quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
ESCDaily:quote:Anouk still ignores the cameras, but sings great
quote:Anouk is seen boxing on the rooftops in The Hague, the lovely Dutch rooftops in the background. A very simple and humble performance from Anouk, with no changes from the very first time we saw her.
Vanavond ook ajb, daar baseert de jury zich op.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Joh, Anouk lacht zich de ballen uit de broek. Heeft tot nu toe goed gepresteerd. Doet nu ff rustig aan en morgen knalt ze.
Dat zal wel. De Tros heeft haar dat vast wel verteldquote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ze zal toch wel echt weten dat het vanavond heel belangrijk is he?
Want ze kan dan een professional zijn, ik weet niet of ze alle eurovisieregeltjes weet.
Deze gasten denken ook dat Duitsland gaat winnen, dus de voorspellende waarde zal wel meevallenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu dichten ze Montenegro het voordeel toe van na Nederland zitten. Wij zouden het voordeel moeten hebben van tussen reus en aliens in zitten
Maar Servie is hun favoriet, dus helemaal dom zijn ze nietquote:Op maandag 13 mei 2013 18:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze gasten denken ook dat Duitsland gaat winnen, dus de voorspellende waarde zal wel meevallen
Daar hoef je toch niet dom voor te zijn?quote:
maar waarom doet ze het dan niet goed qua camera kijken?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Tuurlijk weet ze dat ze is niet dom. Ze is voorzichtig met haar stem. Hoevaak hebben we niet gehoord dat de Nederlandse inzending last van haar stem had of van haar keel. Anouk kan zingen. Anouk heeft aan 1 repetitie denk ik wel genoeg om te weten wat ze wil. Vanavond en morgen moet ze er staan.. die staat er echt wel.
Wat is dat gedoe met dat camera kijken dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
maar waarom doet ze het dan niet goed qua camera kijken?
Ze kijkt niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat gedoe met dat camera kijken dan?
Dat doet ze niet/amper.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ze negeert de camera's weer met repetitie van 10 min geledenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom moet dat?quote:
Omdat er honderdmiljoen mensen thuis naar je kijken die op je moeten stemmenquote:
Ook. Maar alleen mooi zingen is niet genoegquote:
Ze zei op de persconferentie dat ze twee momenten tijdens het optreden weet waar de camera's zijn en zou proberen er dan in te kijken idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, Anouk kennende fuckt ze nu iedereen op en lacht ze op het moment supreme vriendelijk in de camera.
Joh Anouk komt morgen op als Pino en dan is ze zo door naar de finale.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei op de persconferentie dat ze twee momenten tijdens het optreden weet waar de camera's zijn en zou proberen er dan in te kijken idd.
Krijgen de televoters daar iets van mee dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze vragen zich af wie het meest arrogant is... 'Anouk, want die praat met niemand.'
E-nig
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijgen de televoters daar iets van mee dan?
Dat rare gilmens van Albanië oid keek ook niet en eindigde hoog, ik zie er wel meer niet in de camera kijken.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
ze negeert de camera's weer met repetitie van 10 min geleden
Erger dan een draaiorgel en indianentooi kan het niet meer worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Joh Anouk komt morgen op als Pino en dan is ze zo door naar de finale.
Vraag dat aan Linda Wagenmakersquote:Op maandag 13 mei 2013 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Krijgen de televoters daar iets van mee dan?
Wel in het oranje dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Joh Anouk komt morgen op als Pino en dan is ze zo door naar de finale.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef TDHS het volgende:
ESC-chat.com
THE NETHERLANDS
Another understated performance here from Anouk, she looks better than earlier in the week, she seems to have had a few night’s decent sleep! She also seems to be enjoying herself a bit more than earlier rehearsals. It comes across as classy and I think deserves to make it through.
http://esc-chat.com/2013/(...)l-of-semi-final-one/
Jij bent me voorquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
zometeen de kleding van anouk bij boulevard.... dat weten we toch al? Of gaat ze nog echt iets uit de hoge hoed toveren?
Wij wel, maar ik denk dat de rest van Nederland wat minder betrokken isquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
zometeen de kleding van anouk bij boulevard.... dat weten we toch al? Of gaat ze nog echt iets uit de hoge hoed toveren?
En die jaren daarvoor niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef Jason22 het volgende:
For those of you who are interested, the fake qualifiers are Ukraine, Slovenia, Estonia, Lithuania, Croatia, Austria, Cyprus, Denmark, Ireland and Serbia!
Nu ga ik mij zorgen maken! Nee dit is een goed teken want vorig jaar zaten we er wel bij:P
Blijkbaarquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Ben ik de enige hier die dit liedje echt afschuwelijk vindt?
Wat zijn 'fake qualifiers'quote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef Jason22 het volgende:
For those of you who are interested, the fake qualifiers are Ukraine, Slovenia, Estonia, Lithuania, Croatia, Austria, Cyprus, Denmark, Ireland and Serbia!
Nu ga ik mij zorgen maken! Nee dit is een goed teken want vorig jaar zaten we er wel bij:P
Oh, dat stelt niet zoveel voor, toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef TDHS het volgende:
Tijdens de generale repetitie doen ze ook de enveloppen. Maar dan met zogenaamde qualifiers.
Je kan wel online meeluisteren naar de repetitie die voor de jurypunten is. Vanaf 21 uur.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ahaha dacht hele dag vanavond ESF toch maar is pas morgen
waar danquote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef TDHS het volgende:
[..]
Je kan wel online meeluisteren naar de repetitie die voor de jurypunten is. Vanaf 21 uur.
Ik vind dit echt niet tofquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Fossieltje het volgende:
Dat ogen sluiten gaat van nature, doet ze met andere emo-liedjes ook. Dus grote kans dat daar niet veel aan verandert, maar hopelijk kijkt ze wel 2 of 3 keer.
bedankt mattie als ik niet vergeet ga ik zeker luisteren.quote:
Gaat ze ook in die kleren optreden, nee tochquote:
Denk van wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat ze ook in die kleren optreden, nee toch
(heb niet echt gevolgd)
Ja klinkt wel leukquote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet niet of die al gepost is, maar klinkt erg leuk:
Kan niet anders zeggen: Dit is echt geweldigquote:
Wat is er mis mee? Klinkt meer dan primaquote:
quote:Anouk draagt dezelfde kledij als op de foto en beweegt nog steeds niet. Ze kijkt wel iets meer in de camera en knippert meer met haar ogen en heeft heel mooie make-up op. Zingen kan ze als de beste en ze zet dus duidelijk haar joker in op haar bijzondere stemtimbre. Hopelijk vinden vooral de juryleden dit ook. (eurosong.be)
quote:The Netherlands now, Anouk sounds a little shaky today and it’s quite obvious that she’s not feeling great. She wasn’t 100% there at all and she may be in danger if she sings like that again tonight and tomorrow. It’s the same simple, dark stage performance we’ve seen before with no changes! (escxtra.com)
quote:Andrew’s view
This is just so beautiful. Excellent staging and vocals and totally deserves to qualify hopefully with ease.
Garrett’s view
Anouk is flying high like the “Birds” that she sings of. Powerful, atmospheric and stunning. She is making Ukraine looking extremely amateurish. Huge reaction in the hall.
Elaine’s view
Simply stunning both staging and vocals – qualifier – That is all
(eurovisionireland.net)
quote:"Standing ovation from the press in the arena for Anouk... It truly was breathtaking!"
"Netherlands was spot on and received big applause. Only criticism is that she had her eyes closed A LOT"
"Anouk is definitely holding back in anticipation for her jury dress rehearsal!"
"Anouk = Class. Simple but powerful simultaneously. Anouk gets the biggest applause so far by the press."
stonden blijkbaar op twitter volgens iemand van escforum. Maar waarom kan ik ze niet vinden lol.
Wel vaag dat de één schrijft dat ze wel de camera in kijkt en volgens anderen niet. Maar whatever, het schijnt er dus wel mooi uit te zien op beeld.quote:Zweedse krant Aftonbladet:
"She is dressed in black pants and top. Her strong voice is great in Malmo arena and video production work with a lot of close-ups of her, but she would rather not look at the camera.
Vind je echt? Ik vond het niet 100% eerlijk gezegd... 'prima' is niet goed genoeg...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Klinkt meer dan prima
Het geluid van de opname is ook niet perfect... vocaal merkte ik geen uitglijdersquote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik vond het niet 100% eerlijk gezegd... 'prima' is niet goed genoeg...
Dat is ze nog steeds.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef Jason22 het volgende:
Trouwens, ik dacht dat nederland voor de pauze was? Sinds wanneer is dit niet zo? :0
Het zou mij niks verbazen wanneer Anouk doorgaat Nederland uit de laatste envelop komt. Juist om alle Nederlanders te irriteren (en de fans).quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef hplaserjet het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor morgenavond. Als Anouk morgen niet uit de 8e of 9e envelop komt doe ik het echt in mijn broek
Klinkt wel goed vind ik en die lach op het eind, past missch niet bij het nummer maar dat mag ze van mij morgen ook doen, vind het wel iets hebbenquote:
Mja stiekem wel leuk al dat gestress en paniekerig gedoequote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef TheVulture het volgende:
En het blijft toch apart dat een iemand het valsig vond
Als ik jou was zou ik alvast luiers kopen danquote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef hplaserjet het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor morgenavond. Als Anouk morgen niet uit de 8e of 9e envelop komt doe ik het echt in mijn broek
Ik denk serieus dat ik dan met een glas in mijn hand zit: als ze door gaat ligt de inhoud op de vloer, en anders gaat hij door mijn schermquote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen wanneer Anouk doorgaat Nederland uit de laatste envelop komt. Juist om alle Nederlanders te irriteren (en de fans).
Hoe mooi zou het zijn wanneer al die mensen in de arena om Anouk/The Netherlands schreeuwenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen wanneer Anouk doorgaat Nederland uit de laatste envelop komt. Juist om alle Nederlanders te irriteren (en de fans).
Dat denk ik ook we hebben tenslotte 8 edities achterelkaar niet de finale gehaald. Iets wat geen enkel land heeft gepresteerd in negatieve zin.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Is het misschien leuk om een aantal camera's op te hangen bij jou?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik dan met een glas in mijn hand zit: als ze door gaat ligt de inhoud op de vloer, en anders gaat hij door mijn scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals vorig jaar met Turkijequote:Op maandag 13 mei 2013 19:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe mooi zou het zijn wanneer al die mensen in de arena om Anouk/The Netherlands schreeuwen
Het hangt er vanaf wie de andere landen zijn.. ik denk dat als bijvoorbeeld als er nog twee favorieten niet genoemd zijn dat ze daar voor zullen gaan... en als Anouk daarbij zit ben ik bang dat het klaar isquote:Op maandag 13 mei 2013 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook we hebben tenslotte 8 edities achterelkaar niet de finale gehaald. Iets wat geen enkel land heeft gepresteerd in negatieve zin.
Ik heb zelden zo'n groot applaus in de zaal gehoord bij een Nederlandse repetitiequote:
Is hij een Belg?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef grazz het volgende:
Zou hij, en z'n buren enzo, morgen echt op Anouk gaan stemmen?![]()
[ afbeelding ]
En die lach compenseert het eventuele gebrek aan in de camera kijken ook ruimschoots, vind ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Klinkt wel goed vind ik en die lach op het eind, past missch niet bij het nummer maar dat mag ze van mij morgen ook doen, vind het wel iets hebben
Iets voor 2 minuten doet ze iets machtig moois met haar stemquote:
Staan al klaarquote:Op maandag 13 mei 2013 19:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alvast luiers kopen dan
Ik heb al een pak klaar staanquote:Op maandag 13 mei 2013 19:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik alvast luiers kopen dan
Anouk is Anouk en gaat morgen winnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:09 schreef Cee het volgende:
Oké, ik kom net thuis, iemand een update van het een en ander?
Ik mag hopen dat dit niet in NL is, want dan kan je juist niet stemmenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef grazz het volgende:
Zou hij, en z'n buren enzo, morgen echt op Anouk gaan stemmen?![]()
[ afbeelding ]
Damn tootin'!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Anouk is Anouk en gaat morgen winnen.
Toen ze de monitor filmden kreeg ik even kippevel. Zag er heel mooi uitquote:
Belgen supporteren hun helden niet echt..., toch?quote:
Zal wel een Hagenees zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet in NL is, want dan kan je juist niet stemmen
Als dat shot van de monitor nou net een stukje oogcontact was geweest, dan zou ik denk ik niet meer zenuwachtig zijn. De fans op escnation.com voorspellen op een enkele na allemaal kwalificatie.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Toen ze de monitor filmden kreeg ik even kippevel. Zag er heel mooi uitDus hopelijk ziet het er op TV geweldig uit morgen. Zo'n repetitie zegt me niet zoveel, met slecht beeld en geluid. En dat applaus na afloop, geweldig
Krijg er ineens weer vertrouwen in.
Wat cool!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Shirma (de backing zangeres) facebookte me net gewoon nog terug dat ze idd heel goed weten dat het vanavond voor de vakjury is en dat ze helemaal ready zijn en heel veel zin in hebben![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Shirma (de backing zangeres) facebookte me net gewoon nog terug dat ze idd heel goed weten dat het vanavond voor de vakjury is en dat ze helemaal ready zijn en heel veel zin in hebben![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Heldinquote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Goed nieuws!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
12 punten voor Greys!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
quote:Dat kloptEn Anouk weet dat heel goed. Alle artiesten worden uitvoerig gebrieft door hun Head of Delegation!
Thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef takkfyrir het volgende:
Dit kán volgens mij niet meer misgaan dit jaar.![]()
Toch?
Spannondtwitter:escXtra twitterde op maandag 13-05-2013 om 20:20:49Tonight's jury final is a SELL OUT #eurovision reageer retweet
Die live stream is dat gewoon met alle podiumbeelden dan enzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:36 schreef grazz het volgende:
Spannondtwitter:escXtra twitterde op maandag 13-05-2013 om 20:20:49Tonight's jury final is a SELL OUT #eurovision reageer retweet
Om 21:00 uur dus de jury-generale, livestream op http://www.escxtra.com en backstage beelden via http://www.svt.se/melodifestivalen/live-se-backstageintervjuer
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHTquote:Op maandag 13 mei 2013 20:35 schreef takkfyrir het volgende:
Dit kán volgens mij niet meer misgaan dit jaar.![]()
Toch?
Maar ik ben geen Jan Smit, en ook niet persoonlijk bevriend met Anouk, dus ik ben iets objectiever.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT
Dat riep Jan Smit ook letterlijk over de 3Js vorig jaar
Behalve de Engelse deelnemers, danquote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
Wauw, en ook Sietse Bakker (werkt daar, een van de organisatoren) laat weten:
[..]![]()
Vorig jaar?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT
Ik dacht al dat er meer onder die bos veren zat dan alleen onze grote vriendin Joan...quote:
Jan Smit had commerciele belangen bij winst van de 3Js dus hij was bevooroordeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT
Jantje zag zichzelf het festival al helemaal presenterenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jan Smit had commerciele belangen bij winst van de 3Js dus hij was bevoororrdeeld.
Ik heb deze gevonden, van vier uur geleden:quote:Op maandag 13 mei 2013 20:43 schreef Pluto1975 het volgende:
Is er inmiddels alweer een nieuwe perspuntenbord?
Dit is de laatste die ik kan vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:43 schreef Pluto1975 het volgende:
Is er inmiddels alweer een nieuwe perspuntenbord?
Dat commentaar van hem en Daniel Dekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jantje zag zichzelf het festival al helemaal presenteren
Ik vond het wel sneu dat ze toen nadat de winnaar bekend was te horen kregen dat ze als laatste geëindigd waren en dat ze dat ook nog op tv moesten zeggen_O-quote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jantje zag zichzelf het festival al helemaal presenteren
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dit is de laatste die ik kan vinden.
[ afbeelding ]
Hoezo hoezo wat heb ik gemistquote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve de Engelse deelnemers, dan
Mijn tv-gids zegt André Vermeulen en Tom de Cock.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef KoningPils het volgende:
Doet Peter van de Veire het commentaar bij onze zuiderburen?
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Moeten we Anouk nog even influisteren dat haar optreden morgenavond net zo belangrijk is als dinsdag?
Daar zijn ze bij de BBC al twee jaar de mist mee in gegaan met Blue en Engelbert
Montenegro verwisselen met Servië en dan is de top 10 perfect.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dit is de laatste die ik kan vinden.
[ afbeelding ]
Ohjaquote:
Ja ik heb het nagekeken, dat verongelijkte stel mag weerquote:Op maandag 13 mei 2013 20:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Daniel Dekker en Jan Smit doen het commentaar in Nederland toch weer?
dan zap ik weer vrolijk naar de BBC of Belgie
http://escxtra.tvquote:
Ja, helaasquote:Op maandag 13 mei 2013 20:59 schreef TDHS het volgende:
[..]
http://escxtra.tv
dit is het enige wat er nu te zien valt.. dus dat is slechts wat holle audio.
Zo epischquote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Over precies 24 uur gaat Greys een brok in de keel krijgen.
Het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn en dat maakt me juist nerveuzer dan ooit.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier ben ik gewoon heel relaxed nu.... het is gewoon kwalitatief te goed om te sneuvelen
Mooi! Mag wel in het rijtje:quote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Cee het volgende:
Over precies 24 uur gaat Greys een brok in de keel krijgen.
ik zit ook al steeds... 'GA OPZIJ!!!!'quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef TDHS het volgende:
op de achtergrond van escextra feed zie je een stukje scherm!
tot dat ze het door had...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef TDHS het volgende:
op de achtergrond van escextra feed zie je een stukje scherm!
Blijkbaar mogen we niks zien van haar:/quote:Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik zit ook al steeds... 'GA OPZIJ!!!!'
Die heb ik net zetten kijkenquote:
Ik denk eerder dat het orders zijn van hogerhand.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen we niks zien van haar:/
Ik zit gewoon naar m'n droomvrouw te kijken geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik zit me voornamelijk te verbazen over 't kapsel.
Ja ik moest aan Blaudzun denkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Ik zit me voornamelijk te verbazen over 't kapsel.
nounou, dit is toch gewoon een lekkere redhead?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Pluto1975 het volgende:
Nou, had meer van die stream verwacht, vorig jaar was het zo leuk, nu die meid met die bril pffff
Ik hoorde 'Austria first song of the night' haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh, hoorde ik nou austria best song of the night
Love shine a light deed het anders redelijk goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een plaatje met die titel is gedoemd te mislukken.
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:12:30Vanaf 21.15u levert SVT backstage-beelden met interviews http://t.co/ttluigUA3b reageer retweet
Ja, gezellig he?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Strani het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, zitten we nou met z'n allen te kijken naar een journalist die naar rehearsals kijkt? Heb ik dat een beetje juist?
ja, best triestquote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Strani het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, zitten we nou met z'n allen te kijken naar een journalist die naar rehearsals kijkt? Heb ik dat een beetje juist?
ja zo'n beetje welquote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Strani het volgende:
Niet hardop zeggen, ik geneer me een beetje over m'n avondbesteding.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Strani het volgende:
Volgens mij wel ja, of ik moet zelf ook aan de verkeerde knoppen gezeten hebben, maar ik zie alleen die dame en hoor de muziek vrijwel niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Strani het volgende:
Oh jaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef alors het volgende:
Ik weet nog wel dat vorig jaar alle grapjes hier op de echte avond gerecycled werden
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet hardop zeggen, ik geneer me een beetje over m'n avondbesteding.
Ik zo ook even niet, maar anders was het zo zonde van de goede grappenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jaIk kan alleen geen voorbeeld noemen.
My graffiti!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh nee, dat rommelige kutnummer van Oekraine
Ah jammer, maar goed werkquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb de streamlinks gevonden voor dit jaar. 1 stream is ook daadwerkelijk online waar je constant het eurovision deuntje hoort. Kortom de generale laten ze niet meer zien.
jammerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb de streamlinks gevonden voor dit jaar. 1 stream is ook daadwerkelijk online waar je constant het eurovision deuntje hoort. Kortom de generale laten ze niet meer zien.
Jammer.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef hole1988 het volgende:
bedankt voor het zoeken, jammer!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef hole1988 het volgende:
Leuk weetjequote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef Strani het volgende:
Op Spanje en Nederland na heb ik nog geen enkel liedje gezien. Ik laat me zoals elk jaar weer volledig verrassen.
Mochten jullie nog wat achtergrond info willen: De zangeres voor Spanje was tot een paar jaar terug getrouwd met F1-coureur Fernando Alonso.
Ik zit alleen maar twitter the refreshen met #eurovision in de hoop een stream te vindenquote:
En die ging vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsquote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef TDHS het volgende:
we zitten nu op nummer drie. Anou is nummer 8
lekker voor ze. meer kansen voor nederlandquote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef TDHS het volgende:
Slovenia schijnt een flinke uitglijder te hebben vocaal.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
lekker voor ze. meer kansen voor nederland
Dit kan niet meer misgaan!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Deze eerste 3 kunnen er zomaar allemaal uitvliegen.
Biiiiiirds falling downnnn....!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Deze eerste 3 kunnen er zomaar allemaal uitvliegen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Die praat toch niet een dag voor d'r optreden?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:25 schreef KoningPils het volgende:
http://www.svt.se/melodifestivalen/live-se-backstageintervjuer
De eerste twee artiesen zijn zojuist geweest voor een gesprekje. Hopelijk komt Anouk ook.
Misschien een spelletje Hints?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die praat toch niet een dag voor d'r optreden?
Nee, ik dus ook niet!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
Horen jullie de audio zo goed? Ik hoor er geen fluit van.
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb gewoon het volume een beetje nogal, ehrm, hard staanquote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik ook en dan hoor je het een beetje. De rest van de straat hoort waarschijnlijk alleen die journalistquote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het volume een beetje nogal, ehrm, hard staan
Bwehehehe.quote:
Ik vind er ook echt geen drol aan. Ze mag die fluit lekker door haar hond laten afkluiven.quote:
Ze héét Emmelie, das de enige overeenkomstquote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef alors het volgende:
Dit is toch de grote favoriet? Ik heb nog niks gehoord van de inzendingen, maar weet alleen dat ze met Emilie Sandee wordt vergeleken.
Ja we kijken naar een mokkel dat kijkt en een beetje beschrijft wat ze ziet.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Jullie kijken ook allemaal hier toch? http://escxtra.tv/
Want ik krijg daar nul beeld
Maar vooral vrij veel haar mond houdtquote:Op maandag 13 mei 2013 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja we kijken naar een mokkel dat kijkt en een beetje beschrijft wat ze ziet.
Arme, arme Emilie Sandeequote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef alors het volgende:
Dit is toch de grote favoriet? Ik heb nog niks gehoord van de inzendingen, maar weet alleen dat ze met Emilie Sandee wordt vergeleken.
Oh nou ik hoor de vergelijking anders ook wel hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:29 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ze héét Emmelie, das de enige overeenkomst
Die was behoorlijk goedquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ze klinkt als Bo die meedeed met the Voice UK
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen er zo lyrisch van zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef aarontje112 het volgende:
Ik denk dat Denemarken een beetje door de mand gaat vallen. Te gewoon.
Het is best goed hoor, maar ik zie er ook niet meer in dan dat. Zo'n veilige keuze...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen er zo lyrisch van zijn.
Snap ik ook niet, er wordt ook gewoon gezocht naar een topfavoriet. Maar die is er - naar mijn mening - dit jaar niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom mensen er zo lyrisch van zijn.
dat is het, goed maar veiligquote:Op maandag 13 mei 2013 21:33 schreef TDHS het volgende:
[..]
Het is best goed hoor, maar ik zie er ook niet meer in dan dat. Zo'n veilige keuze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |