Nou, vervelend voor je, Jordi. Met dit topic heeft het echter niks te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:46 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Dus je weet het niet.
Hier doen ze dat als ze je zien lopen.
6 tegen 1 of 4 tegen 1
De nakende dood van de stijlfiguur sarcasme in optima forma.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Hey de grieken zijn wakker.
Ik verwacht dat het in meer landen zal gebeuren.
Foei ,die grieken toch.
quote:Waarom schreef ik trouwens 'Foei ,die grieken toch. 'er onder.
Lekkere ouders, hun kind achterlaten in het ghetto (athene) en er zelf vandoor gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef arjan1212 het volgende:
die jongen is een ama trouwens
een minderjarige asielzoeker
zijn ouders hebben het land verlaten
Uitgezet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Lekkere ouders, hun kind achterlaten in het ghetto (athene) en er zelf vandoor gaan.
Kan, maar resultaat is hetzelfde. Waarschijnlijk hoopte ze dat de Griekse staat wel voor hem zou zorgen. Alleen heeft deze niet eens genoeg geld voor haar eigen inwoners. Ik wil deze racisten niet goed praten want het is natuurlijk verschrikkelijk wat ze gedaan hebben, maar ik weet niet of iemand onlangs nog in Athene is geweest (buiten de Akropolis).. dat is geen plek om als buitenlander lang rond te hangen. Tenzij je de buitenlander bent die onderdeel van het probleem aldaar is, en dat zal ongetwijfeld ook het beeld van de Gouden Dageraad zijn.quote:
Onzin. Zijn ouders zijn uitgezet en hoopten dat hun zoon een beter toekomst kon krijgen. Aangezien de Taliban je hoogstwaarschijnlijk zal vermoorden of opsluiten als bekend is dat je het land gevlucht bent, hebben de ouders een snelle keuze moeten maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan, maar resultaat is hetzelfde. Waarschijnlijk hoopte ze dat de Griekse staat wel voor hem zou zorgen. Alleen heeft deze niet eens genoeg geld voor haar eigen inwoners. Ik wil deze racisten niet goed praten want het is natuurlijk verschrikkelijk wat ze gedaan hebben, maar ik weet niet of iemand onlangs nog in Athene is geweest (buiten de Akropolis).. dat is geen plek om als buitenlander lang rond te hangen. Tenzij je de buitenlander bent die onderdeel van het probleem aldaar is, en dat zal ongetwijfeld ook het beeld van de Gouden Dageraad zijn.
tl;dr zijn ouders hadden hem mee terug moeten nemen (of naar noord europa smokkelen)
Lafbekje ben je ook he.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Waarom schreef ik trouwens 'Foei ,die grieken toch. 'er onder.
In Nederland komt het ook regelmatig voor dat jonge asielzoekers met een gebroken bierfles in het gezicht gesneden worden door neo nazi achtige figuren? Geef me eens een voorbeeld van de laatste keer dat het gebeurd is dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef ocho het volgende:
Ja in Nederland komt dit ook regelmatig voor, daar hoor je niet zo veel over, tenzij er toevallig camera's hangen. De daders hebben ook meestal hun gezicht bedekt, dan is het ook zoeken naar een naald in een hooiberg.
nee hoor,quote:
Daar heeft ie niet van terug. You win.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef fokky100 het volgende:
[..]
nee hoor,
maar ik heb geen zin in dat geleuter van gasten als jij.
Je weet wel,mensen die de hele dag op het forum zitten (net als jij met een gemiddelde van 62 berichten per dag) en iets zoeken om te kunnen discussieren(omdat ze zich de hele dag vervelen) om iets wat geen waarde heeft
Daarom dek ik me in.
1983 kerwin duinmeierquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland komt het ook regelmatig voor dat jonge asielzoekers met een gebroken bierfles in het gezicht gesneden worden door neo nazi achtige figuren? Geef me eens een voorbeeld van de laatste keer dat het gebeurd is dan.
25 jaar geleden, toen Nederland er nog heel anders uitzag, kon je nou echt niks beters uit je hoed toveren?quote:
Ik moet moeite doen om m´n kots binnen te houden als ik die verknipte, smerige posts van jou lees. Chapeau.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef fokky100 het volgende:
Hey de grieken zijn wakker.
Ik verwacht dat het in meer landen zal gebeuren.
Foei ,die grieken toch.
heb de foto niet gezien maar geloof je op je woord inderdaad een walgelijke daad. hoop dan ook dat het slachtoffer de hulp krijgt die hij nodig heeft en de daders zwaar gestraft worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lees het net pas. Afschuwelijk zeg, om zo'n jonge jongen te grazen te nemen. Aan de hechtingen in zijn gezicht te zien, zal hij levenslang de littekens van deze laffe daad moeten dragen.
Hoe kun je je onvrede in vredesnaam botvieren op een 14-jarige jongen die nergens schuld aan heeft?
je bedoeld natuurlijk 30 ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
25 jaar geleden, toen Nederland er nog heel anders uitzag, kon je nou echt niks beters uit je hoed toveren?
nee want die zijn er nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
25 jaar geleden, toen Nederland er nog heel anders uitzag, kon je nou echt niks beters uit je hoed toveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |