Neuh, gewoon juryleden die stemden op een liedje dat zeker geen concurrentie vormde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar zaten echt dove en blinde mensen in de jury![]()
Mh, maar ik neem aan dat wanneer de televotepunten en jurypunten samengevoegd worden, er dan nog altijd 5 over blijven, toch?quote:
Dan is het maar goed dat er vakjury's zijn hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon juryleden die stemden op een liedje dat zeker geen concurrentie vormde.
Dat doen ze elk jaar.
Aha thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef MolFan het volgende:
Halve idd van de 16 gaan er 10 door naar de finale
Gezellig Strani, ben je er toch beetje bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
Spaanse TV zendt deze halve finale niet eens uit
Maar gelukkig blijk ik ook BVN te kunnen krijgen hier(Zit ik straks alsnog naar Jan Smit te luisteren)
Ik zit met hetzelfde probleem... Woon in Barcelona. Iemand die weet waar ik het wel kan volgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
Spaanse TV zendt deze halve finale niet eens uit
Maar gelukkig blijk ik ook BVN te kunnen krijgen hier(Zit ik straks alsnog naar Jan Smit te luisteren)
Altijd!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gezellig Strani, ben je er toch beetje bij
Heb je Spaanse Canal Plus toevallig?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:19 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem... Woon in Barcelona. Iemand die weet waar ik het wel kan volgen?
Oftewel de derde repetitie en de eerste en enige generalequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:22 schreef grazz het volgende:
De derde en laatste generale is zojuist begonnen.
Ja, dat vond ik ook wel teleurstellend... het is een eer om je land te vertegenwoordigen, ook daar zie ik bij haar niets van terugquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Lekker dan, ze wil niet eens winnen maar doet het enkel voor meer verkopen: http://www.telegraaf.nl/prive/article21561592.ece
Televaagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Lekker dan, ze wil niet eens winnen maar doet het enkel voor meer verkopen: http://www.telegraaf.nl/prive/article21561592.ece
Tsja..in de zweedse krant Aftonbladet zegt ze wel te willen winnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Op basis van alleen televoting zou dat kunnen. Klassiek scoort immers nauwelijks op het ESF. Maar de jury zal het best naar de finale pushen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Kroatië niet doorgaat
Ik denk dat Kroatie het beter gaat doen dan de meesten verwachten. Het heeft in zijn categorie weinig concurrentie, en ze voeren het goed uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op basis van alleen televoting zou dat kunnen. Klassiek scoort immers nauwelijks op het ESF. Maar de jury zal het best naar de finale pushen.
Dan gebruiken ze de beelden van gisteravond, waar de jury hun punten op hebben gebaseerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
De dame uit de Oekraine heeft een spijkerbroek aan i.p.v. d'r outfit. Ik dacht dat deze beelden werden uitgezonden als de uitzending vanavond spaak loopt, maar dat zal dan wel niet?
Oh zie, ik dacht dat ze dan de beelden van de generale gebruikten. Dan heeft ze groot gelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dan gebruiken ze de beelden van gisteravond, waar de jury hun punten op hebben gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |