Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie van de slapers heeft zijn/haar tas al ingepakt?
Uhm... Ja!quote:
Ik heb al welgeteld 1 fles douchgel in mijn toilettas gedaanquote:
Ik heb maar 4 panty's/leggings ingepaktquote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb al welgeteld 1 fles douchgel in mijn toilettas gedaan
Misschien scheelt het als je alleen de nagels doetquote:
Het persoonlijk onderhoud komt hier morgenvroeg wel. Ben net thuis van het werk.quote:
maaltijd-mosterd alertquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je alleen de nagels doet
quote:
Ik wist dat er bijdehante opmerkingen zouden komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien scheelt het als je alleen de nagels doet
Ja, ik laat de eerste hand heel lang drogen, anders gaat het alsnog mis.quote:
van de gebroeders Vreetzak kan je van alles verwachtenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat er bijdehante opmerkingen zouden komen.
Hij was te makkelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat er bijdehante opmerkingen zouden komen.
Goed idee. Ik heb 2 laagjes er op gedaan en ben gaan douchen. 3 Nagels konden weer opnieuwquote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik laat de eerste hand heel lang drogen, anders gaat het alsnog mis.
welke Muziek?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Takaiki het volgende:
Ik neem een wijntje (want morgen kannie) en dan lekker slapen straks
Muziek voor de Takketaxi hangt aan het infuus
De grootste ESF-hits van 19kruik tot nu...quote:
kon zijn dat ze alleen jaren 60 en 70 kozen ofzo toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
De grootste ESF-hits van 19kruik tot nu...
Moet er een aanhangert achter de TakkeTaxi?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaarne! En dan ook bij mijn voordeur, zeg maar?als je mijn bagage ziet weet je waarom.
Jaaaaa!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
De grootste ESF-hits van 19kruik tot nu...
ja hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Takaiki het volgende:
Oh, mag ik bij voorbaat een zitplek reserveren?
Ik heb gisteren in een fort rondgeklauterd en nu heb ik een verschrikkelijk stijf linkerbeen![]()
Heb je de sultan niet met rust kunnen laten?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Takaiki het volgende:
Oh, mag ik bij voorbaat een zitplek reserveren?
Ik heb gisteren in een fort rondgeklauterd en nu heb ik een verschrikkelijk stijf linkerbeen![]()
Ja, das dat vrouwmens van op de costa concordia toch?quote:
terwijl ze "ziek" was bij haar baas.......en laat dat net mijn baas zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das dat vrouwmens van op de costa concordia toch?
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je de sultan niet met rust kunnen laten?
Ik zou de volgorde omdraaienquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Te doen morgen
- nagels lakken
- tas pakken
- vlaai halen
- eten voor katten + instructie catsits klaarzetten
- uitslapen!
Drukdrukdruk!
Uiteraardquote:
Enne? Ontslagen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
terwijl ze "ziek" was bij haar baas.......en laat dat net mijn baas zijn
Maar ze is toch ook gewoon haske ziek?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
terwijl ze "ziek" was bij haar baas.......en laat dat net mijn baas zijn
Volgorde was volstrekt willekeurig... Ik doe niet aan voortrekken.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou de volgorde omdraaien
[..]
Uiteraard
dat liep al zo'n traject. Gewoon bezuinigingen. En direct meldde ze zich ziek toen dat bekend werd en na week of 5 ofzo zat ze ineens op een boot en weer een week daarna zat zo voor best wat geld, zegt men, zowel bij Paul de Leeuw en ergens bij RTL5.quote:
Vlak ervoor werkte ze gewoon 24 tot 40 uur en soms meer, lag eraan of ze optredens had.quote:
Het mens heeft toch leukemie? Dat noem ik best redelijk 'ziek'. Eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat liep al zo'n traject. Gewoon bezuinigingen. En direct meldde ze zich ziek toen dat bekend werd en na week of 5 ofzo zat ze ineens op een boot en weer een week daarna zat zo voor best wat geld, zegt men, zowel bij Paul de Leeuw en ergens bij RTL5.
[..]
Vlak ervoor werkte ze gewoon 24 tot 40 uur en soms meer, lag eraan of ze optredens had.
Serieus, een héle rugzak?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Tas?
Ingepakt?
Ik raus morgenvroeg ff door mn kast en pleur wat zooi in een rugzak.
Ik overnacht één nachtje buiten de deur, ik ga geen maand op vakantie waar ik een reistas vol zooi voor nodig zou hebben...
Pas eind 2012 werd bekend dat ze een beenmergziekte heeft en toen was ze allang weg bij ons.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het mens heeft toch leukemie? Dat noem ik best redelijk 'ziek'. Eigenlijk
Als ik een halve neem, flikkert het eruitquote:
Niet als je alleen de onderkant neemt en hem recht kunt houdenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik een halve neem, flikkert het eruit.
Ik wist niet dat ze ziek isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Toekito het volgende:
Die paar x dat ik op werk met haar te maken had was het een lieve behulpzame vrouw btw.
geen idee hoe het nu is, ze staat om de week geloof ik in de bladen.quote:
Jeweet. 038 terreur ditdatquote:Op maandag 13 mei 2013 23:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee hoe het nu is, ze staat om de week geloof ik in de bladen.
Mono ouwe Zwolle Hooli
Dat!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
Nou hup schiet op met die klok, dan kan ik 'tot straks' roepen en naar bed![]()
NIET...JE...BILLEN...LATEN...ZIEN...AUB!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef Monopoly het volgende:
Hallo vrienden
Morgen zijn wij er gewoon. Ik moest vandaag nog even wat regelen met betrekking tot mijn vrije dag op woensdag, maar dat is gelukt!
Pak om 18.17 de trein vanuit Groningen, en volgens de planning die mevrouw heeft gemaakt moeten wij rond 21.15 aankomen in het gezelligste café van Nederland.
We hebben er zin in
Je wéét dat hij dit als een uitnodiging om het juist te doen leest hequote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
NIET...JE...BILLEN...LATEN...ZIEN...AUB!
Ik zie het probleem niet, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nope.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
JAquote:
Oeh, ideaal met zulk weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
JA![]()
Flink wat wind erbij ook.
Nu heb ik nog een bundel: "The best ghost stories"
Denk dat ik dat filmpje maar ga laten schieten.
rainy moods oid heet ie geloof ik. er bestaan honderden apps met slaapmuziek en geluidenquote:
ga slapen toekquote:
hoef pas half 2 de bus te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga slapen toekander ben je morgen vroeg moe en kun je niet meer partyen in het hotel
benieuwd of ik dan al wakker benquote:
Doen wequote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
benieuwd of ik dan al wakker benjullie moeten me wel even WA'en als t gezellig is hoor
dan sta ik ervoor op
dat mag wel met n dansje spekjequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben klaar met werken, nu naar huis, tukje maken
ik mag de Heer welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 06:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Straf van de Heer, beetje zeggen dat je met chocolade taart gaat sjoelen
Nee, gaat niet lukken. Vandaag is het toilet mijn beste vriendquote:
beterschap dan maarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken. Vandaag is het toilet mijn beste vriend
Maar jullie heel veel plezier. Misschien de volgende keer weer.
Idem.quote:
vandeweek dus niet volgens die dodo. Pas tijdens ek/wk....quote:
Zo beter?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je komt lichtelijk doch zeer ernstig gespannen over. Gaat het wel?
Die heb zo een zenuwinzinking hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Je komt lichtelijk doch zeer ernstig gespannen over. Gaat het wel?
Hoe kan dat dan, hij klikt toch als ie vol is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Qwea het volgende:
Gadverdamme, ik zit aan de senseo koffie![]()
![]()
![]()
Oh en wil er iemand even lachen?
Ik ging tanken... en lullen met iemand... en toen was de tank vol
[ afbeelding ]
Echt ik vind het zo jammer dat ik het gehyper in het hotel moet missen dit keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja, never been better
Maar ik dacht ff dat ik gek werd door de TT, maar kennelijk zat Cat exáct tegelijk met mij aan te passen
Dan moet je ook maar melden dat je er bent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja, never been better
Maar ik dacht ff dat ik gek werd door de TT, maar kennelijk zat Cat exáct tegelijk met mij aan te passen
Ik ben zo zen als maar kan.quote:
Ik roep op facebook dat die pomp niet klikte, maar in werkelijkheid bleef ik tanken na de klikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan, hij klikt toch als ie vol is?
Dan gaat ie toch uit
Verkeerde gaatje mop?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een broek en shirtje toch? Of weet je nog niet welke broek en welk shirtje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo zen als maar kan.
Zit nog in badjasEn ik weet nog niet wat ik aan moet en daar stress ik niet over, be proud
Ik moest giechelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar melden dat je er bent.
Sorry![]()
Doe ik ook altijd, gisteren nog. Keer of 5 en daarna doet ie het echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik roep op facebook dat die pomp niet klikte, maar in werkelijkheid bleef ik tanken na de klikDoe ik altijd, ff iets extra's
![]()
Goezzoooo!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit nog in badjasEn ik weet nog niet wat ik aan moet en daar stress ik niet over, be proud
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat vulpistool slaat toch af als de tank vol isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb meerdere zwarte broeken, meerdere zwarte shirtjes en ik weet al helemaaaaaaal niet welke schoenen ik er onder aan zal doen nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een broek en shirtje toch? Of weet je nog niet welke broek en welk shirtje?
Ze probeerde het via de uitlaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat vulpistool slaat toch af als de tank vol is?
Lees ff naar bovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Dat vulpistool slaat toch af als de tank vol is?
Spijkerbroek, zwart shirt en colbert. Weet alleen nog niet de leren of de roze.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zwarte broeken, meerdere zwarte shirtjes en ik weet al helemaaaaaaal niet welke schoenen ik er onder aan zal doen nog
Ik heb praktisch alles al. Moet alleen nog ff een bak met sla en paprika maken voor de lunch. Dan kan ik vanaaf iig normaal eten bij henk en hoef ik niet echt extreem op te lettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef Greys het volgende:
Ik moet alles nog doen en inpakken enzo
Oh en saunatas meeVoor woensdag
Denk het idd wel, mijn rozequote:
quote:
Tof, roze pumpsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het idd wel, mijn roze
Maar weet het nog niet zeker, dan ben ik zo groot vergeleken met jullie...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het idd wel, mijn roze
Maar weet het nog niet zeker, dan ben ik zo groot vergeleken met jullie...
Fas en ik wel en Q ook hoorde ik uit betrouwbare bronquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Greys het volgende:
Ohja
Hoe laat zijn de hotellers nou in het hotel?
Twee uur?
De mensen van de Bazenkamert in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Greys het volgende:
Ohja
Twee uur?
Ok dan ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fas en ik wel en Q ook hoorde ik uit betrouwbare bron
Ik heb nog 2u, moet nog baloe uitladen, douchen, omkleden, bak sla maken, auto inladen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef Oognip het volgende:
Ik zit nog in m'n pyjama, maar moet al over een uur wegals dat maar goed gaat...
Whaaa, eens zien of ik dat haal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Greys het volgende:
Ohja
Twee uur?
pics!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mop, ik drink daar meestal rode wodka redbull, dus hij heeft redbullquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef Qwea het volgende:
Greys? Henk heb red bull he? Ik heb 1 blikje, voor in de auto. Maar als ik dood ga half als ik weg ga, dan kan ik zo bij henk nog 1 kopen to go toch?
Ik loop ff naar boven, zie wa voor fotoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mop, ik drink daar meestal rode wodka redbull, dus hij heeft redbull
Wat voor boek is het?
Wat is jouw plan de vervoer?quote:
Kunnen we niet gewoon 35 euro pinnen daar per persoon?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dan ik ook
Wat doen we met betalen van de kamert, pint één iemand het en geven de andere twee het aan die ene, of nemen we allemaal ca 35 eu mee?Anders hebben we daar aan de balie chaos en houden we de hele boel op. CHAOSSSSSSSSSS
Ja misschien wel hoor, da's voor hen wat lastiger maar kan vastquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon 35 euro pinnen daar per persoon?
Ik wil anders ook wel 35 euro naar je overmaken, maar heb niet zo veel geld dat ik alles kan pinnen daar en heb geen tijd meer om te pinnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien wel hoor, da's voor hen wat lastiger maar kan vast
Als ik het goed heb pikt Takke Schunckelstar om 12.45 op bij station Eindhoven. We hebben nog plek!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaa, eens zien of ik dat haal.
Heb nog geen plan de vervoer gemaakt
Nee hoor komt wel goed idd, we pinnen daar wel apart, was ff vergeten dat dat ook nog een optie isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil anders ook wel 35 euro naar je overmaken, maar heb niet zo veel geld dat ik alles kan pinnen daar en heb geen tijd meer om te pinnen
Ik laat mij door Toek en Yns cash betalen, pin het hele bedrag en geef de contanten uit bij Henk en sauna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok dan ik ook
Wat doen we met betalen van de kamert, pint één iemand het en geven de andere twee het aan die ene, of nemen we allemaal ca 35 eu mee?Anders hebben we daar aan de balie chaos en houden we de hele boel op. CHAOSSSSSSSSSS
heb net geld gehaald voor je.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laat mij door Toek en Yns cash betalen, pin het hele bedrag en geef de contanten uit bij Henk en sauna.
neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee gewoon doorposten, dan kun je hem zelf kloppend maken
Iets vroeger dan gedacht, maar wel een optie. Ik kijk zo ff..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb pikt Takke Schunckelstar om 12.45 op bij station Eindhoven. We hebben nog plek!
Normaal heb je er ook geen moeite mee om topics vol te blaffenquote:
wel als ik in de tram zitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Normaal heb je er ook geen moeite mee om topics vol te blaffen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
LACH NIET.quote:
Ik las nederland.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef Fascination het volgende:
In de tubantia geeft Songfestivalkenner Geert Willems (geen idee wie dat is maar a la) zijn mening over alle inzendingen. Hoogste waardering is vijf sterren. Duitsland krijgt één ster. Net als Engeland overigens. EN TERECHT!
Wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
Godsamme! Ik sms Takke net over de Takketaxi... En kom er daarna achter dat ik die sms naar mijn baas heb gestuurd. Met foknamen en al![]()
![]()
![]()
Ik heb volgende week wat uit te leggen
Oepsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
Godsamme! Ik sms Takke net over de Takketaxi... En kom er daarna achter dat ik die sms naar mijn baas heb gestuurd. Met foknamen en al![]()
![]()
![]()
ooopps..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Anouk krijgt vier sterren. Denemarken, Oekraine, Italie en Noorwegen krijgen er vijf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik las nederland.![]()
Wilde al gaan mokken dat ik vandaag alleen positieve berichten over anouk wil lezen.![]()
T gaat weer lekker :s
even quotenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:01 schreef franklop het volgende:
Nou dames en heren, ik doe het maar 1 keer en verder hou ik mn mond;
Hup Anouk
De vlammen sloegen me uit, ik heb maar snel een excuus smsje gestuurd.quote:
Das beterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anouk krijgt vier sterren. Denemarken, Oekraine, Italie en Noorwegen krijgen er vijf.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:01 schreef franklop het volgende:
Nou dames en heren, ik doe het maar 1 keer en verder hou ik mn mond;
Hup Anouk
Jawel, had ik gister opgenoemd hier in een rijtjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
*Naar OP gluurt* Greys is m'n geld nog niet binnen?
Mooiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, had ik gister opgenoemd hier in een rijtje
Is dat niet aangepast in de OP? Effe kijken!
ik zoek evt nog collega'squote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
stuk beter dan vorig jaar toch? Weet nog dat ik met de avond van Songfestival toen mn ramen tot uur of 1 open had gegooid om af te koelenquote:
Zo nu staat het er, sorry!quote:
Ik heb vorig jaar gewoon niet gekeken, wat een afgangquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
stuk beter dan vorig jaar toch? Weet nog dat ik met de avond van Songfestival toen mn ramen tot uur of 1 open had gegooid om af te koelen
Ik vind het al lang best, zolang het maar binnen isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo nu staat het er, sorry!
Ik had het wel in het topic geroepen dat je geld binnen was maar kennelijk in de OP vergeten
Vertel mij wat, ik zit in t-shirtquote:
Valt reuze mee nog hoor.quote:
Ja, dan moet ik naar 020, gaat het nietquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
whyyyyyyyy?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zit al vrij lang stil op een bankje buiten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wees blij dat admiraal_anaal niet met de takketaxi mee moet.
Dan ist wel fris jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zit al vrij lang stil op een bankje buiten
[..]![]()
![]()
![]()
Omdat ik nog nooit alleen met de trein ben gegaan,dus uit voorzotg maar *iets* eerder van huis ben gegaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
whyyyyyyyy?
Ooh hoerige kut. Ik moet nog een klein flessie orgasme maken.
Dus nu zit je in Oostrum of all places te vernikkelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit alleen met de trein ben gegaan,dus uit voorzotg maar *iets* eerder van huis ben gegaan
Nee, ik hen al 2 uur in eindhovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu zit je in Oostrum of all places te vernikkelen?
Of ben je al in Eindhoven?
Eindhoven ken je binnen toch koffie krijgen of is dat niet meer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu zit je in Oostrum of all places te vernikkelen?
Of ben je al in Eindhoven?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee, ik hen al 2 uur in eindhoven
JA hoor. Kiosken zat en zelfs nog een ouderwetsche restauratie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eindhoven ken je binnen toch koffie krijgen of is dat niet meer?
Ken ik meerijden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]Zal ik maar eens gaan vertrekken
![]()
Tot zo
Koffie is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eindhoven ken je binnen toch koffie krijgen of is dat nieut meer?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, oefen vast op je oerkreet, want het gaat ECHT goed komen vanavond
Das goed op tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee, ik hen al 2 uur in eindhoven
Ze hebben ook theequote:
[..]![]()
![]()
![]()
Tot zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]Zal ik maar eens gaan vertrekken
![]()
Tot zo
Tot straksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef RenRen- het volgende:
Nou, ik ga tanden poetsen en hardlopenWish me luck, tot straks.
Nog nooit alleen met de trein?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:44 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit alleen met de trein ben gegaan,dus uit voorzotg maar *iets* eerder van huis ben gegaan
LOLquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoonIk moet toch vanmiddag mijn haren wassen
Nee, want stappen ga ik nooit allen, en voor de rezt had im een autoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog nooit alleen met de trein?![]()
Wouw, en je bent een jaar ouder dan ik
Nou ja, het komt vast goed
Oh ja, een auto scheelt wel natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee, want stappen ga ik nooit allen, en voor de rezt had im een auto
Maar het is goedgekomen, wat een avontuur
Doe mij es je nummer pmmen? Kunnen we via WA overleggen want Takke zal zo wel hier zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ken ik meerijden?
Ben alleen niet voor 1245 op eindhoven CS
Lafjoeeeeee!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef Qwea het volgende:
Nee hoor volop zon.
Greys, Cat, ik heb 1 liter orgasme
Ik gok dat morgen de krant opent met de oerkreet van Greysquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Onwijs veel plezier gewenst allen en ik hoop van harte dat DCMR vanavond enorm veel klachten mag binnenkrijgen ivm geluidsoverlast vanaf de Kleiweg als we doorgaan (hoezo áls? We gáán door)
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En daar kom je nu meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe mij es je nummer pmmen? Kunnen we via WA overleggen want Takke zal zo wel hier zijn.
En Schunckel!dan had je net zo goed al naar Wierd kunnen komen, lekker warm binnen zitten.
Ja, weet je wat een extra omwegen en overstappen dat dat isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe mij es je nummer pmmen? Kunnen we via WA overleggen want Takke zal zo wel hier zijn.
En Schunckel!dan had je net zo goed al naar Wierd kunnen komen, lekker warm binnen zitten.
je mag zo best mee douchen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve mensen, wat gaat er zo vroeg op de dag allemaal al gebeuren? ennnnn mag ik meedoen
?
das mooi, want ik moet nog!quote:
Wist ik veel dat jij al TWEE UUR in Endhoven bent.quote:
Venlo-roermond roermond-weird. Klah.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, weet je wat een extra omwegen en overstappen dat dat is.
Wieërd is gewoon niet goed bereikbaar vanuit Noord-Limburg met OV
1400h is er in het hotel iets met vlaai en drank geloof ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve mensen, wat gaat er zo vroeg op de dag allemaal al gebeuren? ennnnn mag ik meedoen
?
Of "lekker" met de busquote:
Tuurlijk wel! Ik heb mijn vlaai al voorgesneden, dus er is plek voor 12 man/vrouw.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
1400h is er in het hotel iets met vlaai en drank geloof ik.
Geen idee of je van de rest daar al heen mag komen![]()
...
0 overstap... Mooie rondrit door het Limburgsche land... Ik zou het doenquote:
QFTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Re het volgende:
vorig jaar eigenlijk geheel niets meegekregen van het songfestival
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Re het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
0 overstap... Mooie rondrit door het Limburgsche land... Ik zou het doen
Mot ik voor jou een stukje vlaai bewaren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Qwea het volgende:
Zo! Auto ingepakt. Baloe nog ff uitlaten en dan vertrek ik om 14u naar het hotel met een auto vol rotzooi
Maar als Anouk zingt komen jullie wel even kijken alleen, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Re het volgende:
Ik heb heg nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Re het volgende:
vlaai for everyone!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik heb mijn vlaai al voorgesneden, dus er is plek voor 12 man/vrouw.
vast wel...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als Anouk zingt komen jullie wel even kijken alleen, toch?![]()
WE GAAN NAAR DE FINALE
Mag. Ik zie tzt wel of ik dat wil, zo niet kan hij altijd weggegeven worden. Ik heb een bakkie voor jou. Zie WAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mot ik voor jou een stukje vlaai bewaren?
oh, ik was er wel hoor aldaar, kon nog net horen dat er iets goed misging qua helderheid van het zingen maar dat was het dan ook... denk idd dat het nu wel mee gaat vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik heb heg nog nooit gezien
Maar het enthousiasme van o.a greys werkt aanstekeljk
Tot zo!quote:
zorg je dat je 13:30 op blijdorp bent bij metro en we gaan samen met de bus naar de rest bij Airport toequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vlaai for everyone!![]()
moet er dan ook nog booze mee?
Ook onder de wakkeren LDG?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vlaai for everyone!![]()
moet er dan ook nog booze mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |