quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
Een ander mag 't gaan doen, ik ga naar NWS. Succes nog hier. Ben nu POL-mod af.
Maar qua ascii huistvlijt, waren de sneren (veel) gemener/(soms) ludieker. Toen hadden we ook geen youtube.quote:
Je snapt het ook gewoon echt niet he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, en fouten maken mag best, het schijnt dat het nu gecorrigeerd is.
Medelijden met NWS heb ik toch niet, dus dat hij daar nu z'n eigen rijkje heeft is niet mijn zaak.
Ik snap het heel goed, in jouw perceptie ligt het altijd aan anderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je snapt het ook gewoon echt niet he?
Nee, dat was jij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je snapt het ook gewoon echt niet he?
Laat Reya toch eens met rust.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef von_Preussen het volgende:
Hexagon is ook nog een relatief neutraal persoon, maar mensen die regelmatig in deze SC posten lijken mij geen goede mods te zijn, op één of andere manier zijn dat toch altijd jankzakken die niet met hun emoties kunnen omgaan.
Nee jullie willen dat alles hier maar kan, en daar wil ik niet langer verantwoordelijk voor zijn.quote:
Ik moet mijn mening revideren, Friek_ lijkt mij op één of andere manier toch ook nog best geschikt. Kan veel hebben en is subtiel gemeen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef remlof het volgende:
Friek_ lijkt mij ook een prima POLmod trouwens.
Of EG.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef remlof het volgende:
Friek_ lijkt mij ook een prima POLmod trouwens.
Eigenlijk niet, maar het komt goed uit kennelijk.quote:
Staat niet goed op je CV... agree.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee jullie willen dat alles hier maar kan, en daar wil ik niet langer verantwoordelijk voor zijn.
Maar meneer is zelf mede-verantwoordelijk voor het feit dat het hier vaak over de grens ging, toch grappig dat hij daar nu z'n eigen handen van af trekt.quote:
U moet het verkeer in Brussel trotseren, dat is al voldoende straf.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze moeten altijd mij hebben. Daar mag ook best eens een ban op staan.
Hear hear.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef Monolith het volgende:
Laten we POL gewoon uitroepen tot libertaire heilstaat. Zijn we gelijk van dat mod probleem af.
Dat zei de moeder van Koos laatst ook nog.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze moeten altijd mij hebben. Daar mag ook best eens een ban op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |