Enkele standpunten:quote:
quote:1) Alle immigranten, zowel illegalen als legalen, het land uit.
2) Speciale kampen voor buitenlandse misdadigers.
3) Landmijnen op de Turks-Griekse grens ter voorkoming dat er illegalen het land binnenkomen.
4) Verschillende politici gevangenzetten.
Ik heb nooit wat tegen politieke partijen wat omtrent standpunten, maar check dit:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef Nemephis het volgende:
Die Gouden Dageraad moeten ze in een kamp stoppen..
Een 14-jarig ventje een paar beuken verkopen beschouw jij als 'wakker worden'?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Hey de grieken zijn wakker.
Ik verwacht dat het in meer landen zal gebeuren.
Foei ,die grieken toch.
Je mag toch zelf weten aan wie je iets cadeau geeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef arjan1212 het volgende:
gouden dageraad geeft voedselhulp, maar alleen als je je Griekse paspoort laat zien
http://www.demorgen.be/dm(...)ouden-Dageraad.dhtml
Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een 14-jarig ventje een paar beuken verkopen beschouw jij als 'wakker worden'?
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Foei ,die grieken toch.
Door 3 (!!) gasten aangevallen en met glas in zijn gezicht gesneden!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.
Zou hij iets gedaan hebben wat niet normaal is?
Wellicht dat hij z'n voetbal in de tuin van een van de drie heeft getrapt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat hij z'n voetbal in de tuin van een van de drie heeft getrapt.
Oh ja, dan heeft ie het verdiend natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn. Hoe rechtvaardigt dat dit incident?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Hier doen ze dat als ze je zien lopen.
6 tegen 1 of 4 tegen 1
Cynisme enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft ie het verdiend natuurlijk
Je ziet het als wraak voor wat het tuig in NL doet. Jij legt dus automatisch de link met het tuig in NL bij een 14-jarige Afghaan enkele duizenden kilometers verderop? Zeer verkeerd. Dat is precies hetzelfde als dat ze in Thailand gaan zeggen dat alle Europeanen pedoseksuelen zijn omdat ze jonge kinderen neuken. Scheer je alle Nederlanders ook over een kam? Dus de vele tientallen misbruiken van jonge kinderen in Katholieke kerken door Nederlandse paters en nonnen, maakt het volgens jouw argumentatie gerechtvaardigd om daaruit gelijk te concluderen dat alle Nederlanders pedoseksuelen zijn? Dat is de structuur van jouw redenering als het op allochtonen aankomt! Allochtonen is een breed woord. Je kunt niet iets wat in NL gebeurd, linken aan een Afghaan in Griekenland, en andersom. Knoop dat goed in je oortjes, PVV'er!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.
6 tegen 1 of 4 tegen 1
Weet jij dan de aanleiding waarom ze hem te pakken hebben genomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je ziet het als wraak voor wat het tuig in NL doet. Jij legt dus automatisch de link met het tuig in NL bij een 14-jarige Afghanistan enkele duizenden kilometers verderop? Zeer verkeerd. Dat is precies hetzelfde als dat ze in Thailand gaan zeggen dat alle Europeanen pedofielen zijn omdat ze jonge kinderen neuken.
Haal die smiley maar weg, PVV'er. Je slaat de plank stevig mis. Ga mij eens even met je bezig houden in dit topic. Laat eens een stevig weerwoord horen als je daar toe in staat bent.
Zijn er dan goede redenen te bedenken om een 14-jarig gastje het ziekenhuis in te rammen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Weet jij dan de aanleiding waarom ze hem te pakken hebben genomen?
Zeg het maar.
De Gouden Dageraard valt zelfs buitenlanders aan die hun waar op de markt te koop aanbieden. Die immigranten op de markt zijn dan blij dat ze hun eigen hachje kunnen redden, maar hun waar wordt met de grond gelijk gemaakt. De Gouden Dageraad maakt geen enkel onderscheid tussen tuig of hardwerkende buitenlanders. Als het aan die rechtsextremistische beweging lag dan plaatsen ze alle immigranten op zijn minst buiten de landsgrenzen of in kampen. Aparte wetgeving voor buitenlanders wordt ook niet geschuwd. Het is dat ze niet te ver kunnen gaan omdat ze horen bij de EU, maar anders konden we met zijn allen wel raden waar het naartoe zou gaan. Denk na voordat je wat gaat roepen. Verdiep je anders even in de Gouden Dageraad!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Voorbeeld: http://www.nu.nl/binnenla(...)hting-meisje-14.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn er dan goede redenen te bedenken om een 14-jarig gastje het ziekenhuis in te rammen?
De aanleiding is hoogstwaarschijnlijk zijn afkomst, is dat aanleiding genoeg en vind je dat dan oke?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De aanleiding is hoogstwaarschijnlijk zijn afkomst, is dat aanleiding genoeg en vind je dat dan oke?
En jij gaat er natuurlijk direct vanuit dat deze Afghaanse knul iets dergelijks op z'n kerfstok heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Voorbeeld: http://www.nu.nl/binnenla(...)hting-meisje-14.html
Jij laat het er dan bij zitten als het jou dochter zou overkomen.(als je die hebt)
Het gaat hier om rechts-extremisten die een Afghaanse jongen hebben mishandeld, niet over een crimineel die iemand verkracht zou hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Jij laat het er dan bij zitten als het jou dochter zou overkomen.(als je die hebt)
Omdat het een Afghaan was natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
En hoe heeft dat hier mee te maken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Mijn oude buren staken dan altijd de bal lek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb gezegt:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij gaat er natuurlijk direct vanuit dat deze Afghaanse knul iets dergelijks op z'n kerfstok heeft?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ja, dat deed onze buurman ook. Heb als jochie door een buurman zeker 2 a 3 ballen verloren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn oude buren staken dan altijd de bal lek.
Ja, je weet het niet, daarvan was ik al op de hoogte. Maar je suggereert wel dat die knaap iets heeft misdaan.quote:
Nog maar een keer dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet, daarvan was ik al op de hoogte. Maar je suggereert wel dat die knaap iets heeft misdaan.
Waar suggereer ik dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Gezien de reputatie van extreemrechts is het enige ' niet-normale' aan die jongen dat ie geen Griek is en dat is dan reden genoeg om iemand te verminkenquote:Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.
eigen schuldquote:Heb als jochie door een buurman zeker 2 a 3 ballen verloren
Daar kun je niet een heel goed antwoord op geven, maar wel een algemeen antwoord. Hier heb je dat laatste.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De Gouden Dageraard valt zelfs buitenlanders aan die hun waar op de markt te koop aanbieden. Die immigranten op de markt zijn dan blij dat ze hun eigen hachje kunnen redden, maar hun waar wordt met de grond gelijk gemaakt. De Gouden Dageraad maakt geen enkel onderscheid tussen tuig of hardwerkende buitenlanders. Als het aan die rechtsextremistische beweging lag dan plaatsen ze alle immigranten op zijn minst buiten de landsgrenzen of in kampen. Aparte wetgeving voor buitenlanders wordt ook niet geschuwd. Het is dat ze niet te ver kunnen gaan omdat ze horen bij de EU, maar anders konden we met zijn allen wel raden waar het naartoe zou gaan. Denk na voordat je wat gaat roepen. Verdiep je anders even in de Gouden Dageraad!
Ik denk het niet, denk dat het een racistische aanval was.quote:
Dat moet denk ik voor dat KoosVogels het snaptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat het een racistische aanval was.
Je hoeft dus niet nogmaals in herhaling te vallen.
Door die vraag te stellen, suggereer je dat hij iets heeft misdaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan.
[..]
Waar suggereer ik dat?
IK denk dat het zeker een racistisch aanval was maar ben zeer benieuwd waarom Fokky100 zich afvraagt of die jongen zelf iets misdaan heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat het een racistische aanval was.
Je hoeft dus niet nogmaals in herhaling te vallen.
Ik had je nog wat gevraagd fokky, of ga je selectief dingen in dit topic negeren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En hoe heeft dat hier mee te maken?
Volgens mij heb ik duidelijk gemaakt dat een vader bv door kan draaien en dan ver kan gaan. (dat was een voorbeeld)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had je nog wat gevraagd fokky, of ga je selectief dingen in dit topic negeren?
Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat het door jou aangehaalde bericht precies met dit topic te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik duidelijk gemaakt dat een vader bv door kan draaien en dan ver kan gaan. (dat was een voorbeeld)
pfffffffffffffffffff
quote:Ja, we hebben het ze uiteindelijk wel het leven zuur gemaakt, door expres meer lawaai te maken.
Dank U. Dat klopt zeker. In Spanje is het ook een zooitje, maar toch heb je niet dit soort taferelen als we zien in Griekenland.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
Anyway, offtopic, terug maar weer![]()
Ben bang dat het nog veel erger gaat worden in Griekenland en ook in de rest van europa als het op racisme aankomt.
De crisis doet het slechtste in de mens naar boven komen
ik had begrepen dat ze marktkooplui die zonder vergunning e.d verkochten aanvielen ( het waren wel buitenlanders )quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De Gouden Dageraard valt zelfs buitenlanders aan die hun waar op de markt te koop aanbieden. Die immigranten op de markt zijn dan blij dat ze hun eigen hachje kunnen redden, maar hun waar wordt met de grond gelijk gemaakt. De Gouden Dageraad maakt geen enkel onderscheid tussen tuig of hardwerkende buitenlanders. Als het aan die rechtsextremistische beweging lag dan plaatsen ze alle immigranten op zijn minst buiten de landsgrenzen of in kampen. Aparte wetgeving voor buitenlanders wordt ook niet geschuwd. Het is dat ze niet te ver kunnen gaan omdat ze horen bij de EU, maar anders konden we met zijn allen wel raden waar het naartoe zou gaan. Denk na voordat je wat gaat roepen. Verdiep je anders even in de Gouden Dageraad!
Ah, dat wist ik dan weer niet. Een zeer hardhandige handhaving waarbij ze alle goederen voor de neuzen van die immigranten met de grond klein maakten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik had begrepen dat ze marktkooplui die zonder vergunning e.d verkochten aanvielen ( het waren wel buitenlanders )
Nog een keer dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat het door jou aangehaalde bericht precies met dit topic te maken heeft.
Ik zeg:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn er dan goede redenen te bedenken om een 14-jarig gastje het ziekenhuis in te rammen?
ok die in dit topic is 14 jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Komop zeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef arjan1212 het volgende:
jij denkt dat het een verkrachter was o.i.d volgens mij kan je daar alleen achterkomen als je grieks kan lezen
Gast, iedereen snapte het direct al. Het slaat alleen nergens op. Jij komt dit topic binnenstormen met de opmerking dat de 'Grieken wakker worden' om vervolgens te verklaren dat die tiener wellicht niet zonder reden in elkaar is gebeukt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Nog een keer dan.
KoosVogels zegt:
[..]
Ik zeg:
[..]
ok die in dit topic is 14 jaar
die in mijn post is 15 jaar.
Snap je het nu?
okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, iedereen snapte het direct al. Het slaat alleen nergens op. Jij komt dit topic binnenstormen met de opmerking dat de 'Grieken wakker worden' om vervolgens te verklaren dat die tiener wellicht niet zonder reden in elkaar is gebeukt.
Nee, je geeft die jongen weliswaar nergens de schuld van, maar jouw denkrichting lijkt mij duidelijk.
Je suggereert een hoop en dat ga je vervolgens lopen ontkennen. Laf en erg doorzichtig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Komop zeg.
Waar zeg ik dat die 14 jarige een verkrachter is?
Waarom schreef je trouwens dat de Grieken 'wakker worden'?quote:
Waarom moet ik iets ontkennen wat ik niet gezegt heb.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je suggereert een hoop en dat ga je vervolgens lopen ontkennen. Laf en erg doorzichtig.
Waarom schreef ik trouwens 'Foei ,die grieken toch. 'er onder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom schreef je trouwens dat de Grieken 'wakker worden'?
En ik had begrepen dat ze alle marktkooplui om een ID vroegen en alleen de 'echte' Grieken hielpen en degenen die geen Grieks ID hadden aanvielen en wegjaagden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik had begrepen dat ze marktkooplui die zonder vergunning e.d verkochten aanvielen ( het waren wel buitenlanders )
Oh ik kan jouw spelletje ook spelen: waar schrijf ik dat jij iets gezegd hebt? Nou? Nergens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Waarom moet ik iets ontkennen wat ik niet gezegt heb.
Ja, en? Waarom worden de Grieken in jouw optiek wakker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Waarom schreef ik trouwens 'Foei ,die grieken toch. 'er onder.
lukt het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh ik kan jouw spelletje ook spelen: waar schrijf ik dat jij iets gezegd hebt? Nou? Nergens!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? Waarom worden de Grieken in jouw optiek wakker?
Wat vind je van dit topic?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef fokky100 het volgende:
[..]
lukt het niet.
Niks kunnen vinden?
Je komt echt volwassen terug.
Nogmaals: waar schrijf ik dat jij iets gezegd zou hebben? Ik zal je helpen. Ik schreef dit:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef fokky100 het volgende:
[..]
lukt het niet.
Niks kunnen vinden?
Je komt echt volwassen terug.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je suggereert een hoop en dat ga je vervolgens lopen ontkennen. Laf en erg doorzichtig.
Omdat je het wel terecht vindt dat allochtonen klappen krijgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef fokky100 het volgende:
[..]jij ben journalist,zoek dat maar is uit.
Het komt vaker voor dat leden van de Gouden dageraad lukraak onschuldige buitenlanders mishandelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef arjan1212 het volgende:
According to the report, the unnamed teenager told the Doctors of the World nongovernmental group, which treated him for his injuries and has been overseeing his case ever since, that he was approached by three men wearing black t-shirts with a stamp of "two intertwined laurel branches and another symbol in the middle." He said they demanded to see his identification papers and when the teenager told them he was from Afghanistan they began beating him and cutting his face with a broken beer bottle.
http://ekathimerini.com/4(...)_1_14/05/2013_498689
een betere bron kan ik niet vinden.
Nou, vervelend voor je, Jordi. Met dit topic heeft het echter niks te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.
6 tegen 1 of 4 tegen 1
De nakende dood van de stijlfiguur sarcasme in optima forma.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Foei ,die grieken toch.
quote:Waarom schreef ik trouwens 'Foei ,die grieken toch. 'er onder.
Lekkere ouders, hun kind achterlaten in het ghetto (athene) en er zelf vandoor gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef arjan1212 het volgende:
die jongen is een ama trouwens
een minderjarige asielzoeker
zijn ouders hebben het land verlaten
Uitgezet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Lekkere ouders, hun kind achterlaten in het ghetto (athene) en er zelf vandoor gaan.
Kan, maar resultaat is hetzelfde. Waarschijnlijk hoopte ze dat de Griekse staat wel voor hem zou zorgen. Alleen heeft deze niet eens genoeg geld voor haar eigen inwoners. Ik wil deze racisten niet goed praten want het is natuurlijk verschrikkelijk wat ze gedaan hebben, maar ik weet niet of iemand onlangs nog in Athene is geweest (buiten de Akropolis).. dat is geen plek om als buitenlander lang rond te hangen. Tenzij je de buitenlander bent die onderdeel van het probleem aldaar is, en dat zal ongetwijfeld ook het beeld van de Gouden Dageraad zijn.quote:
Onzin. Zijn ouders zijn uitgezet en hoopten dat hun zoon een beter toekomst kon krijgen. Aangezien de Taliban je hoogstwaarschijnlijk zal vermoorden of opsluiten als bekend is dat je het land gevlucht bent, hebben de ouders een snelle keuze moeten maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan, maar resultaat is hetzelfde. Waarschijnlijk hoopte ze dat de Griekse staat wel voor hem zou zorgen. Alleen heeft deze niet eens genoeg geld voor haar eigen inwoners. Ik wil deze racisten niet goed praten want het is natuurlijk verschrikkelijk wat ze gedaan hebben, maar ik weet niet of iemand onlangs nog in Athene is geweest (buiten de Akropolis).. dat is geen plek om als buitenlander lang rond te hangen. Tenzij je de buitenlander bent die onderdeel van het probleem aldaar is, en dat zal ongetwijfeld ook het beeld van de Gouden Dageraad zijn.
tl;dr zijn ouders hadden hem mee terug moeten nemen (of naar noord europa smokkelen)
Lafbekje ben je ook he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Waarom schreef ik trouwens 'Foei ,die grieken toch. 'er onder.
In Nederland komt het ook regelmatig voor dat jonge asielzoekers met een gebroken bierfles in het gezicht gesneden worden door neo nazi achtige figuren? Geef me eens een voorbeeld van de laatste keer dat het gebeurd is dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef ocho het volgende:
Ja in Nederland komt dit ook regelmatig voor, daar hoor je niet zo veel over, tenzij er toevallig camera's hangen. De daders hebben ook meestal hun gezicht bedekt, dan is het ook zoeken naar een naald in een hooiberg.
nee hoor,quote:
Daar heeft ie niet van terug. You win.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef fokky100 het volgende:
[..]
nee hoor,
maar ik heb geen zin in dat geleuter van gasten als jij.
Je weet wel,mensen die de hele dag op het forum zitten (net als jij met een gemiddelde van 62 berichten per dag) en iets zoeken om te kunnen discussieren(omdat ze zich de hele dag vervelen) om iets wat geen waarde heeft
Daarom dek ik me in.
1983 kerwin duinmeierquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland komt het ook regelmatig voor dat jonge asielzoekers met een gebroken bierfles in het gezicht gesneden worden door neo nazi achtige figuren? Geef me eens een voorbeeld van de laatste keer dat het gebeurd is dan.
25 jaar geleden, toen Nederland er nog heel anders uitzag, kon je nou echt niks beters uit je hoed toveren?quote:
Ik moet moeite doen om m´n kots binnen te houden als ik die verknipte, smerige posts van jou lees. Chapeau.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Foei ,die grieken toch.
heb de foto niet gezien maar geloof je op je woord inderdaad een walgelijke daad. hoop dan ook dat het slachtoffer de hulp krijgt die hij nodig heeft en de daders zwaar gestraft worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees het net pas. Afschuwelijk zeg, om zo'n jonge jongen te grazen te nemen. Aan de hechtingen in zijn gezicht te zien, zal hij levenslang de littekens van deze laffe daad moeten dragen.
Hoe kun je je onvrede in vredesnaam botvieren op een 14-jarige jongen die nergens schuld aan heeft?
je bedoeld natuurlijk 30 ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
25 jaar geleden, toen Nederland er nog heel anders uitzag, kon je nou echt niks beters uit je hoed toveren?
nee want die zijn er nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
25 jaar geleden, toen Nederland er nog heel anders uitzag, kon je nou echt niks beters uit je hoed toveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |