Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 18 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Ynske het volgende:
K ben ook thuis. Ow en believe me, Belgen zijn way much erger x1000 in de auto dan Qwea.![]()
![]()
quote:
Allang mee bezig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Murmeli het volgende:
Oh Qwea kan jij dan in je OP even de mensen zetten die zaterdag komen?
(sorry denk er nu pas aan anders had ik zelf het topic volgeluld en het zelf gedaan)
Net even allemaal opgeslagen op m'n laptop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Oognip het volgende:
QWEA!wat een kutfoto's heb je van mij gemaakt
en nog allemaal in de bucket gezet ook
Snap ik. Uiterst charmant zijn zequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net even allemaal opgeslagen op m'n laptop.
Krijgen wij buitenstaanders de foto's ook te zien of wordt het een privé-kwestie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:22 schreef Fascination het volgende:
Die kop van Greys op het moment van de uitslag.!!!!!1111
Privé-kwestie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgen wij buitenstaanders de foto's ook te zien of wordt het een privé-kwestie?
ja doei, ik heb er 5 van je uitgelaten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Oognip het volgende:
QWEA!wat een kutfoto's heb je van mij gemaakt
en nog allemaal in de bucket gezet ook
Nope. Alleen de mensen die er waren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgen wij buitenstaanders de foto's ook te zien of wordt het een privé-kwestie?
Als iemand van buitenaf foto's had genomen zag ie aan de ene kant de kijkers en aan de andere kant de fotografen, was wel komischquote:
Ja. Die waren dusdanig erg dat zelfs ik zoiets had van : nehhhhquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omg, dan motten die wel heel erg geweest zijn.
Liefquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Die waren dusdanig erg dat zelfs ik zoiets had van : nehhhh
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als iemand van buitenaf foto's had genomen zag ie aan de ene kant de kijkers en aan de andere kant de fotografen, was wel komisch
Denk aan:quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh mèn, ik ben zo benieuwd naar jullie reactie toen Nederland door was!
Ik vind jou zo leukquote:
Je hebt naar 'ons' alleen gezwaaidquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leukIk vind iedereen leuk, ik ben nog helemaal hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bij het naar huisgaan heb ik iedereen gezoend, zelfs niet ESF-ers
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leukIk vind iedereen leuk, ik ben nog helemaal hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bij het naar huisgaan heb ik iedereen gezoend, zelfs niet ESF-ers
Fons moet gewoon Fonsina vinden en samen heel gelukkig wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat was wederzijds
Grappig is dat dan, dat je iemand ziet en denkt: ik vind jou tof
En inderdaad, iedereen was erg gezellig en vrolijk en leuk. Ik was vantevoren nog een beetje bang dat ik me misschien niet zo gaan vermaken maar dat was voor niks
Oh en de niet ESF-ers die er waren zijn erg zoenbaar hoor, zijn mijn kroegkennissenAlthans de meeste wel. Alleen tussen Fons en mij gaat het denk ik niet meer worden dan hele vage kroegkennissen hahaha.
Zie je, helemaal van de kaartquote:
Aah Fonsquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat was wederzijds
Grappig is dat dan, dat je iemand ziet en denkt: ik vind jou tof
En inderdaad, iedereen was erg gezellig en vrolijk en leuk. Ik was vantevoren nog een beetje bang dat ik me misschien niet zo gaan vermaken maar dat was voor niks
Oh en de niet ESF-ers die er waren zijn erg zoenbaar hoor, zijn mijn kroegkennissenAlthans de meeste wel. Alleen tussen Fons en mij gaat het denk ik niet meer worden dan hele vage kroegkennissen hahaha.
Dat zou een goed idee zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fons moet gewoon Fonsina vinden en samen heel gelukkig worden
Naar mij en roos ookquote:
Groeps-zuip-druk? Haha aw. Arme ventquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn.
Hij was ook godvergeten bezopen gisteren. zo erg heb ik hem nooit gezien.
hij beukte me per ongeluk in mijn tiet en ik reageerde best een beetje gepikeerd. en hij met dubbele tong sorry sorry. ik had echt iets van: bok op![]()
Terwijl hij dus eigenlijk heel lief was.
volgens mij was murmeli een beetje grumpy aan het einde van de avond.
was ook vroeg weg voor mijn doen haha.
volgende keer minder eten.
de tering wat lag dat zwaar op de maag. hadden ze er spons in gedaan ofzo?
ja volgens mij is er ook niks fouts aan die jongen maar op de een of andere manier kan ik er niks mee.quote:
Pics van de hontquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil opruimen, maar mn hondje is een beetje ziek. En wil kroelen.
Oh, sowwy, opgelost!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Qwea het volgende:
Cutebai! Ik wil je pmen over zaterdag, is je inbox vol!
hont is uit. Bert is in.quote:
De mijne wil spelen. Ben rot afquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil opruimen, maar mn hondje is een beetje ziek. En wil kroelen.
Ga ik onthoudenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan houd ik ze tegoed
Beterschap foor de hont
Kleine hontsquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga ik onthoudenhet is niet een grote hont heur
Er zijn ook leuke chihuahua'squote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Chihuahuamaar niet de rete-irritante
starbucks en koekela stonden in mijn wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef franklop het volgende:
Flinke omweg gehad toek, terwijl het 5 minuten van de kroeg is
nee, deze blaft wel naar andere honden, koffers en kinderwagens, maar dat is omdat hij bang isquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke chihuahua'sniet die kleine kutkeffertjes though die overal naar grommen
Koekela waar!!?!????!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
starbucks en koekela stonden in mijn weg
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
nee, deze blaft wel naar andere honden, koffers en kinderwagens, maar dat is omdat hij bang is
meestal toch tot ergens na 12en?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef Oognip het volgende:
Ehm, tot hoe laat duurt die finale zaterdag? Heb het gisteren ook gevraagd, maar ben het vergeten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
Ik heb zo hard gefaald in het nuchter blijven. 2 volle flessen drank voor jan doedel mee genomen naar hotel en terug
en ik heb jou niet gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:22 schreef Maanvis het volgende:
fuck ben ik weer Greys vergeten te versieren.
Ja idd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie de nieuwe clip al gezien van Anouk? Lekker zwaar wordt het nummer ervan...
http://www.zie.nl/video/muziek/Anouk-Birds/m1nzf6nf3x25
Dacht dat ze niet op FOK! gegooid werden zonder toestemming..quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef Ynske het volgende:
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses
Daar staat ook nog wat van foto's
Ik vind het ook een mooie clip, maar het nummer wordt er niet leuker van miquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja idd.
Vind het wel een mooie clip, maar weet niet of het nummer er nu direct leuker van wordt.
Misschien kunnen we samen reizen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het!En ik kijk wel even hoe het zit met openbaar vervoer, misschien is dat wel te doen.
Want dat was het nog niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:22 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie de nieuwe clip al gezien van Anouk? Lekker zwaar wordt het nummer ervan...
http://www.zie.nl/video/muziek/Anouk-Birds/m1nzf6nf3x25
opgelostquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:20 schreef Ynske het volgende:
FB / Iteejer en Yvonne - Mijn oprechte excuses
Daar staat ook nog wat van foto's
zag er ook 2 leuke van je tussen hoor Takaiki.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:34 schreef Takaiki het volgende:
Omg, net de photoemmert gezienen
en
en dan nog een paar keer
bij een paar plaatjes waar ik zelf op sta
Ik kom iig niet meer op dit soort meets. Te belachelijk voor woorden dit.quote:
Donequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:38 schreef Ole het volgende:
Mag ik op het lijstje![]()
![]()
![]()
![]()
Mits vlaggetje natuurlijk
Forum Opties | |