SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 14-05-2013 00:11:54 ]
de kermisquote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kies zelf maar de plek waar je een koek wil krijgen.
Dat vond ik eigenlijk pleurisherrie, ik wilde rustig boodschappen doen bij de AH en dan opeens HOEM HOEM HOEMquote:
Is 21 5?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef IbanMayo het volgende:
Zou Aad300 nog een keer langskomen dit seizoen?
Jongens met petjes opquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk pleurisherrie, ik wilde rustig boodschappen doen bij de AH en dan opeens HOEM HOEM HOEM
Daar is nog een andere AH vlakbij owwwwwwquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jongens met petjes op
Oh ja nu weet ik dus bij welke AH jij boodschappen doet
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e57-85a941f84e1b.mp4
Gelijk downloaden, hoppa!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ik zal mij maar niet meer bij de AH vertonen dan, straks krijg ik een koekquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is nog een andere AH vlakbij owwwwww
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
dat risico loop jij altijdquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik zal mij maar niet meer bij de AH vertonen dan, straks krijg ik een koek
Thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Veel plezier, ouwe reus.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Uitzendinkje gemist, maar ik ga hem nu terugkijken. De broek is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nodig:quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe pas je die OP aan? Ziet er niet uit nu.
Die gifjes en onderschriften zijn volgens mij nog van Veerboot, zou die niet nog ergens back-ups hebben? Jammer dat hij niet meer benaderbaar is sinds z'n bijna tv-doorbraak anders hadden we het even kunnen vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben nodig:
het gifje van Wieke en Tijl
en flink wat onderschriften
Ik heb de OP al een beetje aangepast met wat je laatst al hersteld had.
Meneer verschijnt een keertje op de internetuitgave van 24/7 van BNN en hij denkt meteen dat hij onze lieve heer is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die gifjes en onderschriften zijn volgens mij nog van Veerboot, zou die niet nog ergens back-ups hebben? Jammer dat hij niet meer benaderbaar is sinds z'n bijna tv-doorbraak anders hadden we het even kunnen vragen.
De arme man wordt in België ook al niet serieus genomen.quote:Johan Boskamp is geen fan van de mental coach van Anderlecht
http://www.sporza.be/cm/s(...)ET_Episode_20130513#
Welke mongool upload er dan ook plaatjes op tinypicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die gifjes en onderschriften zijn volgens mij nog van Veerboot, zou die niet nog ergens back-ups hebben? Jammer dat hij niet meer benaderbaar is sinds z'n bijna tv-doorbraak anders hadden we het even kunnen vragen.
lekker rellen in het ESF topic ofcquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie morgen ook kijken naar Anouk met haar?
Dat gebeurt geregeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
Misschien al gepost, maar voor 2 frames kregen we VIP-toegang tot de mailbox van Wilfred.
[ afbeelding ]
Ik zit nu te trillen op mijn stoel van opwinding, dat zal je wel begrijpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
Misschien al gepost, maar voor 2 frames kregen we VIP-toegang tot de mailbox van Wilfred.
[ afbeelding ]
Stop de persen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze denken nu bij CNN "godverdomme dat wij dat niet hadden!".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt dit Johan een piepel manager?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef DrDentz het volgende:
Ja hij laat zich niet piepelen door zo'n snelle vogel
Mart Smeets Junior zet zich af tegen zijn grote voorbeeld.quote:Wilfred Genee vindt het lachwekkend hoe Mart Smeets probeert over te komen als een gekwetste liefhebber van de wielersport. Dat schrijft het RTL-gezicht vandaag in het AD. Genee vindt het ongelooflijk dat Smeets ‘huilt’ over de wielerschandalen. “Mart speelt de rol van gekwetste liefhebber zoals gebruikelijk met verve. Ook zijn uitbarsting in De Wereld Draait Door tegenover Matthijs van Nieuwkerk was weer een stukje amateurtheater. Net als de mea culpa’s daarna“, zegt hij.
Smeets werd boos op Matthijs van Nieuwkerk, toen de talkshowhost suggereerde dat het wel heel raar is als Smeets nooit iets wist van het veelvuldige dopinggebruik in de wielersport. “Plotsklaps is Mart de man die 150 kilometer verderop een kabbelend avondprogramma maakt en van niets weet“, aldus Genee.
“Met zijn ‘naïviteit’ lijkt Mart veel op al die renners in hun ontkenningsfase. Waarschijnlijk horen we over tien jaar zijn werkelijke verhaal. Over boekjes die verkocht moesten worden en tv-programma’s die hij nog wilde doen.”
Heb die domoren even de les gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef ThaTim het volgende:
Er wordt gehaat op Schelveccio in Klaagbaak, moeten de VI-Hooligans ingrijpen?
Komt nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het filmpje van Gijp met Pellè eigenlijk geweest? Kan me niet meer herinneren?
Soms moet je het van dichtbij zien om te weten dat het 1 grote toneelstuk is. Zie Gijp bij de uitreiking talent van het jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met dat smakeloze clubje wil je toch niet gezien worden.
Met dat smakeloze clubje wil je toch niet gezien wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Evertjan het volgende:
ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) - di. 14 mei 21.00 uur
Tijdens een vrijdagmiddag topshow is dat niet veel anders hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lekker gifs posten dit dat. Die topics lopen wel erg snel trouwens
Oh dan heb ik die vast over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
volgens mij zag ik in het ESF topic meer dan 1 gifje van VI...
Die van mij zijn allemaal verwijderdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Oh dan heb ik die vast over het hoofd gezien.
Nee ik zag ze wel hoor pikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij zijn allemaal verwijderdIk mag toch wel juichen voor mijn land?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ander post jij die eerste gif in het VI topic en ik de tweede en dan doen we alsof het spontaan was.
Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 15-05-2013 om 01:25:25Zeer benieuwd wie er op dit moment een bird krijgt van Anouk. #esf #Anouk #Birds reageer retweet
Wie is die Arno Groenendijk die zijn naam zo pontificaal in beeld zet. Minachting van de kijker..quote:
Ancilla wat een lekker mokkel is dat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koert is weer grappig
En Ancilla
Volgens mij is dat die Arn0 die ik hier wel eens een post zie maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie is die Arno Groenendijk die zijn naam zo pontificaal in beeld zet. Minachting van de kijker..
Nee, dat ben ik niet. Jij weet goed genoeg hoe de situatie in elkaar zit en ik vind dat je daar een keer over moet ophouden trouwens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die Arn0 die ik hier wel eens een post zie maken.
Ik weet heus wel dat jij Arno Vermeulen bent... Gekkie!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Jij weet goed genoeg hoe de situatie in elkaar zit en ik vind dat je daar een keer over moet ophouden trouwens.
Wob wob wob.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat jij Arno Vermeulen bent... Gekkie!
Het is maar goed dat je Superbeelden niet kent, die deed altijd enorme intro's met HOEM HOEM HOEM muziek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie is die Arno Groenendijk die zijn naam zo pontificaal in beeld zet. Minachting van de kijker..
Superbeelden zijn uploads kan ik niet meer serieus nemen sinds hij namens alle fans sprak dat wij zogenaamd Emile niet konden waarderen. Lachwekkend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je Superbeelden niet kent, die deed altijd enorme intro's met HOEM HOEM HOEM muziek.
Hij kreeg ook nog thumbs up ook. Die mensen weten niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Superbeelden zijn uploads kan ik niet meer serieus nemen sinds hij namens alle fans sprak dat wij zogenaamd Emile niet konden waarderen. Lachwekkend.
Nou ja, als dat soort opmerkingen een thumbs up krijgen dan moet iedere zelfrespecterende man die een thumbs up krijgt dat toch weigeren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij kreeg ook nog thumbs up ook. Die mensen weten niet of er lucht of zand in een bal zit.
Niet kent zegt hij danquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je Superbeelden niet kent, die deed altijd enorme intro's met HOEM HOEM HOEM muziek.
Gelukkig komen jullie niet zo vaak in KLB. Anders was er vanavond weer een uitwedstrijdquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
KLB Hooligans![]()
Het zijn een stel dorpsidioten.
KLB'ers lopen altijd weg, haten = verlaten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
KLB Hooligans![]()
Het zijn een stel dorpsidioten.
Ik kan niet in de ziel van KLB'ers kijken, die klagen aan een stuk door, voor even klagen is niet erg hoor, maar dat gaat dan de hele training maar door, en dan sta je op een gegeven moment bij je auto en dan loopt die Vloet nog tegen je aan te zwetsen. Laten we er mee kappen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet kent zegt hij danmag dan een KLB Hooligan zijn. Heb alle YouTube filmpjes gezien
quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik neem aan dat Patrick Kluivert nu niet meer het land door hoeft te sjouwen met die beker, godzijdank. Te gek voor woorden trouwens dat je zo'n kostbaar object aan een zwartjoekel meegeeft, dat kan helemaal niet op dit niveau. Leest die Platini nooit een krant ofzo? Nou ja, het is goed afgelopen.
Al opgestuurd naar VI?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen noteert alvast: "Minachting van de kijker", "zo wil ik als kijker niet behandeld worden", "pure lulkoek".
KOEKOE!
Een voorzichtig gesponsorde wedstrijd?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen noteert alvast: "Minachting van de kijker", "zo wil ik als kijker niet behandeld worden", "pure lulkoek".
KOEKOE!
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:24 schreef OverRated het volgende:
Wat is dit nu weer dan?
'Samenvatting FC Bertha - Clara United: een nu al legendarische koeienwedstrijd, met hilarisch commentaar van Sierd de Vos!!'
'KOEKOE'
quote:
quote:
Beemsterkaasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze consument is erg onder de indruk van Beemster. Geweldig product.
[ afbeelding ]
Je moest glimlachen om Sierd zijn schaamteloze filmpje?quote:
Niet echt, nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest glimlachen om Sierd zijn schaamteloze filmpje?
Desbetreffende jongetje is na het opnemen van deze commercial opgepakt en zit nog steeds vast en in speciaal kooitje bij Truus thuisquote:
Genee zal proberen oud zeer naar boven te halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Confetti het volgende:
Hopen op rellen maar Derksen is steeds meer fan van hem geworden
Gras is groen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Genee weer oud zeer wil gaan ophalen.
In dit fragment was Johan nog zeer kritisch op Verbeek:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Genee weer oud zeer wil gaan ophalen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In dit fragment was Johan nog zeer kritisch op Verbeek:
Bij 2:47 noemt Johan hem zelfs een 'gemankeerde trainer'.
Misschien heeft hij een hele kleine voorkeur voor Barcelona.quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een hele kleine voorkeur voor Barcelona.
Nee, hij heeft niks met kleine voetballers.quote:
Petrovic maakte hij voor de camera wel af.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef Yi-Long het volgende:
Johan vanavond weer poeslief en positief, nu hij naast de betreffende persoon zit die hij de afgelopen jaren geregeld heeft lopen afzeiken!?
Mooi, dat worden weer leuke zuig-momentjes voor Genee, en een hysterische Johan die hypocriet gaat lopen doen...![]()
Jammer dat ik het niet kan zien.
Dit. Mensen die niet snappen dat het satire is.quote:
Daar vind ik ook niet veel meer aan, het is ook altijd het zelfde trucje.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Gwunnik het volgende:
Columnisten schrijven zwart-wit en gekleurd
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef Gwunnik het volgende:
Columnisten schrijven zwart-wit en gekleurd
Kan er nog steeds vaak om lachen hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar vind ik ook niet veel meer aan, het is ook altijd het zelfde trucje.
Petrovic is een kleine vis, en dan denkt Johan: "Mwah, die heb ik toch nooit meer nodig voor iets. Daar kan ik mee scoren." En Petrovic is ook te beschaafd en beleefd en 'lief' om daar tegenin te gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Petrovic maakte hij voor de camera wel af.
Maaskant ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Petrovic maakte hij voor de camera wel af.
Daar noem je dan ook wel iemand opquote:
Gijp zit er om met zijn bloesje open te zitten en mooi wezen. Prima toch. Hand in de broek en genieten. HAHHAHAHHHAHAHAHHAHAAAA!!!!!!!!quote:
quote:
Je vergeet dat Johan en Wilfried zelf ook grote popsterren zijn.quote:
Opvallend dat die 2 nog niet naar het ESF gestuurd zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je vergeet dat Johan en Wilfried zelf ook grote popsterren zijn.
Vorige keer al.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft Gijpie al de prijs van Pelle gegeven?
De Tros durft dat niet aan, het land dat wint moet een jaar later het festival organiseren namelijk, en dat is nogal duur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Opvallend dat die 2 nog niet naar het ESF gestuurd zijn.
Geen retourticket geven natuurlijk
Ze mochten helaas nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Opvallend dat die 2 nog niet naar het ESF gestuurd zijn.
Geen retourticket geven natuurlijk
het begint nogal zielig te worden namelijk.quote:
quote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van vitaal belang voor het succes van dit programma en trio (+gast)
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat ook een gast Genee durft aan te pakken.
Zijn dochter heet Douchka, daar moet een loodgieter langs.quote:
Soms heeft Johan wel gelijk.quote:
PSV koopclub, geen eigen jeugdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Locadia, Depay, Strootman, Wijnaldum, Zoet
Blind is op dit moment verder dan Willems. Dat heeft vooral met mentaliteit te maken. Daarom is het logisch dat wel Blind en niet Willems wordt geselecteerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Daley Blind is inmiddels ook al 23, en voor dit seizoen was die ook compleet RUK.
Dan vind ik Willems een veel groter talent.
Willems komt er nog wel denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Daley Blind is inmiddels ook al 23, en voor dit seizoen was die ook compleet RUK.
Meh, als Willems nou enigszins kwaliteit had had je een punt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Strootman moet je niet opstellen joh.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet, van Rhijn, de Vrij, BMI, Blind, van Ginkel, Maher, Strootman, Wijnaldum, de Jong, John
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman moet je niet opstellen joh.
Goed punt, die zag ik over het hoofd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die PI deed me twijfelen, wist niet hoe ik moest reageren.
FAIL.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman moet je niet opstellen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |