SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
RIP Eiffel torenNu boeit mij die game niet zo, maar op deze manier werken spoilertags natuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Als dat het uiteindelijke design is ziet het er maar wat sexy uit!!quote:
Blond met blauwe ogen altijd sexy!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Als dat het uiteindelijke design is ziet het er maar wat sexy uit!!
Vergeet de dikke tetten niet, en poit is om.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blond met blauwe ogen altijd sexy!
Deze!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vergeet de dikke tetten niet, en poit is om.
Zelden tot nooit problemen mee. Wel vaak, wanneer ik een complete (korte) serie download, is dat een dual audio formaat. Via Transcode (op je ps3) kan je dan taal en subs kiezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaring met anime kijken via PMS? Mijn gewone series lopen prima, maar zodra mijn vriendin anime wil kijken raken audio en video out of sync?
quote:Gran Turismo 6 eind 2013 naar Playstation 3
Gran Turismo 6 verschijnt eind dit jaar op PlayStation 3. Dat meldde ontwikkelaar Kazunori Yamauchi vandaag op een evenement ter ere van het vijftienjarige jubileum van de raceserie.
Alle auto's en parkoersen uit Gran Turismo 5 zitten in het zesde deel. Daarnaast bevat de game 7 nieuwe locaties, waaronder het Engelse Silverstone Circuit, waardoor het aantal locaties op 33 komt. Hierop zijn in totaal 71 verschillende parkoersen te spelen, waarvan er 19 nieuw zijn. In totaal zitten er 1200 auto's in Gran Turismo 6.
De game krijgt tevens een verbeterde engine. Daardoor moet het makkelijker worden om downloadbare content toe te voegen. Het is de bedoeling dat er constant nieuwe auto's en parkoersen online verschijnen. Ook keert GT Academy terug, een wereldwijd toernooi waarin de beste spelers opgeleid worden tot echte coureurs. Tot slot is de gebruikersinterface op de schop gegaan, al is niet bekend op welke manier.
Ik koop nooit meer games voor PS3 op deze manierquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef dud0r het volgende:
Volgende maand Kingdoms of Amalur: reckoning, demon's souls en ico en sotc collectie gratis op plus
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelden tot nooit problemen mee. Wel vaak, wanneer ik een complete (korte) serie download, is dat een dual audio formaat. Via Transcode (op je ps3) kan je dan taal en subs kiezen.
Eigenlijk loopt het dan altijd goed bij mij.
Ik heb wat met codecs zitten spelen en ga het uitproberen. Bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef xminator het volgende:
Verander de volgorde van de audio decoders anders? Had ook problemen met audio totdat ik
Mplayer als main audio decoder had gebruikt.
Misschien dat ik TTT2 haal. 70% korting aankomende maand. Volgens mij is die nu 29.99 dus dan wordt het 7 euro ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer games voor PS3 op deze manier
Die was toch best goed?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik TTT2 haal. 70% korting aankomende maand. Volgens mij is die nu 29.99 dus dan wordt het 7 euro ofzo
Geen idee, maar voor een eurotje of 7 laat ik 'm niet liggen.quote:
geen idee, er is geen datum genoemd voor ps4.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef Woods het volgende:
GTA V komt dus ongeveer samen met de PS4 qua release?
Launchgamequote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef Woods het volgende:
GTA V komt dus ongeveer samen met de PS4 qua release?
exclusive, nadat Sony met een zak geld heeft gerammeld bij rockstarquote:
Des te meer een reden om een PS4 te kopenquote:
PS4 is een grotere stap voorwaarts op PS3 dan PS3 op PS2 wasquote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef Woods het volgende:
[..]
Des te meer een reden om een PS4 te kopen![]()
Maar op zich zie ik nog niet een voordeel t.o.v. de PS3 om per se een PS4 te kopen behalve Uncharted en Killzone. Graphics zullen er een beetje op vooruitgaan.
Als jij het zegt, zelf had ik dat idee niet echt aangezien games nu wel op 1080p standaard worden gespeeld i.p.v. 720p?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS4 is een grotere stap voorwaarts op PS3 dan PS3 op PS2 was
Dat is grafisch, ik denk dat ontwikkelaars zo blij zijn met de 8GB werkgeheugen en het veel gemakkelijkere programmeren tov de PS3.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Woods het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zelf had ik dat idee niet echt aangezien games nu wel op 1080p standaard worden gespeeld i.p.v. 720p?
Ik heb het niet zozeer over de graphics, maar over de andere mogelijkheden. Je PS4 herkent welke speler waar zijn tijdens splitscreensessies en past het beeld daarop aan. Dat is awesome.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Woods het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zelf had ik dat idee niet echt aangezien games nu wel op 1080p standaard worden gespeeld i.p.v. 720p?
Mwah ik heb liever gewoon meer paardenkrachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over de graphics, maar over de andere mogelijkheden. Je PS4 herkent welke speler waar zijn tijdens splitscreensessies en past het beeld daarop aan. Dat is awesome.
Is de ps4 wel downwards compatible, of kun je wederom alles opnieuw aanschaffen?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, als dat soort zaken onderscheidend moeten zijn voor een console generatie..quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over de graphics, maar over de andere mogelijkheden. Je PS4 herkent welke speler waar zijn tijdens splitscreensessies en past het beeld daarop aan. Dat is awesome.
Andere architectuur dus niet compatible: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=532077&page=1 uit GAM / [PS4 #10] Holiday 2013!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de ps4 wel downwards compatible, of kun je wederom alles opnieuw aanschaffen?
Nee. En hoezo "wederom"? Mijn PS3 kan gewoon PS2 games spelen en als je je PS3 later hebt gekocht zul je of geen PS2 games hebben of een PS2 hebben lijkt mequote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de ps4 wel downwards compatible, of kun je wederom alles opnieuw aanschaffen?
Maar die PS3 speelt wel PS1quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. En hoezo "wederom"? Mijn PS3 kan gewoon PS2 games spelen en als je je PS3 later hebt gekocht zul je of geen PS2 games hebben of een PS2 hebben lijkt me
Ok. Ok. Heb je gelijk in.quote:
Er staat idd ergens een ps2 te verstoffen, maar het is gewoon niet makkelijk om die wederom aan te sluiten. In dat opzicht vind ik het nog steeds bizar arrogant van sony om steeds de backwardse compatibiliteit over boord te gooien.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. En hoezo "wederom"? Mijn PS3 kan gewoon PS2 games spelen en als je je PS3 later hebt gekocht zul je of geen PS2 games hebben of een PS2 hebben lijkt me
Er zijn twee spellen waar een regiocode op zit (o.a. Persona IIRC)quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
En tot mijn grote verrassing lees ik dat de PS3 regiovrij is. Bijzonder goed nieuws natuurlijk met het oog op importeren.
Een Amerikaanse PS3 kan geen 50Hz signaal uitsturen. Een Europese PS3 geen 60Hz SD signaal uitsturen IIRC.quote:En bij die eventuele importgames: gaat dan het beeldsignaal nog een rol spelen? Oftewel: zal een Amerikaanse PS3 game proberen om een NTSC-signaal uit te sturen? Ik heb hier nog een oude crt-televisie en weet niet of die ntsc kan verwerken.
Hangt van het spel af maar vaak wordt geen rekening meer gehouden met tekstgrootte bij SD TVs.quote:Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Ik heb BF3 korte tijd gespeeld op een zo'n koelkast TV maar verhuisde al snel weer naar de woonkamer want ik zag de helft van de enemies niet een in de MP.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de console nu haast niks meer kost, zit ik eraan te denken om ook een PS3 te kopen. Wat vragen:
Er is nu dus de Super Slim. Het dingt oogt nogal goedkoop, maar wordt toch weggestopt in een tv-meubel dus dat maakt op zich niks uit. Maar wat is de kwaliteit van het mechanisme van het klepje? Ik vind het erg gammel eruit zien in vergelijking met het mooie slot-loading mechanisme van de oude modellen.
En tot mijn grote verrassing lees ik dat de PS3 regiovrij is. Bijzonder goed nieuws natuurlijk met het oog op importeren. Zijn er goede buitenlandse webshops die aannemelijk goedkoper zijn dan hier in de winkel, of is importeren de moeite niet waard?
En bij die eventuele importgames: gaat dan het beeldsignaal nog een rol spelen? Oftewel: zal een Amerikaanse PS3 game proberen om een NTSC-signaal uit te sturen? Ik heb hier nog een oude crt-televisie en weet niet of die ntsc kan verwerken.
Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Bij import moet je enkel letten op de dlc enzo. Die is wel regiogebonden. Je moet dat kopen in de store van het land van herkomst. Kan met betalen lastig zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de console nu haast niks meer kost, zit ik eraan te denken om ook een PS3 te kopen. Wat vragen:
Er is nu dus de Super Slim. Het dingt oogt nogal goedkoop, maar wordt toch weggestopt in een tv-meubel dus dat maakt op zich niks uit. Maar wat is de kwaliteit van het mechanisme van het klepje? Ik vind het erg gammel eruit zien in vergelijking met het mooie slot-loading mechanisme van de oude modellen.
En tot mijn grote verrassing lees ik dat de PS3 regiovrij is. Bijzonder goed nieuws natuurlijk met het oog op importeren. Zijn er goede buitenlandse webshops die aannemelijk goedkoper zijn dan hier in de winkel, of is importeren de moeite niet waard?
En bij die eventuele importgames: gaat dan het beeldsignaal nog een rol spelen? Oftewel: zal een Amerikaanse PS3 game proberen om een NTSC-signaal uit te sturen? Ik heb hier nog een oude crt-televisie en weet niet of die ntsc kan verwerken.
Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Met een Nederlandse CC in de US store geeft ook nogallis problemen. Een US account maken is geen probleem, betaalde content zal je waarschijnlijk met US PSN cards moeten regelen, die je ergens via het internet moet hosselen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat importgames ook anders werken qua DLC is een goede Roy, had ik zelf niet aan gedacht. Ik heb een creditcard, dat moet het alvast wat makkelijker maken om te betalen. Maar ik weet nog niet of ik wel veel ga importeren, maar ik kwam tot die vraag omdat er n release is waarin ik erg ben genteresseerd, die niet voor Europa is aangekondigd: de MGS Legacy Collection.
Welcome to the club.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:34 schreef chibibo het volgende:
Deze week Uncharted 3 in 3D geprobeerd, en het biedt warempel echt een andere ervaring ten opzichte van 2D. Ik ben om, wat 3D gaming betreft.
Verzendkosten zullen iets hoger uitvallen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Als je een PS3 uit Engeland/Amerika bestelt moet je dan nog ergens rekening mee houden?
Free Shipping staat op amazonquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verzendkosten zullen iets hoger uitvallen.
Ze kunnen meerdere voltages aan maar er zit een VK/NA stekker bij. Waarom zou je hem daar willen bestellen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Ties02 het volgende:
Als je een PS3 uit Engeland/Amerika bestelt moet je dan nog ergens rekening mee houden?
voltages ofzo
Goedkoperquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze kunnen meerdere voltages aan maar er zit een VK/NA stekker bij. Waarom zou je hem daar willen bestellen?
Na verzendkosten moet je waarschijnlijk nog import en btw betalen (ca. 20-25%) plus je hebt hier geen garantie.quote:
Oh, ja tuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Na verzendkosten moet je waarschijnlijk nog import en btw betalen (ca. 20-25%) plus je hebt hier geen garantie.
Amazon Free Shipping geldt alleen binnen de VS.
Arrogant..misschien. Maar wel klagen dat de PS3 te duur is door dit soort mogelijkheden. Bij de 'phat' zat er gewoon een PS2 chip ingebouwd wat eigenlijk totaal overbodig is en de kosten alleen maar omhoog brengt.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er staat idd ergens een ps2 te verstoffen, maar het is gewoon niet makkelijk om die wederom aan te sluiten. In dat opzicht vind ik het nog steeds bizar arrogant van sony om steeds de backwardse compatibiliteit over boord te gooien.
Wat dacht je van de spellen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 03:57 schreef Ties02 het volgende:
Las laatst een persbericht dat Sony nu ging stoppen met de PS2?
Dat heeft nog lang geduurd danHeb hem nu zelf weer uit de kast gehaald, doet het nog als vanouds
Ik had er met FF XIII en Heavy Rain anders behoorlijk last van.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Downscalen zal wel mee vallen, de letters zijn niet z klein dat je er geen flikker meer van leest.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 19 mei 2013 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat je nauwelijks ruimte hebt op de 12gb variant?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is nu dus de Super Slim. Het dingt oogt nogal goedkoop, maar wordt toch weggestopt in een tv-meubel dus dat maakt op zich niks uit.
Ja, het gaat weliswaar net maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Laatste vraag betreft ook de televisie. Als ik de PS3 aansluit op mijn oude TV, wordt het beeld uiteraard naar beneden gedownscaled. Kan ik daar problemen mee verwachten bij het lezen van teksten omdat games eigenlijk gemaakt zijn voor een veel hogere resolutie, of houden ontwikkelaars er wel rekening mee?
Bij de 12gb variant kan je een hdd bij steken. Die 12gb is een ssd die erin zit maar er is daar ruimte voor een gewone 2,5" hdd erbij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
[..]
Heb je er rekening mee gehouden dat je nauwelijks ruimte hebt op de 12gb variant?
Aangezien je vaak data van een spel moet installeren zul je waarschijnlijk geregeld keuzes moeten maken.
Wellicht is 20 euro meer uitgeven voor de 160gb variant een betere optie.
[..]
Ja, het gaat weliswaar net maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik heb zelf ook nog vrij lang met een oude tv gegamed, maar nu ik op hd speel vraag ik me nog steeds af waarom ik zolang gewacht heb. Het verschil is echt enorm en het speelt vele malen prettiger.
Ah, dat wist ik niet. Dat is natuurlijk alleen een goede optie als je nog een 2.5"hdd hebt liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de 12gb variant kan je een hdd bij steken. Die 12gb is een ssd die erin zit maar er is daar ruimte voor een gewone 2,5" hdd erbij.
Ligt eraan hoe snel die ssd is. Wat ik in het vorige topic las viel het een beetje tegen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Dat is natuurlijk alleen een goede optie als je nog een 2.5"hdd hebt liggen.
Dat was mijn plan dus inderdaad. De 12 gig kopen voor 180 euro, daar een 1TB schijf bij en een mounting bracket. Samen komend tot zo'n 250, vind ik wel een acceptabele prijs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij de 12gb variant kan je een hdd bij steken. Die 12gb is een ssd die erin zit maar er is daar ruimte voor een gewone 2,5" hdd erbij.
Ligt eraan of je ps+ neemt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was mijn plan dus inderdaad. De 12 gig kopen voor 180 euro, daar een 1TB schijf bij en een mounting bracket. Samen komend tot zo'n 250, vind ik wel een acceptabele prijs.
Of is 1 TB wellicht meer dan realistisch nodig is? Ik heb werkelijk geen idee wat een gemiddelde game-installatie inneemt.
Ik heb nu een jaar ps plus, heb er 500 gb in zitten en denk dat ongeveer nog 100 gb over heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Ties02 het volgende:
Als je alleen maar wat games vanaf je discs speelt heb je volgens mij geeneens zoveel nodig
Het was misschien zelfs goedkoper geweest om die chip er uit te laten en dan bij aanschaf van een PS3 dat ze je gewoon een PS2 gratis meegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 02:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Arrogant..misschien. Maar wel klagen dat de PS3 te duur is door dit soort mogelijkheden. Bij de 'phat' zat er gewoon een PS2 chip ingebouwd wat eigenlijk totaal overbodig is en de kosten alleen maar omhoog brengt.
Wees blij met de lange support voor de PS2 en nu ook 3 weer waar je bij de Xbox vaak al snel de lul bent.
Ja wat een popje hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ps+ neemt.
Zie ook onderstaande quote.
[..]
Ik heb nu een jaar ps plus, heb er 500 gb in zitten en denk dat ongeveer nog 100 gb over heeft.
Maar meer ruimte is alleen maar chill, zeker aangezien de games op ps plus ook steeds groter worden.
Hitman absolution was volgens mij 27gb. Dan tikt het wel aan.
Oh en props voor je UI. Kristel![]()
Nee, drive wordt iets warmer en laadtijden zijn nauwelijks sneller, bijv. 1 2 seconden op 15 seconden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Is 7200rpm de meerprijs nog waard bij een schijf?
SSD dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, drive wordt iets warmer en laadtijden zijn nauwelijks sneller, bijv. 1 2 seconden op 15 seconden.
Hierquote:Op maandag 27 mei 2013 10:54 schreef Leonos het volgende:
Hier een aanbieding voor een ps3 controller. Mijn huidige is bier overheen gevallen en blijven die knoppen heleltijd hangen.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s3/1004004011788458/
Of is er ergens een goedkopere te vinden? Toch duur voor zo'n controller
Bedanktquote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.html
Volgens mij toen ik de link maakte stond die op 29,99quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
en 40 pond is al meer dan 45 euro, dus zoveel scheelt het niet
wel duur altijd idd, controllers
We worden in Nederland echt GIGANTISCH genaaid door Sony met de prijs van die controllers. In Hong Kong zie ik ze overal liggen voor ongeveer 300HK$.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
en 40 pond is al meer dan 45 euro, dus zoveel scheelt het niet
wel duur altijd idd, controllers
Hoeveel is dat?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We worden in Nederland echt GIGANTISCH genaaid door Sony met de prijs van die controllers. In Hong Kong zie ik ze overal liggen voor ongeveer 300HK$.
Het is inderdaad maar 67% duurder.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
30 euro, dus dat gigantisch naaien valt wel mee.
Wat verwacht je nou manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |