Woens.quote:
Een verrassing is het niet, maar het geeft wel direct aan waarom je geen sponsor van 20 miljoen kan vinden als je met je sterkste team hier niet meer dan een kleurloze top-10 haalt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
tja, dat wisten we eigenlijk vorig jaar wel.
ik had verwacht dat hij er wel eerder doorheen zou zakken.. misschien heeft hij geluk gehad dat het echte zware stuk pas op het einde zat.
quote:
leuk, maar niet hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: Sesamstraat 17:25 Nederland 1
quote:
Ik hoor een D.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Redefine het volgende:
Waar Majka dit vandaan gehaald heeft? Absoluut een groot talent, maar zo goed?
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: Sesamstraat 17:25 Nederland 1
Dat kan ook in grote letters.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
1 Nibali
2 Evans 41
3 Uran 2.04
4 Wiggins 2.05
5 Gesink 2.12
6 Scarponi 2.13
7 Santambrogio 2.55
Reken daar maar niet op. Hoop trouwens wel stiekem dat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:25 schreef sonnyspek het volgende:
Mischien vallen Nibali, Evans, Uran, en Wiggins morgen wel...
Dat hij minder klimt, wisten we al heel lang. Maar dan nog kan hij een prima ronde rijden. En wie weet, rijdt hij top-5 omdat hij een stabiele ronde blijft rijden en anderen hun slechte dag gaan beleven. Weet jij veel hoe het allemaal loopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, je blijft toch hopen dat ze na zo'n goede week als team die prestatie hier met Gesink kunnen voortzetten. Ik denk eerlijk gezegd dat hij minder klimt dan voorgaande jaren, onder meer door zijn beenbreuk en het feit dat hij in het tijdrijden heeft geinvesteerd (gokje hoor). Ik hoop gewoon dat hij weer eens een mooie ronde rijdt met een mooie ereplaats.
32e in de Vuelta van vorig jaar is het beste in een ronde wat ik kan ontdekken. Ik doel niet gelijk op doping. Maar bizar is het wel.quote:
Temperamentvol schelden in Spaans.quote:
Hij rijdt gewoon volgens verwachting. Snap de negativiteit ook niet. Heel positief hoeft ook weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Gesink staat na de eerste loeizware bergrit op 8 seconden van het podium. En dan nog begint de helft hier te janken. Poeh.
Na de volledig mislukte laatste grote rondes vind ik dit gewoon positief. Voorlopig dan. Voor hetzelfde geld dondert 'ie morgen een ravijn in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij rijdt gewoon volgens verwachting. Snap de negativiteit ook niet. Heel positief hoeft ook weer niet natuurlijk.
Gesink eindigt na een perfecte voorbereiding 14e in een bergetappe, na types als Santambrogio, Majka, Kiserlovski, Niemiec en Trofimov. In zijn eerste grote ronde deed hij nog beter.quote:
Op zich wel. Maar net als met Intxausti, was hij wel een groot talent wat er te weinig uitkomt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind Kiserlovski ook wel opmerkelijk klimmen na vorig jaar.
Gesink staat 5e in het AK na een zware bergrit, op 8 seconden van het podium. Perceptie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gesink eindigt na een perfecte voorbereiding 14e in een bergetappe, na types als Santambrogio, Majka, Kiserlovski, Niemiec en Trofimov. In zijn eerste grote ronde deed hij nog beter.
Hij heeft beter in de bergen gereden ja. Maar de verschillen zijn nou ook weer niet zo heel schokkend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gesink eindigt na een perfecte voorbereiding 14e in een bergetappe, na types als Santambrogio, Majka, Kiserlovski, Niemiec en Trofimov. In zijn eerste grote ronde deed hij nog beter.
Nee, dat zijn gewoon getallen zonder te kijken hoe die er zijn gekomen, ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gesink staat 5e in het AK na een zware bergrit, op 8 seconden van het podium. Perceptie.
Jij had verwacht dat hij met de besten mee omhoog zou gaan? Niet echt realistisch gezien zijn resultaten van de afgelopen paar seizoenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is prima, maar types als Majka en Trofimov rijden beter. Dat was 3 geleden nog niet zo. We moeten er gewoon genoegen meenemen dat hij minder klimt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gesink staat 5e in het AK na een zware bergrit, op 8 seconden van het podium. Perceptie.
Ja. Het gaat erover of ze hun programma nu wel of niet gaan doorschuiven naar morgen.quote:
En wat is daar geen perceptie aan dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, dat zijn gewoon getallen zonder te kijken hoe die er zijn gekomen, ongenuanceerd.
Inderdaad accepteren dat hij minder klimt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is prima, maar types als Majka en Trofimov rijden beter. Dat was 3 geleden nog niet zo. We moeten er gewoon genoegen meenemen dat hij minder klimt.
Inderdaad, na nog maar één bergrit zakt hij al naar de vijfde plek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of dat men bij Blanco sinds een tijd schoon fietst en dat dit bij ongure ploegen als Katusha en Vini Fantini niet het geval is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is prima, maar types als Majka en Trofimov rijden beter. Dat was 3 geleden nog niet zo. We moeten er gewoon genoegen meenemen dat hij minder klimt.
Toch wel netjes van de Giro organisatie dat ze dit jaar rekening houden met de Buren fans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het gaat erover of ze hun programma nu wel of niet gaan doorschuiven naar morgen.
Rijden vandaag beter. Wie weet klappen die er wel keihard af. Veel te vroeg om allemaal van die rare conclusies te trekken. Feit is nu dat Gesink vijfde staat in het AK, een prima tijdrit heeft gereden en de voor hem traditioneel lastige dag na de rustdag goed heeft verteerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zou niet de eerste zijn na een beenbreuk. Was het niet net zo met Gerdemann?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Inderdaad accepteren dat hij minder klimt.
Jammer maar het is niet anders.
Ik neem daar al een paar jaar genoegen mee. Zijn er dan echt nog mensen die dat op basis van deze Giro pas moeten concluderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dit ook. Wilde het ook eigenlijk niet zeggen, maar bij deze.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of dat men bij Blanco sinds een tijd schoon fietst en dat dit bij ongure ploegen als Katusha en Vini Fantini niet het geval is.
Om maar even de knuppel in het hoenderhok te gooien.
Dat is best aannemelijk ja. Zo'n Santambroggio geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of dat men bij Blanco sinds een tijd schoon fietst en dat dit bij ongure ploegen als Katusha en Vini Fantini niet het geval is.
Wie is er aan het juichen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad, na nog maar één bergrit zakt hij al naar de vijfde plek.
Van mij mag iedereen juichen hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat die man elk jaar een stukje minder wordt. Een kleurloze top-10 plek in de Giro gaat mijn hart niet sneller van kloppen. In 2010/2011 leek het er nog op dat we een hele goede generatie voor de grote rondes zouden krijgen, tegenwoordig halen geen van die renners dat niveau meer (terwijl ze de leeftijd bereiken waar ze sterker zouden moeten zijn).
Vorig jaar zag ik het als een overgangsjaar. Stiekem had ik de hoop dat hij dit jaar weer meer op zijn oude niveau kwam. Dat is dus niet zo. Maar wat je zegt, dit is pas de eerste serieuze aankomst bergop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik neem daar al een paar jaar genoegen mee. Zijn er dan echt nog mensen die dat op basis van deze Giro pas moeten concluderen?
En dit was de dag na de rustdag. Kan best dat hij op de volgende serieuze aankomst bergop ruim voor Majka en Trofimov zit.
Juichen? Ik ben niet per sé pro Robert Gesink hoor. Maar dat verwachtingspatroon is zo.. zielig haast. Hij wordt niet minder. Totaal niet zelfs. Een Gesink in slechte doen had vandaag zomaar 5 minuten aan z'n broek gekregen. Had z'n tijdrit verkwanseld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad, na nog maar één bergrit zakt hij al naar de vijfde plek.
Van mij mag iedereen juichen hoor, maar ik vind het gewoon jammer dat die man elk jaar een stukje minder wordt. Een kleurloze top-10 plek in de Giro gaat mijn hart niet sneller van kloppen. In 2010/2011 leek het er nog op dat we een hele goede generatie voor de grote rondes zouden krijgen, tegenwoordig halen geen van die renners dat niveau meer (terwijl ze de leeftijd bereiken waar ze sterker zouden moeten zijn).
Ding ding ding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van wie is het verwachtingspatroon dan zielig? Ik had lage verwachtingen van Gesink (en Blanco), en vind het jammer dat die maar weer eens bevestigd worden. De afgelopen twee jaren ging hij op zijn snufferd in de Tour, nu zien we wat hij tegenwoordig waard is, en dat is helaas niet meer zoveel als in 2008-2010.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juichen? Ik ben niet per sé pro Robert Gesink hoor. Maar dat verwachtingspatroon is zo.. zielig haast. Hij wordt niet minder. Totaal niet zelfs. Een Gesink in slechte doen had vandaag zomaar 5 minuten aan z'n broek gekregen. Had z'n tijdrit verkwanseld.
Perfecte voorbereiding? Hij werd hier alweer finaal afgeschreven na een niet erg geslaagde ronde onlangsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Uran leek trouwens wel op zijn Zoetemelks weg te zijn gereden. Al kan ik dit niet bevestigen, omdat het niet in beeld gebracht werd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef OProg het volgende:
Overigens nog een geluk bij een ongeluk dat het nog zo uitpakt voor Sky, want de initiële gedachte zal niet zijn geweest dat Uran naar die rit wilden loodsen. Als hij niet weg was geweest hadden ze helemaal dat gedoe weer gehad wat ze met Uran hadden gemoeten zodra Wiggins was gelost.
Nu zijn de meubelen toch nog wel enigszins gered.
Van mensen die hem nog altijd als een Tour de France winnaar zien. Of Giro winnaar. Dat is hij niet. Prima ronderenner, geen absolute wereldtop. Is hij nooit geweest ook. Maar podium in grote rondes moet mogelijk zijn en momenteel ligt hij daarvoor gewoon op koers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Van wie is het verwachtingspatroon dan zielig? Ik had lage verwachtingen van Gesink (en Blanco), en vind het jammer dat die maar weer eens bevestigd worden. De afgelopen twee jaren ging hij op zijn snufferd in de Tour, nu zien we wat hij tegenwoordig waard is, en dat is helaas niet meer zoveel als in 2008-2010.
Waar die bewering dat Gesink in slechte doen 5 minuten zou verliezen vandaan komt is me niet helemaal duidelijk, zonder valpartij is hij juist de meest betrouwbare renner.
Yep. Hij is in die tunnel weggereden. Reed ineens een Sky mannetje voorop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zag hem opeens een meter of twintig ervoor rijden. Maar dan rustig ronddraaiend.
Maar wie ziet hem dan als Tour of Giro winnaar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van mensen die hem nog altijd als een Tour de France winnaar zien. Of Giro winnaar. Dat is hij niet. Prima ronderenner, geen absolute wereldtop. Is hij nooit geweest ook. Maar podium in grote rondes moet mogelijk zijn en momenteel ligt hij daarvoor gewoon op koers.
Mensen die hier schreeuwen dat hij niet met de beste mee kan en dus niet meer de Gesink van vroeger is en het dus nooit iets meer met hem zal worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar wie ziet hem dan als Tour of Giro winnaar?
Podium in grote rondes? Tja, dat kan misschien wel, Peter Velits heeft dat ook wel gedaan. Voor deze ronde zal het echter erg lastig worden.
Dat eeuwige gezeik over Gesink maakt hier wielrennen volgen ook een stuk minder leuk voor mij. Er zit ook gewoon geen enkele originaliteit meer inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zal inderdaad lastig worden, maar hem afschrijven omdat hij 14e wordt deze etappe vind ik veel te voorbarig. En Hollands.
Santambrogioquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is best aannemelijk ja. Zo'n Santambroggio geloof ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 14-05-2013 18:06:38 ]
Gelukkig zijn de 10 keer zo vaak voorkomende marginals gains wel origineel. Er zijn dozijnen renners die frequenter en harder worden afgezeken dan Gesink, maar alleen bij Gesink is het plots vervelend en moet het toch eens gedaan zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over Gesink maakt hier wielrennen volgen ook een stuk minder leuk voor mij. Er zit ook gewoon geen enkele originaliteit meer in
Dat is een feit. Ook Hollands.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de 10 keer zo vaak voorkomende marginals gains wel origineel. Er zijn dozijnen renners die frequenter en harder worden afgezeken dan Gesink, maar alleen bij Gesink is het plots vervelend en moet het toch eens gedaan zijn.
Pas op, ik ben het er mee niet oneens dat het vervelend is, maar ik vind het bij elk geval / elke renner nogal vervelend worden.
Dat hij niet meer zo goed is als vroeger is een onbetwistbaar feit. Dat betekent niet dat die mensen denken dat hij de Giro of Tour kan winnen. Het is me nog steeds niet duidelijk wie die mensen nou zijn met hun 'zielige verwachtingspatroon', maar als iemand hier voor deze ronde had gezegd dat Gesink Trofimov en Majka in de eerste bergetappe niet zou kunnen bijhouden zou hij ongetwijfeld voor troll uitgemaakt worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen die hier schreeuwen dat hij niet met de beste mee kan en dus niet meer de Gesink van vroeger is en het dus nooit iets meer met hem zal worden.
Mijn verwachtingspatroon van enkele weken terug lijkt voorlopig nog terecht. Werd toen nog grotendeels als tegenvallend omschreven als 't zou uitkomen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat als Gesink op relatief anonieme manier naar een 7e plek rijdt? Dat lijkt me de meest waarschijnlijke piste. Is dat dan goed of slecht?
Als dat je nog steeds niet duidelijk is, dan weet ik het ook niet meer. Het staat er toch in heel duidelijk Nederlands, me dunkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat hij niet meer zo goed is als vroeger is een onbetwistbaar feit. Dat betekent niet dat die mensen denken dat hij de Giro of Tour kan winnen. Het is me nog steeds niet duidelijk wie die mensen nou zijn met hun 'zielige verwachtingspatroon', maar als iemand hier voor deze ronde had gezegd dat Gesink Trofimov en Majka in de eerste bergetappe niet zou kunnen bijhouden zou hij ongetwijfeld voor troll uitgemaakt worden.
Maar het is wel leuk hoor, die stille, verschuivende verwachtingspatronen, net zolang tot er een ronde aanbreekt waar geen enkel excuus meer bestaat, en dan wist iedereen het altijd al.
In 2011 lag het aan zijn verlies van zijn vader dat hij niet goed reed, en ja, die ongelukkige val in de Tour natuurlijk. Dan kan je natuurlijk geen conclusies trekken. In 2012 was het zijn beenbreuk waardoor hij minder klom, en tja, alweer zo'n ongelukkige val in de Tour, en in de Vuelta woog dat natuurlijk nog door, waardoor je nog steeds niet de conclusie kan trekken dat hij minder is. Nu zijn we bij de Giro aanbelandt, en ineens wist iedereen al jaren dat hij zijn niveau van 2010 haalde.
Wel gek dan dat we al die waslijsten aan excuses de laatste jaren moesten horen. Maar blijkbaar had ik dan het verkeerde verwachtingspatroon, niet de mensen die twee jaar excuses zaten te bedenken om te verklaren waarom Gesink niet meer zo goed reed als daarvoor.
Dat zou ook inderdaad tegenvallend zijn. Maar voorlopig nog alle kansen op meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon van enkele weken terug lijkt voorlopig nog terecht. Werd toen nog grotendeels als tegenvallend omschreven als 't zou uitkomen.
Relativeren bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Al het negatieve generaliseren naar typisch Hollands. Typisch Hollands.
Oh, ook dat vind ik vervelend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de 10 keer zo vaak voorkomende marginals gains wel origineel. Er zijn dozijnen renners die frequenter en harder worden afgezeken dan Gesink, maar alleen bij Gesink is het plots vervelend en moet het toch eens gedaan zijn.
Pas op, ik ben het er niet mee oneens dat het vervelend is, maar ik vind het bij elk geval / elke renner nogal vervelend worden.
De meesten vonden dat een realistisch scenario...na de Ronde Van Romandië werd er zelfs getwijfeld of hij überhaupt top 10 kan rijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon van enkele weken terug lijkt voorlopig nog terecht. Werd toen nog grotendeels als tegenvallend omschreven als 't zou uitkomen.
Top vijf was voor mij goed en het hoogst haalbare. Top 10 was voor mij het meest reëel. Maar stiekem hoop je dat hij die stap een keer maakt. Daarmee is een anonieme top 10 niet meer dan 'niet slecht.'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met de excuses valt het nu toch wel mee? Meer acceptatie dat dit zijn niveau is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat hij niet meer zo goed is als vroeger is een onbetwistbaar feit. Dat betekent niet dat die mensen denken dat hij de Giro of Tour kan winnen. Het is me nog steeds niet duidelijk wie die mensen nou zijn met hun 'zielige verwachtingspatroon', maar als iemand hier voor deze ronde had gezegd dat Gesink Trofimov en Majka in de eerste bergetappe niet zou kunnen bijhouden zou hij ongetwijfeld voor troll uitgemaakt worden.
Maar het is wel leuk hoor, die stille, verschuivende verwachtingspatronen, net zolang tot er een ronde aanbreekt waar geen enkel excuus meer bestaat, en dan wist iedereen het altijd al.
In 2011 lag het aan zijn verlies van zijn vader dat hij niet goed reed, en ja, die ongelukkige val in de Tour natuurlijk. Dan kan je natuurlijk geen conclusies trekken. In 2012 was het zijn beenbreuk waardoor hij minder klom, en tja, alweer zo'n ongelukkige val in de Tour, en in de Vuelta woog dat natuurlijk nog door, waardoor je nog steeds niet de conclusie kan trekken dat hij minder is. Nu zijn we bij de Giro aanbelandt, en ineens wist iedereen al jaren dat hij zijn niveau van 2010 haalde.
Wel gek dan dat we al die waslijsten aan excuses de laatste jaren moesten horen. Maar blijkbaar had ik dan het verkeerde verwachtingspatroon, niet de mensen die twee jaar excuses zaten te bedenken om te verklaren waarom Gesink niet meer zo goed reed als daarvoor.
Als Lefevere met een zak geld komt, zijn ze vertrokken hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
En OPQS blijft dé klassementsploeg bij uitstek, kopman Brambilla staat 117e op anderhalf uur. Uran en Henao zullen ook wel denken dat ze daar heen moeten.
Kiserlovski kreeg ook een contract bij Radioshack als kopman van de Giro na toch twee relatief magere jarenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk eigenlijk dat vooral Gesink baalt. Hij weet dat hij in deze Giro een contract voor volgend seizoen moet verdienen. Het is maar de vraag of je met een kleurloze 8e of 9e plaats weer kopman in een grote ronde kunt zijn.
Klopt, toen bij de eerste beklimming voorzichtig werd geconstateerd dat het vrij moeizaam ging bij Gesink, werd er gelijk "Gesink haters" gegild. Wat mij betreft is dat een beetje overtrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef Ericr het volgende:
De gedachtenpolitie is trouwens ook best irritant. Het blijft een open forum en op FOK! weet je gewoon dat er veel getrolld wordt. Marginal gains, Gesink en ander getroll ontkom je niet aan. Het blijft maar een forum
Er was een tijd dat zulke dingen vooral in KLB en ONZ gebeurden en de rest vrij normaal was. Helaas zaait dat steeds meer uit naar de rest van het forum en wordt de definitie van wat normaal en acceptabel is steeds marginaler.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef Ericr het volgende:
De gedachtenpolitie is trouwens ook best irritant. Het blijft een open forum en op FOK! weet je gewoon dat er veel getrolld wordt. Marginal gains, Gesink en ander getroll ontkom je niet aan. Het blijft maar een forum
precies. er is niks geloofswaardig aan als Scarponi lekker mee doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Moonlighter het volgende:
Ze roepen allemaal dat de sport nu echt schoon is.
Ik zelf vind de uitslagen alleen maar ongeloofwaardiger worden.
Zie er geen logica meer in, vooral het verschil in uithoudingsvermogen en recuperatie tussen veel renners is schrijnend
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:32:36What a day! #FullGasRacing. Lost some time, a bit more than I hoped for, but Brescia is still far!
reageer retweet
Hou toch op. Natuurlijk is de sport niet schoon. Dat beweert helemaal niemand. Dat is namelijk ook een illusie. Geen enkele sport wordt ook schoon, dus de wielersport al helemaal niet. Wat je wel kan hopen is dat de sport SCHONER is geworden. In welke mate dat het geval is, is lastig aan te geven. Wel kan je zeggen dat bepaalde ploegen er in ieder geval een stuk minder aan doen om schoon over te komen dan andere.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Moonlighter het volgende:
Ze roepen allemaal dat de sport nu echt schoon is.
Ik zelf vind de uitslagen alleen maar ongeloofwaardiger worden.
Zie er geen logica meer in, vooral het verschil in uithoudingsvermogen en recuperatie tussen veel renners is schrijnend
hehequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er was een tijd dat zulke dingen vooral in KLB en ONZ gebeurden en de rest vrij normaal was. Helaas zaait dat steeds meer uit naar de rest van het forum en wordt de definitie van wat normaal en acceptabel is steeds marginaler.
Een grapje en een inside joke hier en daar moet kunnen (en is op de ene plaats gepaster dan op de andere plaats). Maar tis een beetje triest om blinde haat op Gesink te uiten bij wijze van 'troll'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er was een tijd dat zulke dingen vooral in KLB en ONZ gebeurden en de rest vrij normaal was. Helaas zaait dat steeds meer uit naar de rest van het forum en wordt de definitie van wat normaal en acceptabel is steeds marginaler.
Ik heb dat niet gezien vandaag?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een grapje en een inside joke hier en daar moet kunnen (en is op de ene plaats gepaster dan op de andere plaats). Maar tis een beetje triest om blinde haat op Gesink te uiten bij wijze van 'troll'.
Er was er eentje.quote:
1 (1) NIBALI Vincenzo Astana Pro Team 38:57:32quote:
Gesink gewoon naar Sky volgend jaar, wordt hij gelijk 2e in de Tour achter Froome.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef Moonlighter het volgende:
Gewoon hopen dat Gesink en nog wat nederlanders aan de doping gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |