SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.![]()
Alleen bovenstaande GIF toegevoegd. grgr Rickazio
[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 14-05-2013 00:11:54 ]
de kermisquote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kies zelf maar de plek waar je een koek wil krijgen.
Dat vond ik eigenlijk pleurisherrie, ik wilde rustig boodschappen doen bij de AH en dan opeens HOEM HOEM HOEMquote:
Is 21 5?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef IbanMayo het volgende:
Zou Aad300 nog een keer langskomen dit seizoen?
Jongens met petjes opquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk pleurisherrie, ik wilde rustig boodschappen doen bij de AH en dan opeens HOEM HOEM HOEM
Daar is nog een andere AH vlakbij owwwwwwquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jongens met petjes op
Oh ja nu weet ik dus bij welke AH jij boodschappen doet
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e57-85a941f84e1b.mp4
Gelijk downloaden, hoppa!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ik zal mij maar niet meer bij de AH vertonen dan, straks krijg ik een koekquote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is nog een andere AH vlakbij owwwwww
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
dat risico loop jij altijdquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik zal mij maar niet meer bij de AH vertonen dan, straks krijg ik een koek
Thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Veel plezier, ouwe reus.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Uitzendinkje gemist, maar ik ga hem nu terugkijken. De broek is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben nodig:quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe pas je die OP aan? Ziet er niet uit nu.
Die gifjes en onderschriften zijn volgens mij nog van Veerboot, zou die niet nog ergens back-ups hebben? Jammer dat hij niet meer benaderbaar is sinds z'n bijna tv-doorbraak anders hadden we het even kunnen vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben nodig:
het gifje van Wieke en Tijl
en flink wat onderschriften
Ik heb de OP al een beetje aangepast met wat je laatst al hersteld had.
Meneer verschijnt een keertje op de internetuitgave van 24/7 van BNN en hij denkt meteen dat hij onze lieve heer is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die gifjes en onderschriften zijn volgens mij nog van Veerboot, zou die niet nog ergens back-ups hebben? Jammer dat hij niet meer benaderbaar is sinds z'n bijna tv-doorbraak anders hadden we het even kunnen vragen.
De arme man wordt in België ook al niet serieus genomen.quote:Johan Boskamp is geen fan van de mental coach van Anderlecht
http://www.sporza.be/cm/s(...)ET_Episode_20130513#
Welke mongool upload er dan ook plaatjes op tinypicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Die gifjes en onderschriften zijn volgens mij nog van Veerboot, zou die niet nog ergens back-ups hebben? Jammer dat hij niet meer benaderbaar is sinds z'n bijna tv-doorbraak anders hadden we het even kunnen vragen.
lekker rellen in het ESF topic ofcquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie morgen ook kijken naar Anouk met haar?
Dat gebeurt geregeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
Misschien al gepost, maar voor 2 frames kregen we VIP-toegang tot de mailbox van Wilfred.
[ afbeelding ]
Ik zit nu te trillen op mijn stoel van opwinding, dat zal je wel begrijpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
Misschien al gepost, maar voor 2 frames kregen we VIP-toegang tot de mailbox van Wilfred.
[ afbeelding ]
Stop de persen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |