En nog een verdacht stuk in Neerbeek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Als die waarneming bij De Romeinse put klopt (hoop niet dat het een verwijzing van hem is) zit het meest verdachte stuk vanaf de Romeinse Put en niet meer daarvoor qua tijd.

Knap.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden ja

Pissen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De Romeinse Put dus.
Wat moest ie daar? Getankt had ie al.

Url van plaatje in img tag zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO!!!
Hoe krijg ik die kaart met aanvullende tijden die Ticootje gemaakt heeft in de OP???

Maar daar heeft hij ook staan bellen met zijn vriendin. Half uurtje rondjes gereden is wel wat lang, maar naar Venray is wel 3 kwartier denk ik zo..quote:

HELP!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO!!!
Hoe krijg ik die kaart met aanvullende tijden die Ticootje gemaakt heeft in de OP???

Net als hier continu gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak ga je dan voor jezelf dingen invullen.

Jij weet niet veel hequote:

| 1 | [img=568,555]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/970429_590276234324828_1533524377_n.jpg[/img] | 

Dan blijft er inderdaad daar ook weinig tijd over maar misschien wel net genoeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij ook staan bellen met zijn vriendin.

Geluktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet niet veel he

[ code verwijderd ]

En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..quote:

Ik heb nog wel wat spanbanden te koop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..

Wat is dat nou weer voor een kutopmerkingquote:

Onzin. Ik zei slechts dat ze hadden kunnen dat er wel een brief was, maar dat er geen aanwijzingen in stonden, noch een reden voor de zelfmoord. Dat is geen info eisen. Ik vraag niet om die brief ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..

Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutopmerking

Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Ik zei slechts dat ze hadden kunnen dat er wel een brief was, maar dat er geen aanwijzingen in stonden, noch een reden voor de zelfmoord. Dat is geen info eisen. Ik vraag niet om die brief ofzo.
Het is gewoon raar als ze eerst ontkennen dat er geen afscheidsbrief is en later zeggen dat die wel is en dan wel info vrijgeven.
 zeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie in staat, ze zullen er vast wel een reden voor hebben denk ik dan. Politie houdt wel vaker (tijdelijk) informatie achter
 zeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie in staat, ze zullen er vast wel een reden voor hebben denk ik dan. Politie houdt wel vaker (tijdelijk) informatie achter

Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opzeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie instaat

quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opzeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie in staat, ze zullen er vast wel een reden voor hebben denk ik dan. Politie houdt wel vaker (tijdelijk) informatie achter
Nou nou nou, Dames! kom op, ontopic maar weer!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.
Maar ook jij hebt recht op jouw mening.

Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.
Maar ook jij hebt recht op jouw mening.

Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.
Je hebt geen recht op nieuws hé, en misschien hebben ze eerst de brief willen bestuderen voordat ze het bekend maakten, ook uit respect voor de nabestaanden of wat dan ook.

Waarom? Die parkeerplaats zal vast nagetrokken zijn en gezien de tijdlijn en stop onderweg is de tijd op de brug bij Rhenen wel verklaarbaar met rustig gangetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Rachilda het volgende:
Is er al een zoekactie in Venray op touw?

Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.

Ligt eraan welke kant van de weg de camera staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef aegir_de_viking het volgende:
Wacht ff...
Op het filmpje is te zien dat hij richting het oosten door Leersum rijdt (dus richting Rhenen), vervolgens omdraaid en weer naar het westen rijdt (richting Doorn, Maarn).
Dat is erg vreemd... hoe is hij dan vanuit Rhenen naar Leersum gereden?

Ja dat snap ik, maar dan wordt je daar toch nog niet pissig om?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.

Wellicht wel. Zijn zelfmoord kondigt hij kennelijk wel aan, al geeft hij geen reden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?

Op dit moment valt alles zowel positief als negatief uit te leggen. We weten veel te weinig om hierover te oordelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?

kan je je vraag even nader uitleggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef aegir_de_viking het volgende:
Wacht ff...
Op het filmpje is te zien dat hij richting het oosten door Leersum rijdt (dus richting Rhenen), vervolgens omdraaid en weer naar het westen rijdt (richting Doorn, Maarn).
Dat is erg vreemd... hoe is hij dan vanuit Rhenen naar Leersum gereden?

Niet bekend maken is niet hetzelfde als ontkennen.Dat is mijn hele puntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan wordt je daar toch nog niet pissig om?
Zoals ik al zei, de politie zal er zo hun redenen voor hebben. Er zullen ook nog wel meer dingen zijn waar we niet vanaf weten omdat de politie die informatie niet bekend heeft gemaakt.

aan de noord kant bij dit restaurant:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kant van de weg de camera staat.

Maar we weten toch helemaal niet hoe lang ze die brief al hebben? Die gast van de politie zei toch dat ze de info nog niet zo lang hebben? Goed, en verder zullen ze er inderdaad wel hun redenen voor gehad hebben om dat nog even stil te houden. Als ze meteen zouden vertellen dat er een afscheidsbrief was zouden we vervolgens waarschijnlijk weer de wildste verhalen op internet hebben gelezen over de zogenaamde inhoud.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Staat de camera rechts of links van de weg is hier de vraag, gezien de tijd is het eerst richting Doorn en daarna weer terug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kan je je vraag even nader uitleggen?
ik ken de routes daar niet zo goed, dus snap je punt niet

Wat is iedereen aan het doen? Ik zie niks heftigs, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel goed om er zo erg in te zitten? Wat iedereen hier nou aan het doen is zeg maar...

Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is iedereen aan het doen? Ik zie niks heftigs, toch?

Als ie volgens jou aan dat restaurant hangt dan rijdt ie eerst richting Doorn om vervolgens te keren richting Rhenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:
De auto rijdt het restaurant Touche de eerste keer voorbij vanaf Leersum centrum richting Rhenen. Draait dan om en rijdt weer richting Leersum centrum richting Doorn/Maarn.
Het is vreemd omdat hij daarvoor juist in Rhenen gezien is.

meende ik ook te zien. En het lijkt ook krap getimed, nog ff snel voor die ander langs gekeerd ipv erna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is it just me of zit er iemand op de passagiersstoel?

Ach, het houdt mensen van de straat...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel goed om er zo erg in te zitten? Wat iedereen hier nou aan het doen is zeg maar...

ow ok, dat is dan inderdaad vreemd want dat lijkt dan dubbelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:
De auto rijdt het restaurant Touche de eerste keer voorbij vanaf Leersum centrum richting Rhenen. Draait dan om en rijdt weer richting Leersum centrum richting Doorn/Maarn.

Ja en wanneer je dan gaat vergelijken met de tijd van die beelden wordt het nog vreemder?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:

Die zullen inderdaad niks beters te doen hebben...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...

Noordkant van de weg zou de auto rechts moeten rijden op weg naar Doorn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Als ie volgens jou aan dat restaurant hangt dan rijdt ie eerst richting Doorn om vervolgens te keren richting Rhenen.

Klopt. Ik zit foutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Noordkant van de weg zou de auto rechts moeten rijden op weg naar Doorn.

Prima, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die zullen inderdaad niks beters te doen hebben...

De politie moet direkt alle info vrijgeven omdat tot vervelens toe is gebleken dat ze zelf volledig falen. Ook nu weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.
Je hebt geen recht op nieuws hé, en misschien hebben ze eerst de brief willen bestuderen voordat ze het bekend maakten, ook uit respect voor de nabestaanden of wat dan ook.

quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, het houdt mensen van de straat...
Op zich ben ik wel nieuwsgierig wat die ex heeft gedaan waardoor deze man tot zijn daad is gedreven, maar dat zullen we denk ik nooit horen. Verder hoop ik dat deze kinderen nog levend gevonden worden, maar ook die kans acht ik nihil. Ik lees het dan wel als er een ontknoping is. En bij anderen zal de aandacht wat minder snel verslappen.

http://forum.fok.nl/user/history/374582quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...

Dus eigenlijk reed hij :quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef aegir_de_viking het volgende:

vertel, vergelijk ff met de tijden als je wilquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en wanneer je dan gaat vergelijken met de tijd van die beelden wordt het nog vreemder?

Het vreemde is dat de rit Rhenen => Leersum niet gefilmd is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum
Leersum => richting Rhenen => toch weer richting Leersum centrum Doorn/Maarn

en daarom kreeg de politie gister complimenten UIT het buitenland omdat ze al goed werk hadden verricht en zelfs de kleinste dingen nog maximaal onderzochtenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
De politie moet direkt alle info vrijgeven omdat tot vervelens toe is gebleken dat ze zelf volledig falen. Ook nu weer.
In andere landen wordt onze politie niet voor niets vergeleken met een scouting club.

andere route misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:25 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de rit Rhenen => Leersum niet gefilmd is.

Maar dat beweert dan ook niemand.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Alsof het de schuld is van een ander dat hij zelfmoord pleegt en (waarschijnlijk) zijn kinderen ook iets heeft aangedaan.
De moeder heeft de jongens zonder problemen aan hem meegegeven.
Maar goed, om wéér die discussie te gaan voeren....

Dat staat er niet, maar kennelijk heeft hij haar een hak willen zetten. En ik vraag mij gewoon af waarom hij dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

Alsof het de schuld is van een ander dat hij zelfmoord pleegt en (waarschijnlijk) zijn kinderen ook iets heeft aangedaan.
Dan zal er dus wel iets anders gespeeld hebben. Kennelijk was er iets met betrekking tot de omgangsregeling, althans, daar heb ik wat over voorbij zien komen, maar er kunnen natuurlijk ook hele andere zaken zijn geweest die hem over de kling gejaagd hebben.quote:De moeder heeft de jongens zonder problemen aan hem meegegeven.
Nee, het is vele malen zinvoller om te blijven speculeren over iets anders.quote:Maar goed, om wéér die discussie te gaan voeren....

Ik kan het niet meer volgenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum

Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef lily het volgende:
Het enige irritante aan dit topic is dat ik nu potverdomme wil weten wat er gebeurd is

Precies. Al is het dat je net hebt gehoord dat jouw ex een ander heeft. Ook voor sommigen voldoende om wraak te gaan nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar dat beweert dan ook niemand.
Het kan wel een aanleiding geweest zijn waardoor de man wanhopig is geworden of is doorgedraaid uiteindelijk. Maar primair ligt de verantwoordelijkheid natuurlijk bij de man zelf.

Ok.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. Al is het dat je net hebt gehoord dat jouw ex een ander heeft. Ook voor sommigen voldoende om wraak te gaan nemen.
Er is hoe dan ook geen GOEDE reden om te doen wat deze man gedaan heeft, maar het is wel een bewustje.

Alles kan nog steeds inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok.
Maar het kan ook zijn dat hij geldproblemen had en op de rand van de afgrond stond en dat dat de doodsteek is geweest.

Die man zelf ook schijnbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Ik vind het allemaal zeer vaag hoor
Schrijft in de middag een (zelfmoord?)brief. Hij rijdt met zijn 2 kindjes van huis met een verhaal dat hij op vakantie gaat naar Luxemburg, belt nog even als hij in Neerbeek is, doet daar iets of rijdt daar vermoedelijk een half uur rond, zeer vaag allemaal, rijdt vervolgens terug, een paar keer door camera's gesignaleerd en vervolgens rond 8 uur gevonden in het Doornse gat
Ik ben het spoor geheel bijster!

twitter:xjeTrix twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:32:59Vanavond zoekactie in kwintelooijen naar de vermiste broertjes omdat er beelden van de vader en de auto waren gespot in rhenen reageer retweet

Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Schrijft in de middag een (zelfmoord?)brief. Hij rijdt met zijn 2 kindjes van huis met een verhaal dat hij op vakantie gaat naar Luxemburg, belt nog even als hij in Neerbeek is, doet daar iets of rijdt daar vermoedelijk een half uur rond, zeer vaag allemaal, rijdt vervolgens terug, een paar keer door camera's gesignaleerd en vervolgens rond 8 uur gevonden in het Doornse gat

Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:

Inderdaad ook weer zoietsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.

Wellicht niet exact genoeg te achterhalen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Doodloper het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat we nergens een tijdstip van overlijden van de vader hebben gehad terwijl alle andere tijdstippen wel op de minuut nauwkeurig worden gemeld...

Je vraagt je af wat er die avond nou zo belangrijk was om in omgeving Neerbeek te doen, helemaal concluderend omdat hij er ook niet zo lang is geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..
Lijkt in Neerbeek/Limburg iets gebeurd te zijn (maar brief was al geschreven). Vervolgens rijdt hij terug, en hangt zichzelf op in het Doornse Gat.
Erg verwarrend.
Maar op basis hiervan zou ik de kinderen in Limburg zoeken, zoals ook al 2x gebeurd is.

Dat weten ze echt wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht niet exact genoeg te achterhalen?

Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef kasper het volgende:
Wellicht keerde hij om omdat hij zijn zoontjes toch op een andere plek wilde begraven dan de plek waar hij zelfmoord pleegde?

Ja en de tijd tussen Rhenen en dat draaien in Leersum roept grote vragen op, wanneer het eerst richting Doorn is dan zou het nog logisch kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum

Alleen is het dan wel vreemd dat je dan iets doet waarmee je je ex op de meest harde manier raakt. Ik snap al niet dat je dan je kinderen daarin mee zou nemen (ik snap al niet dat je ze in de steek zou willen laten), maar de lijken laten verdwijnen? Dat is echt heel erg laag en lijkt mij heel bewust gericht op de ultieme trap na jegens de ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ok.
Maar het kan ook zijn dat hij geldproblemen had en op de rand van de afgrond stond en dat dat de doodsteek is geweest.

twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet

Ah, een gezellig dagje uit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Rachilda het volgende:
twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet

Zou hij van plan geweest zijn zelfmoord te plegen in Luxemburg?? Maar de kinderen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat er die avond nou zo belangrijk was om in omgeving Neerbeek te doen, helemaal concluderend omdat hij er ook niet zo lang is geweest

Veel kans dat die zoontjes inmiddels al flink slaap hadden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.

Ja, lachen joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?

Ik snap je niet zo goed, wat voor vragen roept dat precies op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en de tijd tussen Rhenen en dat draaien in Leersum roept grote vragen op, wanneer het eerst richting Doorn is dan zou het nog logisch kunnen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo'n zelfde auto zijn toevallig rond dat tijdstip maar iets is raar wanneer het wel de goede auto is.

Nee nee, die lagen toen nog vredig te slapen op de achterbank.quote:

Dat is een geschrokken smiley, en niet een lachendequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Ik denk dat je smiley niet helemaal past in deze.

Ik zou toch nog eens die vriendin binnenstebuiten keren, wat als ze helemaal in de ban van die man is en weet dat hij uit het leven gaat stappen en zij voor de kinderen zal zorgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..
Lijkt in Neerbeek/Limburg iets gebeurd te zijn (maar brief was al geschreven). Vervolgens rijdt hij terug, en hangt zichzelf op in het Doornse Gat.
Erg verwarrend.
Maar op basis hiervan zou ik de kinderen in Limburg zoeken, zoals ook al 2x gebeurd is.

Lijkt me sterk. Je kunt altijd aangehouden worden, ook in de nacht. Bedwelmd zou wellicht kunnen. Dat kinderen 's-nachts slapen op de achterbank is niet zo raar. Of gewoon écht slapend. Is zoals gezegd niet zo raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |