Inderdaad dan heb je het niet begrepenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Denemarken een kopie noemen van euphoria
Sowieso dat commentaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
Monique Smit bepaalt wel even wat goed is en niet. Hetzelfde voor Humberto Tan. Wat doen al die uitgerangeerde BN'ers daar voor die paar centen?
die wijven :8quote:
Humberto is wel een dokter en hij heeft verstand van bankzakenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
Monique Smit bepaalt wel even wat goed is en niet. Hetzelfde voor Humberto Tan. Wat doen al die uitgerangeerde BN'ers daar voor die paar centen?
Faal idd.quote:
liedjes ?quote:
Misschien moet je even je tv uitzetten tot 9 uurquote:
En dan zijn we nog niet eens bij de show zelfquote:
Dit is nog niks...quote:
nog niks, dalijk 2-3 minquote:
Als Jonathan Reis naar hem was toegegaan had hij nu bij Barcelona gespeeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Humberto is wel een dokter en hij heeft verstand van bankzaken
Inderdaad, Denemarken komt zeker niet op dat niveauquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad dan heb je het niet begrepen
Donequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Faal idd.
Karina, kun je #2 in de TT zetten?
neukvoor neus4l, neuqvoor!quote:
quote:
quote:
De experts aan het woord.quote:
Abt12quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Tijd voor bier met chips. Wat zeggen jullie, Grolsch Kanon, Palm of Abt 12?
ESFtijd
Kanon. Zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
ESFtijd
Palmquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
ESFtijd
Leuk voor de mensen die mobiel zitten dit :pquote:
Dat is snel, het lijkt Willie Overtoom wel.quote:
Dit heb ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn laptop wel maar mijn hersenen niet
Op naam van ABOquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt een recordreeks denk iksnelst gevulde topic nog steeds op naam van Serious Request:?
Ik zou beginnen met palm, en als Anouk op miraculeuze manier haar optreden weet te verneuken overstappen op kanon.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef timmmmm het volgende:
ESFtijd
Serieus? Met de verkiezingen ging het ook absurd snel namelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt een recordreeks denk iksnelst gevulde topic nog steeds op naam van Serious Request:?
Zometeen als die Anouk komt gaan we boem knal raak koekoek er op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
Omdat Anouk niet Trosgezind isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Paul het volgende:
Waarom is er niet een voorbeschouwing met dat ze Anouk volgen de dagen voor vandaag zeg maar. Dat was andere jaren toch wel?
Samen met Mart Smeetsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mis het deskundige commentaar van Ivo Niehe.
Plus hij is een razende hommer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
Jamai vond zelfs het koningslied goed, dus ik waag niet zoveel waarde aan zn mening
Omdat Anouk niet achterlijk is, en zo niet roltquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Paul het volgende:
Waarom is er niet een voorbeschouwing met dat ze Anouk volgen de dagen voor vandaag zeg maar. Dat was andere jaren toch wel?
Anouk wilde zelf niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef Paul het volgende:
die van mij trekt me ook nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |