Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Hebben we exacte tijdstippen bij die waarnemingen ipv 'kort daarna', 'iets na negenen', 'kort na middernacht', etc?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maandagavond 6 mei rond 20:30 uur werd de telefoon van de vader waargenomen in Beesd. Iets na negenen wordt het kenteken van de Hyundai geregistreerd bij Best. Daarna volgt een GSM-waarneming in Weert. Om 22.15 uur tankt Jeroen bij een tankstation in Neerbeek, zo blijkt uit camerabeelden en een pintransactie. Vermoedelijk rijdt hij rond 22.26 uur door de Fattenbergstraat in Neerbeek. Kort daarna belt hij voor een laatste keer met zijn huidige partner en zegt dat ze zijn aangekomen bij het motel in Limburg. In werkelijkheid is hij op dat moment nog in Neerbeek. Mogelijk is Jeroen Denis via de A73 weer richting het noorden gegaan. Kort na middernacht, het is dan dinsdag 7 mei, wordt waarschijnlijk zijn auto op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray gezien. Om 01:42 wordt het kenteken van de Hyundai geregistreerd op de Rijnbrug bij Rhenen. Daarna wordt hij om 01.56 uur vermoedelijk op de Rijksstraatweg in Leersum gefilmd door een bewakingscamera. Hij keert daar de auto en op deze beelden is een andere auto te zien. De politie is dringend op zoek naar de bestuurder van deze auto.
Dan is er een gat in de tijdlijn. Dinsdagochtend 7 mei om 04.15 uur wordt het mobieltje van Jeroen Denis weer actief. Dit gebeurt in de omgeving van het Doornse Gat, waar later zijn levenloze lichaam en de auto dinsdagochtend worden gevonden.
Volgens de politie (op hun website) dus niet. Luxemburg staat daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Rachilda het volgende:
twitter:IlseHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:34:13Hij had gezegd dat hij een paar dagen wegging en in een motel zou verblijven in het zuiden van het land. #vermiste broertjes reageer retweet
Ik woon vlak bij, maar dat ga ik echt niet doen. Dat zal de politie enz nu snel doen. Of er is toch al onderzoek gedaan waar niet echt iets is uitgekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Rachilda het volgende:
Wie gaat mee zoeken bij de put van Venray?
Waar lees je dat hij daar gestopt is? De auto is in die buurt misschien gezien, dat staat er.quote:
Nee. Dit komt van de site van de politiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Hebben we exacte tijdstippen bij die waarnemingen ipv 'kort daarna', 'iets na negenen', 'kort na middernacht', etc?
Misschien zei hij het een tegen zijn ex-vrouw en het ander tegen zijn vriendin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de politie (op hun website) dus niet. Luxemburg staat daar.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef Rachilda het volgende:
er staat ook een filmpje op de site!!!!
http://www.politie.nl/nieuws/2013/mei/14/03-politie-gaat-uit-van-voorbereide-actie-vader-vermiste-broertjes.html
Het is een parkeerplaats langs de snelweg waar je ff ken pissen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Leandra het volgende:
Interessant:
De Romeinse Put is met een voetgangerstunnel verbonden met de tegenoverliggende Verzorgingsplaats De Wuust.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Verzorgingsplaats_Romeinse_Put
Hoe zet ik dat in de OP?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar lees je dat hij daar gestopt is? De auto is in die buurt misschien gezien, dat staat er.
Staat in het bericht wat Whiskey een aantal keren gepost heeft.quote:Kort na middernacht, het is dan dinsdag 7 mei, wordt waarschijnlijk zijn auto op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray gezien.
Dat denk ik ook, helemaal als pa zich vervolgens in Doorn heeft verhangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:40 schreef Plums het volgende:
Het zal wel te wishful thinking zijn om te denken dat ze zijn overgestapt en door een bekende van pa zijn meegenomen..![]()
gewoon de link plakken:quote:
1 | http://www.youtube.com/watch?v=XdQYXEVMPds |
twitter:IlseHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:41:05Zo pinde hij altijd, had nooit cash. De dag voor vermissing heeft hij cash opgenomen, zo' 170 euro. Een klein deel is bij hem teruggevonden reageer retweet
Ja, dat weet ik, maar je loopt daar kennelijk wel heel makkelijk naar de andere kant van de weg....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is een parkeerplaats langs de snelweg waar je ff ken pissen bijvoorbeeld.
Hoopquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef v0lt026 het volgende:
Waar komt dat overstappen ineens vandaan. Ze bedoelen toch gewoon die auto die daar (waarschijnlijk) toevallig achter de Hyundai rijdt?
Ja, maar het is wel vreemd dat hij keert met daarna een auto vlak achter hem rond die tijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef v0lt026 het volgende:
Waar komt dat overstappen ineens vandaan. Ze bedoelen toch gewoon die auto die daar (waarschijnlijk) toevallig achter de Hyundai rijdt?
twitter:IlseHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:42:54De politie wil graag weten waar, wanneer en waaraan hij de rest heeft uitgegeven. Op 6 mei om 22.26 is hij nog gezien in Neerbeek. reageer retweet
Die 2e auto kan gewoon toeval zijn, hij is dus wel duidelijk weer terug gereden.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Niks bijzonders te zien op dat filmpje.
Gedaan, thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
gewoon de link plakken:
[ code verwijderd ]
Dat heb ik ook altijd als ik wil keren ja, komt er net verkeer aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel vreemd dat hij keert met daarna een auto vlak achter hem rond die tijd.
wat is daar vreemd aan, rijdt er nooit een auto achter jou als je gekeerd bent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel vreemd dat hij keert met daarna een auto vlak achter hem rond die tijd.
is it just me of zit er iemand op de passagiersstoel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef Rachilda het volgende:
er staat ook een filmpje op de site!!!!
http://www.politie.nl/nieuws/2013/mei/14/03-politie-gaat-uit-van-voorbereide-actie-vader-vermiste-broertjes.html
Ja. Dat bedoelen ze (de politie).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef v0lt026 het volgende:
Ja, en in dat bericht staat dus niet dat hij daar gestopt is, of dat die andere bewuste auto waarover wordt gesproken daar stond.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
[..]
Staat in het bericht wat Whiskey een aantal keren gepost heeft.
Is niet zo vreemd op die weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Staat ook in de politiestuk (dat ze weten dat hij cash heeft uitgegeven)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef Rachilda het volgende:
twitter:IlseHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:41:05Zo pinde hij altijd, had nooit cash. De dag voor vermissing heeft hij cash opgenomen, zo' 170 euro. Een klein deel is bij hem teruggevonden reageer retweet
even nog een keer goed kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is it just me of zit er iemand op de passagiersstoel?
Dat is niet daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, en in dat bericht staat dus niet dat hij daar gestopt is, of dat die andere bewuste auto waarover wordt gesproken daar stond.
Dat hij de ene kant uitrijdt en dan weer de andere kant. Is dus gekeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat kan die bestuurder van de auto erachter je prima vertellen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar bedrag niet toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat ook in de politiestuk (dat ze weten dat hij cash heeft uitgegeven)
op de terugweg, op de bult zie je iets bewegen in het raam. Lijkt mij een lang persoon, maar niet op de bestuurdersstoelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
even nog een keer goed kijken
Bedoel je trouwens op de heenweg, de terugweg, of beide?
Iis dat dat filmpje? Ik heb het niet kunnen zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hij de ene kant uitrijdt en dan weer de andere kant. Is dus gekeerd.
Jawel, waarom zou hij terugrijden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Alsof je dat onthoudtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat kan die bestuurder van de auto erachter je prima vertellen waarschijnlijk
Klopt, daar heb je een puntquote:
Ik zag het! Ja er beweegt duidelijk iets, maar ik kan niet uitmaken welke stoel.. kan net zo goed een arm zijn oid van pa die even de spiegel goedzet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op de terugweg, op de bult zie je iets bewegen in het raam. Lijkt mij een lang persoon, maar niet op de bestuurdersstoel
inderdaad, lijkt of iemand opeens iets voorover buktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op de terugweg, op de bult zie je iets bewegen in het raam. Lijkt mij een lang persoon, maar niet op de bestuurdersstoel
Waarschijnlijk NIET. Wel nu pas bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
Hebben ze zijn afscheidsbrief nu pas gevonden?
Ok, drukke weg dus normaal. Dacht wellicht een industrieterrein.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk NIET. Wel nu pas bekend gemaakt.
twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:47:02Eerder heeft de politie altijd ontkent dat er een afscheidsbrief zou zijn geschreven. #vermistebroertjes reageer retweet
Als ze daar uit kunnen achterhalen dat het Pa is...dan weten ze ook welke auto erachter zat.quote:
Ben ik ook wel pissig over. Zeg dan gewoon dat die er wel is maar dat er geen info in staat die naar de jongens kan leiden + dat er geen reden gegeven wordt voor de zelfmoord.twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:47:02Eerder heeft de politie altijd ontkent dat er een afscheidsbrief zou zijn geschreven. #vermistebroertjes reageer retweet
Heb je snel gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb de tijdlijn even opgevuld met de nieuwe tijdstippen en erbij gezet hoeveel tijd je mist tussen die tijdstippen. Dat kan uiteraard ook gewoon extra lang wachten voor een stoplicht zijn, even een rustmomentje, of weetikwat.
om 20.00 worden de jongens in Vleuten (Utrecht) voor het laatst gezien
rond 20.30 in Beesd (gat van 3 minuten)
iets na 21.00 in Best (geen gat)
om 22.15 wordt er in Neerbeek (Limburg) getankt (gat van 22 minuten)
om 22.26 Fattenbergstraat in Neerbeek (gat van 11 minuten)
kort na middernacht op de parkeerplaats bij tankstation de Romeinse Put bij Venray gezien (gat van 1 uur)
om 01.42 wordt de auto in Rhenen op de Rijnbrug gezien (gat van 1 uur)
om 01.56 vermoedelijk op de Rijksstraatweg in Leersum (geen gat)
om 04.15 omgeving van Doornse Gat, mobieltje actief (gat van 2.20 uur)
om 08.00 volgende ochtend wordt vader Jeroen gevonden in het Doornse Gat (ook vlak bij Utrecht)
die persoon van de zwarte auto hebben ze dus nog niet, vandaar dat ze de beelden ook geplaatst hebben, in de hoop dat iemand zich herkentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, gewoon degene spreken in de zwarte auto. Kenteken hebben ze waarschijnlijk al. Zal niks zijn denk ik.
Die kan waarschijnlijk vertellen hoeveel personen in de auto zatenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, gewoon degene spreken in de zwarte auto. Kenteken hebben ze waarschijnlijk al. Zal niks zijn denk ik.
Die kenteken kunnen ze dan toch ook wel zien na uitvergroten enz?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
die persoon van de zwarte auto hebben ze dus nog niet, vandaar dat ze de beelden ook geplaatst hebben, in de hoop dat iemand zich herkent
Zo werkt dat wanneer ze met onderzoek bezig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ik ook wel pissig over. Zeg dan gewoon dat die er wel is maar dat er geen info in staat die naar de jongens kan leiden + dat er geen reden gegeven wordt voor de zelfmoord.twitter:rikdogger twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:47:02Eerder heeft de politie altijd ontkent dat er een afscheidsbrief zou zijn geschreven. #vermistebroertjes reageer retweet
Topquote:
aha ok!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef aegir_de_viking het volgende:
waarschijnlijk hier op de rotonde gedraaid:
http://goo.gl/maps/w8Hmk
CSI Utrechtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die kenteken kunnen ze dan toch ook wel zien na uitvergroten enz?
Misschien ja. Maar de kans is ook groot van niet. Je moet er maar net op hebben gelet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk vertellen hoeveel personen in de auto zaten
en om in ieder geval uit te sluiten dat hij toch geen onderdeel is van het plan van de vaderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders werden die beelden nooit vrijgegeven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die kenteken kunnen ze dan toch ook wel zien na uitvergroten enz?
Kenteken opzoeken moet toch te doen zijn lijkt mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Rachilda het volgende:
[..]
die persoon van de zwarte auto hebben ze dus nog niet, vandaar dat ze de beelden ook geplaatst hebben, in de hoop dat iemand zich herkent
Dat zou wel iets kunnen opleveren ja. Zou wel knap zijn als je zoiets onthoudt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Pissig over nog welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
maar ja, het is wel midden in de nacht, dan let je misschien wel eerder op wie er vlakbij je rijdtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ja. Maar de kans is ook groot van niet. Je moet er maar net op hebben gelet.
Nee, is onmogelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kon toch ook bij de auto van pa?
Ik zou dat wel opmerken, even naar binnen gluren bij de enige andere auto op die weg midden in de nachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ja. Maar de kans is ook groot van niet. Je moet er maar net op hebben gelet.
ook inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Rachilda het volgende:
[..]
en om in ieder geval uit te sluiten dat hij toch geen onderdeel is van het plan van de vader
en nu opeens geen reden meer voor??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pissig over nog wel![]()
Daar zullen ze wel een reden voor gehad hebben..
Als ze zeggen wat ik hier suggereer geven ze toch geen info waar iemand wat mee kan. Maar ze ontkennen dan iig geen brief die er wél is..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Pissig over nog wel![]()
Daar zullen ze wel een reden voor gehad hebben..
Ook van een auto die je vorige week langs hebt zien komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou dat wel opmerken, even naar binnen gluren bij de enige andere auto op die weg midden in de nacht
Kaart met nwe tijden door Ticootje dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Top![]()
En hoe krijg ik dat in de OP?
Misschien op basis van tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan dat zijn auto daar rijdt?
Omdat anders de harde schijf zo snel vol zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Plums het volgende:
Waarom zijn zulke camerabeelden eigenlijk nog altijd zo supercrap?
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook van een auto die je vorige week langs hebt zien komen?![]()
zou je dat onthouden?
Jahoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden ja
De Romeinse Put dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
16.22 uur: De politie zegt dat er 1500 tips zijn binnengekomen. Later wordt bekendgemaakt welke kleding de omgekomen vader aanhad.
16.21 uur: Op basis van videobeelden denkt de recherche dat hij vorige week maandag rond middernacht op een parkeerplaats bij Venray heeft gestaan. De politie kan niet zeggen of de jongens op dat moment in de auto zaten.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
En nog een verdacht stuk in Neerbeek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Als die waarneming bij De Romeinse put klopt (hoop niet dat het een verwijzing van hem is) zit het meest verdachte stuk vanaf de Romeinse Put en niet meer daarvoor qua tijd.
Knap.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden ja
Pissen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De Romeinse Put dus.![]()
Wat moest ie daar? Getankt had ie al.
Url van plaatje in img tag zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO!!!
Hoe krijg ik die kaart met aanvullende tijden die Ticootje gemaakt heeft in de OP???
Maar daar heeft hij ook staan bellen met zijn vriendin. Half uurtje rondjes gereden is wel wat lang, maar naar Venray is wel 3 kwartier denk ik zo..quote:
HELP!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO!!!
Hoe krijg ik die kaart met aanvullende tijden die Ticootje gemaakt heeft in de OP???
Net als hier continu gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak ga je dan voor jezelf dingen invullen.
Jij weet niet veel hequote:
1 | [img=568,555]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/970429_590276234324828_1533524377_n.jpg[/img] |
Dan blijft er inderdaad daar ook weinig tijd over maar misschien wel net genoeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij ook staan bellen met zijn vriendin.
Geluktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet niet veel he![]()
![]()
[ code verwijderd ]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..quote:
Ik heb nog wel wat spanbanden te koop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..
Wat is dat nou weer voor een kutopmerkingquote:
Onzin. Ik zei slechts dat ze hadden kunnen dat er wel een brief was, maar dat er geen aanwijzingen in stonden, noch een reden voor de zelfmoord. Dat is geen info eisen. Ik vraag niet om die brief ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutopmerking
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Ik zei slechts dat ze hadden kunnen dat er wel een brief was, maar dat er geen aanwijzingen in stonden, noch een reden voor de zelfmoord. Dat is geen info eisen. Ik vraag niet om die brief ofzo.
Het is gewoon raar als ze eerst ontkennen dat er geen afscheidsbrief is en later zeggen dat die wel is en dan wel info vrijgeven.
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opzeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie instaat
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opzeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie in staat, ze zullen er vast wel een reden voor hebben denk ik dan. Politie houdt wel vaker (tijdelijk) informatie achter
Nou nou nou, Dames! kom op, ontopic maar weer!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.
Maar ook jij hebt recht op jouw mening.
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.
Maar ook jij hebt recht op jouw mening.
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.
Je hebt geen recht op nieuws hé, en misschien hebben ze eerst de brief willen bestuderen voordat ze het bekend maakten, ook uit respect voor de nabestaanden of wat dan ook.
Waarom? Die parkeerplaats zal vast nagetrokken zijn en gezien de tijdlijn en stop onderweg is de tijd op de brug bij Rhenen wel verklaarbaar met rustig gangetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Rachilda het volgende:
Is er al een zoekactie in Venray op touw?
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.
Ligt eraan welke kant van de weg de camera staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef aegir_de_viking het volgende:
Wacht ff...
Op het filmpje is te zien dat hij richting het oosten door Leersum rijdt (dus richting Rhenen), vervolgens omdraaid en weer naar het westen rijdt (richting Doorn, Maarn).
Dat is erg vreemd... hoe is hij dan vanuit Rhenen naar Leersum gereden?
Ja dat snap ik, maar dan wordt je daar toch nog niet pissig om?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.
Wellicht wel. Zijn zelfmoord kondigt hij kennelijk wel aan, al geeft hij geen reden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?
Op dit moment valt alles zowel positief als negatief uit te leggen. We weten veel te weinig om hierover te oordelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?
kan je je vraag even nader uitleggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef aegir_de_viking het volgende:
Wacht ff...
Op het filmpje is te zien dat hij richting het oosten door Leersum rijdt (dus richting Rhenen), vervolgens omdraaid en weer naar het westen rijdt (richting Doorn, Maarn).
Dat is erg vreemd... hoe is hij dan vanuit Rhenen naar Leersum gereden?
Niet bekend maken is niet hetzelfde als ontkennen.Dat is mijn hele puntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan wordt je daar toch nog niet pissig om?
Zoals ik al zei, de politie zal er zo hun redenen voor hebben. Er zullen ook nog wel meer dingen zijn waar we niet vanaf weten omdat de politie die informatie niet bekend heeft gemaakt.
aan de noord kant bij dit restaurant:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kant van de weg de camera staat.
Maar we weten toch helemaal niet hoe lang ze die brief al hebben? Die gast van de politie zei toch dat ze de info nog niet zo lang hebben? Goed, en verder zullen ze er inderdaad wel hun redenen voor gehad hebben om dat nog even stil te houden. Als ze meteen zouden vertellen dat er een afscheidsbrief was zouden we vervolgens waarschijnlijk weer de wildste verhalen op internet hebben gelezen over de zogenaamde inhoud.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat de camera rechts of links van de weg is hier de vraag, gezien de tijd is het eerst richting Doorn en daarna weer terug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kan je je vraag even nader uitleggen?
ik ken de routes daar niet zo goed, dus snap je punt niet
Wat is iedereen aan het doen? Ik zie niks heftigs, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel goed om er zo erg in te zitten? Wat iedereen hier nou aan het doen is zeg maar...
Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is iedereen aan het doen? Ik zie niks heftigs, toch?
Als ie volgens jou aan dat restaurant hangt dan rijdt ie eerst richting Doorn om vervolgens te keren richting Rhenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:
De auto rijdt het restaurant Touche de eerste keer voorbij vanaf Leersum centrum richting Rhenen. Draait dan om en rijdt weer richting Leersum centrum richting Doorn/Maarn.
Het is vreemd omdat hij daarvoor juist in Rhenen gezien is.
meende ik ook te zien. En het lijkt ook krap getimed, nog ff snel voor die ander langs gekeerd ipv erna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, het houdt mensen van de straat...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel goed om er zo erg in te zitten? Wat iedereen hier nou aan het doen is zeg maar...
ow ok, dat is dan inderdaad vreemd want dat lijkt dan dubbelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:
De auto rijdt het restaurant Touche de eerste keer voorbij vanaf Leersum centrum richting Rhenen. Draait dan om en rijdt weer richting Leersum centrum richting Doorn/Maarn.
Ja en wanneer je dan gaat vergelijken met de tijd van die beelden wordt het nog vreemder?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:
Die zullen inderdaad niks beters te doen hebben...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...
Noordkant van de weg zou de auto rechts moeten rijden op weg naar Doorn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Als ie volgens jou aan dat restaurant hangt dan rijdt ie eerst richting Doorn om vervolgens te keren richting Rhenen.
Klopt. Ik zit foutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Noordkant van de weg zou de auto rechts moeten rijden op weg naar Doorn.
Prima, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die zullen inderdaad niks beters te doen hebben...
De politie moet direkt alle info vrijgeven omdat tot vervelens toe is gebleken dat ze zelf volledig falen. Ook nu weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.
Je hebt geen recht op nieuws hé, en misschien hebben ze eerst de brief willen bestuderen voordat ze het bekend maakten, ook uit respect voor de nabestaanden of wat dan ook.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, het houdt mensen van de straat...
Op zich ben ik wel nieuwsgierig wat die ex heeft gedaan waardoor deze man tot zijn daad is gedreven, maar dat zullen we denk ik nooit horen. Verder hoop ik dat deze kinderen nog levend gevonden worden, maar ook die kans acht ik nihil. Ik lees het dan wel als er een ontknoping is. En bij anderen zal de aandacht wat minder snel verslappen.
http://forum.fok.nl/user/history/374582quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...
Dus eigenlijk reed hij :quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:
vertel, vergelijk ff met de tijden als je wilquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en wanneer je dan gaat vergelijken met de tijd van die beelden wordt het nog vreemder?
Het vreemde is dat de rit Rhenen => Leersum niet gefilmd is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum
Leersum => richting Rhenen => toch weer richting Leersum centrum Doorn/Maarn
en daarom kreeg de politie gister complimenten UIT het buitenland omdat ze al goed werk hadden verricht en zelfs de kleinste dingen nog maximaal onderzochtenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
De politie moet direkt alle info vrijgeven omdat tot vervelens toe is gebleken dat ze zelf volledig falen. Ook nu weer.
In andere landen wordt onze politie niet voor niets vergeleken met een scouting club.
andere route misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:25 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de rit Rhenen => Leersum niet gefilmd is.
Maar dat beweert dan ook niemand.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Alsof het de schuld is van een ander dat hij zelfmoord pleegt en (waarschijnlijk) zijn kinderen ook iets heeft aangedaan.
De moeder heeft de jongens zonder problemen aan hem meegegeven.
Maar goed, om wéér die discussie te gaan voeren....
Dat staat er niet, maar kennelijk heeft hij haar een hak willen zetten. En ik vraag mij gewoon af waarom hij dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
![]()
Alsof het de schuld is van een ander dat hij zelfmoord pleegt en (waarschijnlijk) zijn kinderen ook iets heeft aangedaan.
Dan zal er dus wel iets anders gespeeld hebben. Kennelijk was er iets met betrekking tot de omgangsregeling, althans, daar heb ik wat over voorbij zien komen, maar er kunnen natuurlijk ook hele andere zaken zijn geweest die hem over de kling gejaagd hebben.quote:De moeder heeft de jongens zonder problemen aan hem meegegeven.
Nee, het is vele malen zinvoller om te blijven speculeren over iets anders.quote:Maar goed, om wéér die discussie te gaan voeren....
Ik kan het niet meer volgenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef lily het volgende:
Het enige irritante aan dit topic is dat ik nu potverdomme wil weten wat er gebeurd is
Precies. Al is het dat je net hebt gehoord dat jouw ex een ander heeft. Ook voor sommigen voldoende om wraak te gaan nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar dat beweert dan ook niemand.
Het kan wel een aanleiding geweest zijn waardoor de man wanhopig is geworden of is doorgedraaid uiteindelijk. Maar primair ligt de verantwoordelijkheid natuurlijk bij de man zelf.
Ok.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. Al is het dat je net hebt gehoord dat jouw ex een ander heeft. Ook voor sommigen voldoende om wraak te gaan nemen.
Er is hoe dan ook geen GOEDE reden om te doen wat deze man gedaan heeft, maar het is wel een bewustje.
Alles kan nog steeds inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok.
Maar het kan ook zijn dat hij geldproblemen had en op de rand van de afgrond stond en dat dat de doodsteek is geweest.
Die man zelf ook schijnbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Ik vind het allemaal zeer vaag hoor
Schrijft in de middag een (zelfmoord?)brief. Hij rijdt met zijn 2 kindjes van huis met een verhaal dat hij op vakantie gaat naar Luxemburg, belt nog even als hij in Neerbeek is, doet daar iets of rijdt daar vermoedelijk een half uur rond, zeer vaag allemaal, rijdt vervolgens terug, een paar keer door camera's gesignaleerd en vervolgens rond 8 uur gevonden in het Doornse gat
Ik ben het spoor geheel bijster!
twitter:xjeTrix twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:32:59Vanavond zoekactie in kwintelooijen naar de vermiste broertjes omdat er beelden van de vader en de auto waren gespot in rhenen reageer retweet
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Schrijft in de middag een (zelfmoord?)brief. Hij rijdt met zijn 2 kindjes van huis met een verhaal dat hij op vakantie gaat naar Luxemburg, belt nog even als hij in Neerbeek is, doet daar iets of rijdt daar vermoedelijk een half uur rond, zeer vaag allemaal, rijdt vervolgens terug, een paar keer door camera's gesignaleerd en vervolgens rond 8 uur gevonden in het Doornse gat
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Inderdaad ook weer zoietsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.
Wellicht niet exact genoeg te achterhalen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Doodloper het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat we nergens een tijdstip van overlijden van de vader hebben gehad terwijl alle andere tijdstippen wel op de minuut nauwkeurig worden gemeld...
Je vraagt je af wat er die avond nou zo belangrijk was om in omgeving Neerbeek te doen, helemaal concluderend omdat hij er ook niet zo lang is geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..
Lijkt in Neerbeek/Limburg iets gebeurd te zijn (maar brief was al geschreven). Vervolgens rijdt hij terug, en hangt zichzelf op in het Doornse Gat.
Erg verwarrend.
Maar op basis hiervan zou ik de kinderen in Limburg zoeken, zoals ook al 2x gebeurd is.
Dat weten ze echt wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht niet exact genoeg te achterhalen?
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef kasper het volgende:
Wellicht keerde hij om omdat hij zijn zoontjes toch op een andere plek wilde begraven dan de plek waar hij zelfmoord pleegde?
Ja en de tijd tussen Rhenen en dat draaien in Leersum roept grote vragen op, wanneer het eerst richting Doorn is dan zou het nog logisch kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum
Alleen is het dan wel vreemd dat je dan iets doet waarmee je je ex op de meest harde manier raakt. Ik snap al niet dat je dan je kinderen daarin mee zou nemen (ik snap al niet dat je ze in de steek zou willen laten), maar de lijken laten verdwijnen? Dat is echt heel erg laag en lijkt mij heel bewust gericht op de ultieme trap na jegens de ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ok.
Maar het kan ook zijn dat hij geldproblemen had en op de rand van de afgrond stond en dat dat de doodsteek is geweest.
twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet
Ah, een gezellig dagje uit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Rachilda het volgende:
twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet
Zou hij van plan geweest zijn zelfmoord te plegen in Luxemburg?? Maar de kinderen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat er die avond nou zo belangrijk was om in omgeving Neerbeek te doen, helemaal concluderend omdat hij er ook niet zo lang is geweest
Veel kans dat die zoontjes inmiddels al flink slaap hadden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.
Ja, lachen joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?
Ik snap je niet zo goed, wat voor vragen roept dat precies op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en de tijd tussen Rhenen en dat draaien in Leersum roept grote vragen op, wanneer het eerst richting Doorn is dan zou het nog logisch kunnen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo'n zelfde auto zijn toevallig rond dat tijdstip maar iets is raar wanneer het wel de goede auto is.
Nee nee, die lagen toen nog vredig te slapen op de achterbank.quote:
Dat is een geschrokken smiley, en niet een lachendequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Ik denk dat je smiley niet helemaal past in deze.
Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..
Lijkt in Neerbeek/Limburg iets gebeurd te zijn (maar brief was al geschreven). Vervolgens rijdt hij terug, en hangt zichzelf op in het Doornse Gat.
Erg verwarrend.
Maar op basis hiervan zou ik de kinderen in Limburg zoeken, zoals ook al 2x gebeurd is.
Lijkt me sterk. Je kunt altijd aangehouden worden, ook in de nacht. Bedwelmd zou wellicht kunnen. Dat kinderen 's-nachts slapen op de achterbank is niet zo raar. Of gewoon écht slapend. Is zoals gezegd niet zo raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?
Zucht, dat red je niet, reken eerder anderhalf uur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Bayswater het volgende:
Al in de Geijsterse bossen gezocht? Ligt net na de Romeinse Put en aangezien hij 1 uur en 40 minuten over het stuk daarvandaan naar Rhenen heeft gedaan wat normaal een half uurtje is.
Dat is helaas geen lachsmiley maar een ontzette en laten we het na al het gegeit in 27 topics lang het vooral gaan hebben over mijn smileyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Ik vind het een 'blij verraste' smiley.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is een geschrokken smiley, en niet een lachende
We maken er een dagje van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Rachilda het volgende:
Dat is geen lachsmiley. Meer een "geschokt" smileyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Mja, vrouwen doen wel gekkere dingen als zij in de 'ban' van iemand zijn. Echter... Zo'n 'rush' gaat wel voorbij als de dominante partij er niet meer is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?
De kinderen zijn op een adres dat haar bekend is afgeleverd
Zij pikt de kinderen later op als alle ophef weer over is. Op een gegeven moment zet de politie er toch echt minder mankracht op.
Ze verdwijnen naar weetikveelwaar en leven nog lang en gelukkig.
En gaat dan terug naar Doorn... zou hij die kinderen daar dan doden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij twijfelde nog of hij het door wilde zetten. Rond neerbeek heeft hij rondgedoold tot hij de beslissing nam om de rit naar Luxemburg af te breken en naar doorn te rijden
Oké, maar we zijn in feite pas een week verder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Mja, vrouwen doen wel gekkere dingen als zij in de 'ban' van iemand zijn. Echter... Zo'n 'rush' gaat wel voorbij als de dominante partij er niet meer is.
Hij belde z'n huidige vriendin, niet de moeder van de kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dus hij belt in Neerbeek dat ze gearriveerd zijn bij het motel in...? Limburg? Was dat motel niet gewoon in Neerbeek?
En laat zijn kinderen niet even hun moeder groeten...? Dat vind ik gek. Die moeder zal toch ook wel even gevraagd hebben om die jongens te spreken
Welke? De ex in Neerbeek of de huidige vriendin in Vleuten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?
Zij pikt de kinderen later op als alle ophef weer over is. Op een gegeven moment zet de politie er toch echt minder mankracht op.
of onderweg, is er ook nog 1,5 uur overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En gaat dan terug naar Doorn... zou hij die kinderen daar dan doden?
Lijkt mij te vergezocht. Mijlenver.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef yvonne het volgende:
Oké, maar we zijn in feite pas een week verder.
Dus er is een kans.
het was niet hun moeder die hij belde maar zijn (huidige) vriendin dacht ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dus hij belt in Neerbeek dat ze gearriveerd zijn bij het motel in...? Limburg? Was dat motel niet gewoon in Neerbeek?
En laat zijn kinderen niet even hun moeder groeten...? Dat vind ik gek. Die moeder zal toch ook wel even gevraagd hebben om die jongens te spreken
35 minuten volgens Michelin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zucht, dat red je niet, reken eerder anderhalf uur.
Het is een 80km weg eerst door centrum van Rhenen met wat rotondes, daarna Elst waar het maar 50km is lang stuk en veel bochten verder door donkere bossen, daar ga je niet scheuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik snap je niet zo goed, wat voor vragen roept dat precies op?
Is de tijd over dat stuk te krap of juist heel ruim?
Hij belde zijn huidige vriendin, niet zijn exvrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
I knowquote:
Nee, zijn huidige vriendin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dan moet er rond Neerbeek iets gebeurd zijn. En zou ik de kinderen daar (in de buurt) zoeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij twijfelde nog of hij het door wilde zetten. Rond neerbeek heeft hij rondgedoold tot hij de beslissing nam om de rit naar Luxemburg af te breken en naar doorn te rijden
Hoe kom je er bij dat zijn (huidige?) vriendin niet bereikbaar was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.
Dat was dagen geleden in het nieuws. Maar geen idee of het de ex-vriendin of de huidige vriendin is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat zijn (huidige?) vriendin niet bereikbaar was?
En hoe bedoel je niet bereikbaar, telefoon ook uit? waar gaat dit over?
Dat kan niet meer, er is al iemand dood.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zo graag dat dit een goede afloop heeft.
Ik zou bijna hopen dat dit waar is...want dan zouden ze nog leven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.
Die in Limburg is weer een ander.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn huidige vriendin? Die vriendin in Limburg? Dat was toch ook een ex?
Ik neem aan dat de politie dat gesprek wel nageluisterd hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Nee, de vriendin waar hij mee samenwoonde in Vleutenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanaf Venray duurt het al zowat half uur voordat je voorbij Nijmegen bent en op de A15 zit.quote:
Knap dat hij auto reed en omkeerde terwijl hij al dood was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef kasper het volgende:
Wellicht keerde hij om omdat hij zijn zoontjes toch op een andere plek wilde begraven dan de plek waar hij zelfmoord pleegde?
Okee, nu raak ik de draad even kwijt, hij heeft nog ergens een actuele vriendin, waar woont die dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die in Limburg is weer een ander.
O, daar woonde hij samen mee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de vriendin waar hij mee samenwoonde in Vleuten
Ja, want ze woonden samenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hebben ze bij zijn huidige vriendin ook huiszoekingen ed gedaan?
In Vleuten woonde zijn huidigequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nu raak ik de draad even kwijt, hij heeft nog ergens een actuele vriendin, waar woont die dan?
En die ex iin Limburg waar woonde die, in de buurt van Neerbeek toch?
Wij allemaal. Maar common sense doet helaas alles in de richting van een fatale afloop wijzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef yvonne het volgende:
I know![]()
Ik wil eik zo graag dat dit een goede afloop heeft.
Daar woonde hij mee samen in Vleutenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nu raak ik de draad even kwijt, hij heeft nog ergens een actuele vriendin, waar woont die dan?
En die ex iin Limburg waar woonde die, in de buurt van Neerbeek toch?
"zou gaan plegen"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef kissaa het volgende:
Knap dat hij auto reed en omkeerde terwijl hij al dood was.
Volgens mij kan je een gesprek niet na luisteren als het niet opgenomen is. Je kan het alleen traceren en kijken hoelang en welk nummer gebeld is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef Stezo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie dat gesprek wel nageluisterd hebben.
Die wist dat ze naar Luxemburg gingen. Hij belt haar vervolgens (in Limburg, maar niet bij het motel) dat ze bij het motel in Limburg aangekomen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, daar woonde hij samen mee?
En die wist van niets verder?
Nu je het zegt, inderdaad. In de VS wordt wel alles opgenomen maar dat zal hier indd wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een gesprek niet na luisteren als het niet opgenomen is. Je kan het alleen traceren en kijken hoelang en welk nummer gebeld is.
Hij heeft een huidige vriendin (wonend in Vleuten dacht ik)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ryan:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
En die huidige vriendin ging dus niet mee op de korte vakantie naar Luxemburg???
En hij reed door het dorp van zijn ex-vriendin in Neerbeek?
Klopt, met die eerste woonde hij samen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hij heeft een huidige vriendin (wonend in Vleuten dacht ik)
Hij had een ex-vriendin (wonend te Neerbeek)\
En dan is er nog de moeder van de kinderen (ook ex)
Dat had ik al gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wist dat ze naar Luxemburg gingen. Hij belt haar vervolgens (in Limburg, maar niet bij het motel) dat ze bij het motel in Limburg aangekomen zijn.
Lees dit gewoon even:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html (staat ook in de op, net als het filmpje in Leersum)
juistquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
En die huidige vriendin ging dus niet mee op de korte vakantie naar Luxemburg???
En hij reed door het dorp van zijn ex-vriendin in Neerbeek?
Knap dat je die vragen nog hebt danquote:
Ik weet niet van hoe lang geleden de ex-vriendin is...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef sig000 het volgende:
Hij zat niet stil, een ex vrouw, ex vriendin en alweer een nieuwe.
Maar het is wel gek dan dat hij uitgerekend in het dorp van zijn ex-vriendin uit Neerbeek rondjes rijdt, of niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hij heeft een huidige vriendin (wonend in Vleuten dacht ik)
Hij had een ex-vriendin (wonend te Neerbeek)\
En dan is er nog de moeder van de kinderen (ook ex)
Ja, want daar staat die info niet in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knap dat je die vragen nog hebt dan
Met die andere 2 toch ook ooit toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, met die eerste woonde hij samen.
Hij heeft haar die avond iig niet gezien volgens de politie. Politie is ook in haar huis geweest en heeft rondgekeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dan dat hij uitgerekend in het dorp van zijn ex-vriendin uit Neerbeek rondjes rijdt, of niet?
Had hij daar helemaal geen contact meer mee?
Wel. Daarin staat dat hij zijn "huidige partner" belde.quote:
Gezien de leeftijd van die jongens is het nooit langdurig geweest daarna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet niet van hoe lang geleden de ex-vriendin is...
Met de ex-vrouw wel ja. Met die vriendin in Neerbeek weet ik niet.quote:
Ja dat is vreemd en daar ook de aandacht op vestigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dan dat hij uitgerekend in het dorp van zijn ex-vriendin uit Neerbeek rondjes rijdt, of niet?
Ja, en toch is dat gek, hij wil een einde aan zijn leven maken (dat staat inmiddels vast) en rijdt door het dorp van een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad... Wilde hij de kinderen daar achterlaten? En dan zelfmoord plegen??? Had hij afscheid willen nemen van die jongens? En de jongens achterlaten bij die vriendin?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft haar die avond iig niet gezien volgens de politie. Politie is ook in haar huis geweest en heeft rondgekeken.
Ja, ze zijn er blijkbaar sowieso regelmatig geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met de ex-vrouw wel ja. Met die vriendin in Neerbeek weet ik niet.
Is dat relevant?
Ervoor misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van die jongens is het nooit langdurig geweest daarna.
twitter:robvanraay twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:49:11Rijnbrug 1:42 uurRest. Touché 1:56Verschil 14 min.Volgens Google Maps 19 min. rijden en komt eerst v.d. andere kant? #vermistebroertjes reageer retweet
Of ook nog ff een oor aan naaien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat gek, hij wil een einde aan zijn leven maken (dat staat inmiddels vast) en rijdt door het dorp van een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad... Wilde hij de kinderen daar achterlaten? En dan zelfmoord plegen??? Had hij afscheid willen nemen van die jongens? En de jongens achterlaten bij die vriendin?
Ik meen zelfs tijdens het huwelijk (althans: voor ze daadwerkelijk gescheiden zijn). Weet alleen ff niet meer waar die (oude) info staat over hoe lang exvrouw en hij al uit elkaar zijn en hoe lang exvriendin en hij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van die jongens is het nooit langdurig geweest daarna.
ik las dat hij iets van 1,5 tot 2 jaar een relatie heeft gehad met de ex (dus niet moeder)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen zelfs tijdens het huwelijk (althans: voor ze daadwerkelijk gescheiden zijn). Weet alleen ff niet meer waar die (oude) info staat over hoe lang exvrouw en hij al uit elkaar zijn en hoe lang exvriendin en hij.
Hij heeft daar iig getankt. En zijn ex heeft hem niet gezien. En dit:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat gek, hij wil een einde aan zijn leven maken (dat staat inmiddels vast) en rijdt door het dorp van een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad... Wilde hij de kinderen daar achterlaten? En dan zelfmoord plegen??? Had hij afscheid willen nemen van die jongens? En de jongens achterlaten bij die vriendin?
Ja, maar de politie is van mening dat ze idd niet bij die ex geweest zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er blijkbaar sowieso regelmatig geweest.
Ik zou toch wel de neiging hebben in Limburgte zoeken. Daar lijkt het op één of andere manier mis te zijn gegaan.. Daarna reed hij terug iig..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef Bayswater het volgende:
Hij begroef de kinderen van zijn ex in de woonplaats van de andere ex terwijl hij zijn huidige vriendin aan de telefoon had. Zou heel ziek zijn.
Jij vindt dat niet gek?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft daar iig getankt. En zijn ex heeft hem niet gezien. En dit:
"Vermoedelijk rijdt hij rond 22.26 uur door de Fattenbergstraat in Neerbeek. Kort daarna belt hij voor een laatste keer met zijn huidige partner en zegt dat ze zijn aangekomen bij het motel in Limburg. In werkelijkheid is hij op dat moment nog in Neerbeek."
Dat lijkt me een bewuste actie, helemaal wanneer je daarna de telefoon uitschakelt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft daar iig getankt. En zijn ex heeft hem niet gezien. En dit:
"Vermoedelijk rijdt hij rond 22.26 uur door de Fattenbergstraat in Neerbeek. Kort daarna belt hij voor een laatste keer met zijn huidige partner en zegt dat ze zijn aangekomen bij het motel in Limburg. In werkelijkheid is hij op dat moment nog in Neerbeek."
Dank. Meende zoiets al gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef moeke1 het volgende:
Ter info: Gaat over ex vriendin in Neerbeek. Anderhalf jaar geleden relatie gestopt. Heeft schijbaar 2 jaar geduurd ( dus tijdens huwelijk)
http://www.dichtbij.nl/ma(...)ndere-kinderen-.aspx
Als ik dat zo lees niet nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij vindt dat niet gek?
of lag dat motel ook toevalligerwijze in Neerbeek?
Ja. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bewuste actie, helemaal wanneer je daarna de telefoon uitschakelt.
Okee, geen motel daar wrs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees niet nee.
Ja, dat is gek. Ik denk dus ook dat er rond Neerbeek iets gebeurd is.
Dat is te toevallig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef moeke1 het volgende:
Die ex woonde in de straat van het tankstation.
Ook nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef moeke1 het volgende:
Om de hoek tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef moeke1 het volgende:
Ze hadden al huiszoeking gedaan bij die vrouw. Niets gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook nog..
Weten ze zeker dat die jongens niet daar zijn?
Volgens de politie is hij niet bij die ex geweest, en is er in haar huis ook niets gevonden wat daar op leek (al hebben ze geen grondige huiszoeking gedaan geloof ik).quote:
De relatie met de ex-vriendin duurde twee jaar en liep anderhalf jaar geleden af. De politie heeft de woning van de ex-vriendin in Neerbeek doorzocht maar geen aanwijzingen gevonden, aldus het familielid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de politie is hij niet bij die ex geweest, en is er in haar huis ook niets gevonden wat daar op leek (al hebben ze geen grondige huiszoeking gedaan geloof ik).
Politie zegt "rondgekeken te hebben", niet een volledige huiszoeking gedaan te hebben. (volgens Nu.nl)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:13 schreef moeke1 het volgende:
[..]
De relatie met de ex-vriendin duurde twee jaar en liep anderhalf jaar geleden af. De politie heeft de woning van de ex-vriendin in Neerbeek doorzocht maar geen aanwijzingen gevonden, aldus het familielid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |