Ja, dit kan niet meer misgaan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Drrk het volgende:
Argh, ik heb écht het gevoel dat het gaat lukken vanavond!
- Ik vermoed echt dat ze de meeste punten vanuit de jury's heeft gekregen
- Punten uit de UK en Zweden liggen redelijk voor de hand
- Ik gok op weer voor 't eerst in lange tijd 12 punten vanuit België
- En dan vast en zeker nog wat punten uit de overige 14 landen
Dat moet toch voldoende zijn?!
Vanavond? Jan Smit en Daniël Dekker geven het commentaar en Cornald Maas de punten..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef speknek het volgende:
Oh god daar zeg je me wat. Gaat de Tros kliek het weer presenteren?
Ik weet heel zeker dat Polen Nederland geen punten gaat geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Van de Bulgaren en Polen zullen we dit jaar óf heel veel punten krijgen óf helemaal niet...![]()
Doen die niet mee dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat Polen Nederland geen punten gaat geven.
Punten geven doet Cornald pas zaterdagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vanavond? Jan Smit en Daniël Dekker geven het commentaar en Cornald Maas de punten..
Dat je het ziet/hoort op tv bedoel ik, da's echt pas zaterdagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gisteravond heeft Cornald ook al punten gegeven.
Snap ik. Maar Cornald zit in de vakjury.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je het ziet/hoort op tv bedoel ik, da's echt pas zaterdag
Ik vind het nog steeds jammer dat Gordon en zijn lala voices niet zijn doorgebroken in de Verenigde Staten of Duitsland. Ik had ze vele optredens gegund in de bierhal van Ostsee Heringsdorf, het bejaardentehuis in Eissenhuttenstadt, een YMCA ergens diep in Utah of de rotary club in Billings, Montana. Helaas voor ons is Gordon nog steeds veel te veel in Nederland te vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef KoningPils het volgende:
En morgen staat die dikke Gordon in shownieuws en die andere programma's te vertellen dat hij en zijn ex-zangclubje daar hadden moeten staan.
En stel dat ze wint staat hij vooraan om haar om de nek te vliegenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:19 schreef KoningPils het volgende:
En morgen staat die dikke Gordon in shownieuws en die andere programma's te vertellen dat hij en zijn ex-zangclubje daar hadden moeten staan.
Wow ik vind dat zo mooi he wanneer dat achtergrondje erbij komt!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:14 schreef hole1988 het volgende:
Giel heeft de opname van de repetitie laten horen http://download.omroep.nl(...)2480000&end=54497600
Nog een bowlingbal die haar aanvliegt? Ik denk dat ze daar wel twee keer over nadenkt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
En stel dat ze wint staat hij vooraan om haar om de nek te vliegen
Vergeet Italië niet. Italië houdt hier wel van denk ik. Kijk naar wat ze de afgelopen jaren sturen, en ook dit jaar. Echte artiesten. Anouk past in dat straatje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Drrk het volgende:
Argh, ik heb écht het gevoel dat het gaat lukken vanavond!
- Ik vermoed echt dat ze de meeste punten vanuit de jury's heeft gekregen
- Punten uit de UK en Zweden liggen redelijk voor de hand
- Ik gok op weer voor 't eerst in lange tijd 12 punten vanuit België
- En dan vast en zeker nog wat punten uit de overige 14 landen
Dat moet toch voldoende zijn?!
En als ik zo door de fanfora heen vlieg en de lijstjes met wie zij denken dat vanavond kwalificeren zie, dan noemt 90% Nederland als één van de zekerheden. En de kans dat iedereen er en masse naast zit is heel erg klein, toch?! Of ze moet een Charlotte Perrelli doen, maar daar ga ik lekker niet vanuit.
OMG!!twitter:RenageNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 10:51:46En dan ineens krijg ik net HEERLIJK bericht op FB! Anouk heeft 10 punten behaald bij een landenjury!! Ik krijg weer lucht.. #songfestival reageer retweet
AAAH!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef grazz het volgende:
OMG!!twitter:RenageNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 10:51:46En dan ineens krijg ik net HEERLIJK bericht op FB! Anouk heeft 10 punten behaald bij een landenjury!! Ik krijg weer lucht.. #songfestival reageer retweet
Mooi, maar met 10 punten hebben we nog niet genoeg denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef grazz het volgende:
Ik vraag me af hoe hij dat weet... volgens mij blijft dat altijd strikt geheimquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef grazz het volgende:
Uh, oké.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef grazz het volgende:
Ja, zaterdag direct na de finale.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Wordt er ook bekend gemaakt hoeveel punten we nou daadwerkelijk hebben gekregen vanavond en welke plek enzo?
En wanneer ongeveer?
Nee, dit zou competitievervalsing voor de finale betekenen. Na de grote finale wordt alles pas bekend. Mooi moment vond ik toen het pijnlijke 'de 3J's zijn laatste geworden in de halve finale' haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Wordt er ook bekend gemaakt hoeveel punten we nou daadwerkelijk hebben gekregen vanavond en welke plek enzo?
En wanneer ongeveer?
Ja, daar zaten echt dove en blinde mensen in de juryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Drrk het volgende:
Nu bedenk ik me wel dat de Toppers in 2009 ook 10 punten kregen van Albanië, en naast die 10 punten welgeteld nog één punt van Denenmarken.![]()
Maar ik weet zeker dat we meer 10/12 punters binnen hebben geharkt.
Ja, ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef KoningPils het volgende:
En als vanavond dat land niemand op Anouk stemt hebben we er nog weinig aan.
Neuh, gewoon juryleden die stemden op een liedje dat zeker geen concurrentie vormde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar zaten echt dove en blinde mensen in de jury![]()
Mh, maar ik neem aan dat wanneer de televotepunten en jurypunten samengevoegd worden, er dan nog altijd 5 over blijven, toch?quote:
Dan is het maar goed dat er vakjury's zijn hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon juryleden die stemden op een liedje dat zeker geen concurrentie vormde.
Dat doen ze elk jaar.
Aha thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef MolFan het volgende:
Halve idd van de 16 gaan er 10 door naar de finale
Gezellig Strani, ben je er toch beetje bijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
Spaanse TV zendt deze halve finale niet eens uit
Maar gelukkig blijk ik ook BVN te kunnen krijgen hier(Zit ik straks alsnog naar Jan Smit te luisteren)
Ik zit met hetzelfde probleem... Woon in Barcelona. Iemand die weet waar ik het wel kan volgen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:17 schreef Strani het volgende:
Spaanse TV zendt deze halve finale niet eens uit
Maar gelukkig blijk ik ook BVN te kunnen krijgen hier(Zit ik straks alsnog naar Jan Smit te luisteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |