkerd vanwege loslippigheid Daniël Dekker. #EBU is er strikt in en dat snap ik goed #songfestival." In een tweede tweet schrijft hij: "P.S. Naar aanleiding van vragen, punten doorgeven namens NL gaat gewoon door, evenals de live-voorbeschouwing op #ned1 #tros #songfestival."
Toen de TROS het Nationaal Songfestival een paar jaar geleden ging organiseren, achtten ze hem, om redenen die verder niemand begrijpt, het meest competent.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
En terecht dat hij teleurgesteld is. Als het nou zijn eigen fout was geweest, maar als een ander het voor je verpest is het wel zuur. Waarom is Daniel Dekker uberhaupt trouwens bij dit hele gebeuren betrokken?
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
nu op Wiki dat Daniël Dekker een pseudoniem is van Henk Bakhuizen. Nooit geweten.
En dan hebben we Daphne Dekkers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef CommanderKeen het volgende:
Daniel Dekker is een triest figuur.
Dat klinkt niet als een verspreking. Daniël Dekker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 05:14 schreef tong80 het volgende:
"De Nederlandse jury heeft gisteravond ook gekeken en de punten al uitgedeeld. Daar mogen we niets over zeggen en dat weten we ook helemaal niet. Ook niet dat onder andere Eric van Tijn en Cornald Maas in de nationale jury zitten. Wie zaten er nog meer in eigenlijk? O, dat mogen we nog helemaal niet bekendmaken. Laat ik mijn mond houden."
De commentatoren waren echt een aanfluiting ja. Dinsdag was het te tolereren maar gister was de druppel. Had het na 15 minuten uitgezet en het maar op de Marokkaanse tv afgekeken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:47 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik heb gisteren wat kritischer naar het commentaar van Daniel Dekker en Jan Smit geluisterd, maar wat een aanfluiting zeg.
Wat ik irritant vind is dat ze door de presentator heen praten. De meeste mensen verstaan best Engels, en een gedeelte was ook nog ondertiteld, dus hou alsjeblieft je mond als de presentator spreekt en beperk je tot het commentaar tijdens de postcards.
Ik erger me ook aan het opzichtig poneren van de eigen mening over een nummer. Een subtiele, cynische speldenprik mag best, maar iets als "hier vind ik niks an" ben ik niet in geinteresseerd. Vertel liever wat achtergrond informatie over het nummer of de artiesten, maar Jan en Daniel blijken niet echt goed op de hoogte over wat er allemaal speelt. Hun commentaar is blase, en veel humor zit er ook niet in, terwijl je genoeg tijd hebt om wat puntige one-liners voor te bereiden.
Verder mist er chemie tussen Jan en Daniel. Ze zijn beiden niet echt songfestivalkenners, en teveel allebei de "naieve liefhebber". Jan zou zogenaamd meer wat moeten vertellen over de techniek van het zingen en de performance, maar komt niet verder dan "Dit is best knap". Ik denk dat het beter zou werken als je 1 iemand hebt die echt van alles op de hoogte is, en 1 iemand die er meer als een buitenstaander naar kijkt.
De Belg was prima gisteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De commentatoren waren echt een aanfluiting ja. Dinsdag was het te tolereren maar gister was de druppel. Had het na 15 minuten uitgezet en het maar op de Marokkaanse tv afgekeken.
Echt, ik vraag me af waar op ik het morgen moet kijken. Gewoon op NL1 omdat Anouk of anders gewoon BBC, de Belg of Marokkaan. Lastig keuze..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |