ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef Leatherface het volgende:
Benfica-Chelsea. Het is een mooi affiche voor zo'n finale, maar de UEFA moet toch wel nadenken wat ze verder nu willen met dit toernooi.
wat is dezen?quote:
Ja wat is dat nu weer?quote:
Benfica heeft afgelopen weekend de competitie verloren na een 2-1 verlies bij FC Porto, die zitten er helemaal doorheen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef _NZT_ het volgende:
Straks ff geld inzetten. Wie gaat um winnen jongens? Neig zelf om op Benfica te gokken.
Bedankt voor je bijdrage Hansquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Portugezentegen Chelsea
![]()
Doe dan maar die Portugezen winnen, dat Chelsea is wel zo'n graf club.
Het probleem van Gijp en Derksen is dat ze steeds luier worden om wedstrijden te bekijken. Ze hebben nu alleen Chelsea bekeken via het 2e scherm tijdens de Europa League. Hazard is ontzettend belangrijk geweest dit seizoen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen analyse van Gijp en Derksen over Hazard, die is geblesseerd.
Je moet VITV niet zo serieus nemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het probleem van Gijp en Derksen is dat ze steeds luier worden om wedstrijden te bekijken. Ze hebben nu alleen Chelsea bekeken via het 2e scherm tijdens de Europa League. Hazard is ontzettend belangrijk geweest dit seizoen.
Dus ik begrijp de woede van Boskamp wel.
De woede.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dus ik begrijp de woede van Boskamp wel.
Jaquote:
Hazard is zijn oogappeltjequote:
Benfica wint.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef _NZT_ het volgende:
Straks ff geld inzetten. Wie gaat um winnen jongens? Neig zelf om op Benfica te gokken.
Er waren er 2 die zijden dat het Amsterdam isquote:
zijdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er waren er 2 die zijden dat het Amsterdam is
Het was veul leuker geweest als Fenerbache tegen Chelsea had gestaan daar in 020quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
AT5 "bang dat het uit de hand loopt"
![]()
Dan was er geen Chelsea-fan meer te herkennen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was veul leuker geweest als Fenerbache tegen Chelsea had gestaan daar in 020
Benfica is gebroken na afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef sausagin het volgende:
Degene die denken dat Chelsea gaat winnen
China.quote:
Chelsea mist Hazard , dus geen Mata-Hazardquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Benfica is gebroken na afgelopen zaterdag
Dat wordt straks rennen voor z'n leven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Johan in een stadion? Als dat maar goed gaat.
Nee AIKquote:Op
woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV was beter dan Benfica in het voorseizoen, PSV had hier kunnen staan dus.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt straks rennen voor z'n leven.
Volgens mij is die man suïcidaal na afgelopen weekend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Panzaet het volgende:
De trainer zit er met een saai gezicht bij, man man man.
Jij bent echt niet goed bij je eikel. Beargumenteer tenminste jezelfquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef sausagin het volgende:
Degene die denken dat Chelsea gaat winnen
Ola of Terry?quote:
Hij was wel licht geblesseerd toch?quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Terry speelt niet, maar hij tilt straks wel weer de beker de lucht in
Alleen op feitenquote:
Hij liep vanmiddag mank in een Amsterdams parkquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Terry zit nog bij de hoeren, het gaat nog weken duren voordat ze die meisjes weer een beetje op de been krijgen.
scoorde nog een mooie goal voor psv tegen ajax.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef muzas het volgende:
Volgens mij is ie nog steeds beter dan sigthorsson
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Word ik dan ook doodgereden ja of nee?
1-5quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde nog een mooie goal voor psv tegen ajax.
bruikbare spitsquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde nog een mooie goal voor psv tegen ajax.
zonder die goal geen kampioen.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Derksen voert nog steeds een hetze tegen Kluivert omdat hij vroeger per ongeluk iemand doodgereden heeft en een meisje met een groep vrienden verkracht heeft.
Johan heeft zeker geen jeugdzonde's?
Fat Spanish waiter is wel redelijk bekend in Engeland.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo wordt hij inderdaad genoemd, alleen door Wilfred Genee zelf.
Niet zulke tenminste. Als je dat uitspookt, zit er iets los. Terecht dus!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Derksen voert nog steeds een hetze tegen Kluivert omdat hij vroeger per ongeluk iemand doodgereden heeft en een meisje met een groep vrienden verkracht heeft.
Je bent lekker bezig vanavond of niet? Eerst al met dat godsgruwelijk lelijke wijf van DWDD en nu dit weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig vanavond of niet? Eerst al met dat godsgruwelijk lelijke wijf van DWDD en nu dit weer.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet zulke tenminste. Als je dat uitspookt, zit er iets los. Terecht dus!
Hij volgt wel de visie van God Louisquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jijquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet jij niet in bed liggen van je papa?
Intelligente jongenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Zende lijkt me ook zo'n nietszeggende jongen.
Schijnt een massaverkrachter te zijn geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Derksen echt tegen Kluivert? Merk er werkelijk waar niks van.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Derksen echt iets tegen Kluivert? Merk er werkelijk waar niks van.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Derksen echt iets tegen Kluivert? Merk er werkelijk waar niks van.
Misschien zelfs van Europaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen is de beste van Amsterdam , Rotterdam en Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowwwwwReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Fernandez kon niet,quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Waarom moet die moordenaar ook weer met zn pleuriskop op tv komen
Komt omdat ze nooit kijken, maar toch een mening willen vormen. Zeg dan nietsquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Patrick heeft trouwens nog een broer die heet Hattrick wisten jullie dat?OOOOH KOEKOEK ATELISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowwwww
Platini lijkt mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
Gaat die moordenaar / massaverkrachter zo ook die beker uitreiken?
Kluivert scheurt nu met 170 km per uur over de Arena-dek met die beker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
Chelseaquote:
Marco Bakker zit hem achterna.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Kluivert scheurt nu met 170 km per uur over de Arena-dek met die beker.
Ik wist het.quote:
Voor de auto van Kluivert kan je beter niet zijn nee. Want je weet ..quote:
Kon je niet eerder zeggen dat we moesten schakelen naar canvasquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Word ik dan ook doodgereden ja of nee?
quote:
Je zit er wel erg mee hé. Heeft hij een familielid van je verkracht ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat een sfeerloos stadion blijft het toch hé.
komt omdat die kutjoden er elke 2 weken zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef onlogisch het volgende:
is gewoon een vuile neus jatochquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zit er wel erg mee hé. Heeft hij een familielid van je verkracht ofzo?
teehee [ afbeelding ]
Teehee?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zit er wel erg mee hé. Heeft hij een familielid van je verkracht ofzo?
teehee [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Huilie huiliequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Lastig te bepalen voor wie te zijn. Benfica is Portugal, Chelsea is de club die schaamteloos de CL heeft gekocht.
Dat heb ik dus precies hetzelfde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
Lastig te bepalen voor wie te zijn. Benfica is Portugal, Chelsea is de club die schaamteloos de CL heeft gekocht.
Waar zit sporza bij ziggoquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op 7 missen ze gewoon de fantastische openingsceremonie
ja leuke tulpjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met Chelsea moet. Dat ga ik zo zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aaaaaahtooooooooooeeeeeeee!![]()
Wat moet je nou met Chelsea? Die kunnen er niks van.
Jakootje he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bossie in het fraai oranje gestoken
$$$$quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat er veel Portugezen spelen bij Benfica...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik met Chelsea moet. Dat ga ik zo zien.
Je lijkt zelf op Chelseaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik met Chelsea moet. Dat ga ik zo zien.
Heb het al gevonden. Wat een topzender.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ooit bij mezelf Canvas op 13 gegooid
CardoSOWWWWWW koekoek golquote:
Je hebt zelf een dijk van een bilquote:
Hij was de enige die vooraf voorspelde dat Ajax kampioen zou gaan worden. Hij heeft er kijk opquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het sjelhoofd zal wel voor Sjelsie zijn
Oh god niet dit weerquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat uitdoelpunten dubbel tellen
Ja tweequote:
Keihard aanpakken, vriend.quote:
Dus Chelsea hoeft er maar 1 te scoren als Benfica er 2 scoort. MAAR DAT IS TOCH ONEERLIJK XD XD XDquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat uitdoelpunten dubbel tellen
Terecht ook. Niks aan te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:40 schreef JanCees het volgende:
Ze hebben de hele spelerstunnel afgeplakt
UEFA
JA DAT IS ONEERLIJK xd ;P ;P :-dquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus Chelsea hoeft er maar 1 te scoren als Benfica er 2 scoort. MAAR DAT IS TOCH ONEERLIJK XD XD XD
Mooiste stadion van Nederland jaquote:
Ja, want jij weet natuurlijk precies hoe de Arena er van binnenuit uitziet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terecht ook. Niks aan te zien.
Nee, alleen als Ajax er speelt stijgt de Arena tot grote hoogtequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steeds als ze zo'n shot laten zien denk ik dat ie opstijgt.
Ook raar om te zien zo'n volle ArenAquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef TC03 het volgende:
Zo zonder Ajax-publiek lijkt die Arena nog wat.
2006, Sevilla - Middlesbroughquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er een Europese finale in EIndhoven plaatsvond eigenlijk?
2006quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er een Europese finale in EIndhoven plaatsvond eigenlijk?
Sevilla - Steve Mcleren in 2007quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is hooguit een mooie evenementenhal. Met voetbal heeft het weinig te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De ArenA een prachtig stadion vinden, dan moet er nog meer los zitten dan bij Kluivert. Het enige pluspuntje wat mij betreft zijn de dug-outs.
Sevilla - Middlesbrough.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook raar om te zien zo'n volle ArenA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |