En de buren dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zat te schamperen. Hopelijk voor hem hebben ze de electra bij de buren afgetapt, anders zit hij ook nog met die torenhoge rekening.
Hij kan daarvoor vervolgd worden, overigens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef betyar het volgende:
Het huis wat mijn boekhouder verhuurt is vanmorgen ontruimd na ontdekking van een hennepkwekerij![]()
Yup.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:24 schreef waht het volgende:
De verhuurder moet binnenshuis controleren dus.
Tot op zekere hoogte is wel vatbaar voor interpretatiequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup.
Van de eigenaar van een pand dat in strijd met de bestemming als hennepkwekerij wordt gebruikt, mag worden gevergd dat hij zich tot op zekere hoogte informeert over het gebruik dat van het door hem verhuurde pand wordt gemaakt.
Ja er is wel ruimte, maar je moet als verhuurder dus gaan aantonen dat je echt wel je best hebt gedaan om te controleren wat je huurder uitspookt in je pand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is wel vatbaar voor interpretatie
Ik probeer mijn huurders met zorg uit te zoeken. Ik zal in het huurcontract opnemen dat het niet is toegestaan hennep te telen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja er is wel ruimte, maar je moet als verhuurder dus gaan aantonen dat je echt wel je best hebt gedaan om te controleren wat je huurder uitspookt in je pand.
Verhuurders verdienen genoeg geld en kiezen er zelf voor om het risico te lopen, dus is het niet meer dan terecht dat ze het zelf mogen betalen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoiets maakt een verhuurder vooral diep ongelukkig. Kost veel geld en het claimen bij de huurders is een drama.
Tja, het is volgens de wet ook al verbodenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik probeer mijn huurders met zorg uit te zoeken. Ik zal in het huurcontract opnemen dat het niet is toegestaan hennep te telen.
Gelukkig kan hij uithuilen in 't Bölke.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zullen we VS vanaf nu gewoon doodzwijgen?
Het is niet netjes om hem te blijven provoceren als hij hier niet meer post / welkom is.
Dat was niet persoonlijk maar tegen hem als mod, door de afwezigheid van bepaalde daarvoor vereiste eigenschappen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erg netjes deden wij nu ook weer niet tegen hem.
Flikker nu verdomme eens een keer op met dat gezuig, geziek, gezeik en geëtter. Heb je hier vaak genoeg voor gewaarschuwd onderhand.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk maar tegen hem als mod, door de afwezigheid van bepaalde daarvoor vereiste eigenschappen.
Het was juist positief bedoeld, om aan te geven dat ik niets tegen Vs persoonlijk heb. Maar ik hou al op, het probleem is opgelost.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Flikker nu verdomme eens een keer op met dat gezuig, geziek, gezeik en geëtter. Heb je hier vaak genoeg voor gewaarschuwd onderhand.
Ja, blablabla. Je zit hier al tijden te zieken en zuigen. Ben dat gedrag meer dan zat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was juist positief bedoeld, om aan te geven dat ik niets tegen Vs persoonlijk heb. Maar ik hou al op, het probleem is opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |