SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
RIP Eiffel torenNu boeit mij die game niet zo, maar op deze manier werken spoilertags natuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Als dat het uiteindelijke design is ziet het er maar wat sexy uit!!quote:
Blond met blauwe ogen altijd sexy!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Als dat het uiteindelijke design is ziet het er maar wat sexy uit!!
Vergeet de dikke tetten niet, en poit is om.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blond met blauwe ogen altijd sexy!
Deze!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vergeet de dikke tetten niet, en poit is om.
Zelden tot nooit problemen mee. Wel vaak, wanneer ik een complete (korte) serie download, is dat een dual audio formaat. Via Transcode (op je ps3) kan je dan taal en subs kiezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaring met anime kijken via PMS? Mijn gewone series lopen prima, maar zodra mijn vriendin anime wil kijken raken audio en video out of sync?
quote:Gran Turismo 6 eind 2013 naar Playstation 3
Gran Turismo 6 verschijnt eind dit jaar op PlayStation 3. Dat meldde ontwikkelaar Kazunori Yamauchi vandaag op een evenement ter ere van het vijftienjarige jubileum van de raceserie.
Alle auto's en parkoersen uit Gran Turismo 5 zitten in het zesde deel. Daarnaast bevat de game 7 nieuwe locaties, waaronder het Engelse Silverstone Circuit, waardoor het aantal locaties op 33 komt. Hierop zijn in totaal 71 verschillende parkoersen te spelen, waarvan er 19 nieuw zijn. In totaal zitten er 1200 auto's in Gran Turismo 6.
De game krijgt tevens een verbeterde engine. Daardoor moet het makkelijker worden om downloadbare content toe te voegen. Het is de bedoeling dat er constant nieuwe auto's en parkoersen online verschijnen. Ook keert GT Academy terug, een wereldwijd toernooi waarin de beste spelers opgeleid worden tot echte coureurs. Tot slot is de gebruikersinterface op de schop gegaan, al is niet bekend op welke manier.
Ik koop nooit meer games voor PS3 op deze manierquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef dud0r het volgende:
Volgende maand Kingdoms of Amalur: reckoning, demon's souls en ico en sotc collectie gratis op plus
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelden tot nooit problemen mee. Wel vaak, wanneer ik een complete (korte) serie download, is dat een dual audio formaat. Via Transcode (op je ps3) kan je dan taal en subs kiezen.
Eigenlijk loopt het dan altijd goed bij mij.
Ik heb wat met codecs zitten spelen en ga het uitproberen. Bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef xminator het volgende:
Verander de volgorde van de audio decoders anders? Had ook problemen met audio totdat ik
Mplayer als main audio decoder had gebruikt.
Misschien dat ik TTT2 haal. 70% korting aankomende maand. Volgens mij is die nu 29.99 dus dan wordt het 7 euro ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer games voor PS3 op deze manier
Die was toch best goed?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik TTT2 haal. 70% korting aankomende maand. Volgens mij is die nu 29.99 dus dan wordt het 7 euro ofzo
Geen idee, maar voor een eurotje of 7 laat ik 'm niet liggen.quote:
geen idee, er is geen datum genoemd voor ps4.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef Woods het volgende:
GTA V komt dus ongeveer samen met de PS4 qua release?
Launchgamequote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef Woods het volgende:
GTA V komt dus ongeveer samen met de PS4 qua release?
exclusive, nadat Sony met een zak geld heeft gerammeld bij rockstarquote:
Des te meer een reden om een PS4 te kopenquote:
PS4 is een grotere stap voorwaarts op PS3 dan PS3 op PS2 wasquote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef Woods het volgende:
[..]
Des te meer een reden om een PS4 te kopen![]()
Maar op zich zie ik nog niet een voordeel t.o.v. de PS3 om per se een PS4 te kopen behalve Uncharted en Killzone. Graphics zullen er een beetje op vooruitgaan.
Als jij het zegt, zelf had ik dat idee niet echt aangezien games nu wel op 1080p standaard worden gespeeld i.p.v. 720p?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS4 is een grotere stap voorwaarts op PS3 dan PS3 op PS2 was
Dat is grafisch, ik denk dat ontwikkelaars zo blij zijn met de 8GB werkgeheugen en het veel gemakkelijkere programmeren tov de PS3.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Woods het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zelf had ik dat idee niet echt aangezien games nu wel op 1080p standaard worden gespeeld i.p.v. 720p?
Ik heb het niet zozeer over de graphics, maar over de andere mogelijkheden. Je PS4 herkent welke speler waar zijn tijdens splitscreensessies en past het beeld daarop aan. Dat is awesome.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Woods het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zelf had ik dat idee niet echt aangezien games nu wel op 1080p standaard worden gespeeld i.p.v. 720p?
Mwah ik heb liever gewoon meer paardenkrachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over de graphics, maar over de andere mogelijkheden. Je PS4 herkent welke speler waar zijn tijdens splitscreensessies en past het beeld daarop aan. Dat is awesome.
Is de ps4 wel downwards compatible, of kun je wederom alles opnieuw aanschaffen?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, als dat soort zaken onderscheidend moeten zijn voor een console generatie..quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over de graphics, maar over de andere mogelijkheden. Je PS4 herkent welke speler waar zijn tijdens splitscreensessies en past het beeld daarop aan. Dat is awesome.
Andere architectuur dus niet compatible: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=532077&page=1 uit GAM / [PS4 #10] Holiday 2013!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de ps4 wel downwards compatible, of kun je wederom alles opnieuw aanschaffen?
Nee. En hoezo "wederom"? Mijn PS3 kan gewoon PS2 games spelen en als je je PS3 later hebt gekocht zul je of geen PS2 games hebben of een PS2 hebben lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de ps4 wel downwards compatible, of kun je wederom alles opnieuw aanschaffen?
Maar die PS3 speelt wel PS1quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. En hoezo "wederom"? Mijn PS3 kan gewoon PS2 games spelen en als je je PS3 later hebt gekocht zul je of geen PS2 games hebben of een PS2 hebben lijkt me
Ok. Ok. Heb je gelijk in.quote:
Er staat idd ergens een ps2 te verstoffen, maar het is gewoon niet makkelijk om die wederom aan te sluiten. In dat opzicht vind ik het nog steeds bizar arrogant van sony om steeds de backwardse compatibiliteit over boord te gooien.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. En hoezo "wederom"? Mijn PS3 kan gewoon PS2 games spelen en als je je PS3 later hebt gekocht zul je of geen PS2 games hebben of een PS2 hebben lijkt me
Er zijn twee spellen waar een regiocode op zit (o.a. Persona IIRC)quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
En tot mijn grote verrassing lees ik dat de PS3 regiovrij is. Bijzonder goed nieuws natuurlijk met het oog op importeren.
Een Amerikaanse PS3 kan geen 50Hz signaal uitsturen. Een Europese PS3 geen 60Hz SD signaal uitsturen IIRC.quote:En bij die eventuele importgames: gaat dan het beeldsignaal nog een rol spelen? Oftewel: zal een Amerikaanse PS3 game proberen om een NTSC-signaal uit te sturen? Ik heb hier nog een oude crt-televisie en weet niet of die ntsc kan verwerken.
Hangt van het spel af maar vaak wordt geen rekening meer gehouden met tekstgrootte bij SD TVs.quote:Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Ik heb BF3 korte tijd gespeeld op een zo'n koelkast TV maar verhuisde al snel weer naar de woonkamer want ik zag de helft van de enemies niet een in de MP.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de console nu haast niks meer kost, zit ik eraan te denken om ook een PS3 te kopen. Wat vragen:
Er is nu dus de Super Slim. Het dingt oogt nogal goedkoop, maar wordt toch weggestopt in een tv-meubel dus dat maakt op zich niks uit. Maar wat is de kwaliteit van het mechanisme van het klepje? Ik vind het erg gammel eruit zien in vergelijking met het mooie slot-loading mechanisme van de oude modellen.
En tot mijn grote verrassing lees ik dat de PS3 regiovrij is. Bijzonder goed nieuws natuurlijk met het oog op importeren. Zijn er goede buitenlandse webshops die aannemelijk goedkoper zijn dan hier in de winkel, of is importeren de moeite niet waard?
En bij die eventuele importgames: gaat dan het beeldsignaal nog een rol spelen? Oftewel: zal een Amerikaanse PS3 game proberen om een NTSC-signaal uit te sturen? Ik heb hier nog een oude crt-televisie en weet niet of die ntsc kan verwerken.
Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Bij import moet je enkel letten op de dlc enzo. Die is wel regiogebonden. Je moet dat kopen in de store van het land van herkomst. Kan met betalen lastig zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de console nu haast niks meer kost, zit ik eraan te denken om ook een PS3 te kopen. Wat vragen:
Er is nu dus de Super Slim. Het dingt oogt nogal goedkoop, maar wordt toch weggestopt in een tv-meubel dus dat maakt op zich niks uit. Maar wat is de kwaliteit van het mechanisme van het klepje? Ik vind het erg gammel eruit zien in vergelijking met het mooie slot-loading mechanisme van de oude modellen.
En tot mijn grote verrassing lees ik dat de PS3 regiovrij is. Bijzonder goed nieuws natuurlijk met het oog op importeren. Zijn er goede buitenlandse webshops die aannemelijk goedkoper zijn dan hier in de winkel, of is importeren de moeite niet waard?
En bij die eventuele importgames: gaat dan het beeldsignaal nog een rol spelen? Oftewel: zal een Amerikaanse PS3 game proberen om een NTSC-signaal uit te sturen? Ik heb hier nog een oude crt-televisie en weet niet of die ntsc kan verwerken.
Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Met een Nederlandse CC in de US store geeft ook nogallis problemen. Een US account maken is geen probleem, betaalde content zal je waarschijnlijk met US PSN cards moeten regelen, die je ergens via het internet moet hosselen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat importgames ook anders werken qua DLC is een goede Roy, had ik zelf niet aan gedacht. Ik heb een creditcard, dat moet het alvast wat makkelijker maken om te betalen. Maar ik weet nog niet of ik wel veel ga importeren, maar ik kwam tot die vraag omdat er n release is waarin ik erg ben genteresseerd, die niet voor Europa is aangekondigd: de MGS Legacy Collection.
Welcome to the club.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef chibibo het volgende:
Deze week Uncharted 3 in 3D geprobeerd, en het biedt warempel echt een andere ervaring ten opzichte van 2D. Ik ben om, wat 3D gaming betreft.
Verzendkosten zullen iets hoger uitvallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Als je een PS3 uit Engeland/Amerika bestelt moet je dan nog ergens rekening mee houden?
Free Shipping staat op amazonquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verzendkosten zullen iets hoger uitvallen.
Ze kunnen meerdere voltages aan maar er zit een VK/NA stekker bij. Waarom zou je hem daar willen bestellen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Als je een PS3 uit Engeland/Amerika bestelt moet je dan nog ergens rekening mee houden?
voltages ofzo
Goedkoperquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze kunnen meerdere voltages aan maar er zit een VK/NA stekker bij. Waarom zou je hem daar willen bestellen?
Na verzendkosten moet je waarschijnlijk nog import en btw betalen (ca. 20-25%) plus je hebt hier geen garantie.quote:
Oh, ja tuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Na verzendkosten moet je waarschijnlijk nog import en btw betalen (ca. 20-25%) plus je hebt hier geen garantie.
Amazon Free Shipping geldt alleen binnen de VS.
Arrogant..misschien. Maar wel klagen dat de PS3 te duur is door dit soort mogelijkheden. Bij de 'phat' zat er gewoon een PS2 chip ingebouwd wat eigenlijk totaal overbodig is en de kosten alleen maar omhoog brengt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er staat idd ergens een ps2 te verstoffen, maar het is gewoon niet makkelijk om die wederom aan te sluiten. In dat opzicht vind ik het nog steeds bizar arrogant van sony om steeds de backwardse compatibiliteit over boord te gooien.
Wat dacht je van de spellen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:57 schreef Ties02 het volgende:
Las laatst een persbericht dat Sony nu ging stoppen met de PS2?
Dat heeft nog lang geduurd danHeb hem nu zelf weer uit de kast gehaald, doet het nog als vanouds
Ik had er met FF XIII en Heavy Rain anders behoorlijk last van.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Downscalen zal wel mee vallen, de letters zijn niet z klein dat je er geen flikker meer van leest.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat je nauwelijks ruimte hebt op de 12gb variant?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is nu dus de Super Slim. Het dingt oogt nogal goedkoop, maar wordt toch weggestopt in een tv-meubel dus dat maakt op zich niks uit.
Ja, het gaat weliswaar net maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Bij de 12gb variant kan je een hdd bij steken. Die 12gb is een ssd die erin zit maar er is daar ruimte voor een gewone 2,5" hdd erbij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat je nauwelijks ruimte hebt op de 12gb variant?
Aangezien je vaak data van een spel moet installeren zul je waarschijnlijk geregeld keuzes moeten maken.
Wellicht is 20 euro meer uitgeven voor de 160gb variant een betere optie.
[..]
Ja, het gaat weliswaar net maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik heb zelf ook nog vrij lang met een oude tv gegamed, maar nu ik op hd speel vraag ik me nog steeds af waarom ik zolang gewacht heb. Het verschil is echt enorm en het speelt vele malen prettiger.
Ah, dat wist ik niet. Dat is natuurlijk alleen een goede optie als je nog een 2.5"hdd hebt liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de 12gb variant kan je een hdd bij steken. Die 12gb is een ssd die erin zit maar er is daar ruimte voor een gewone 2,5" hdd erbij.
Ligt eraan hoe snel die ssd is. Wat ik in het vorige topic las viel het een beetje tegen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Dat is natuurlijk alleen een goede optie als je nog een 2.5"hdd hebt liggen.
Dat was mijn plan dus inderdaad. De 12 gig kopen voor 180 euro, daar een 1TB schijf bij en een mounting bracket. Samen komend tot zo'n 250, vind ik wel een acceptabele prijs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de 12gb variant kan je een hdd bij steken. Die 12gb is een ssd die erin zit maar er is daar ruimte voor een gewone 2,5" hdd erbij.
Ligt eraan of je ps+ neemt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was mijn plan dus inderdaad. De 12 gig kopen voor 180 euro, daar een 1TB schijf bij en een mounting bracket. Samen komend tot zo'n 250, vind ik wel een acceptabele prijs.
Of is 1 TB wellicht meer dan realistisch nodig is? Ik heb werkelijk geen idee wat een gemiddelde game-installatie inneemt.
Ik heb nu een jaar ps plus, heb er 500 gb in zitten en denk dat ongeveer nog 100 gb over heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Als je alleen maar wat games vanaf je discs speelt heb je volgens mij geeneens zoveel nodig
Het was misschien zelfs goedkoper geweest om die chip er uit te laten en dan bij aanschaf van een PS3 dat ze je gewoon een PS2 gratis meegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Arrogant..misschien. Maar wel klagen dat de PS3 te duur is door dit soort mogelijkheden. Bij de 'phat' zat er gewoon een PS2 chip ingebouwd wat eigenlijk totaal overbodig is en de kosten alleen maar omhoog brengt.
Wees blij met de lange support voor de PS2 en nu ook 3 weer waar je bij de Xbox vaak al snel de lul bent.
Ja wat een popje hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ps+ neemt.
Zie ook onderstaande quote.
[..]
Ik heb nu een jaar ps plus, heb er 500 gb in zitten en denk dat ongeveer nog 100 gb over heeft.
Maar meer ruimte is alleen maar chill, zeker aangezien de games op ps plus ook steeds groter worden.
Hitman absolution was volgens mij 27gb. Dan tikt het wel aan.
Oh en props voor je UI. Kristel![]()
Nee, drive wordt iets warmer en laadtijden zijn nauwelijks sneller, bijv. 1 2 seconden op 15 seconden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is 7200rpm de meerprijs nog waard bij een schijf?
SSD dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, drive wordt iets warmer en laadtijden zijn nauwelijks sneller, bijv. 1 2 seconden op 15 seconden.
Hierquote:Op maandag 27 mei 2013 10:54 schreef Leonos het volgende:
Hier een aanbieding voor een ps3 controller. Mijn huidige is bier overheen gevallen en blijven die knoppen heleltijd hangen.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s3/1004004011788458/
Of is er ergens een goedkopere te vinden? Toch duur voor zo'n controller
Bedanktquote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html
Volgens mij toen ik de link maakte stond die op 29,99quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
en 40 pond is al meer dan 45 euro, dus zoveel scheelt het niet
wel duur altijd idd, controllers
We worden in Nederland echt GIGANTISCH genaaid door Sony met de prijs van die controllers. In Hong Kong zie ik ze overal liggen voor ongeveer 300HK$.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
en 40 pond is al meer dan 45 euro, dus zoveel scheelt het niet
wel duur altijd idd, controllers
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We worden in Nederland echt GIGANTISCH genaaid door Sony met de prijs van die controllers. In Hong Kong zie ik ze overal liggen voor ongeveer 300HK$.
Het is inderdaad maar 67% duurder.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
30 euro, dus dat gigantisch naaien valt wel mee.
Wat verwacht je nou manquote:
Ja. Tot eind deze week dacht ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Zijn alle vechtspellen op de PS3 deze maand in de aanbieding via PSN of zo?
Tekken,. Mortal Kombat, Streetfighter........
Hmm... ik denk dat ik toch maar ga wachten op de volledige game.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
Over iets meer dan 24 uur is de last of us demo te downloaden voor God of war ascension kopersheul veel zin in
Duurt nog zo langquote:
Wel 100% he!quote:
Daar zit ik nog op te wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:07 schreef Pheno het volgende:
Vanavond weer verder met The Last of Us. 100% lukt iig niet
Is wel het plan maar hoe verder ik kom hoe minder het exploren blijft boeien. Maar in de meeste areas heb ik tot nu toe wel alles verzameld.quote:
Het was gisteren 1 uur geworden. Voor de rest ga ik niets inhoudelijks zeggen, voordat ik op mijn kop krijg van Sonyquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Daar zit ik nog op te wachten.Bevalt ie?
Hij is relatief kort, zeker als je niet per se voor de 100% gaat. De autosave werkt ook best prettig voor korte sessies, je voortgang wordt niet alleen bij checkpoints opgeslagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:18 schreef Pheno het volgende:
Tomb Raider wil ik nog halen, maar geen tijd. Over een week de E3 en daarna een bak aan previews. Dan weer gamescom en weer een bak previews. dan weer....
En zo wordt de stapel met games nog in het plastic verpakt weer een beetje hoger.
Een vriend en ik kunnen niet meer wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was gisteren 1 uur geworden. Voor de rest ga ik niets inhoudelijks zeggen, voordat ik op mijn kop krijg van SonyPlus spoileren zou ook lame zijn.
Ik heb geen enkel spel waarbij ik zo fanatiek aan het (trophy)hunten wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Is wel het plan maar hoe verder ik kom hoe minder het exploren blijft boeien. Maar in de meeste areas heb ik tot nu toe wel alles verzameld.
Ja dat heb ik ook wel gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel spel waarbij ik zo fanatiek aan het (trophy)hunten was
"Ik moet en zal gvd!" En nog een hertje dood, en nog een, en nog een.
RDR en AC3 kan je nog veel meer jagenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel spel waarbij ik zo fanatiek aan het (trophy)hunten was
"Ik moet en zal gvd!" En nog een hertje dood, en nog een, en nog een.
Of Far Cry 3, al slaat de verveling daar ook snel toe.quote:
Vanavond TTT2 ook maar eens aanschaffen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik was gister ook nog tot 01:00 bezig op de PS3, maar niet zoals ik gewild had. TTT2 downloaden wa straaaaaaaaaaaaaag en installeren ook. Nog niet kunnen spelen. Begon er gvd al om 21:00 mee.
Ja de boog was ook echt wel mijn favoriete wapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel gedaanDacht alleen dat het jagen een groter en belangrijker onderdeel van het spel zou worden. De boog is geweldig btw, ik gebruik de overige wapens nu alleen om de trophies te halen.
Ik nietquote:En ik mis toch wel een outfit voor Lara met d'r shorts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
14.99 eur. Kon t niet latenquote:
Met plus nog een goede euro goedkoperquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
14.99 eur. Kon t niet latenGeen idee of ik t leuk ga vinden.
Heb nog niet gekeken hoe het nou met de extra characters zit, zoals Angel. Want die waren (zo las ik) van de pre-order en zo, en daarna DLC. Maar in de PSN shop zie ik geen DLC meer staan, alleen video's.
Ja daar had ik MK al voor gekocht, 25,- EUR bij de MM.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Met plus nog een goede euro goedkoper![]()
Maar had er wel goede recensies van gelezen. En een fighter is altijd leuk voor de local multiplayer.
Ik had MK bij de launch gekocht. Geen spijt van trouwens, die story mode was heel tof en die xrays doe het altijd goed bij 'non gamers'.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar had ik MK al voor gekocht, 25,- EUR bij de MM.
En die is nu gvd 9.99 eur in de PSN store
O die 25 eur heb ik er ook al wel uit hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had MK bij de launch gekocht. Geen spijt van trouwens, die story mode was heel tof en die xrays doe het altijd goed bij 'non gamers'.
Iedereen wilt die shit spelen
Nope, geen idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die 25 eur heb ik er ook al wel uit hoorMaar toch altijd weer een beetje vsn "gvd, maandje moeten wachten!", Dat hou je echter met alles.
Dit weekend maar eens TTT2 gana proberen dan.
Jij een idee hoe het zit met de extra characters downloaden?
Als ik zo de nieuwsberichten een beetje scan dan zitten er 7 gratis DLC characters in 1 van de update patches die je meteen krijgt. Had het spel nog niet opgestart. Downloaden en installeren duurde al uren.quote:
Hoe groot is de game? Weet je dat? Anders moet ik eerst nog ruimte maken..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik zo de nieuwsberichten een beetje scan dan zitten er 7 gratis DLC characters in 1 van de update patches die je meteen krijgt. Had het spel nog niet opgestart. Downloaden en installeren duurde al uren.
Zitten er allemaal direct bij als het goed is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
14.99 eur. Kon t niet latenGeen idee of ik t leuk ga vinden.
Heb nog niet gekeken hoe het nou met de extra characters zit, zoals Angel. Want die waren (zo las ik) van de pre-order en zo, en daarna DLC. Maar in de PSN shop zie ik geen DLC meer staan, alleen video's.
19Gb geloof ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe groot is de game? Weet je dat? Anders moet ik eerst nog ruimte maken..
En zou wel cool zijn van die characters.
fuck hee! Moet ik weer zooi van m'n hd gaan gooienquote:
Cool, ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zitten er allemaal direct bij als het goed is.
Beste fighter van deze hele gen als je het mij vraagt.
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel ruimte je nog op je HD hebt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
fuck hee! Moet ik weer zooi van m'n hd gaan gooien
Bij je system settings ergens. Weet het zo niet uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel ruimte je nog op je HD hebt?
Ben wel eens benieuwd.
Daar had ik dus gisteren zitten keijken, maar kon 't niet vinden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij je system settings ergens. Weet het zo niet uit m'n hoofd.
Correct.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij je system settings ergens. Weet het zo niet uit m'n hoofd.
Eerlijk gezegd nooit een dergelijke feature gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Correct.
Maar bij mijn eerste PS3 kon ik ook ergens zien welke games ik er ooit op gespeeld heb, en dan stond er ook bij hoeveel tijd je er aan gespendeerd had per spel.
Bij mijn huidige PS3 kan ik alleen zien welke games er ooit zijn gespeeld. Maar de rest niet meer.
Zou dat met een update ooit verdwenen zijn?
Enkel 3DS en Wii U hebben een dergelijke feature toch? Op andere consoles mis ik dat echt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd nooit een dergelijke feature gezien
Mis je dat ja? Ik vind het altijd maar confronterende stats..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enkel 3DS en Wii U hebben een dergelijke feature toch? Op andere consoles mis ik dat echt.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoeveel tijd ik met een game bezig ben geweest. En dan niet de pure tijd (zoals bij de tijd die een savegame aanhoudt) maar de totale tijd. Dus inclusief de herhaalde pogingen als je sterftquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Mis je dat ja? Ik vind het altijd maar confronterende stats..
Bvb dat ik nog geen 10 uur met de 3ds heb gespeeld..
Ik heb hem 100 %!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Is wel het plan maar hoe verder ik kom hoe minder het exploren blijft boeien. Maar in de meeste areas heb ik tot nu toe wel alles verzameld.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Beste fighter van deze hele gen als je het mij vraagt.
Rare vraag?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zitten e rgeen special moves in zoals vuurballen en spinning bird kicks en zo?
Ow... want als ik die lijst van moves bekijk dan is dat allemaal maar een beetje: dubbele klap, dubbele klap met een extra rondje, dubbele klap met een sprongetje en een extra rondje. Kan ook aan t karakter liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rare vraag?
Er zitten tienduizenden moves in, van driedubbele saltokicks tot een taart in iemands gezicht duwen, succes!
Tekken heeft een bepaalde stijl he, het is niet zoals Streetfighter bv.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow... want als ik die lijst van moves bekijk dan is dat allemaal maar een beetje: dubbele klap, dubbele klap met een extra rondje, dubbele klap met een sprongetje en een extra rondje. Kan ook aan t karakter liggen natuurlijk.
Inclusief originele Japanse stemmen!? Nee!? Fuck it!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia HD officieel aangekondigd
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia HD officieel aangekondigd
Het is best vreemd, maar ik zit in Hong Kong soms op de NLse PSN (en de laatste tijd wat vaker, want PSN+), en browsen en downloaden lijkt wel sneller te gaan dan vanuit Nederland(!)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef JK het volgende:
Heb de PS3 hier weer eens aangezet. Wat blijft die Playstation Store toch een verschrikkelijk trage interface houden.Is natuurlijk al heel wat maanden zo, maar hij stond ook al maanden meer uit dan aan.
... als het maar met engelse subs isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Store moet in het Japans, want Sony is een Japans bedrijf!!1
Ja, dat is volgens mij niet helemaal de mijne helaas.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tekken heeft een bepaalde stijl he, het is niet zoals Streetfighter bv.
Ik ga zoekenquote:Maar er zitten genoeg toffe moves in!
Haha lijkt wel door Google translate te zijn gehaald:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
BTW, sommige teksten die bij de games staan (info over de game), zoals bij Abe's Odyssee, die kunnen toch ECHT niet!? Wat voor brak Nederlands is dat!? Hou het dan gewoon lekker Engels. Sowieso vind ik dat er gewoon een optie hoort te staan om PSN in het engels te bekijken.
Ben al in geen tijden op de store via de PS3 geweest. Ik doe het allemaal op mijn computer, da's een stuk sneller en overzichtelijker.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:48 schreef JK het volgende:
Heb de PS3 hier weer eens aangezet. Wat blijft die Playstation Store toch een verschrikkelijk trage interface houden.Is natuurlijk al heel wat maanden zo, maar hij stond ook al maanden meer uit dan aan.
Yoshimitsu kan zijn zwaard als helikopter gebruiken. Angel heeft lasers die komen uit haar ogen net als Devil Jin. True Ogre kan vuur spuwen en vliegenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zitten e rgeen special moves in zoals vuurballen en spinning bird kicks en zo?
moet t kosten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand een 25 PSN-voucher kopen?
Gekregen bij mijn (zusje's) Xperia Z door zo'n promotie, maar ze heeft er niks aan.
PM/DM bij interesse.
Denk dat dit misschien wel de beste game van de huidge gen kan gaan worden. Het heeft heel veel potentie, alleen jammer dat ze al DLC hebben voor de game uit is. Daar maak je de industrie imo toch wel een beetje mee kapot.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
de The Last Of Us demo![]()
Om naar niet te zwijgen over het trailer filmpje na het eind van de demo
![]()
De beste game van Naughty Dog ooit, denk ik.
Nog heel eventjes wachten maar...
Het downloaden klaag ik al niet meer over, dat is inmiddels al vrij normaal. Ik download dan ook eigenlijk geen demo's meer, tenzij ik ze cht wil zien. The Last of us, wanneer komt de demo daarvan? Die ga ik dan nog wel downloaden. Zet ik 'm gewoon 's morgens aan en dan issie 's avonds wel klaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is best vreemd, maar ik zit in Hong Kong soms op de NLse PSN (en de laatste tijd wat vaker, want PSN+), en browsen en downloaden lijkt wel sneller te gaan dan vanuit Nederland(!)
... en dat was dan nog niet eens degene die ik bedoelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha lijkt wel door Google translate te zijn gehaald:
Mild-mannered fabrieksarbeider Abe heeft ontdekt dat zijn werkgevers bij de Landbouwbedrijven van de Breuk van plan zijn om zijn medeMudokons te gebruiken aangezien het belangrijkste ingredint in hun recentste product, Mudokon knalt. Als om het even welke fatsoenlijke Mudokon, poogt Abe zijn edelen te redden. Hij ook is vastbesloten om naar rechtvaardigheid in zijn slag te streven om de corrupte Landbouwbedrijven van de Breuk neer te halen. De speler vervult de rol van Abe, en moet van de fabriek ontsnappen alvorens een gevaarlijke zoektocht terecht te komen in om zijn eens edele mensen te herstellen.
60 euro voor een nieuwe game en dan nog eens 30 euro aan DLC later verkopen, terwijll het al klaar is.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik begrijp je klacht omtrent de DLC effe niet? Wat maak je er mee kapot dan?
Ooh, okay.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
60 euro voor een nieuwe game en dan nog eens 30 euro aan DLC later verkopen, terwijll het al klaar is.
Het zijn 2 multiplayer dlc's en 1 singleplayer dlc, en naar die laatste ben ik wel benieuwd.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooh, okay.
Ja dat is wel matig. Ik zal die DLC overigens toch niet kopen.
Ik koop een game die DLC-melkt sowieso niet bij de launch. Ik wacht wel tot er een complete release wordt uitgebracht. Gaat tot nog toe altijd prima.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooh, okay.
Ja dat is wel matig. Ik zal die DLC overigens toch niet kopen.
dlcquote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
60 euro voor een nieuwe game en dan nog eens 30 euro aan DLC later verkopen, terwijll het al klaar is.
Nee hoor, Heavy Rain kun je prima zonder de move spelen je moet alelen wel ff die optie kiezen danquote:Op maandag 3 juni 2013 13:40 schreef RenRen- het volgende:
Hoi
Ik dacht, laat ik Heavy Rain gaan spelen, voor het eerst in jaren. Nu denkt mijn playstation dat ik het alleen kan spelen met een cameraatje. Ik heb nooit zo'n ding gehad en heb geloof ik Heavy Rain gekocht nog vlak voor PS Move uitkwam. Kan ik het spel nu niet meer spelen?
Oh laat maar, ik denk dat ik het heb gevonden. Hoop ik.
Vroegah was dat niet, en die optie was niet gelijk aan te klikken, dus ik dacht dat het gewoon niet meer kon. Thanksquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor, Heavy Rain kun je prima zonder de move spelen je moet alelen wel ff die optie kiezen dan
geef hem anders maar aan mij bij de volgende sjoelmeetquote:Op maandag 3 juni 2013 13:40 schreef RenRen- het volgende:
Hoi
Ik dacht, laat ik Heavy Rain gaan spelen, voor het eerst in jaren. Nu denkt mijn playstation dat ik het alleen kan spelen met een cameraatje. Ik heb nooit zo'n ding gehad en heb geloof ik Heavy Rain gekocht nog vlak voor PS Move uitkwam. Kan ik het spel nu niet meer spelen?
Oh laat maar, ik denk dat ik het heb gevonden. Hoop ik.
hoelang heb je erover gedaan? ik vind de trilogie eigenlijk wel compleet na deeltje 3 en heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een 4de deel, daarnaast zijn de meningen over game ook een beetje mwahquote:Op zondag 2 juni 2013 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Stopte gow:a vandaag in de ps voor die demo maar begon eigenlijk gelijk aan gowa en die un 1ruk uitgespeeld
heb de hele saga gespeeld (gow sagaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoelang heb je erover gedaan? ik vind de trilogie eigenlijk wel compleet na deeltje 3 en heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een 4de deel, daarnaast zijn de meningen over game ook een beetje mwah
als je puur voor de tijd doet:quote:Op maandag 3 juni 2013 14:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoelang heb je erover gedaan? ik vind de trilogie eigenlijk wel compleet na deeltje 3 en heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een 4de deel, daarnaast zijn de meningen over game ook een beetje mwah
die gamequote:Op maandag 3 juni 2013 14:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Krijgen we dan toch nog The Last Guardian?
http://www.gamer.nl/nieuw(...)mt-naar-ps3-is-op-e3
Het zijn de full versions ja, maar je kan ze alleen spelen zolang je een PS+ abbo hebt. Ik heb alle games sinds januari gedownload of aangeschaft. Ook de games die ik al op disc heb. Het is zeker de moeite waard. Zat voorheen ook te twijfelen maar het is zeker chill. Sowieso haal je het er eigenlijk al met 1 game uit. Vooral het automatisch updaten vind ik een plus punt.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe is jullie ervaring met gratis games van PS+?
https://store.sonyenterta(...)LUSINSTANTGAME%7C%7C
Hier zie je opzich wel 3 goede games staan, en dat ze oud zijn maakt mij niet zo veel uit.
Maar als ik dan 90 dagen PS+ koop voor 14,99, kan ik dan die 3 games gewoon gratis downloaden en voor altijd blijven spelen?
En het zijn gewoon full versions?
En welke games hebben jullie gratis van PS+ gehaald?
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Het zijn de full versions ja, maar je kan ze alleen spelen zolang je een PS+ abbo hebt.
Hmm zo'n actie is zeker interessant als je dan 1/2 goede spellen gratis kan spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef xminator het volgende:
Koop gewoon een ps+ abo wanneer ze een actie hebben, 38 euro voor n jaar oid
Iedere maand komen er nog 3/4 nieuwe spellen bij die je kan downloaden en spelen en gaar er weer een paar weg h.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm zo'n actie is zeker interessant als je dan 1/2 goede spellen gratis kan spelen
Ja maar als je m gedownload hebt kan je toch wel dat spel blijven spelen?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Iedere maand komen er nog 3/4 nieuwe spellen bij die je kan downloaden en spelen en gaar er weer een paar weg h.
Tot nu toe wat ik heb gedownload en wat ik leuk vind:
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Hitman: Absolution Digital Edition
Lord of the Rings: War in the North
Mass Effect™ 3
Sleeping Dogs
Gotham City Impostors
Beschermers van Midden-aarde
Batman: Arkham City
Crysis 2
Bulletstorm™
Double Dragon Neon
Saints Row 2
inFAMOUS™ 2
Red Dead Redemption
Borderlands
Plus nog veel meer games waar ik nog niet eens de tijd voor heb gehad. Dus ps+ is een no-brainer, aan te raden voor iedereen met een ps3.
Zeker een aanrader bobber! Ik heb nu 2x 90 dagen erop zitten en ben tevreden, je speelt hele leuke games die je anders nooit gekocht hadquote:Op maandag 3 juni 2013 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe is jullie ervaring met gratis games van PS+?
https://store.sonyenterta(...)LUSINSTANTGAME%7C%7C
Hier zie je opzich wel 3 goede games staan, en dat ze oud zijn maakt mij niet zo veel uit.
Maar als ik dan 90 dagen PS+ koop voor 14,99, kan ik dan die 3 games gewoon gratis downloaden en voor altijd blijven spelen?
En het zijn gewoon full versions?
En welke games hebben jullie gratis van PS+ gehaald?
duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:38 schreef sjeppert het volgende:
Niet meer te spelen als je geen abbo meer hebt, ze blijven wel op je HD staan
Volgens mij blijft hij ook in je downloadlijst staan, dus downloaden en weer verwijderen en hem weer in een later stadium weer opnieuw downloaden zou mogelijk moeten zijn. (Correct me if im wrong)quote:Op maandag 3 juni 2013 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duidelijk.
Zit dr aan te twijfelen. Weet jij wanneer catherine er wwer af gaat? Mn vriendin is al lang benieuwd naar dat spel en ik zie zelf infamous 2staan die ik nig wil spelen.. Vinds t wel hard kut dat mn hdd maar 60g is waar van 20al vol.
Hoe zit y met de ps4 , loopt je live dan door op de console of word ps3/4 apart?
Dan blijven ze in je bezit en kan je ze altijd weer gratis downloaden. Je kan ze alleen downloaden en spelen als je in bezit van ps+ bent.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
Maar als die games uit de lijst gaan kan je ze niet meer spelen toch of staan ze dan nog wel op je hdd?
Met 60gb gaat het wel lastig worden (lees: irritant).quote:Op maandag 3 juni 2013 20:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
duidelijk.
Zit dr aan te twijfelen. Weet jij wanneer catherine er wwer af gaat? Mn vriendin is al lang benieuwd naar dat spel en ik zie zelf infamous 2staan die ik nig wil spelen.. Vinds t wel hard kut dat mn hdd maar 60g is waar van 20al vol.
Hoe zit y met de ps4 , loopt je live dan door op de console of word ps3/4 apart?
Klopt, Net nog even Crysis 2 Gedownload.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef marcek het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij ook in je downloadlijst staan, dus downloaden en weer verwijderen en hem weer in een later stadium weer opnieuw downloaden zou mogelijk moeten zijn. (Correct me if im wrong)
Dus zet je er een grotere hdd in. Dat is heel makkelijk te doen. 2,5" hdd halen voor een paar tientjes en je kan alles er op kwijt.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Met 60gb gaat het wel lastig worden (lees: irritant).
Ik wacht wel even op de PS4quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus zet je er een grotere hdd in. Dat is heel makkelijk te doen. 2,5" hdd halen voor een paar tientjes en je kan alles er op kwijt.
Dat is een typische 'Sonyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef poker4lifee het volgende:
http://worthplaying.com/article/2013/4/15/editorials/88859/
dat klinkt best kut
Zit er wel aan te denken om toch maar eens dat ps plus te nemen, toch niet echt duur en misschien wel leuk voor 3/6 maandjes tot de nieuwe consoles ongeveer komen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef poker4lifee het volgende:
http://worthplaying.com/article/2013/4/15/editorials/88859/
dat klinkt best kut
Zit er wel aan te denken om toch maar eens dat ps plus te nemen, toch niet echt duur en misschien wel leuk voor 3/6 maandjes tot de nieuwe consoles ongeveer komen
hahaquote:
samenvattingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef JK het volgende:
GTA5 wacht ik nog op.. en misschien Last of Us.. al hoewel Watch_Dogs ook erg gaaf is.
Maar ik denk niet dat ik een PS4 ga kopen, dus Watch_Dogs koop ik dan wel voor de PC, die kan dat wel aan (incl. Xbox PC controller.. jaja, vloeken in de kerk, ik weet).
Dat niet toevalligquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ej jimbo
heb jij jouw ps3 van ibood ofnie haha
godverdomme fok quote weer de verkeerd.equote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef JK het volgende:
[..]
Wat?!
Zul je alleen net zien dat er weer vette exclusives voor de PS4 komen...
En ja, toffe exclusives zouden wel mooi zijn... maarja ik koop dan ook de ps4quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef JK het volgende:
[..]
Wat?!
Zul je alleen net zien dat er weer vette exclusives voor de PS4 komen...
2 hunts geleden kwam er een keer een ps3 slim 500gb voorbij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat niet toevallig
(hebben ze die daar ooit gehad eigenlijk? alleen die lelijke mount hebben ze daar toch ?)
Oh, dan is de samenvatting; PS Plus is KUT.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godverdomme fok quote weer de verkeerd.e
ik had het over dat PSN stuk; die ik inmiddels nu al helemaal gelezen heb
Ah ok, kan ik me nieteens meer herinnerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 hunts geleden kwam er een keer een ps3 slim 500gb voorbij.
Maar die was binnen 2 sec uitverkocht, uiteraard
Ach, dan kan je dalijk na het gamen je sjaal en pet opzetten en met je telefoon op straat gaan lopenquote:
Haterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, dan kan je dalijk na het gamen je sjaal en pet opzetten en met je telefoon op straat gaan lopen![]()
![]()
Waarom spijt? Oke, de sjaal en pet is wat overdreven, maar die game gaat zo aars schoppen. Ik snap de GTA V-hype niet, zelf kijk ik meer uit naar deze titel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:50 schreef Ondervind het volgende:
Watch_Dogs Vigilante Edition, Besteld, Mischien toch een beetje spijt van,
Maar hoef in november 80 euro ervoor te betalen, Gaat iemand em nog meer halen? :p
Slechte affectie tegen nutteloze collectors itemsquote:
Overdreven?? Waarom dat dan? Ik zie datte liever dan het beeldje van dit spelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom spijt? Oke, de sjaal en pet is wat overdreven, maar die game gaat zo aars schoppen. Ik snap de GTA V-hype niet, zelf kijk ik meer uit naar deze titel.
Ik vind dit alles behalve nutteloos, En ook weer wel omdat ik deze titel al snel voor 49/39/29 Euro in de schappen zie liggen, Check Assassins Creed 3, 100 euro voor de freedom edition, gamemania hier kan ze niet meer kwijt >_> Dus voor 60 euro heb je die editie,.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slechte affectie tegen nutteloze collectors items
Wat heb je aan je pet en sjaal dan ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:58 schreef Ondervind het volgende:
[..]
Ik vind dit alles behalve nutteloos, En ook weer wel omdat ik deze titel al snel voor 49/39/29 Euro in de schappen zie liggen, Check Assassins Creed 3, 100 euro voor de freedom edition, gamemania hier kan ze niet meer kwijt >_> Dus voor 60 euro heb je die editie,.
Nee maar het is toch best vet voor display, zie jij liever alleen een overbodige sketchbook of soundtrack xDDD?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat heb je aan je pet en sjaal dan ?![]()
Leg dat eens uit? ben je een dikke nek-baard die game kleding en memorabilia echt buiten draagt?
Ik zie liever dat ze die onzin stoppen en alleen echt vette collectors editions maken ipv 6 verschillende versies met elk een klein beetje meuk erbij waar je geen kut aan hebt, en dan nog wat DLC met dingen die geen kut toevoegen behalve bragging rights onlinequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Ondervind het volgende:
[..]
Nee maar het is toch best vet voor display, zie jij liever alleen een overbodige sketchbook of soundtrack xDDD?
Extra missie... Maar goed, wat zie jij liever dan? Noem is ene voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze die onzin stoppen en alleen echt vette collectors editions maken ipv 6 verschillende versies met elk een klein beetje meuk erbij waar je geen kut aan hebt, en dan nog wat DLC met dingen die geen kut toevoegen behalve bragging rights online
en je krijgt ook 6 online skinsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Ondervind het volgende:
[..]
Extra missie... Maar goed, wat zie jij liever dan? Noem is ene voorbeeld.
Ubisoft games koop ik sowieso nooit dag 1, want 2 weken later hebben ze waarschijnlijk al DLC klaarstaan. Dan wacht ik wel een jaartje op een complete versie. Ik ben einde van het jaar toch waarschijnlijk nog wel bezig met GTA5.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:50 schreef Ondervind het volgende:
Watch_Dogs Vigilante Edition, Besteld, Mischien toch een beetje spijt van,
Maar hoef in november 80 euro ervoor te betalen, Gaat iemand em nog meer halen? :p
Derp, Dat is met 80% van de games zo, koop je dan ook geen infinite whore spellen? Of Capcom.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ubisoft games koop ik sowieso nooit dag 1, want 2 weken later hebben ze waarschijnlijk al DLC klaarstaan. Dan wacht ik wel een jaartje op een complete versie. Ik ben einde van het jaar toch waarschijnlijk nog wel bezig met GTA5.
Die vast ook al DLC klaar hebben staan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ubisoft games koop ik sowieso nooit dag 1, want 2 weken later hebben ze waarschijnlijk al DLC klaarstaan. Dan wacht ik wel een jaartje op een complete versie. Ik ben einde van het jaar toch waarschijnlijk nog wel bezig met GTA5.
Dat zijn er dus hartstikke veel geweest sinds dat het is begonnen, dus je zou een onwijs grote backlog aan games kunnen hebben. Om de zoveel tijd komen er nieuwe dingen maar worden de oude games eraf gehaald. Kwestie van er vroeg bij zijn, goeie marketing.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
bleh dacht dat je heel veel spellen kon downloaden met dat ps plus, maar zijn er dus best weinig.Jammer, had graag borderlands geprobeerd.
jaquote:
check bij je sound settings even het aantal khzquote:
er staan er 2 vermeld:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check bij je sound settings even het aantal khz
ja klopt, beetje het nadeel van het nu pas nemen dan, toch aardig wat dingen gemist.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat zijn er dus hartstikke veel geweest sinds dat het is begonnen, dus je zou een onwijs grote backlog aan games kunnen hebben. Om de zoveel tijd komen er nieuwe dingen maar worden de oude games eraf gehaald. Kwestie van er vroeg bij zijn, goeie marketing.
Ik snap niet wat mensen tegen ps+ hebben, voor 50euro heb je een heel jaar gratis games. Een schijntje als je vergelijkt wat 1 nieuw spel in de winkel kost.
1e van de maandquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
ps plus update is dus 1x per maand? en wanneer precies?
Verschillend. Zie de PlayStation Blog:quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
ps plus update is dus 1x per maand? en wanneer precies?
Ik dacht elke 1e van de maand. Nou ja maakt weinig uit. Die paar dagen kan je wel wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillend. Zie de PlayStation Blog:
http://blog.eu.playstatio(...)us-your-june-update/
quote:
chill, thxquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillend. Zie de PlayStation Blog:
http://blog.eu.playstatio(...)us-your-june-update/
Ja dat bepaal ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?![]()
1 juni was weekend 5 niet
Damn man. Door deze games en cijfers twijfel ik echt heel erg om toch nog een PS3 te halen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was het embargo
http://fok.nl/602245
Ik koop vrijwel geen games waarbij van te voren al DLC-gemelk is aangekondigd. Ik heb ook vrijwel geen DLC gekocht de laatste jaren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:57 schreef Ondervind het volgende:
[..]
Derp, Dat is met 80% van de games zo, koop je dan ook geen infinite whore spellen? Of Capcom.
Gezien de pre-order/SE DLC, zie ik dat idd best gebeuren, en dikke kans dat ik GTA5 ook even links laat liggen. Misschien wacht ik sowieso op een next-gen versie.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was het embargo
Die worden niet meer gemaakt dus alleen oude voorraad:quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand waar er nog PS2's nieuw te koop zijn?
Ga wel kopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was het embargo
zeker doen. Ik ga nog de hardest moeilijkheidsgraad volledig doen (en dan 100% verdammt mal)quote:
Ik wacht nog wel even op een aanbieding denk ik. Zoveel haast heb ik tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:37 schreef Pheno het volgende:
og de hardest moeilijkheidsgraad volledig doen (en dan 100% verdammt mal)
nieuwe games altijd rond de 45 op amazon, prima toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even op een aanbieding denk ik. Zoveel haast heb ik tegenwoordig niet meer
Zo, dat was het embargo
http://www.amazon.de/Sony(...)&keywords=last+of+usquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nieuwe games altijd rond de 45 op amazon, prima toch?
[..]
altijd op .co.uk bestellenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/Sony(...)&keywords=last+of+us
60 euro.
En daarbij wil ik ze nog liever hebben voor onder de 40. AC3 ook 4/5 maanden op gewaccht.
Zeker in tijden dat ik genoeg te doen heb/weinig speel.
GTA5 en Wtachdogs komen bij release
Voor die prijs is die ook beschikbaar opquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
altijd op .co.uk bestellen
http://www.amazon.co.uk/T(...)&keywords=last+of+us
hmm nog wel 47eu, 3-7 werkdagen gratis verzenden hebben ze ook, wel chill.
maar is goed, als het toch geen haast heeft kan je net zo goed nog wat wachten idd
ah nice, thxquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor die prijs is die ook beschikbaar op
http://www.directgame.nl/(...)?source=budgetgaming
Zo, dat was het embargo
kan jij me vertellen of Infamous nu nog gratis is voor PS+ leden, of kost ie nu 9.99 voor plus ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef xminator het volgende:
WOOOP WOOOOOOOP![]()
![]()
In summary
Leaving PS Plus in June:
12th June: LittleBigPlanet 2
12th June: inFamous 2
12th June: Motorstorm Apocalypse
Entering PS Plus in June:
12th June: Uncharted 3 Drake’s Deception (Single Player)
12th June: LittleBigPlanet Karting
12th June: XCOM: Enemy Unknown
Holy shit wat ziet dat er vet uit MercurySteam heeft echt een paar van de beste artists in de industrie.quote:
Druk op alle games op download en vervolgens annulleer je ze, zodat je ze later gewoon nog kan downloaden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:26 schreef Jimbo het volgende:
heb net even ingelogdzag dat ie nog gratis was.
heb nu ook maar even PS+ genomen, en ga zo mn harde schijf even omwisselen voor een 100gb exemplaar, sta nu te backuppen.
Het is alsnog niet veel, maar het is beter dan de 20gb die er momenteel in zit
Wou infamous toch al een tijd proberen en mn meissie wou catherine... nu LBPK erbij komt (een game die ik al een tijd wil gezien ik verslaafd ben aan LBP 1 en 2 samen met haar) ben ik echt verkocht
Vanavond maar even snel infamous 2 downloaden, dan heb ik die iig zeker voor ie weg is
Dankje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Druk op alle games op download en vervolgens annulleer je ze, zodat je ze later gewoon nog kan downloaden.
Viel spass!
loopt gewoon door meen ik, alleen ik weet niet of je de ps3 games die gedownload zijn van psn ook op de ps4 kan spelen, weet iemand dit ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Zit nu vol aan het downloadenHoop dat ze deze laatste maanden voor de ps4 nog even flink uitpakken met plus
Dan alleen de grote vraag of je abbo op de 4 doorloopt of als dat het een ander abbo word...
Tot zover duidelijk is kan dat niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
loopt gewoon door meen ik, alleen ik weet niet of je de ps3 games die gedownload zijn van psn ook op de ps4 kan spelen, weet iemand dit ?
Het zou wel mooi zijn als je in ieder geval je gedownloade games kon streamen via Gaikai.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot zover duidelijk is kan dat niet.
De ps4 is niet backwards compatible, ook niet met downloads
Heel misschien dat je je games kan gaan streamen, en dat je disk als verificatie kan gaan werken, maar daar is nog niets duidelijk over.
Wat let jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom heeft The Last Of Us nog niet zijn eigen topic?
Geen idee, maar maak 'm aan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom heeft The Last Of Us nog niet zijn eigen topic?
Gebeurt dat nog steeds? Ik weet dat toen ik nog PS2 games kocht veel spellen vaak op woensdag al verkocht werden. Maar dat hield op met het PS3 tijdperk. Tenminste, mijn interesse voor de games nam af en had geen zin meer om dagen eerder al te gaan checken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er al winkels die The kast of us stiekem verkopen?
lbp kartijng had ik nog niet gespeeld, dus leuke aanwinst en uncharted ben ik nu mee bezig, xcom zegt me niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef xminator het volgende:
WOOOP WOOOOOOOP![]()
![]()
Entering PS Plus in June:
12th June: Uncharted 3 Drake’s Deception (Single Player)
12th June: LittleBigPlanet Karting
12th June: XCOM: Enemy Unknown
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:26 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond maar even snel infamous 2 downloaden, dan heb ik die iig zeker voor ie weg is
Misschien even je netwerksettings e.d. controleren? Soms gaat het inderdaad langzaam (wanneer bijv. de nieuwe ps plus games zijn verschenen), maar buiten dat gaat het bij mij altijd heel snel.quote:
uurtje werk...zie t probleem niet-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |