Eet hem opquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Lamabal het volgende:
Ik probeer mijn banaan nu op te hangen. Zodat hij niet bruin gaat worden. Maar het wil niet
Zaterdag wel hequote:
NOH!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
John MayerMeest slaapverwekkende zanger ever
Jup, maar dan wel de cover van het origineelquote:
Heul niet, dit is het origineel van de coverquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, maar dan wel de cover van het origineel
quote:Jay-Z has been accused of being a time traveller because of a newly discovered photo from 1939 taken in Harlem, New York, of a man who bears a striking resemblance to the hip hop star.
The picture, which you can see above, was posted on the New York Public Library's Schomburg Center blog and features a man in a flat cap who looks a lot like Jay-Z leaning against a railing. Reddit and Buzzfeed both reposted the picture, jokingly asking if Jay-Z is either a time traveller or a vampire.
Kun je eens ophouden met je bananengrappen!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:06 schreef Lamabal het volgende:
Ik probeer mijn banaan nu op te hangen. Zodat hij niet bruin gaat worden. Maar het wil niet
Aan iets banaaLs?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je eens ophouden met je bananengrappen!
Ik moet steeds aan iets anders denken
Het plaatje dat ik heb van het idee dat Lama zijn banaan probeert op te hangenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het plaatje dat ik heb van het idee dat Lama zijn banaan probeert op te hangen
Helemaal als ie ook nog eens bruin is
John Newman trekt niet terug.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
"Is dit John Ewbank?"
Nee joh, dat is John Newman.
Hiahoaho.
Aangezien m'n vaders band een paar nummers van Blondie op het repertoire heeft gezet, ga ik deze ook maar aandragenquote:
Je bent gewoon heel speciaalquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik kreeg extra tijd met mijn examenGeniaal
En ik ben niet eens echt dyslectisch
"I have sex daily"quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik kreeg extra tijd met mijn examenGeniaal
En ik ben niet eens echt dyslectisch
Doen, vrolijkheid!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aangezien m'n vaders band een paar nummers van Blondie op het repertoire heeft gezet, ga ik deze ook maar aandragen
quote:
Kloptquote:
Dat hoor ik juist wel graagquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik hoor ook niet graag dat ik gewoontjes ben
Maar gewone mensen zijn saaiquote:
Ik word graag als normaal en saai gezien. Dit ter compensatie van alle negatieve bagger die in m'n kop zit over mezelf, iets met zelfhaat en mezelf altijd buitensluiten omdat ik mezelf niet normaal vind. Niet belangrijk verder, maar daarom. Dit dat allesquote:
Weinig keus hierquote:
Ik wel gelukkig over mijn laptopquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig keus hierik ga niet over de radio door het pand
Okay we get itquote:
Howdy ma'mquote:
Hij maak anders wel een flitsende indrukquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij maak anders wel een flitsende indruk
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef henkde_j het volgende:
Een plaatje bij dit plaatje
[ afbeelding ]
Ah so horny!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke nog eentje dan
[ afbeelding ]
Zo'n plaatje heb je ook van Kanye Westquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke nog eentje dan
[ afbeelding ]
Weet ik en zie boven jequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n plaatje heb je ook van Kanye West
mooie plaat is dat jaquote:
Ik heb dat ook met Always en Bed of Rosesquote:
Hier idemquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Always en Bed of Roses
DAD! SC won't come out of the closetquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DAD! SC won't come out of the closet
Knap, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt...quote:
Dit dus. Ze draaien heerlijk vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
Depeche mode![]()
Damn, wat een lekkere platen vandaag
Ik heb vandaag ook al 2 keer de plee bevuildquote:
De Pil nemen en geen stopweken inlassenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Rugpijn, buikpijn, koud, hoofdpijn, misselijk.
Ik laat me ombouwen tot man.
Vrouwen met al hun pijntjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, want dat hebben wij nooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Niks mis met een ODOL.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, want dat hebben wij nooit![]()
Verder krijg je dan het volgende:
Jeuk aan je zak, ODOL's en ik bedenk er zo nog wel een paar....
Krijg je grotere tieten van...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
De Pil nemen en geen stopweken inlassen![]()
Ga maar vast oefenen dan met een tennisbal uit je neusgaten persen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef henkde_j het volgende:
En altijd de pijntjes die mannen niet kunnen ervaren zijn zooooo verschrikkelijk.
Bevallingen
Of je moet je eerst laten nemen door een grote neger. Dan rekt het al watquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga maar vast oefenen dan met een tennisbal uit je neusgaten persen.
Ik verwacht ook niets anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef minthy het volgende:
Verwacht van de heren maar geen sympathie, Muis!
Nou en? Die had ik voordat ik aan de pil ging ook alquote:
Ja maar ik niet... Ik houd ze graag klein maar fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou en? Die had ik voordat ik aan de pil ging ook al
Als je aan de rooie bent ook. Gratis glijmiddelquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Of je moet je eerst laten nemen door een grote neger. Dan rekt het al wat
Stahpquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je aan de rooie bent ook. Gratis glijmiddel
HARRRRRR, Schipper van de rode zee!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je aan de rooie bent ook. Gratis glijmiddel
Ja sorry, ik gok dat je dat bij een grote neger nu eenmaal nodig hebtquote:
Wel als je moet plassenquote:
En je probleem is???quote:
Als ik me gedeisd houd dan gaat het best goed hierquote:
Oh shit. Ja dan moet je hem eerst neer slaan. Anders wil het echt nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als je moet plassen
[..]
En je probleem is???
Inderdaad. Dan kom je het toilet niet eens meer inquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel als je moet plassen
[..]
En je probleem is???
Ik vind die plateau WC's al zo irritant! Ga je zitten omdat je moet schijten, ligt je lul op dat plateauquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan kom je het toilet niet eens meer in
Mannenproblemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind die plateau WC's al zo irritant! Ga je zitten omdat je moet schijten, ligt je lul op dat plateau
Dit ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind die plateau WC's al zo irritant! Ga je zitten omdat je moet schijten, ligt je lul op dat plateau
Mannenproblemen!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens vastgezeten in de zwanenhals jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannenproblemen!!![]()
Gewoon zorgen dat je er achterkomt voordat je gaat bouten, anders loop je de kans dat hij na het doorspoelen ook nog half in het riool hangt...
De meeste van m'n schoenen zijn toch bruin.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Koop zo'n franse plee. Kun je lekker staand schijten. Hoef je alleen nog maar zorgen te maken dat je niet op je voeten schijt.
Je pist in de wasbak?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens vastgezeten in de zwanenhals ja
Een WC heeft ook een zwanenhals, kutje....quote:
Volgens mij noemen ze dat niet zo, lulletje...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een WC heeft ook een zwanenhals, kutje....
Zwanenhals, sifon, whateverquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat niet zo, lulletje...
Sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Lamabal het volgende:
Altijd komt het hier weer terug op tieten en piemels en poep.
WAT EEN TOPIEK!11!!!!!!
Ergens heb ik het idee dat ik daar heel erg verantwoordelijk voor benquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Lamabal het volgende:
Altijd komt het hier weer terug op tieten en piemels en poep.
WAT EEN TOPIEK!11!!!!!!
Kusje op je ademsappelquote:
Heb ik niet. Zullen we eens kijken hoever die van jou naar binnen wil?!quote:
Achja moet toch iemand de schuld krijgen.quote:
Dat klinkt als een meet... Ik denk dat ik niet komquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik niet. Zullen we eens kijken hoever die van jou naar binnen wil?!
*Pakt popcorn*quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb ik niet. Zullen we eens kijken hoever die van jou naar binnen wil?!
Wat een walgelijke hufter ben je ook soms! Echt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klinkt als een meet... Ik denk dat ik niet kom [ afbeelding ]
Eet ze! Ik word graag bekeken tijdens het voorspel.quote:
* Doet broek uit*quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Eet ze! Ik word graag bekeken tijdens het voorspel.
Uitgeluld! Nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een walgelijke hufter ben je ook soms! Echt...
Ik scheld SC graag naar een climaxquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh en we gaan weer over naar de liefde die we voor elkaar hebben.
Bij lange na niet, al kan je nu even de pleuris krijgen.quote:
Succesquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij lange na niet, al kan je nu even de pleuris krijgen.
Daarom stop ik nu, ik gun het je niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succeswordt wel weer eens tijd nu ik celibaat leef
Je gunt me ook nietsquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom stop ik nu, ik gun het je niet.
Niet waar, zeg dat je me haat verdomme!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gunt me ook niets
ik gun jou alle liefde van de wereld!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Lamabal het volgende:
Hoort hier niet een plaatje bij? Bij dit nummer
Lolwat. Dan ontplof je toch op een gegeven momentquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
De Pil nemen en geen stopweken inlassen![]()
Nee man, geen probleem!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lolwat. Dan ontplof je toch op een gegeven moment
Mannen snurken ook meer en harder.quote:
Zal ik Kelis aanvragen? I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOWquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet waar, zeg dat je me haat verdomme!!
Uit ervaring weet ik dat dat niet altijd opgaatquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen snurken ook meer en harder.
Hehe. Bij mijn ouders wonen 3 grizzly berenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat niet altijd opgaat
Alleen als je het meent!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal ik Kelis aanvragen? I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wat een onzinquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen snurken ook meer en harder.
Lijkt mij ook, mij doet het overigens niks, maar goed het is ook niet echt een irritatieplaat.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen als je het meent!![]()
Ze draaien hierachter keiharde hardstyle om de geluidsinstallatie te testen, galmt en dreunt door het bos
Hij heeft gewoon gelijk, dat naieve huilie 'ik ben bedrogen boehoee'-verhaal van Mart past hem niet.quote:
Hmmm. Maar als je dan stopt moet je direct 5 luiers tegelijk aan zekerquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nope, zelfs dat nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmmm. Maar als je dan stopt moet je direct 5 luiers tegelijk aan zeker
Ja, dan kun je maar beter snel een ark bouwenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het zich opspaart hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nooit!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Je probeert het weer goed te maken, hè?
Is zo de rode zee ontstaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, dan kun je maar beter snel een ark bouwen
Jup. Maria deed niet aan stopwekenquote:
Rode Zee bestond al in de tijd van Mozes, dus Maria heeft er niets mee te maken.quote:
Ik heb dat boekje nooit gelezenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rode Zee bestond al in de tijd van Mozes, dus Maria heeft er niets mee te maken.
Doe dan Eva...
*zucht*quote:
Nou met door je knieën gaan is een goed begin, de rest wat je erna moet doen kan je zelf wel aanvullen hequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
*zucht*
Dan ga ik wel weer door de knieën... Hoe kan ik het goedmaken?
Schaam je de verhalen uit de bijbel niet kennen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb dat boekje nooit gelezen
Kan de rest in spoiler tags?
Harry Potter heb ik ook niet gelezenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schaam je de verhalen uit de bijbel niet kennen.
*gaat de vloer schrobben*quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou met door je knieën gaan is een goed begin, de rest wat je erna moet doen kan je zelf wel aanvullen he
Ik ook niet. Harry Potter is geen algemene kennis.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Harry Potter heb ik ook niet gelezen
Thanks!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schaam je de verhalen uit de bijbel niet kennen.
Ik zou het niet overleven, al kan ik over het algemeen aardig met ze door één deurquote:
Nou, het niet overleven ligt er ws. meer aan dat ze met z'n allen 'door jouw deur' willen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het niet overleven, al kan ik over het algemeen aardig met ze door één deur
Ik weet zeker dat het niet zo isquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Nou, het niet overleven ligt er ws. meer aan dat ze met z'n allen 'door jouw deur' willen.
Worth a try thoughquote:
Thanks! Jij ook!quote:
Nope, het zijn niet voor niets exen. Nooit meer iets mee beginnen!quote:
Dank je!!quote:
Kollere, sterkte...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef ChungLingSoo het volgende:
En nu ga ik me verder bezatten omdat een goede vriendin (34) van mij net is overleden.
Tot over een paar dagen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:39 schreef ChungLingSoo het volgende:
En nu ga ik me verder bezatten omdat een goede vriendin (34) van mij net is overleden.
Tot over een paar dagen.
"Je bent meer als een broer voor mequote:Op woensdag 15 mei 2013 18:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, het zijn niet voor niets exen. Nooit meer iets mee beginnen!
In één geval zou het waanzinnig incestueus aanvoelen
[..]
Dank je!!
Nope. Na 11jr gewoon compleet op elkaar uitgekeken. Ik zie hem nu wel als m'n broerquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Je bent meer als een broer voor me"
Heb je dat gezegd?
linkje?quote:
Ff zoeken hoorquote:
waar is het vleesch in deze?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Geniaal hoe mijn pastasaus altijd veel lekkerder is dan die uit het potje![]()
Men neme zo'n pakje met gepureerde tomatenpruttel (niet tomatenpuree uit blik), bouillonblokje erin, knoflook, peper en pesto![]()
Oh *piep* nou deel ik hier zomaar mijn geheime recept. Niet door vertellen!
Je voegt deze pruttel toe aan je eigen vlees/groentenmix.quote:
ik schrok alquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je voegt deze pruttel toe aan je eigen vlees/groentenmix.
Ik eet geen pasta op de italiaanse manier. Zonder groenten en vlees.quote:
Weer een goede reden om niet naar meets te gaan!quote:
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Weer een goede reden om niet naar meets te gaan!
Dat denk ik ook wel. Dit jaar bestaat het programma 3 voor 12 radio toch ook 10 jaar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Sirolf het volgende:
Ze waren rond 17u vanmiddag al druk aan het opbouwen voor deze 3voor12-party. Zit dus flink wat voorbereiding in dit verjaardagsfeestje.
De echte rellen (met crew enz), die mis ik. Dat was pas tof!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Relletje van niks en om niks, echt fok relletje dus
3voor12 Radio is nog niet zo oud hoor... Tot 2006/2007 volgens mij was er nog elke avond een ander 3VOOR12-programma (o.a. 3VOOR12XL, CLUB3VOOR12 en nog een aantal varianten). Daarna begon pas het horizontale programma 3VOOR12Radio.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Dit jaar bestaat het programma 3 voor 12 radio toch ook 10 jaar?
Dit is met crew enz.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
De echte rellen (met crew enz), die mis ik. Dat was pas tof!![]()
Maar oprecht; ik hoef niet met m'n kop op Fok en wil daar ook niet het risico op lopen. Hetzelfde geldt voor Facebook, Twitter en alle andere media; ik wil niet dat er foto's van me geplaatst worden. Taggen is daarom ook uitgeschakeld, ik maak zelf graag uit waar ik met m'n kop terechtkom. Of niet, nog beter
koppig?quote:
De verzopen-kat-relquote:
Jaquote:
De DM-relquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
En de 'geen pottenkijkers' reeks destijds.
Welke was dat? Die van een paar weken geleden?quote:
Stefan zet foto online, users willen niet herkenbaar online en iets met poep en een ventilator.quote:
Stefan is dan ook een irritant mannetjequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stefan zet foto online, users willen niet herkenbaar online en iets met poep en een ventilator.
Oh nee, dat is al een paar jaar terug. DM (kan ook nog PM zijn...) werd ingelezen door iemand van de crew, kan zo geen links zoeken (mobiel)quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Welke was dat? Die van een paar weken geleden?
maar hij heeft nu toch de fotos offline gehaald?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stefan zet foto online, users willen niet herkenbaar online en iets met poep en een ventilator.
Dat klinkt als Oost-Duitse of Noord-Korea taferelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee, dat is al een paar jaar terug. DM (kan ook nog PM zijn...) werd ingelezen door iemand van de crew, kan zo geen links zoeken (mobiel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |