quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef ZaZoe het volgende:
Gewoon Doutzen Kroes sturen,...zingen is helemaal niet belangrijk
Nee, ik ben rebels.quote:
Het panel van "deskundigen"quote:
Ik 3 keer, geen idee van wie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Betalen voor FOK!. Zelfs zo ver ga ik niet. Al heb wel ooit een gratis ABO gekregen van Steven.
Dat was echt zo dom hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef Jason22 het volgende:
Vorig jaar had montenegro toch Euro Neuro of zoiets_O-
True.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Het klinkt allemaal een beetje hetzelfde eigenlijk.
oh ik dacht dat dat Chantal Janzen was!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
hier moet je van houden dat zeggen de mensen ook over jouw Monique Smit
hetzelfde als op de repetities geloof ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
Weten we al hoe Anouk gekleed gaat? Zeker een colbertje aan ofzoze moet haar tetten laten zien, net als al die oostbloklanden.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dubstep is wat voor Arno Vermeulen
WOP WOP WOP
Bij deze is dit dus mijn favoriet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
Weten we al hoe Anouk gekleed gaat? Zeker een colbertje aan ofzoze moet haar tetten laten zien, net als al die oostbloklanden.
die uitgezogen hangende uiers van Anouk? Nee hoor, laat die maar lekker ingepakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
In het zwart. Broek en shirtje. Niks bijzondersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
zwarte broek & zwart shirtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
Nou, Monique Smit en Humberto Tan die liedjes beoordelenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ging mijn gaydar voor niets af, moet ik heel de boel weer resetten
dat litouwen daar die gozer durft neer te zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef essnhills het volgende:
Dat die gozer uit Litouwen daar durft te gaan staan
9 uur pasquote:
Dat ook jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat litouwen daar die gozer durft neer te zetten
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat litouwen daar die gozer durft neer te zetten
heeft er ooit iemand om Jan Kooijemans gelachen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op dinsdag 14 mei 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Dat is de Kooijermans van Litouwen.
Waar heeft die gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |