quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Enig idee hoe freaking netjes het hier net is?
Het zou niet nodig moeten zijn, je zou het uit jezelf willen doen, laten we het daar eens over hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat een eisen zeg....
Wie is hier nou de ster, gullie of ik?!
Eh.. no. Just no.quote:
Happy cyber sexingquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga ff met chicago sms-en () en dan slaaaaapen!
quote:
Beter inkorten dan instorten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef missbehavin het volgende:
Gordijnen aan het inkorten. Kutwerk. Geen tijd
Fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef CherryLips het volgende:
En dan bel je dat bedrijf en dan zeggen ze 'ja dat wisten we maar we hoopten dat je er iets op kon zetten of dat het er toch afgesneden moest worden, we hebben al een vervangend stuk liggen'. JEZUS.
Dus daarom kreeg ik 25 % korting
quote:
Nog eventjes en ik ben QyRoZ echt voorbij.quote:
Misschien moet je je gordijnen eens open doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens buienradar regent het hier, al eventjes. Ik zie echter geen druppel
Die had ik net open gedaan jonguh!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je je gordijnen eens open doen.
Klanten zijn er dan ook niet om service te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Handig, zo'n klantenservice met chat.. waarvoor je vervolgens alsnog een half uur in de wacht staat
Op je giechel vallenquote:
Met scheur.quote:
CL d'r scheur!quote:
Daar is glad zelfs een voorwaarde om er met je giechel in de buurt te komen.quote:
Hebben we het nog over je scheur?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Het nieuwe stuk heeft een andere kleur
Mooie uitvinding, bier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Boren in den rotsgrondGelukkig heb ik bier
Het is een levensredder. Ze zijn nu dwars door een kelder uit minstens 1600 aan boren als ik het goed zie. De archeoloog in mij huilt nu. En pakt nog een biertje.quote:
Dat is het enige wat je kan doen. Vrees niet. Het komt wel goed. Ooit. En zo niet dan is er altijd meer bier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een levensredder. Ze zijn nu dwars door een kelder uit minstens 1600 aan boren als ik het goed zie. De archeoloog in mij huilt nu. En pakt nog een biertje.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je kan doen. Vrees niet. Het komt wel goed. Ooit. En zo niet dan is er altijd meer bier.
Dan heeft de tietenbots eindelijk ook eens wat variatie!quote:
quote:
quote:
Bwehehehehequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef Q. het volgende:
Mooi topic:
NWS / Joden moeten onderduiken door nazi-zeeleeuw
We kunnen de Duitsers herdenken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi! terug in NL. zo even naar JD en kuukske zwaaien.
En joden... sja... net bij Normandië geweest... die bunkers zijn inmiddels helemaal verdienen onder de duinen. natures Way of saying "zand erover"
Ik rij morgen door haar schitterende woonplaats. Als ik mezelf niet te pletter heb gereden op de A1.quote:
QFT.quote:
Dan kom je dus ook langsquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij morgen door haar schitterende woonplaats. Als ik mezelf niet te pletter heb gereden op de A1.
Deventer heeft dat effect op mensen. Wat valt daar te doen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rij morgen door haar schitterende woonplaats. Als ik mezelf niet te pletter heb gereden op de A1.
quote:
Een afspraakquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Deventer heeft dat effect op mensen. Wat valt daar te doen?
Ja, ik wilde me al ziek melden op mijn werk zodat ik thuis kon blijven wachten tot je zou komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou toch even binnenblijven morgen.
Wait. What?!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven iets geverfd
en anders kan CL zo wel een handige man vinden die dat wil komen doen.quote:
Zonder seks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een afspraak
Niet zo eentje. Zakelijk.
Nee, ze moet het zelf doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en anders kan CL zo wel een handige man vinden die dat wil komen doen.
Wat een onzin. Een prinses als CL hoort haar poezelige vingers niet te bevuilen aan zoiets als verf.quote:
Wat lief van je!quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las deze afgelopen week en moest direct aan jou denken.
[ afbeelding ]
Daar heeft ze uiteraard een legioen slaven voor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een prinses als CL hoort haar poezelige vingers niet te bevuilen aan zoiets als verf.
MissBats.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:30 schreef missbehavin het volgende:
Je ging ook al meteen verhuizen nadat ik in Utrecht ging batsen.. het begint op te vallen CL
Na werk nieuwe halen lijkt me beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Wat nu? Zelfmoord?
Oh ja. Dat is meestal ook mijn keuze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na werk nieuwe halen lijkt me beter
Khaleesi CL?quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft ze uiteraard een legioen slaven voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |