quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Enig idee hoe freaking netjes het hier net is?
Het zou niet nodig moeten zijn, je zou het uit jezelf willen doen, laten we het daar eens over hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat een eisen zeg....
Wie is hier nou de ster, gullie of ik?!
Eh.. no. Just no.quote:
Happy cyber sexingquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga ff met chicago sms-en () en dan slaaaaapen!
quote:
Beter inkorten dan instorten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Gordijnen aan het inkorten. Kutwerk. Geen tijd
Fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef CherryLips het volgende:
En dan bel je dat bedrijf en dan zeggen ze 'ja dat wisten we maar we hoopten dat je er iets op kon zetten of dat het er toch afgesneden moest worden, we hebben al een vervangend stuk liggen'. JEZUS.
Dus daarom kreeg ik 25 % korting
quote:
Nog eventjes en ik ben QyRoZ echt voorbij.quote:
Misschien moet je je gordijnen eens open doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens buienradar regent het hier, al eventjes. Ik zie echter geen druppel
Die had ik net open gedaan jonguh!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je je gordijnen eens open doen.
Klanten zijn er dan ook niet om service te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Handig, zo'n klantenservice met chat.. waarvoor je vervolgens alsnog een half uur in de wacht staat
Op je giechel vallenquote:
Met scheur.quote:
CL d'r scheur!quote:
Daar is glad zelfs een voorwaarde om er met je giechel in de buurt te komen.quote:
Hebben we het nog over je scheur?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Het nieuwe stuk heeft een andere kleur
Mooie uitvinding, bier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Boren in den rotsgrondGelukkig heb ik bier
Het is een levensredder. Ze zijn nu dwars door een kelder uit minstens 1600 aan boren als ik het goed zie. De archeoloog in mij huilt nu. En pakt nog een biertje.quote:
Dat is het enige wat je kan doen. Vrees niet. Het komt wel goed. Ooit. En zo niet dan is er altijd meer bier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een levensredder. Ze zijn nu dwars door een kelder uit minstens 1600 aan boren als ik het goed zie. De archeoloog in mij huilt nu. En pakt nog een biertje.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je kan doen. Vrees niet. Het komt wel goed. Ooit. En zo niet dan is er altijd meer bier.
Dan heeft de tietenbots eindelijk ook eens wat variatie!quote:
quote:
quote:
Bwehehehehequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef Q. het volgende:
Mooi topic:
NWS / Joden moeten onderduiken door nazi-zeeleeuw
We kunnen de Duitsers herdenken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi! terug in NL. zo even naar JD en kuukske zwaaien.
En joden... sja... net bij Normandië geweest... die bunkers zijn inmiddels helemaal verdienen onder de duinen. natures Way of saying "zand erover"
Ik rij morgen door haar schitterende woonplaats. Als ik mezelf niet te pletter heb gereden op de A1.quote:
QFT.quote:
Dan kom je dus ook langsquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij morgen door haar schitterende woonplaats. Als ik mezelf niet te pletter heb gereden op de A1.
Deventer heeft dat effect op mensen. Wat valt daar te doen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij morgen door haar schitterende woonplaats. Als ik mezelf niet te pletter heb gereden op de A1.
quote:
Een afspraakquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Deventer heeft dat effect op mensen. Wat valt daar te doen?
Ja, ik wilde me al ziek melden op mijn werk zodat ik thuis kon blijven wachten tot je zou komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou toch even binnenblijven morgen.
Wait. What?!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven iets geverfd
en anders kan CL zo wel een handige man vinden die dat wil komen doen.quote:
Zonder seks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een afspraak
Niet zo eentje. Zakelijk.
Nee, ze moet het zelf doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en anders kan CL zo wel een handige man vinden die dat wil komen doen.
Wat een onzin. Een prinses als CL hoort haar poezelige vingers niet te bevuilen aan zoiets als verf.quote:
Wat lief van je!quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las deze afgelopen week en moest direct aan jou denken.
[ afbeelding ]
Daar heeft ze uiteraard een legioen slaven voor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een prinses als CL hoort haar poezelige vingers niet te bevuilen aan zoiets als verf.
MissBats.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Je ging ook al meteen verhuizen nadat ik in Utrecht ging batsen.. het begint op te vallen CL
Na werk nieuwe halen lijkt me beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Wat nu? Zelfmoord?
Oh ja. Dat is meestal ook mijn keuze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na werk nieuwe halen lijkt me beter
Khaleesi CL?quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft ze uiteraard een legioen slaven voor.
Die doet niet aan slavenquote:
Zelfmoord is ook maar iets wat slechts eenmalig helpt he?quote:
Ja dat zegt ze jaquote:
Niets van aantrekken, gewoon blijven reincarneren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfmoord is ook maar iets wat slechts eenmalig helpt he?
Volgende keer beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, gewoon blijven reincarneren.
Insert coin to continue!quote:
Wat wil je, mijn bier is opquote:
De kraam!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Er is hier iemand die de badkamer voor mij schoonmaakt, omg
Kan ze mij daarna dan ook bier komen brengen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Kan je een badkamer schoonmaken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Stuur d'r even doorquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Dat was het enige wat ze hier mocht doen. En de plee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, 'couveuse nazorg'. Geen couveuse te zien hier, maar toch is het leuk
Volgende keer kun je dr dus naar Utrecht sturen, voor CL en Qquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ze hier mocht doen. En de plee.
Voor de rest was ik veel te panisch als ze ergens aan zat.
Zal ik even de was doen? NEE!
Zal ik even stofzuigen? NEE!
Zal ik even.. NEEHEEEEEEEEEEEJ!
Ga maar naar huis
Dat kan ik nog wel zelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:41 schreef L-E het volgende:
Ze heeft hier verder weinig te doen, dus ik stuur dr inderdaad door. Ze zet ook nog thee als je wil.
Wat aardig van haarquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:41 schreef L-E het volgende:
Ze heeft hier verder weinig te doen, dus ik stuur dr inderdaad door. Ze zet ook nog thee als je wil.
CL woont niet in Utrecht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende keer kun je dr dus naar Utrecht sturen, voor CL en Q
Zo lang al weer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ben morgen precies een jaar uit die kutstad weg.
Omdat het kan. Jij zegt ook niet dat je getrouwd bent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt? Waarom heb ik die memo niet gekregen?Waarom sluiten jullie me buiten?
![]()
Dat heb ik geweten, je had mn familie moeten horen zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat het kan. Jij zegt ook niet dat je getrouwd bent.
Het is hier zo leeg zonder jou!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijd gaat snel
Traumatische gebeurtenis even uitzwaaien
wat??quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat het kan. Jij zegt ook niet dat je getrouwd bent.
Het was een maandagmorgen-huwelijk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik geweten, je had mn familie moeten horen zeg.
Ohja, er valt hier iets. Je ging terug naar de Veluwe, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ben morgen precies een jaar uit die kutstad weg.
Ja. De ongerepte wildernisquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, er valt hier iets. Je ging terug naar de Veluwe, toch?
Vrees niet, het is daar nog steeds net zo ellendig als toen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor weinig meer over gezeik. Of ik ben selectief blind/doof.
Wie wil daar nou niet naar toe?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, er valt hier iets. Je ging terug naar de Veluwe, toch?
Hoera voor Facebook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet
Nog gefeliciteerd![]()
Ik vind de Veluwe wel mooi. Ik was er een paar weken geleden en toen kwam er een eekhoorntje op de tuintafel zitten. Een eekhoorntje!quote:
Ze hebben een tijdje geleden wel weer een steen door de ruit proberen te gooien in dat huis. Maar ik heb er destijds van dat beveiligde glas in laten zetten dus kwamen ze er niet helemaal doorheen. Het is ook niet in ze opgekomen om een van de andere twee ruiten te proberen. Huidige bewoner was niet onder de indruk. Nee, het was beveiligd glas, dat splintert niet zo. Ik kom nog steeds glas tegen in m'n auto.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrees niet, het is daar nog steeds net zo ellendig als toen.
Ik heb haar niet op fbquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoera voor Facebook.
Oh ja, gefeliciteerd, L-E!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de Veluwe wel mooi. Ik was er een paar weken geleden en toen kwam er een eekhoorntje op de tuintafel zitten. Een eekhoorntje!
Dat is schattig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de Veluwe wel mooi. Ik was er een paar weken geleden en toen kwam er een eekhoorntje op de tuintafel zitten. Een eekhoorntje!
Tijdje terug reetjes gezienquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is schattig.![]()
Een wild zwijn langs je heen zien rennen is ook wel gaaf moet ik zeggen.Ben het nog niet zo gewend.
Lol.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug reetjes gezien
De hertjes, niet de blote konten van de lokale hangjeugd.
Hij heeft 600 vriendenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan je vast wel vinden via Q. Want Q. heeft iedereen!
Zelfs mijquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet!quote:
Feescht ende gezelligheid!quote:
Ik kan niet op plaatsnaam zoekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoveel mensen uit Epe zitten daar niet tussen, hoop ik.
Zelfs ik heb CL op fbquote:
Nou okquote:
Leeg ende holquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Wat zou FOK! zijn zonder Q?.
Ah oke, toch bedankt.quote:
Een stuk sneller.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Wat zou FOK! zijn zonder Q?.
FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke, toch bedankt.
Als ik op "mensen die je misschien kent" bij Q klik zie ik alleen maar fokkers.
Goed he?quote:
Hij heeft je geblocktquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat An gewoon niet actief was op FB maar z'n berichten verschijnen bij mij gewoon niet
Je hebt hem als "niet belangrijk genoeg" ingesteld?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat An gewoon niet actief was op FB maar z'n berichten verschijnen bij mij gewoon niet
Ik heb geen idee. Ik snap geen zak van al die vinkjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt hem als "niet belangrijk genoeg" ingesteld?
Ik log wel eens onder mijn moeder haar naam in, dan kan ik zien wat zij ziet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik snap geen zak van al die vinkjes.
Dude, die smileyquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Morgen wat te doen CL? [ afbeelding ]
Bijna tijd om bier te halen, Q. Ergo: er is licht aan het einde van de tunnel.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bijna tijd om bier te halen, Q. Ergo: er is licht aan het einde van de tunnel.
En dit duurt nog de hele zomer!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Wat een depressief bagger weer zeg........... tjoooooooooooooooooonge jonge jonge.
Jaloers, ik ben het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel bier thuis, ik hoef het niet te halen.
Dat krijg je als je 30 man uitnodigt voor je verjaardag en 'bier' je enige cadeauwens is.quote:
Godver, en ik rij utrecht net weer uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog heel veel bier thuis, ik hoef het niet te halen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 30 man uitnodigt voor je verjaardag en 'bier' je enige cadeauwens is.
Nog steeds? Herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 30 man uitnodigt voor je verjaardag en 'bier' je enige cadeauwens is.
In ieder geval de bierpens!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Is jouw lever ondertussen niet van het formaat basketbal?![]()
Neem die regen even mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Godver, en ik rij utrecht net weer uit.
quote:
Ik moet inderdaad hoognodig weer eens een alcoholloze dag inlasten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Is jouw lever ondertussen niet van het formaat basketbal?![]()
Saai!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad hoognodig weer eens een alcoholloze dag inlasten.
Eenmalig natuurlijk he? Mijn lever heeft ook wel eens wat rust nodig. En misschien slaap ik dan eens een keertje wat beter. Gaan we vanavond proberen. Zou het lukken? Spannend!quote:
Wat een avontuur zeg!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Eenmalig natuurlijk he? Mijn lever heeft ook wel eens wat rust nodig. En misschien slaap ik dan eens een keertje wat beter. Gaan we vanavond proberen. Zou het lukken? Spannend!
Het staat NU open om in te zetten, dames en heren!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Eenmalig natuurlijk he? Mijn lever heeft ook wel eens wat rust nodig. En misschien slaap ik dan eens een keertje wat beter. Gaan we vanavond proberen. Zou het lukken? Spannend!
Ik moet een webcam op gaan hangen en abonnementen gaan verkopen, dan loop ik binnen!quote:
Nog meer geld!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat NU open om in te zetten, dames en heren!
En meer geld = meer bier!quote:
quote:
Volgens mij is die al lang uitgedecompsed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Question: what is Mozart doing right now?
Answer: Decomposing.
De flauwheid
Niet mijn garpje verpesten jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is die al lang uitgedecompsed.
Zodat het lawaai de helft korter duurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:31 schreef MissMSX het volgende:
OMFG
Ze zijn hier schuin beneden aan het verbouwen en nu zijn ze op twee plekken te gelijk aan het boren
Leermomentje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef Barbusse het volgende:
Boren? Noemen we het zo tegenwoordig ja?
Some men just want to watch the world learn.quote:
De rest is weggespoeld?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog, bitches. En de meeste inwoners van Deventer ook nog.
Het scheelde niet veel. Jezus wat een weer. En wat is Deventer een onhandige stad.quote:
MissB is niet gesneuveld?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nog, bitches. En de meeste inwoners van Deventer ook nog.
IK WIL ZOMER!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel. Jezus wat een weer. En wat is Deventer een onhandige stad.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik haar adres had was ik langsgegaan want ik moest enorm plassen
Ja, hierquote:
Het is wel allemaal mooi groenquote:
Sterf. Dit weer is funest voor mn goede humeur. Zelfs bier helpt daar niet tegen.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik haar adres had was ik langsgegaan want ik moest enorm plassen
Ik weiger. Je kunt ook hier bier drinken hoor. Op het strand.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Sterf. Dit weer is funest voor mn goede humeur. Zelfs bier helpt daar niet tegen.
Dat is te ver fietsen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weiger. Je kunt ook hier bier drinken hoor. Op het strand.
Nou ik ben niet kletsnat van de mooie mannen die ik tegenkwam in de stad hoorquote:
Anders had ik het in je tuin gedaanquote:
Die heb ik al aangereden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben niet kletsnat van de mooie mannen die ik tegenkwam in de stad hoor
Ja, was je de metershoge heg door geklommen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders had ik het in je tuin gedaan
Maar ik wist het nog op te houden tot thuis. Moest wel rennen.
quote:
Zulks een griekse tragedie.quote:
Deventer he?quote:
Klopt, ik was niet in Deventer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben niet kletsnat van de mooie mannen die ik tegenkwam in de stad hoor
Daarom woon ik er dus niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele Nederlandse klimaat is een griekse tragedie.
Mooi kanaal wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het enige stromende water komt daar uit de lucht vallen. Met bakken.
Ik heb ook eens een balkon hoor. Alles is klaar, nu de zon nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele Nederlandse klimaat is een griekse tragedie.
Nu nog vers bier.quote:
Wacht even. HIJ heeft nu ene kado? Waarom is HIJ dna niet zeiknat geregend, maar jij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
Zeiknat geregend, maar zoonlief heeft een verjaardagscadeautje voor zijn oma
Zo gaat datquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even. HIJ heeft nu ene kado? Waarom is HIJ dna niet zeiknat geregend, maar jij?
Omdat ik zijn vervoer wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even. HIJ heeft nu ene kado? Waarom is HIJ dna niet zeiknat geregend, maar jij?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Nahjaaa zeg! Komt hoofd marketing net binnen: "Bij jullie afdekling werkt ook nog maar een halve man en een paardenkop he? En wie die halve man dan is, dat weet ik wel!"
NAHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hier is het eerder Coronaweerquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers!! Herfstbok? Daar is het wel weer voor.
Dude2.........quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kom volgende week wel een keer langs [ afbeelding ]
Als het werkt, trek ik nog een biertje open.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |