Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vader zat gisteren al stiekem te gniffelen toen er nog 1 plek over was en we nog niet genoemd waren
In your faaaaaaaaaaace
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor
Zitten te after-ontbijten in het hotel, heb geen echte katers gespot.
Alleen mijn stem is gone
was jij er ook?:oquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Stefan stuurde me het herentoilet in tot grote hilariteit van Yvonne.
hwb je nu zo'n rasp in de keel als een vrouw die al dertig jaar zware van nelle rookt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor
Zitten te after-ontbijten in het hotel, heb geen echte katers gespot.
Alleen mijn stem is gone
Sexy tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hwb je nu zo'n rasp in de keel als een vrouw die al dertig jaar zware van nelle rookt?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vader zat gisteren al stiekem te gniffelen toen er nog 1 plek over was en we nog niet genoemd waren
In your faaaaaaaaaaace
Heey sexy!quote:
quote:
Ik heb je gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Strategisch opgesteld in het midden zo ongeveer, recht achter de directietafel.
Qwea heeft vast wel een foto als bewijs.
gespot!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwart shirt, spijker rokje en rode bloem om mijn vinger.
1???quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwart shirt, spijker rokje en rode bloem om mijn vinger.
nee eerder die kleine...quote:
mmm.. ik dacht dat jij die lange bij de gokkast wasquote:
quote:of we moeten het over mn penis hebben, dan was ik die lange ja![]()
Ohhhh, leuk!quote:
1. sp3c (OVB)quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Muis006 het volgende:
Anders een lijstje
Wie zijn er zaterdag?
Greys
Goodbye
Muis en mrMuis
Kopieer en vul aan
Dat was mono denk ik, die gokverslaafde alcoholistquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
mmm.. ik dacht dat jij die lange bij de gokkast was
[..]
met korte broek ?quote:
Die 1.quote:
Nee dat was niet Mono.. ik wou hem er eentje aanbieden maar dat mocht niet van hemquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was mono denk ik, die gokverslaafde alcoholist![]()
(die nogsteeds een biertje van me krijgt bedenk ik me netverdomme!)
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee dat was niet Mono.. ik wou hem er eentje aanbieden maar dat mocht niet van hem
Nee, was een kadootje voor alle daggasten van een bruiloft waar ik laatst was. Alle mannen kregen een blauwe en de vrouwen een rode. Hij is een beetje mijn talisman aan het worden. Het was zo'n tof feestje, dat gevoel wil ik vast houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Jojogirl het volgende:
Moet hard lezen en leren, maar ben nog beetje duf. Was toen ik thuiskwam nog te wakker en heb nog tot 2 uur P&W en Geordie Shore zitten kijken.
BE, had je die ring trouwens zelf gemaakt? Zag pas toen je wegging dat de bloem gehaakt was.
die mooie jongen met die blonde haren, die de hele avond weer buiten stond met bier in de hand, stoïcijns tegen tafels te hangen en anderen hun gesprekken mee te luisteren omdat ik zelf het gesprek niet durf aan te gaan.quote:
nope nog aan de ontbijttafel, moet nog naar belschquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Qwea het volgende:
Ik zal zo ff een photobucket aanmaken,
Hey Ynsk, ben jij al thuis?
Zegt me nog niks, sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die mooie jongen met die blonde haren, die de hele avond weer buiten stond met bier in de hand, stoïcijns tegen tafels te hangen en anderen hun gesprekken mee te luisteren omdat ik zelf het gesprek niet durf aan te gaan.
Murmeliquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Muis006 het volgende:
Anders een lijstje
Wie zijn er zaterdag?
Greys
Goodbye
Muis en mrMuis
Sp3c ovb
Kopieer en vul aan
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope nog aan de ontbijttafel, moet nog naar belsch
obviously, ik geef het goede voorbeeld aan de damesquote:
Mij er niet bij zettenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Muis006 het volgende:
Anders een lijstje
Wie zijn er zaterdag?
Greys
Goodbye
Muis en mrMuis
Murmeli
sp3cje
LompeHork en LompeVrouw
Kopieer en vul aan
quote:
schaam je, iedereen dient minimaal 1 kutopmerking van mij per avond naar zn hoofd te krijgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt me nog niks, sorrymaar ben niet buiten geweest
krijg je sowieso volgende keerquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
obviously, ik geef het goede voorbeeld aan de dames
op een gegeven moment heeft het gewerkt en ben je me zo dankbaar dat je me een biertje geeft
je rijd niet, je werd gereden....quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:50 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik sla zaterdag ook maa over. Beetje ver rijden
Nou ga je gangquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schaam je, iedereen dient minimaal 1 kutopmerking van mij per avond naar zn hoofd te krijgen
Ik ben echt benieuwd hoeveel foto's er van meneerroos zijn gemaakt toen ie met die angry bird zatquote:
ja we staan nu niet buiten aan het bier, dan is de lol er wel van afquote:
Bewaar hem maar voor de volgende keerquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Jimbo het volgende:
ja
[..]
ja we staan nu niet buiten aan het bier, dan is de lol er wel van af
speciaal voor jou zal ik alles ter plekke bedenkenquote:
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
speciaal voor jou zal ik alles ter plekke bedenken
Doet eens aan Greys vragen of ik die bucket inlog naar de aanwezigen in de OP moet PM'en?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef Cat22 het volgende:
We zitten nog steeds aan tafel, te lui om op te staan.![]()
kan ook te maken hebben met langsvliegende matrassen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schaam je, iedereen dient minimaal 1 kutopmerking van mij per avond naar zn hoofd te krijgen
Als je wilt doen heel graagquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet eens aan Greys vragen of ik die bucket inlog naar de aanwezigen in de OP moet PM'en?
ik voelde me nogal bekeken toen ik dat ding de lucht in hieldquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoeveel foto's er van meneerroos zijn gemaakt toen ie met die angry bird zat
Prive, scrambled, rotate auto, permanently remove information about where my photos were taken , ectquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je wilt doen heel graag
Ik ben vanavond pas thuis.
zet anders eerst je eigen pics er in (haal je de heel lelijke er uit van mij?) en daarna inlog pmen? en staat ie op prive?
Rij voorzichtigquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:12 schreef Ynske het volgende:
Skatjes, tijd om de auto eens te gaan zoeken
Schunkel was anders vet veel kwijt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Qwea het volgende:
En die bon van henk weerfucking vet weinig, again
Ik vond het anders tegenvallenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:16 schreef Qwea het volgende:
En die bon van henk weerfucking vet weinig, again
quote:
Wow.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Geen idee, in de 80 iets volgens mij
Voor het aantal keer dat ik je naar de bar zag lopen valt dat me alles meequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
De tyfusquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nou, godsamme. Ik dacht dat ik veel zoopquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor het aantal keer dat ik je naar de bar zag lopen valt dat me alles mee
33 euro hier, 38 gegeven, als we dan toch alles meldenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tyfus
21,60 hier. 25 gegeven, dus 3,40 fooi,
ik dacht hey daar is q waar is de rest van haar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ego is even weer gestreeld hoor door je gisteren
Altijd baas boven baasquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
33 euro hier, 38 gegeven, als we dan toch alles melden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik dacht hey daar is q waar is de rest van haar?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:26 schreef Takaiki het volgende:
€ 16,85 en ik had het niet eens meer op mijn rekening staan
Alles verbrast op vakantie![]()
![]()
hoiquote:
21,60 is de hoogste tot nu toequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:25 schreef Jimbo het volgende:
ik ben nog nooit meer dan 15eur bij henk kwijtgeweest
Ja, ik ook. Maar die mixdrankjes zijn altijd nastyquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, en ik heb drankjes voor anderen gehaald en op mijn naam gezet.
en voor mij een drankje gehaaldquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, en ik heb drankjes voor anderen gehaald en op mijn naam gezet.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
en voor mij een drankje gehaaldzo lief.
Zal toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef Toekito het volgende:
is de date van schunk en nipje de eerste ESFdate ooit?
Ik denk dat als je het in de OP gewoon boven de rest van de meuk zet dat het al superfijn is. Dan wordt de OP wel even heel groot, maar dat kunnen de ESFjes dan later wel weer aanpassen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil wel gastmodden. Maar de hele op moet dan eig overhoop met datum en eten en weetikveel, dus dat laat ik dan liever even aan de echte ESF-jes over.
oh heb jij nog info dan want ik weet niet beter dan het is de eerste....oh wacht het was mijn eerste esf meet.quote:
kom je er wel uit? als je hulp nodig hebt gil maar ffquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:54 schreef Qwea het volgende:
Het zou fijn zijn als men de volgende keer de juiste nicknames in de OP zetSommige kloppen niet en dat is kut PM'en!
Ik heb fucking 1,5!! u geslapenquote:
gilllllquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kom je er wel uit? als je hulp nodig hebt gil maar ff
Moest je werken vandaag?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb fucking 1,5!! u geslapen
Echt, grafkoffie
Whisky desinfecteert tochquote:
Nee, vrienden naar het vliegveld brengen om 04uquote:
Welke? Die halve slok in het hotel of de vorklepelkoffie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb fucking 1,5!! u geslapen
Echt, grafkoffie
dat is nog nooit geweest schatquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:03 schreef Qwea het volgende:
Ehm, ja, over zaterdag...Ik had in mijn hoofd dat die finale OVERDAG was... niet zeker he? Want 's avonds heb ik een verjaardag
Veel plezier damesquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Greys het volgende:
Saunaaaaa. Even bijkomen.
Nu in de kleedkamer en we hebben nu al twee keer met vreemden over songfestival gepraat. Nu bubbelenErg benieuwd naar pics!
Ik was om 4 uur ook nog wakkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, vrienden naar het vliegveld brengen om 04u
En ik lag om 01:45 in bed. En toen was het 04u en toen had ik nog niet geslapenPas van 08:00 tot 09:30 ofzo
Die 2 van thuis, die 3 kwart in het hotel, die vorklepelkoffie in de kroeg en die 2 normale in de kroeg. En ik drink NOOIT koffie of energie drink, want koffie is goor en van energie drink slaap ik niet (en van koffie dus ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Welke? Die halve slok in het hotel of de vorklepelkoffie?
Wij zijn ook erg benieuwd naar de pics9 van t bubbelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:04 schreef Greys het volgende:
Saunaaaaa. Even bijkomen.
Nu in de kleedkamer en we hebben nu al twee keer met vreemden over songfestival gepraat. Nu bubbelenErg benieuwd naar pics!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:03 schreef Qwea het volgende:
Ehm, ja, over zaterdag...Ik had in mijn hoofd dat die finale OVERDAG was... niet zeker he? Want 's avonds heb ik een verjaardag
QFTquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zijn zomer benieuwd naar de pics9 van t bubbelen
Oeh, zou wel leuk zijn! Hopelijk komt er nog iemand uit die regio ofzo!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga kijken of ik zaterdag ook kan komenRe is er niet dus ik zit een beetje met vervoer.
Nog niet nuchter?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zijn zomer benieuwd naar de pics9 van t bubbelen
Hoe de neuk weet ik dat, ik kijk die zooi nooit, laat staan dat ik het volgquote:
Is het een leuke verjaardag?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet ik dat, ik kijk die zooi nooit, laat staan dat ik het volg
Wel fuck, want anders had ik MB zo kunnen oppikken
oooh I like the way you think!quote:
Ja, ik hoop het!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, zou wel leuk zijn! Hopelijk komt er nog iemand uit die regio ofzo!
sorry wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet ik dat, ik kijk die zooi nooit, laat staan dat ik het volg
Wel fuck, want anders had ik MB zo kunnen oppikken
Jaquote:
Trein naar Rotterdam CS, daar de randstadrail richting Den Haag voor 2 haltes. Halte Melanchtonweg uitstappen en een stukje teruglopen over het fietspad langs het spoor en bij de spoorovergang zit Henk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het!En ik kijk wel even hoe het zit met openbaar vervoer, misschien is dat wel te doen.
Lekker toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Monopoly het volgende:
Wakker.
Kwam thuis, heerlijk gedouched en ik dacht me weer wat beter te voelen (lichte verkoudheid) maar toen kwam de man met de hamer
Ik lag opeens op bed met de oogjes dicht en ik heb als een roos geslapen
Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Trein naar Rotterdam CS, daar de randstadrail richting Den Haag voor 2 haltes. Halte Melanchtonweg uitstappen en een stukje teruglopen over het fietspad langs het spoor en bij de spoorovergang zit Henk.
QFTquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
ik wil nog steeds slapen maar er gebeurt niet zoveel
Ook mijn eerstequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh heb jij nog info dan want ik weet niet beter dan het is de eerste....oh wacht het was mijn eerste esf meet.
ik heb nog een oranje overhemd te leen.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:42 schreef Toekito het volgende:
is de date van schunk en nipje de eerste ESFdate ooit?
QFTquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef Monopoly het volgende:
Dat oranje shirt stond je wel gay hoor Toek
Thanks but no thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb nog een oranje overhemd te leen.
en bedankt vriendquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef Monopoly het volgende:
Adriaaaaaaaaaaaaantjeeeeeeeequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef Monopoly het volgende:
Dat oranje shirt stond je wel gay hoor Toe
en als je t niet kan vinden wil ik je best ff oppikken bij de metro hoorquote:
eensch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:21 schreef Monopoly het volgende:
Oh dat is lief!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als je t niet kan vinden wil ik je best ff oppikken bij de metro hoorje moet daar ff weten waar je heen moet nl. vind ik. maar ik heb dan ook geen richtinggevoel
Hahahaha, dat is toch vrij eenvoudig?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en als je t niet kan vinden wil ik je best ff oppikken bij de metro hoorje moet daar ff weten waar je heen moet nl. vind ik. maar ik heb dan ook geen richtinggevoel
Volgende keer pak je wel een biertje van me aan he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon eerlijkheid, jeweet.
Geen haat though.
hou ook van jou lieverdquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eensch.
maar wel dapper dat je het aan durfde
Kruimelvlaai toevallig?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef Murmeli het volgende:
mijn vlaai kruimelt
hij's wel lekker![]()
Catje bedankt!
Kijk maar ffquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat is lief!Ik kijk meestal op het kaartje op mn iphone als ik ergens heenmoet waar ik de weg niet ken. Maar ik moet eerst maar even kijken of de terugweg ook een beetje te doen is met het openbaar vervoer.
Ja doe ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgende keer pak je wel een biertje van me aan he?
oooh lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik bananenmultivlaai eten om te vieren dat ik ben toegelaten, die kruimelt ook
Ja, ik ga wel even kijken op 9292ov.nl wat de snelste optie isquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kijk maar ff
Ik zit nog te denken trouwens: je kan ook met de trein naar den haag Laan van NOI en dan daar de metro pakken naar rotterdam. dan stap je dus 2 haltes voor CS uit. moet je ff kijken wat het snelste gaat.
En als je waar je woont (amsterdam toch?) gewoon naar het station kan fietsen dan is de terugweg wel te doen. metro rijdt tot half 1 ofzo (dan is denk ikwel het beste om via CS Rotterdam te gaan, want daar rijden ze tot later naartoe dan naar Laan van NOI.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel even kijken op 9292ov.nl wat de snelste optie is
quote:
ik kan ook op laan van NOI opstappen trouwens, just sayingquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kijk maar ff
Ik zit nog te denken trouwens: je kan ook met de trein naar den haag Laan van NOI en dan daar de metro pakken naar rotterdam. dan stap je dus 2 haltes voor CS uit. moet je ff kijken wat het snelste gaat.
En als je waar je woont (amsterdam toch?) gewoon naar het station kan fietsen dan is de terugweg wel te doen. metro rijdt tot half 1 ofzo (dan is denk ikwel het beste om via CS Rotterdam te gaan, want daar rijden ze tot later naartoe dan naar Laan van NOI.
Ik denk dat het sneller is als je doorrijdt naar Rotterdam met een sneltrein en dan daar de metro pakt, die is er in 3 minuten geloof ik vanaf het station.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kijk maar ff
Ja, lijkt mij ook leuk!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]leuk!
zou gezellig zijn als je komtspreek ik jou ook eens. Nu heb ik alleen Re gesproken van jullie.
Ik vind het een beetje genant. Maar ik weet niet hoe ik de rekening hoger moet krijgen, want ik hoef gewoon niet zoveelquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]dat doe je netjes. Maar ik heb jou ook niet heel veel zien drinken volgens mij?
geen idee. hangt echt ff van aansluitingen etc af. OV info stuurt mij best vaak via laan van noi naar van alles. vind ik niet erg want ik reis met de metro graties en met de trein niet haha.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat het sneller is als je doorrijdt naar Rotterdam met een sneltrein en dan daar de metro pakt, die is er in 3 minuten geloof ik vanaf het station.
bier kopen voor mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje genant. Maar ik weet niet hoe ik de rekening hoger moet krijgen, want ik hoef gewoon niet zoveel
dan is het toch niet genant? Als je nou op andermans zakken had zitten teren dan was het wat anders geweest, maar dat doe je niet zover ik weetquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje genant. Maar ik weet niet hoe ik de rekening hoger moet krijgen, want ik hoef gewoon niet zoveel
A'dam R'dam rijdt toch ieder kwartier oid? En die metro iedere 10 minuten dus dat komt vaak wel goed denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen idee. hangt echt ff van aansluitingen etc af. OV info stuurt mij best vaak via laan van noi naar van alles. vind ik niet erg want ik reis met de metro graties en met de trein niet haha.
@missbliss: haha, ik ben ook een watje hoor met vreemden.
Oh dat klinkt hoopvolquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
A'dam R'dam rijdt toch ieder kwartier oid? En die metro iedere 10 minuten dus dat komt vaak wel goed denk ik
Dan zit je goed, hier bij sociaal gehandicapten inc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook leuk!
Ik heb gisteren sowieso niet veel mensen gesproken die ik nog niet kende omdat ik zo'n anti-held ben![]()
's avonds rijdt de metro minder vaak en de treinen tussen amsterdam en rotterdam snap ik nooit. ze rijden inderdaad wel vaak maar sommige hebben dan weer een andere route enzo. vaag gedoe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
A'dam R'dam rijdt toch ieder kwartier oid? En die metro iedere 10 minuten dus dat komt vaak wel goed denk ik
Muis, Aad in je UIquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zit je goed, hier bij sociaal gehandicapten inc.
Het voelt als een warm badquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zit je goed, hier bij sociaal gehandicapten inc.
Rijden ze zo raar tussen A'dam en R'dam ja? De ene trein slaat toch gewoon meer stations over?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
's avonds rijdt de metro minder vaak en de treinen tussen amsterdam en rotterdam snap ik nooit. ze rijden inderdaad wel vaak maar sommige hebben dan weer een andere route enzo. vaag gedoe.
maar als jij het traject beter kent (en das niet zo moeilijk) kan je heel goed gelijk hebben hoor
Dat is dus iig de heenweg, de metro moet je 's avonds gewoon inplannen.quote:
Komt goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rijden ze zo raar tussen A'dam en R'dam ja? De ene trein slaat toch gewoon meer stations over?![]()
Ja nou ja... VROEGAH woonde ik met mamz in Amsterdam en had ze een vriend in Rotterdam, en ik ga nogsteeds regelmatig naar Amsterdam want Amsterdam
[..]
Dat is dus iig de heenweg, de metro moet je 's avonds gewoon inplannen.
Ik heb wel een glaasje melk van Maes gekregenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan is het toch niet genant? Als je nou op andermans zakken had zitten teren dan was het wat anders geweest, maar dat doe je niet zover ik weet
ik kan me zo gauw geen kaartjesknipper (neutrale term) voor de geest halenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
sp3c, was die conducteur/conductrice waarmee ik gister in gesprek was over mijn plasje op het station, nou een man of een vrouw?
Ik zou zweren dat het gewoon een 40+ huisvrouw type was, maar Mono zegt dat het een (evt omgebouwde) vent was
voortaan eerst aan mij vragen!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgende keer pak je wel een biertje van me aan he?
good stuff!quote:
Toen we op Rotterdam CS instapten, moest ik nog zo nodig pissen weet je nog.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan me zo gauw geen kaartjesknipper (neutrale term) voor de geest halen
Je ogen stonden wel op standje wazigquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen we op Rotterdam CS instapten, moest ik nog zo nodig pissen weet je nog.
Toen ging ik ff pissen en gingen jullie al zitten. Maar toen waren jullie ook gelijk al gecontroleerd.
Die kaartjesknipper/kaartjesknipster (zo neutraal issie niet hihi) liep toen nog een keer langs, en ik zei tegen hem/haar dat ik ook gecontroleerd wou worden, want dat vond ik fijn (whehe).
Toen vroeg hij/zij waar ik net dan was, toen zei ik dat ik op de WC zat.
Toen zei hij/zij dat dat niet mocht tijdens oponthoud op het station en dat ik er een boete voor kon krijgen.
Bleek gewoon zo'n bionogwattes toilet te zijn die helemaal niet direct alles op het spoor dumpt dus dat er geen probleem was
En mijn kaartje is toch nog gecontroleerd
Maar ik was in de overtuiging dat het dus gewoon een vrouw was. Maar Mono gelooft dat niet.
Was ik echt zo dronken dan?
Het was echt dat laatste wijntje die ik snel naar binnen moest gooien omdat de taxi er stond die me de das om deedquote:
ow zoquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen we op Rotterdam CS instapten, moest ik nog zo nodig pissen weet je nog.
Toen ging ik ff pissen en gingen jullie al zitten. Maar toen waren jullie ook gelijk al gecontroleerd.
Die kaartjesknipper/kaartjesknipster (zo neutraal issie niet hihi) liep toen nog een keer langs, en ik zei tegen hem/haar dat ik ook gecontroleerd wou worden, want dat vond ik fijn (whehe).
Toen vroeg hij/zij waar ik net dan was, toen zei ik dat ik op de WC zat.
Toen zei hij/zij dat dat niet mocht tijdens oponthoud op het station en dat ik er een boete voor kon krijgen.
Bleek gewoon zo'n bionogwattes toilet te zijn die helemaal niet direct alles op het spoor dumpt dus dat er geen probleem was
En mijn kaartje is toch nog gecontroleerd
Maar ik was in de overtuiging dat het dus gewoon een vrouw was. Maar Mono gelooft dat niet.
Was ik echt zo dronken dan?
Ja was gewoon zo'n 40+ huisvrouw type, kort, vlot, pittig, dik en lekker gek, toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow zo
ik zeg een vrouw maar wel een hele lelijke pittige
of een hele lelijke kerel die zijn tok onnodig vind tijdens een potje ijshockey
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
Afterparty bij koekela met MPG, LDG en Ren
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
wat?! WAT WATquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
Lol, ik vind de bon van henk, er staat melk op mijn bon
melk![]()
well playedquote:
Ow, die zou wel eens van mij kunnen zijn geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
Lol, ik vind de bon van henk, er staat melk op mijn bon
melk![]()
Lol, boeie. Alsof het mij boeitquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die zou wel eens van mij kunnen zijn geweest
Eigenlijk ook niet. Ik heb twee melk op en er stond er één bij Maes op de bon en één bij mij
Da's ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
En ik dacht dat de vorklepelkoffie latte machiatto was. Is het koffie verkeerd/shock
Volgens mij wordt bij de vorklepelkoffie de melk apart gerekend ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die zou wel eens van mij kunnen zijn geweest
Eigenlijk ook niet. Ik heb twee melk op en er stond er één bij Maes op de bon en één bij mij
Q kiek danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op het frambozenbier!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef Murmeli het volgende:
hier 22,50. heb zoals verzocht door grijsje maar wat meer gegeven voor alle moeite. Henk ook blij
Moet ook wel zeggen dat er een afbetaling inframbozenbier
bij zat voor Cat22 voor de
vlaai
die ze voor me heeft gekocht in Limburg
![]()
. Dus voor mezelf zal het denk ik maar een eurootje of 15 a 18 zijn geweest.
Zaterdag weer
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Q kiek danwtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een dropje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
hihihihihi...quote:
Ik vecht niet met mensen die me niet aankunnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oei, dat tegen Cat zeggen, ik voorzie een fight
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vecht niet met mensen die me niet aankunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Succes schatquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef roos85 het volgende:
Ik heb zo een date met een studieboeken boh wat is het koud, heb van armoede de verwarming aangezet
jadurrrrrrquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Die durf ik niet te pm'en omdat niet alle namen in de OP kloppen en ik ze wel heb aangevuld maar geen idee of ze goed zijnquote:
Mijn naam weet je toch wel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die durf ik niet te pm'en omdat niet alle namen in de OP kloppen en ik ze wel heb aangevuld maar geen idee of ze goed zijn
Same. Dat van die verwarming dan. Ik heb zo een date met de bank. Ben mooooooooequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef roos85 het volgende:
Ik heb zo een date met een studieboeken boh wat is het koud, heb van armoede de verwarming aangezet
West Wingquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Dat van die verwarming dan. Ik heb zo een date met de bank. Ben mooooooooe
Ze komen zo eerst nog de radiator bevestigen.. en dan ga ik zooooo met een West Wing op de bank hangen.
Seizoen 4, ep 4 of 5 ofzo denk.quote:
Bwehehehehequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef franklop het volgende:
Kan op mn werk niet zien, photobucket is geblokt
ik stuur even door, maar zullen we vanavond saampjes kijken?quote:
Kijk, eindelijk iemand die snel tevreden is! Mensen, gaarne hiervan te leren!quote:
mail eens naar mn werkmail schatquote:
Sta dr weer op mn best op zoquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Ynske het volgende:
K ben ook thuis. Ow en believe me, Belgen zijn way much erger x1000 in de auto dan Qwea.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |