Is dat niet een blauwdruk van een snelle manager.. Eerst de boel onderschijten en dan snel weer vertrekken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar meneer is zelf mede-verantwoordelijk voor het feit dat het hier vaak over de grens ging, toch grappig dat hij daar nu z'n eigen handen van af trekt.
En renaissance muziek (de verlichting)quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een lekkere bierbar in een paddestoel.
Godverschrikkelijke kutdingen. Trauma's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En renaissance muziek (de verlichting)
Dit soort managers hebben vaak de bijnaam: De Meeuw.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat niet een blauwdruk van een snelle manager.. Eerst de boel onderschijten en dan snel weer vertrekken.
Het gelazer begint al als je nog moet vertrekken met je auto(naar het werk).quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit soort managers hebben vaak de bijnaam: De Meeuw.
Interessanter zou het worden als een vrouw deze SC ging modereren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef Monolith het volgende:
Laten we POL gewoon uitroepen tot libertaire heilstaat. Zijn we gelijk van dat mod probleem af.
Robijn was al voorgesteld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Interessanter zou het worden als een vrouw deze SC ging modereren.
Ik zie niet in hoe dat anders is dan voorschrift als mod.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iemand die de klappen van de zweep kent... O wacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb reeds 'DeParo' op een briefje geschreven en in de muur gestopt.quote:
Ik wist dat die eraan zat te komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat anders is dan voorschrift als mod.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb reeds 'DeParo' op een briefje geschreven en in de muur gestopt.
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wil bij deze kenbaar maken dat ik niet beschikbaar ben voor de functie van mod, ik heb namelijk wél een leven.
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden, maar acht mezelf niet capabel genoeg.
Ik ben slecht in het bemiddelen in conflicten, misschien leef ik de regels net iets te letterlijk na en neem ik het allemaal wat te serieus.quote:
Dan begrijp ik je keuze.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het bemiddelen in conflicten, misschien leef ik de regels net iets te letterlijk na en neem ik het allemaal wat te serieus.
Plus ik wil gewoon tijd besteden met mijn vriendin zonder aan FOK! te moeten denken. Dat ik gewoon een weekje er niet ben zou dus kunnen.quote:
Inderdaad, dat heb je wel eens als je een (leuk) leven hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plus ik wil gewoon tijd besteden met mijn vriendin zonder aan FOK! te moeten denken. Dat ik gewoon een weekje er niet ben zou dus kunnen.
Nu is dat dus geen vereiste, gezien Joac, maar toch.Ik zou me toch een soort verlicht voelen.
Autist!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben slecht in het bemiddelen in conflicten, misschien leef ik de regels net iets te letterlijk na en neem ik het allemaal wat te serieus.
Prima. Ik blijf gewoon aan als provocateur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef robin007bond het volgende:
Erik + GS + Du_ke + Hexagon + Friek = goed modteam.
Lijkt mij een beetje veel modsquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef robin007bond het volgende:
Dank voor dit geweldige compliment.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef Reya het volgende:
Du_ke heeft exact het juiste indifferentiegehalte om POL-moderator te zijn.
Ja, maar dan kan iemand tenminste normaal vakantie houden zonder zich druk te maken over dat het hier een anarchie wordt.quote:
Maak dan iedereen mod.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef robin007bond het volgende:
Nee, dat is een onschrijving van de gewone Fok!-poster.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mod zijn kan alleen als je werkloos bent of ambtenaar.
WO2 bedoel je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat experiment is ooit al eens gedaan en eindigde in genocide.
Robin, ook mét mod heerst hier een totale anarchie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan iemand tenminste normaal vakantie houden zonder zich druk te maken over dat het hier een anarchie wordt.
Poeh hè! Wat internethelden die zitten te roeptoeteren. Wat een anarchiequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Robin, ook mét mod heerst hier een totale anarchie.
Daar kwam het wel op neer, iedereen had modrechten daar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er was een subforum erop gericht om bermbommen te maken?
Het is hier net Somalië.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Poeh hè! Wat internethelden die zitten te roeptoeteren. Wat een anarchie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |