Als je een goede tip weet om snel van de griep af te komen mag je blijven.quote:
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Een eerlijk antwoord dan maar: Er bestaat niks tegen griep.
Uitzieken is je enige keuze en dat betekent in bed hangen en uitzweten die zooi.
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rustquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je een goede tip weet om snel van de griep af te komen mag je blijven.
Inderdaad, beter kun je ook meteen even een keer goed uitzieken dan doorkwakkelen. Dan duurt het in the end alleen maar langer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Griep komt nooit op het juiste moment. You're screwed!
Je mag blijven.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rust
Mailtjes stuur je als het geen haast heeft, anders gewoon bellen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef .Neovo. het volgende:
Bweh, ik heb tot nu toen een kutweek.![]()
Ik ben al dagen aan het mailen naar afdelingshoofden waarop nooit gereageerd wordt. Ook mijn mailtjes naar automatiseringsbedrijven duurt een paar dagen voordat ik antwoord krijg.
Vandaag hoop ik alle offertes van die bedrijven voor 14:00 binnen te hebben, aangezien ik vrijdagmiddag het advies klaar moet hebben.
Veel te doen dus in amper een week. Hmmf.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag met 2cv naar frankrijk. Wie word het eerst gek van de ander, hij of ik?
Grog!quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem een glas brandy ofzo en pak een nachtje goed rust
Ik bel al de hele dag, maar ze nemen noooit opquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mailtjes stuur je als het geen haast heeft, anders gewoon bellen.
En in het geval je moet mailen, mailen en er achteraan bellen
Zoals ik tegen 2cv zei. Met mij hoef je niet bang te zijn dat we ruzie krijgen. Je weet toch wel zeker dat het gebeurtquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik vroeg me al af wie zo gek zou zijn
Daar wil je dan überhaupt toch geen zaken mee doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik bel al de hele dag, maar ze nemen noooit op
Klopt, en dat willen die bedrijven zelf blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar wil je dan überhaupt toch geen zaken mee doen.
Gewoon geen tandartsverzekering nemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
Best triest als je dik 1300 euro per jaar aan ziektekosten verzekering betaald er een tandartsrekening nog niet vanaf kan bij die flikkers. Eigen risico van 8 miljard euro waar ik per jaar nooit aan kom.
Vorige week nog in het nieuws dat ze miljoenen aan winst hadden gedraaid die eikels.
Zo hallo
Die grap stond ook al op T...quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:45 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti geeft Paal een mep
Veel belangrijker nieuws! http://tweakers.net/nieuw(...)aystation-3-aan.html
1200 auto's!!!!! waarvan 900 Niksan GTR's in verschillende uitvoeringen waarschijnlijk![]()
Daar hebben we GTA-V voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Ben wel benieuwd eigenlijkMooi iets om de winter mee door te komen.
doel 33 kan je ook combineren met 87. Ik verhuis wel tijdelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Anne het volgende:
[..]!
Ik ben 'al' bij level 107. Maar inderdaad.. ik wil niet weten hoeveel tijd daar in gaat zitten.
Maar goed, ik heb nog tot februari 2016.
vorig weekend was langerquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
Dit weekend weer een lang weekend![]()
Heerlijk deze weken
Ik was eigenlijk van plan om samen met een collega richting Normandië te scheuren volgende week woensdag. Maar met dit weer stellen we dat nog even uit. In de regen cabrio rijden is toch minder leukquote:
Het is behalve nat ook best koudquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om samen met een collega richting Normandië te scheuren volgende week woensdag. Maar met dit weer stellen we dat nog even uit. In de regen cabrio rijden is toch minder leuk
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:42 schreef lipje het volgende:
[..]
doel 33 kan je ook combineren met 87. Ik verhuis wel tijdelijk
(shoppen en sightseeing in Rotterdam en uit ontbijten in de euromast)
4 doelen behaalt
enne doel 88
ben jij niet met Tim eens over de baan geweest?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]!
Dat hoeft niet hoor. Ik verdeel die 4 doelen wel gewoon even over 4 dagen, anders ben ik zo door mijn lijst heen volgens mij, met al die combinaties.
Doel 88, er staat niet bij als rijder of bijrijdster, hmm.
Ja, dat wel. In een gele Cupra ook nog.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:57 schreef lipje het volgende:
[..]
ben jij niet met Tim eens over de baan geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |