Woens.quote:
Een verrassing is het niet, maar het geeft wel direct aan waarom je geen sponsor van 20 miljoen kan vinden als je met je sterkste team hier niet meer dan een kleurloze top-10 haalt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
tja, dat wisten we eigenlijk vorig jaar wel.
ik had verwacht dat hij er wel eerder doorheen zou zakken.. misschien heeft hij geluk gehad dat het echte zware stuk pas op het einde zat.
quote:
leuk, maar niet hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: Sesamstraat 17:25 Nederland 1
quote:
Ik hoor een D.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Redefine het volgende:
Waar Majka dit vandaan gehaald heeft? Absoluut een groot talent, maar zo goed?
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip: Sesamstraat 17:25 Nederland 1
Dat kan ook in grote letters.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
1 Nibali
2 Evans 41
3 Uran 2.04
4 Wiggins 2.05
5 Gesink 2.12
6 Scarponi 2.13
7 Santambrogio 2.55
Reken daar maar niet op. Hoop trouwens wel stiekem dat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:25 schreef sonnyspek het volgende:
Mischien vallen Nibali, Evans, Uran, en Wiggins morgen wel...
Dat hij minder klimt, wisten we al heel lang. Maar dan nog kan hij een prima ronde rijden. En wie weet, rijdt hij top-5 omdat hij een stabiele ronde blijft rijden en anderen hun slechte dag gaan beleven. Weet jij veel hoe het allemaal loopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, je blijft toch hopen dat ze na zo'n goede week als team die prestatie hier met Gesink kunnen voortzetten. Ik denk eerlijk gezegd dat hij minder klimt dan voorgaande jaren, onder meer door zijn beenbreuk en het feit dat hij in het tijdrijden heeft geinvesteerd (gokje hoor). Ik hoop gewoon dat hij weer eens een mooie ronde rijdt met een mooie ereplaats.
32e in de Vuelta van vorig jaar is het beste in een ronde wat ik kan ontdekken. Ik doel niet gelijk op doping. Maar bizar is het wel.quote:
Temperamentvol schelden in Spaans.quote:
Hij rijdt gewoon volgens verwachting. Snap de negativiteit ook niet. Heel positief hoeft ook weer niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Gesink staat na de eerste loeizware bergrit op 8 seconden van het podium. En dan nog begint de helft hier te janken. Poeh.
Na de volledig mislukte laatste grote rondes vind ik dit gewoon positief. Voorlopig dan. Voor hetzelfde geld dondert 'ie morgen een ravijn in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij rijdt gewoon volgens verwachting. Snap de negativiteit ook niet. Heel positief hoeft ook weer niet natuurlijk.
Gesink eindigt na een perfecte voorbereiding 14e in een bergetappe, na types als Santambrogio, Majka, Kiserlovski, Niemiec en Trofimov. In zijn eerste grote ronde deed hij nog beter.quote:
Op zich wel. Maar net als met Intxausti, was hij wel een groot talent wat er te weinig uitkomt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind Kiserlovski ook wel opmerkelijk klimmen na vorig jaar.
Gesink staat 5e in het AK na een zware bergrit, op 8 seconden van het podium. Perceptie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gesink eindigt na een perfecte voorbereiding 14e in een bergetappe, na types als Santambrogio, Majka, Kiserlovski, Niemiec en Trofimov. In zijn eerste grote ronde deed hij nog beter.
Hij heeft beter in de bergen gereden ja. Maar de verschillen zijn nou ook weer niet zo heel schokkend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gesink eindigt na een perfecte voorbereiding 14e in een bergetappe, na types als Santambrogio, Majka, Kiserlovski, Niemiec en Trofimov. In zijn eerste grote ronde deed hij nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |