quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Die hangen allemaal ingelijst aan de muur thuis, niet digitaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb je ook nakende tetten als fotografisch materiaal beschikbaar?
okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die hangen allemaal ingelijst aan de muur thuis, niet digitaal.
Geen idee. Ik ben zwart en ik ken alleen maar zwarte dames.quote:
OUD SC natuurlijk. Jij hebt genoeg geoefend, en mag voor het echgie gaan nuquote:
Wel grappig om tussen de secretaresse en jurist te zittenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Hoe rij ik 15km naar een ziekenhuis nadat ik mijn arm eraf gezaagd heb?
nope, het enige wat wij kunnen bij serious shit is tapen met duc tape en hopen dat je op tijd bij het ziekenhuis bentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef Paladijn het volgende:
Standaard BHV dus? Ik dacht dat jullie wel een wat uitgebreidere zouden krijgen ivm. de werkzaamheden...
Je legt hem in de kofferbak van je auto, want daar zou het wel eens koeler kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef Paladijn het volgende:
vriend van me is met een gebroken arm over de alpen gereden omdat ie niet in een italiaans ziekenhuis behandeld wilde wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Wij oefenen nog wel een paar jaartjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef lipje het volgende:
[..]
OUD SC natuurlijk. Jij hebt genoeg geoefend, en mag voor het echgie gaan nu
In een auto stappen met automaatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Wacht maar! Moehahahaha!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wij oefenen nog wel een paar jaartjes
Advies afgewezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:38 schreef Barcaconia het volgende:
Advies: Stop met werken en ga bankhangen met een uitkering.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb toevallig gisteren ook mailtjes gestuurd met de vraag om een offerte naar 6 verschillende bedrijven.
Binnen uur had ik ze allemaal.
Jamaar jij bent een vrouw met blond haar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb toevallig gisteren ook mailtjes gestuurd met de vraag om een offerte naar 6 verschillende bedrijven.
Binnen uur had ik ze allemaal.
True. Ik stuur altijd foto's mee. Werkt goed, zoals je kunt lezen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jamaar jij bent een vrouw met blond haar.
Je denkt toch niet dat niemand jouw facebook gaat opzoeken na het ontvangen van een mailtje he!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Ik stuur altijd foto's mee. Werkt goed, zoals je kunt lezen.
Als ik dat ging doen kreeg ik nooit weer een reactiequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Ik stuur altijd foto's mee. Werkt goed, zoals je kunt lezen.
Ghehe, er zijn mensen die dat doen. Toen ik een keer bij een bedrijf langs kwam voor gesprek zag ik in de taakbalk van de persoon in kwestie Google Maps openstaan met mijn adres, en de andere tab was mijn Facebook pagina. Niet dat ik het erg vind, heb niks belangrijks op Facebook staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat niemand jouw facebook gaat opzoeken na het ontvangen van een mailtje he!
Ik ben serieus best lastig te vinden, heb ik van horen zeggen. En als ik via google zoek kan ik mezelf ook niet terug vinden op FeestBoek. Teveel Anne's met dezelfde achternaam denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat niemand jouw facebook gaat opzoeken na het ontvangen van een mailtje he!
Ik zocht jou laatst, kwam ik bij een of andere Cassandra terecht. Vreemd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben serieus best lastig te vinden, heb ik van horen zeggen. En als ik via google zoek kan ik mezelf ook niet terug vinden op FeestBoek. Teveel Anne's met dezelfde achternaam denk ik.
Voor een sollicitatie lijkt me dat logisch! Wie doet dat nu niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ghehe, er zijn mensen die dat doen. Toen ik een keer bij een bedrijf langs kwam voor gesprek zag ik in de taakbalk van de persoon in kwestie Google Maps openstaan met mijn adres, en de andere tab was mijn Facebook pagina. Niet dat ik het erg vind, heb niks belangrijks op Facebook staan.
Ja, ik stuur iedereen door naar haar. Dat zal ze leren mijn emailadres te misbruiken!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zocht jou laatst, kwam ik bij een of andere Cassandra terecht. Vreemd.
Ik heb het ook uitgeschakeld om gezocht te kunnen worden op FaceBook. Maar als je mijn naam intikt bij Google krijg je alles te zien wat met mij te maken zou kunnen hebben. En dat er een dubbelganger rondloopt die penningmeester bij een zwembad isquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben serieus best lastig te vinden, heb ik van horen zeggen. En als ik via google zoek kan ik mezelf ook niet terug vinden op FeestBoek. Teveel Anne's met dezelfde achternaam denk ik.
Niet eens een sollicitatie gesprekquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor een sollicitatie lijkt me dat logisch! Wie doet dat nu niet tegenwoordig.
Mijn naamgenoot is pastoor en heel actief op internet. Als je mij googelt krijg je alleen maar religieuze websitesquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb het ook uitgeschakeld om gezocht te kunnen worden op FaceBook. Maar als je mijn naam intikt bij Google krijg je alles te zien wat met mij te maken zou kunnen hebben. En dat er een dubbelganger rondloopt die penningmeester bij een zwembad is
Laatst zelfs voor een stagiair gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor een sollicitatie lijkt me dat logisch! Wie doet dat nu niet tegenwoordig.
Wij ook wel eens. Het is dan wel lastig zoeken als die stagiair helemaal niks doet op social media.quote:
Eng.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Anne het volgende:
De Rabobank hield me zelfs in de gaten op FOK!![]()
.
"Waarom post jij om 2 uur 's nachts terwijl je ziek bent?"
Dat gaat vrij ver vind ik. Er zijn grenzen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Anne het volgende:
De Rabobank hield me zelfs in de gaten op FOK!![]()
.
"Waarom post jij om 2 uur 's nachts terwijl je ziek bent?"
Tja.. de reden was dat ik hier iets over Bizner had gepost destijds (een linkje naar een nieuwsartikel), wat blijkbaar niet mochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat gaat vrij ver vind ik. Er zijn grenzen...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef Anne het volgende:
Ja, me too.
Ik post ook niks meer over SD op Facebook, want dan wordt ie privé opgebeld om vraag en uitleg.
Alleen nog maar flutweetjes over mijzelf dus. Dat ik 2 dagen vrij ben enzo. Oh yeah.
Iemand die bezorgd was, maar wat niet nodig wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef daNpy het volgende:
Wat voor kennissen hebben jullie als je gebeld wordt nav een internet post
Maar wel maar 8 posts. Newbie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:32 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Newbie? Dit account is al bijna 10 jaar oud!
Minder posts dan ik per dag!quote:
Dit kan ik nu nog vlug zeggen, over 1 post niet meer.quote:
Daar heb je het gedonder al.quote:
Telefoon gaat bij Annequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Barcaconia het volgende:
"Weer begonnen met stiekem roken, hopen dat Anne er niet achter komt"
-deze post verbergen voor Anne.
mijn naamgenoot was wethouder voor een stadsdeel van amsterdam namens de VVD. Ik gok dat ie me haatquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn naamgenoot is pastoor en heel actief op internet. Als je mij googelt krijg je alleen maar religieuze websites
VVDer gespot op EFF. Leuk artikel voor Geenstijl.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn naamgenoot was wethouder voor een stadsdeel van amsterdam namens de VVD. Ik gok dat ie me haat
daar lopen zelfs PVVers rondquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
VVDer gespot op EFF. Leuk artikel voor Geenstijl.
Pwnd. Dat wordt billenkoek. Of peuken uitmaken op z'n billenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Telefoon gaat bij Anne
" SD rookt weerr, hoe kan dat :"
Ja hallo. Praatjes zonder plaatjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijg net een afbeelding van de nieuwe generatie Renault Midlum toegespeeldZiet er goed uit
Renault Midlum. Dat is wel ongeveer de Jamai van de bedrijfsauto's. Je ziet ze wel eens maar weet eigenlijk niet wat je er mee aanmoet, iedereen loopt er een beetje met een boogje omheen en niemand interesseert zich er echt voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Krijg net een afbeelding van de nieuwe generatie Renault Midlum toegespeeldZiet er goed uit
Ik heb wel eens op een ander forum mijn (voor)naam gebruikt om te posten. Toen plaatste de beheerder een leuk logje met mijn IP, omdat telkens de verbinding werd verbroken met de website.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:14 schreef Barcaconia het volgende:
Alles zomaar op internet pleuren heb ik ook redelijk vlug geleerd. Mijn eerste fok account was gewoon mijn eigen naam en daar ben ik mee opgehouden toen ik privé werd aangesproken op mijn postgedrag. Dat moet ik allemaal niet hebben. Daarom zet ik ook bijna niks op FB en wat ik er op zijn zijn alleen dingen die iedereen mag weten.
Als ik die publiceer krijg ik nooit weer wat toegespeeldquote:
Anne toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel blij dat niemand weet dat ik Alex Miedema heet.
Jij stond in de krant. !!!!111!!!111!one!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel blij dat niemand weet dat ik Alex Miedema heet.
Idd!! Over dat wetsvoorstel in dat stadsdeel van Amsterdam!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij stond in de krant. !!!!111!!!111!one!
Jij hebt Friesch Dagblad? Ik moest die krant vanochtend bezorgen, ik zag alleen maar die lelijke wagen als ik de krant door de bus deed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij bedoelt Alex dat ie dat in z'n mailbox binnen kreeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij hebt Friesch Dagblad? Ik moest die krant vanochtend bezorgen, ik zag alleen maar die lelijke wagen als ik de krant door de bus deed.
Ow.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Alex dat ie dat in z'n mailbox binnen kreeg.
Nee, een jaar of 10 terug diep teleurgesteld door het FD toen we zaken met ze wilden doen. Had destijds met mn vriendin een uitgeverij, en we zochten een drukker. Wilden alleen met mij praten en neit met mn vriendin, want dat is een vrouwquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij hebt Friesch Dagblad? Ik moest die krant vanochtend bezorgen, ik zag alleen maar die lelijke wagen als ik de krant door de bus deed.
juist. Een topsecret foto staat niet in de krantquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Alex dat ie dat in z'n mailbox binnen kreeg.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een jaar of 10 terug diep teleurgesteld door het FD toen we zaken met ze wilden doen. Had destijds met mn vriendin een uitgeverij, en we zochten een drukker. Wilden alleen met mij praten en neit met mn vriendin, want dat is een vrouwFijn zijn christelijke krant
ABD Renault wel, die maakt reclame in die krant. Anders bestonden ze allang niet meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
juist. Een topsecret foto staat niet in de krantEn het FD zal zich hier ook niet voor interesseren..
ABD Renault verkoopt de Midlum niet, die word in FRL alleen door Jager verkocht. En ik heb t niet via Jager. In Nederland is de Renault bedrijfswagenorganisatie overigens een doodlopende weg, word allemaal Volvoquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ABD Renault wel, die maakt reclame in die krant. Anders bestonden ze allang niet meer.
Er zijn de afgelopen dagen zoveel berichten over Buzzybee gepost hier. En dan denk jij nog steeds dat Alex over een personenauto een nieuwtje in zijn mailbox krijgt en daar hier over postquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:51 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zag het, al aangepast
Ik dacht dat je het over een auto had ofzo, omdat Renault reclame maakt over een nieuw model auto. Maar omdat ik de naam niet wist dacht ik dus dat het die naam was die jij net opnoemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die krijg ik dus wel in mn mailboxquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen zoveel berichten over Buzzybee gepost hier. En dan denk jij nog steeds dat Alex over een personenauto een nieuwtje in zijn mailbox krijgt en daar hier over post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penitentiaire_Inrichting_Vughtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat Maegrim doelt op Nieuw Vosseveld.
Ik wens je veel succes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef Anne het volgende:
Ik ben bezig met mijn 101 doelen in 1001 dagen.
Succes, publiceer je de lijst even?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef Anne het volgende:
Ik ben bezig met mijn 101 doelen in 1001 dagen.
Ik maak er een blogje vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Succes, publiceer je de lijst even?
Ik houd hem in mijn hoofd bij, ik blijf strepen
Het zal de eerste blog zijn die ik daadwerkelijk zou doorlezen. Normaal lees ik die dingen nooit.quote:
Heeft hij daar zelf ook een zegje in?quote:
Neequote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heeft hij daar zelf ook een zegje in?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:51 schreef Maegrim het volgende:
63 moet je maar op de lange baan schuiven
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:58 schreef .Neovo. het volgende:
Ik denk dat ik ook eens zoiets ga doen. Het idee lijkt me gaaf.
Je was gestopt hoorde ik!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
Brood op, fruit op, melk op, soep op, tijd voor een peuk
zet snel foon weer uit
ik wèrk op een stop, je bent verrrrrrrkeerrrrrrd geinformeerdquote:
Minos doet een beetje vreemd. Volgens mij voelt ie zich niet lekker ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik wèrk op een stop, je bent verrrrrrrkeerrrrrrd geinformeerd
Als je een goede tip weet om snel van de griep af te komen mag je blijven.quote:
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Een eerlijk antwoord dan maar: Er bestaat niks tegen griep.
Uitzieken is je enige keuze en dat betekent in bed hangen en uitzweten die zooi.
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rustquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je een goede tip weet om snel van de griep af te komen mag je blijven.
Inderdaad, beter kun je ook meteen even een keer goed uitzieken dan doorkwakkelen. Dan duurt het in the end alleen maar langer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Griep komt nooit op het juiste moment. You're screwed!
Je mag blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rust
Mailtjes stuur je als het geen haast heeft, anders gewoon bellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef .Neovo. het volgende:
Bweh, ik heb tot nu toen een kutweek.![]()
Ik ben al dagen aan het mailen naar afdelingshoofden waarop nooit gereageerd wordt. Ook mijn mailtjes naar automatiseringsbedrijven duurt een paar dagen voordat ik antwoord krijg.
Vandaag hoop ik alle offertes van die bedrijven voor 14:00 binnen te hebben, aangezien ik vrijdagmiddag het advies klaar moet hebben.
Veel te doen dus in amper een week. Hmmf.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag met 2cv naar frankrijk. Wie word het eerst gek van de ander, hij of ik?
Grog!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rust
Ik bel al de hele dag, maar ze nemen noooit opquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mailtjes stuur je als het geen haast heeft, anders gewoon bellen.
En in het geval je moet mailen, mailen en er achteraan bellen
Zoals ik tegen 2cv zei. Met mij hoef je niet bang te zijn dat we ruzie krijgen. Je weet toch wel zeker dat het gebeurtquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik vroeg me al af wie zo gek zou zijn
Daar wil je dan überhaupt toch geen zaken mee doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik bel al de hele dag, maar ze nemen noooit op
Klopt, en dat willen die bedrijven zelf blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar wil je dan überhaupt toch geen zaken mee doen.
Gewoon geen tandartsverzekering nemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
Best triest als je dik 1300 euro per jaar aan ziektekosten verzekering betaald er een tandartsrekening nog niet vanaf kan bij die flikkers. Eigen risico van 8 miljard euro waar ik per jaar nooit aan kom.
Vorige week nog in het nieuws dat ze miljoenen aan winst hadden gedraaid die eikels.
Zo hallo
Die grap stond ook al op T...quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:45 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti geeft Paal een mep
Veel belangrijker nieuws! http://tweakers.net/nieuw(...)aystation-3-aan.html
1200 auto's!!!!! waarvan 900 Niksan GTR's in verschillende uitvoeringen waarschijnlijk![]()
Daar hebben we GTA-V voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijkMooi iets om de winter mee door te komen.
doel 33 kan je ook combineren met 87. Ik verhuis wel tijdelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]!
Ik ben 'al' bij level 107. Maar inderdaad.. ik wil niet weten hoeveel tijd daar in gaat zitten.
Maar goed, ik heb nog tot februari 2016.
vorig weekend was langerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
Dit weekend weer een lang weekend![]()
Heerlijk deze weken
Ik was eigenlijk van plan om samen met een collega richting Normandië te scheuren volgende week woensdag. Maar met dit weer stellen we dat nog even uit. In de regen cabrio rijden is toch minder leukquote:
Het is behalve nat ook best koudquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om samen met een collega richting Normandië te scheuren volgende week woensdag. Maar met dit weer stellen we dat nog even uit. In de regen cabrio rijden is toch minder leuk
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef lipje het volgende:
[..]
doel 33 kan je ook combineren met 87. Ik verhuis wel tijdelijk
(shoppen en sightseeing in Rotterdam en uit ontbijten in de euromast)
4 doelen behaalt
enne doel 88
ben jij niet met Tim eens over de baan geweest?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]!
Dat hoeft niet hoor. Ik verdeel die 4 doelen wel gewoon even over 4 dagen, anders ben ik zo door mijn lijst heen volgens mij, met al die combinaties.
Doel 88, er staat niet bij als rijder of bijrijdster, hmm.
Ja, dat wel. In een gele Cupra ook nog.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
ben jij niet met Tim eens over de baan geweest?
360 GLT. Kan ook in een middagje, maar niet op assteuntjes omdat de bak, transaxle en koppelingshuis allemaal aan elkaar gebout zitten en elkaar dragen. Met de 340 was het inderdaad erg makkelijk geweest omdat de transaxle zo eruit geschoven kan. En die heeft trouwens net een nieuwe set, dus ik mag hopen dat die nog jaren meegaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:47 schreef Barcaconia het volgende:
Van je 340? Middagje werk op assteuntjes.
De lol is dat ik recent de bak heb vervangen (nu blijkt dat dit dus wellicht niet noodzakelijk was geweest, maargoed, ik heb nu wel een langere eindoverbrenging en verse pakkingen) en dat dus allemaal uitgebreid heb gezien. Is nog piekfijn. Omdat het een GLT is, is de veerweg net een stukje korter en was dat 'over de achteras schuiven' echt een totale bitch. Maar met een niet-GLT moet het idd op die manier hendig gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je meteen je koppelstukje goed inspecteren op gebroken lasjes/gebroken boutjes en ook je koppeling meteen bekijken. Is wel nuttig werk opzich.
het is dus een SLK? Of serieus een verse hippe A klasse versie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:01 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen. Mooie A-klasse-sport-cabrio-kort-laag op de foto Alex.
Of eventueel een S-klasse-sport-cabrio-kort-laag. Of een SLS-compact-cabrio-geen-vleugeldeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is dus een SLK? Of serieus een verse hippe A klasse versie?
Best welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin is er![]()
Hmm, daar zit wat in. Zal het aanpassen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:14 schreef Anne het volgende:
"Auto vaker schoonmaken" (alle doelen met vaker trouwens) is niet echt een concreet doel eh.
Daarom heb ik er bijvoorbeeld "was 5 keer je auto" van gemaakt. Dan moet ik me in ieder geval aan die 5x houden. Als ik het 1x doe, doe ik het namelijk ook al vaker.
Maarre, mijn 1001 dagen gaan vanavond pas in!
Wie weet.quote:
Ik schreef een paar jaar terug nog veel netterquote:
Ik woon niet eens in Drachten. Wel in die omgeving.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
doe jezelf een plezier en zet "uit Drachten verhuizen" op je lijst
Ai, mijn medelijden heb jequote:
Ik mag niet eens binnen komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Alfisti het volgende:
Ben jij nog bij de schoonheidsspecialist geweest of werd het meteen een bouwbedrijf voor een algehele renovatie Baracude??
gewoon met de saneringsfrees de oude stuclaag eraf halenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Alfisti het volgende:
Ben jij nog bij de schoonheidsspecialist geweest of werd het meteen een bouwbedrijf voor een algehele renovatie Baracude??
Zeer Ongelijke Afgereden Betonplaten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag via belgie naar huis gereden. ZOAB kennen ze daar niet zoals jullie vast wel weten![]()
Noodweer + kale voorbanden + Geen ZOAB + remmen = in de ABS bij 120km/h terwijl ik eigenlijk helemaal niet hard wilde remmenApart gevoel was dat!
Maar geen file
Liever dat, dan die mist waar je in belgie doorheen gaat met regen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeer Ongelijke Afgereden Betonplaten.
De A31 in Frankrijk tot Toul waar de tol ongeveer begint is net Belgie. Wat een schijtweg is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Duvel het volgende:
België is het derdewereldland waar je doorheen moet voordat je in de hemel van de Franse autoroutes komt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Best wel
Wacht nog op de 3e.
Hoe is het met je doelen? Al wat doelen voltooid?Tijd voor een whiteboard om op te kanbannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin is er
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Totdat ze dat vignet-gebeuren door gaan voeren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Duvel het volgende:
België is het derdewereldland waar je doorheen moet voordat je in de hemel van de Franse autoroutes komt.
Ja, dan rijden we om via Duitschland!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Totdat ze dat vignet-gebeuren door gaan voeren.
godverdomme dikke wagens die Tatra 813, ernstig mooi geluid uit die luftgekühlter 12 zylinderquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef Alfisti het volgende:
Wat voor jou Alex!
http://www.omoma.de/detail.php?anz=69070
Maaibalk er achter en ik kan de Stiga wegdoen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef densmee het volgende:
[..]
godverdomme dikke wagens die Tatra 813, ernstig mooi geluid uit die luftgekühlter 12 zylinder
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Anne het volgende:
Mijn eerste update.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/05/de-kop-is-eraf.html
/spam
Kweenie, dat zou n.l. ook een compliment kunnen zijn he ?quote:
Ja, ik bedoel "Niks áán doen". Je weet wel. Nakend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kweenie, dat zou n.l. ook een compliment kunnen zijn he ?
Is zeker een compliment, itt tot "kleed je alsjeblieft aan".quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel "Niks áán doen". Je weet wel. Nakend.
Tenzij de dame héle leuke kleren heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is zeker een compliment, itt tot "kleed je alsjeblieft aan".
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Tenzij de dame héle leuke klereneen Citroënoverall aan heeft.
tractorpulling.nlquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Welke droplul maakt er nou een geel randje om een foto.
huif vervangen door een 'sta'caravan en dan is het mijn nieuwe huis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef Alfisti het volgende:
Wat voor jou Alex!
http://www.omoma.de/detail.php?anz=69070
Transparant bestaat ook gewoon..quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef densmee het volgende:
[..]
tractorpulling.nl
net als de rest van hun site, ook geel
En een trailer er achter is je garage ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huif vervangen door een 'sta'caravan en dan is het mijn nieuwe huis.
ook collectant bij KWF? Collegaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Anne het volgende:
Mijn eerste update.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/05/de-kop-is-eraf.html
/spam
Eenschquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:28 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een prachtige dag vol regen, wind en grijze lucht gaan we weer tegemoetHeerlijk om in dit deel van de wereld te wonen waar het weer altijd kut is
Aanwezig zijn toch?quote:
Niks eigenlijk, ik reageerde op Balkonia.quote:
Okay. De babbiej is er nog niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik reageerde op Balkonia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |