Enkele standpunten:quote:
quote:1) Alle immigranten, zowel illegalen als legalen, het land uit.
2) Speciale kampen voor buitenlandse misdadigers.
3) Landmijnen op de Turks-Griekse grens ter voorkoming dat er illegalen het land binnenkomen.
4) Verschillende politici gevangenzetten.
Ik heb nooit wat tegen politieke partijen wat omtrent standpunten, maar check dit:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef Nemephis het volgende:
Die Gouden Dageraad moeten ze in een kamp stoppen..
Een 14-jarig ventje een paar beuken verkopen beschouw jij als 'wakker worden'?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Hey de grieken zijn wakker.
Ik verwacht dat het in meer landen zal gebeuren.
Foei ,die grieken toch.
Je mag toch zelf weten aan wie je iets cadeau geeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef arjan1212 het volgende:
gouden dageraad geeft voedselhulp, maar alleen als je je Griekse paspoort laat zien
http://www.demorgen.be/dm(...)ouden-Dageraad.dhtml
Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een 14-jarig ventje een paar beuken verkopen beschouw jij als 'wakker worden'?
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Hey de grieken zijn wakker.
Ik verwacht dat het in meer landen zal gebeuren.
Foei ,die grieken toch.
Door 3 (!!) gasten aangevallen en met glas in zijn gezicht gesneden!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.
Zou hij iets gedaan hebben wat niet normaal is?
Wellicht dat hij z'n voetbal in de tuin van een van de drie heeft getrapt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat hij z'n voetbal in de tuin van een van de drie heeft getrapt.
Oh ja, dan heeft ie het verdiend natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn. Hoe rechtvaardigt dat dit incident?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Hier doen ze dat als ze je zien lopen.
6 tegen 1 of 4 tegen 1
Cynisme enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh ja, dan heeft ie het verdiend natuurlijk
Je ziet het als wraak voor wat het tuig in NL doet. Jij legt dus automatisch de link met het tuig in NL bij een 14-jarige Afghaan enkele duizenden kilometers verderop? Zeer verkeerd. Dat is precies hetzelfde als dat ze in Thailand gaan zeggen dat alle Europeanen pedoseksuelen zijn omdat ze jonge kinderen neuken. Scheer je alle Nederlanders ook over een kam? Dus de vele tientallen misbruiken van jonge kinderen in Katholieke kerken door Nederlandse paters en nonnen, maakt het volgens jouw argumentatie gerechtvaardigd om daaruit gelijk te concluderen dat alle Nederlanders pedoseksuelen zijn? Dat is de structuur van jouw redenering als het op allochtonen aankomt! Allochtonen is een breed woord. Je kunt niet iets wat in NL gebeurd, linken aan een Afghaan in Griekenland, en andersom. Knoop dat goed in je oortjes, PVV'er!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.
Hier doen ze dat als ze je zien lopen.
6 tegen 1 of 4 tegen 1
Weet jij dan de aanleiding waarom ze hem te pakken hebben genomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je ziet het als wraak voor wat het tuig in NL doet. Jij legt dus automatisch de link met het tuig in NL bij een 14-jarige Afghanistan enkele duizenden kilometers verderop? Zeer verkeerd. Dat is precies hetzelfde als dat ze in Thailand gaan zeggen dat alle Europeanen pedofielen zijn omdat ze jonge kinderen neuken.
Haal die smiley maar weg, PVV'er. Je slaat de plank stevig mis. Ga mij eens even met je bezig houden in dit topic. Laat eens een stevig weerwoord horen als je daar toe in staat bent.
Zijn er dan goede redenen te bedenken om een 14-jarig gastje het ziekenhuis in te rammen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Weet jij dan de aanleiding waarom ze hem te pakken hebben genomen?
Zeg het maar.
De Gouden Dageraard valt zelfs buitenlanders aan die hun waar op de markt te koop aanbieden. Die immigranten op de markt zijn dan blij dat ze hun eigen hachje kunnen redden, maar hun waar wordt met de grond gelijk gemaakt. De Gouden Dageraad maakt geen enkel onderscheid tussen tuig of hardwerkende buitenlanders. Als het aan die rechtsextremistische beweging lag dan plaatsen ze alle immigranten op zijn minst buiten de landsgrenzen of in kampen. Aparte wetgeving voor buitenlanders wordt ook niet geschuwd. Het is dat ze niet te ver kunnen gaan omdat ze horen bij de EU, maar anders konden we met zijn allen wel raden waar het naartoe zou gaan. Denk na voordat je wat gaat roepen. Verdiep je anders even in de Gouden Dageraad!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Voorbeeld: http://www.nu.nl/binnenla(...)hting-meisje-14.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn er dan goede redenen te bedenken om een 14-jarig gastje het ziekenhuis in te rammen?
De aanleiding is hoogstwaarschijnlijk zijn afkomst, is dat aanleiding genoeg en vind je dat dan oke?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De aanleiding is hoogstwaarschijnlijk zijn afkomst, is dat aanleiding genoeg en vind je dat dan oke?
En jij gaat er natuurlijk direct vanuit dat deze Afghaanse knul iets dergelijks op z'n kerfstok heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Voorbeeld: http://www.nu.nl/binnenla(...)hting-meisje-14.html
Jij laat het er dan bij zitten als het jou dochter zou overkomen.(als je die hebt)
Het gaat hier om rechts-extremisten die een Afghaanse jongen hebben mishandeld, niet over een crimineel die iemand verkracht zou hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Jij laat het er dan bij zitten als het jou dochter zou overkomen.(als je die hebt)
Omdat het een Afghaan was natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Zeg het maar.
En hoe heeft dat hier mee te maken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Mijn oude buren staken dan altijd de bal lek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb gezegt:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij gaat er natuurlijk direct vanuit dat deze Afghaanse knul iets dergelijks op z'n kerfstok heeft?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Ja, dat deed onze buurman ook. Heb als jochie door een buurman zeker 2 a 3 ballen verloren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn oude buren staken dan altijd de bal lek.
Ja, je weet het niet, daarvan was ik al op de hoogte. Maar je suggereert wel dat die knaap iets heeft misdaan.quote:
Nog maar een keer dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet, daarvan was ik al op de hoogte. Maar je suggereert wel dat die knaap iets heeft misdaan.
Waar suggereer ik dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Gezien de reputatie van extreemrechts is het enige ' niet-normale' aan die jongen dat ie geen Griek is en dat is dan reden genoeg om iemand te verminkenquote:Wat is de reden dat ze hem te pakken namen.
eigen schuldquote:Heb als jochie door een buurman zeker 2 a 3 ballen verloren
Daar kun je niet een heel goed antwoord op geven, maar wel een algemeen antwoord. Hier heb je dat laatste.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De Gouden Dageraard valt zelfs buitenlanders aan die hun waar op de markt te koop aanbieden. Die immigranten op de markt zijn dan blij dat ze hun eigen hachje kunnen redden, maar hun waar wordt met de grond gelijk gemaakt. De Gouden Dageraad maakt geen enkel onderscheid tussen tuig of hardwerkende buitenlanders. Als het aan die rechtsextremistische beweging lag dan plaatsen ze alle immigranten op zijn minst buiten de landsgrenzen of in kampen. Aparte wetgeving voor buitenlanders wordt ook niet geschuwd. Het is dat ze niet te ver kunnen gaan omdat ze horen bij de EU, maar anders konden we met zijn allen wel raden waar het naartoe zou gaan. Denk na voordat je wat gaat roepen. Verdiep je anders even in de Gouden Dageraad!
Ik denk het niet, denk dat het een racistische aanval was.quote:
Dat moet denk ik voor dat KoosVogels het snaptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat het een racistische aanval was.
Je hoeft dus niet nogmaals in herhaling te vallen.
Door die vraag te stellen, suggereer je dat hij iets heeft misdaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan.
[..]
Waar suggereer ik dat?
IK denk dat het zeker een racistisch aanval was maar ben zeer benieuwd waarom Fokky100 zich afvraagt of die jongen zelf iets misdaan heeft?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik denk het niet, denk dat het een racistische aanval was.
Je hoeft dus niet nogmaals in herhaling te vallen.
Ik had je nog wat gevraagd fokky, of ga je selectief dingen in dit topic negeren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En hoe heeft dat hier mee te maken?
Volgens mij heb ik duidelijk gemaakt dat een vader bv door kan draaien en dan ver kan gaan. (dat was een voorbeeld)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had je nog wat gevraagd fokky, of ga je selectief dingen in dit topic negeren?
Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg wat het door jou aangehaalde bericht precies met dit topic te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik duidelijk gemaakt dat een vader bv door kan draaien en dan ver kan gaan. (dat was een voorbeeld)
pfffffffffffffffffff
quote:Ja, we hebben het ze uiteindelijk wel het leven zuur gemaakt, door expres meer lawaai te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |