Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
*verbanddoos en instantkoelverband in de auto legt.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk neem morgen wel pumps mee, dan zal ik een demonstratiesprint door de hotelgang trekken
Fixed. Die hotelgangers worden al genoeg bevoordeeldquote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk neem morgen wel pumps mee, dan zal ik een demonstratiesprint door de hotelgang over de Kleiweg trekken
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fixed. Die hotelgangers worden al genoeg bevoordeeld![]()
Ohquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Gemist. Effe kijken.
Ik was even een parkiet streng aan het toespreken die steeds een duikvlucht pal over de kat neemt
Greys, TT change svpquote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Oognip het volgende:
'Oognips dooie tetten' moet het eigenlijk zijn he
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Dat hadden we die papegaai moeten laten zeggen
Dat kan nog, want het is nog niet ingezonden aan die eigenaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Dat hadden we die papegaai moeten laten zeggen
Ohquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan nog, want het is nog niet ingezonden aan die eigenaar
jij trekt je pumps toch ook aan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef franklop het volgende:
Zie alweer dat ik moet uitkijken voor naaldhakken in mn voet.
alleen privé vooralsnogquote:
nooitquote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef RenRen- het volgende:
Hoe laat is het eten eigenlijk klaar?
Nee. Hoe laat zijn jullie klaar met eten?
Als we de kroeg uitgeveegd worden omdat de voorraad op is.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef RenRen- het volgende:
dan is er vast nog een shoarmatent openquote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we de kroeg uitgeveegd worden omdat de voorraad op is.
Dat hoop ik toch!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan is er vast nog een shoarmatent open
Zeven uur voorgerechtje, half acht buffet open ongeveer denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef RenRen- het volgende:
Shoarmaboer. Maar kan zijn dat ze ook kapsalons hebben. Maar denkutniethoorquote:
wahahahaquote:Op maandag 13 mei 2013 18:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
verdomme![]()
Ik heb eindelijk een pinopak gevonden. Pas ik hem niet
Ooooooooh dus als ik er pas om 18:30 ben dan ben ik ruim op tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur voorgerechtje, half acht buffet open ongeveer denk ik.
Rond half negen chocotaart toetje en om negen uur uitzending.
Zoiets gaat het ongevéér worden denk ik
Maar voel je niet bezwaard om tijdens het eten al te komen he, maakt niks uit
7 uur?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
oranje pak kan met ek/wk en OS ookquote:Op maandag 13 mei 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Gaan de heren nou ineens kledingstress hebben?
Ik zou mooi geen geld gaan uitgeven aan bijzondere outfits hoor, zou ik lekker drankjes van kopen morgen
Nee ik dacht gewoon kom laat ik eens een pinopak aan doenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Gaan de heren nou ineens kledingstress hebben?
Ik zou mooi geen geld gaan uitgeven aan bijzondere outfits hoor, zou ik lekker drankjes van kopen morgen
Doen!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, wat gaaf!![]()
Pssst, Greys... I might be coming after all...
Beetje aso om als mensen nog eten aan te schuivenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
zeur niet en kom gewoon eerder!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje aso om als mensen nog eten aan te schuivenDus ik denk dat ik dan rond de uitzending ongeveer ga komen.. Beetje laat maar goed
Ofja aso. Ik zou me bezwaard voelen
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Niet doen hoor, bezwaard voelen. Was alle vorige keren ook zo namelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje aso om als mensen nog eten aan te schuivenDus ik denk dat ik dan rond de uitzending ongeveer ga komen.. Beetje laat maar goed
Ofja aso. Ik zou me bezwaard voelen
Dat was alle keren nog zo dat tijdstipquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef yvonne het volgende:
19 uur eten?
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken hè
Ik hoop op tijd te zijn.
gewoon tegen je baas zeggen: TOEDELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef yvonne het volgende:
19 uur eten?
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken hè
Ik hoop op tijd te zijn.
Ik weet een manier die gezonder is en waarvan je de smaak alsnog binnenkrijgtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een pesthumeur, de teringMo eet cheesecake, ik wil ook.
Je zorgt er maar voorquote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, wat gaaf!![]()
Anders eten in 2 lichtingen? min of meer. dus 1 rond 7 uur en de andere rond half 9 bijv?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was alle keren nog zo dat tijdstip![]()
Dus daarom dacht ik dat het deze keer ook maar weer zoiets moest worden.
Whatsapp me ff als je wat later komt, dan probeer ik het nog ff tegen te houden, komt vast goed!
Kusje Qwea.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een pesthumeur, de teringMo eet cheesecake, ik wil ook.
Nou ik hoef niet perse vroeg te eten, als in 18:00 maar 19u is dan wel weer het maxquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anders eten in 2 lichtingen? min of meer. dus 1 rond 7 uur en de andere rond half 9 bijv?
Daar kan de keuken denk ik makkelijk rekening mee houden en dan heeft iedereen lekker warm eten
Ik had er ook even geen rekening mee gehouden dat er mensen na hun werk nog lang moesten reizen. Ik kan iets eerder weg van mijn werk en dan hoop ik er rond 6/half 7 te zijnen dan ben ik uitgehongerd
Moet ze daarvoor de tong/mondspieren ook gebruiken?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet een manier die gezonder is en waarvan je de smaak alsnog binnenkrijgt
PM me voor het antwoord
Ja, daar heb ik geen reet aan. En toen nam ik een likje, en nu wil ik meer. Ik ben er strontchago van. Sneu eigenlijkquote:
Hoe durf je te denken dat ik zo denk!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet ze daarvoor de tong/mondspieren ook gebruiken?
Nee twee lichtingen gaan we echt niet aan beginnen, sorryquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anders eten in 2 lichtingen? min of meer. dus 1 rond 7 uur en de andere rond half 9 bijv?
Daar kan de keuken denk ik makkelijk rekening mee houden en dan heeft iedereen lekker warm eten
Ik had er ook even geen rekening mee gehouden dat er mensen na hun werk nog lang moesten reizen. Ik kan iets eerder weg van mijn werk en dan hoop ik er rond 6/half 7 te zijnen dan ben ik uitgehongerd
Dat geldt dus voor mij ook. sowieso omdat het dan fijn is om rustig te kunnen eten voor het programma begint.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet perse vroeg te eten, als in 18:00 maar 19u is dan wel weer het max
Het antwoord was "sperma" nou ik weet het niet hoor, maar ik geloof dat ik nog 40 cheesecakes moet bakken voordat Mo zijn sperma naar cheesecake smaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet ze daarvoor de tong/mondspieren ook gebruiken?
Yvonne is de enige die aangaf dat het krap wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor mij ook. sowieso omdat het dan fijn is om rustig te kunnen eten voor het programma begint.
maar ja ik gun juist de mensen die zich het apelazarus haasten om te komen ook wel een lekkere warme hap en ook voldoende te eten, dus daarom dacht ik: misschien moeten we ff proberen wat af te stemmen met henk/peter
Groot gelijk hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee twee lichtingen gaan we echt niet aan beginnen, sorry
Tis altijd nog goed gegaan, dus dan gaat het deze keer ook wel goed komen.
Dat gaan ze niet tof vinden in de keuken als ze twee keer aan de gang moeten in dat kleine keukentje
Luf joe toequote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen reet aan. En toen nam ik een likje, en nu wil ik meer. Ik ben er strontchago van. Sneu eigenlijk
Omdat ik aan het afvallen ben. Van 98 naar 83,5 en counting. En ik hoef niet weer terug richting de 98quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Luf joe toe
maar waarom mag je geen cheesecake?
Oh okayquote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Yvonne is de enige die aangaf dat het krap wordt.
MissBliss en Re denken er wel op tijd te zijn en whatsappen mij ook als het onverhoopt tien minuten later wordt. Dus dat komt wel goed, dan houden we het eten wel ff tegen tot ze er zijn.
Ja! Goed idee wel!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweet niet hoor, maar dan kan ze beter elke hap cheesecake na het proeven weer uitspugen, dat lijkt me minder omslachtig
Zo kun je ook denken inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweet niet hoor, maar dan kan ze beter elke hap cheesecake na het proeven weer uitspugen, dat lijkt me minder omslachtig
Niets doorslikken alles uitspugen helpt vast ook erg bij afvallenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
1 hapje is geen 200 kcal toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik aan het afvallen ben. Van 98 naar 83,5 en counting. En ik hoef niet weer terug richting de 98had 1 fucking hapje gehad om te proeven, bam, 200kcal erin
60gr is 200kcalquote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1 hapje is geen 200 kcal toch?
hoe ver ben je nu met afvallen? Wel knap dat je het aangaathoe ziet je aanvalsplan eruit?
Succes in ieder geval
srsly? de tering! maar das meer dan een hap toch?quote:
Nou, ik heb geen idee hoeveel mijn hap was. Ik hoop minder dag 60grquote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
srsly? de tering! maar das meer dan een hap toch?
pff ik wil nooit aan de lijn hoeven, afschuwelijk!
oh dan ben je al heel ver op weg![]()
Morgenavond even flink feesten dan is er zo weer een kilo af
Het is ook rukquote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
srsly? de tering! maar das meer dan een hap toch?
pff ik wil nooit aan de lijn hoeven, afschuwelijk!
oh dan ben je al heel ver op weg![]()
Morgenavond even flink feesten dan is er zo weer een kilo af
ja, dat lijkt me ook welquote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee hoeveel mijn hap was. Ik hoop minder dag 60gr
Holyfuck, sinds je 16de?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook rukBen al sinds mijn 16e aan het lijnen en krijg er de afgelopen 3 jaar niks meer af dus ik ga binnenkort maar naar een dietist. Ik weet niet wat ik verkeerd meer doe
dus dan maar hulp
heb je al eens een paar weken (2 ofzo) alles opgeschreven wat je eet en drinkt? Vaak kan je daar zelf al heel veel foute dingen uithalen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook rukBen al sinds mijn 16e aan het lijnen en krijg er de afgelopen 3 jaar niks meer af dus ik ga binnenkort maar naar een dietist. Ik weet niet wat ik verkeerd meer doe
dus dan maar hulp
Ja, ik begon met WW, toen is er wat gebeurd en ben ik aangekomen, toen weer WW, ik heb van alles geprobeerd nog, shakes. Heel veel sporten. Maar geen gram erafquote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Holyfuck, sinds je 16de?
Ik sinds oktober
Nou ja, niet lijnen. Eetpatroon omflikkeren en gezondere keuze's maken.
Is nog altijd goedgekomen dus nu ook, ik maak me er absoluut geen zorgen omquote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee twee lichtingen gaan we echt niet aan beginnen, sorry
Tis altijd nog goed gegaan, dus dan gaat het deze keer ook wel goed komen.
Dat gaan ze niet tof vinden in de keuken als ze twee keer aan de gang moeten in dat kleine keukentje
Wat zij zegt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je al eens een paar weken (2 ofzo) alles opgeschreven wat je eet en drinkt? Vaak kan je daar zelf al heel veel foute dingen uithalen.
en te weinig eten kan ook fout zijn
of teveel suikers (gewoon brood, witte pasta) want daar krijg je ook honger van (door dip in je bloedsuikerspiegel)
kan van alles zijn dus
en je hele leven aan de lijn lijkt me ook niks.
Mijn dagen zien er wel hetzelfde uit, soms heb ik een dip omdat ik nog steeds even zwaar ben en als ik dan iets extra's eet dat ik dan toch binnen een week op mijn gewone gewicht ben, maar verder eet ik gezond, zo veel mogelijk volkoren, behalve met mijn ontbijt, gezondere keuzes, mager beleg, mager eten. Dus ik moet gewoon hulpquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je al eens een paar weken (2 ofzo) alles opgeschreven wat je eet en drinkt? Vaak kan je daar zelf al heel veel foute dingen uithalen.
en te weinig eten kan ook fout zijn
of teveel suikers (gewoon brood, witte pasta) want daar krijg je ook honger van (door dip in je bloedsuikerspiegel)
kan van alles zijn dus
en je hele leven aan de lijn lijkt me ook niks.
Hoeveel kcal zit je ongeveer per dag op? Want misschien eet je wel te weinig...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik begon met WW, toen is er wat gebeurd en ben ik aangekomen, toen weer WW, ik heb van alles geprobeerd nog, shakes. Heel veel sporten. Maar geen gram eraf
En dat is overigens wat ik al een jaar doe, keuzes maken en gezond eten, ontbijt, lunch, diner, 1 tussendoortje, 1 fruit. Meer niet. En ik val geen gram af, ik ben al een jaar stabiel op standje te zwaar.
Ja ff hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dus dan maar hulp
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is nog altijd goedgekomen dus nu ook, ik maak me er absoluut geen zorgen om
Ik drink genoeg iigquote:Op maandag 13 mei 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zit je ongeveer per dag op? Want misschien eet je wel te weinig...
Dan gaat je lijf in de spaarstand en val je idd niet af. En genoeg water drinken
Je bent gewoon een mooie vrouw hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik begon met WW, toen is er wat gebeurd en ben ik aangekomen, toen weer WW, ik heb van alles geprobeerd nog, shakes. Heel veel sporten. Maar geen gram eraf
En dat is overigens wat ik al een jaar doe, keuzes maken en gezond eten, ontbijt, lunch, diner, 1 tussendoortje, 1 fruit. Meer niet. En ik val geen gram af, ik ben al een jaar stabiel op standje te zwaar.
Dan zit je idd te laag denk ik. En da's voor jou misschien wel de gouden greep.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik drink genoeg iigMaar ik denk dat ik te laag zit, 1200-1500 misschien? Zal ik even zoeken? [
We hebben het er nog weleens over, maar een hoop van dit soort zaken zijn zwaar achterhaald, bewegen is zwaar overrated, daar val je niet vanaf.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit je idd te laag denk ik. En da's voor jou misschien wel de gouden greep.
Daarom is crashdiëten ook zo slecht. Ja, je valt een korte tijd af als een tiet, maar dan is je lichaam gewend aan bv maar 1000 kcal per dag en als je daarna dan weer normaal gaat eten kom je het net zo hard weer aan.
Ik denk als jij bv een goedkope hometrainer ofzo ergens tweedehands koopt en elke avond een half uur gaat fietsen, plus genoeg maar gezond eten, plus veel water (fris en koffie is ook drinken maar telt niet) dan moet je wel haast wel afvallen.
Maar je zou het idd ook aan een diëtist kunnen vragen, maar laat je alsjeblieft niet aansmeren dat je nog minder dan 1200 kcal per dag moet gaan eten
Tering mens, way te laag!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik drink genoeg iigMaar ik denk dat ik te laag zit, 1200-1500 misschien? Zal ik even zoeken? [
Ik spreek jou morgen wel evenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het er nog weleens over, maar een hoop van dit soort zaken zijn zwaar achterhaald, bewegen is zwaar overrated, daar val je niet vanaf.
Maar goed, veel leuker dit face to face uit te puzzelen
Ja maar ik durf daar niet zo goed zelf mee te gaan spelen, zo van. WAT NOU Als ik nog een boterham eet. Ik heb gewoon geen hongerquote:
Je verbrandt kcal door bewegen. Hoe kan dat nou NIET meehelpen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het er nog weleens over, maar een hoop van dit soort zaken zijn zwaar achterhaald, bewegen is zwaar overrated, daar val je niet vanaf.
Dat sobersoquote:Maar goed, veel leuker dit face to face uit te puzzelen
Mooiquote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef Aerials1990 het volgende:
Voor de mensen die in zijn in een mooie piano cover van birds:
Alstublieft
Ik heb ook niet altijd honger, maar je moet toch echt voldoende eten. En letten op wat je eet.Want het is wel mooi als je rond de 1800kcal zit (ik zit tussen de 1700 en 1800. Alleen gisteren 995 want misselijk en vandaag 1398 want met het oog op compensatie voor morgen en vorige weekquote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja maar ik durf daar niet zo goed zelf mee te gaan spelen, zo van. WAT NOU Als ik nog een boterham eet. Ik heb gewoon geen honger
Dat dus. En zo niet, dan hoor ik graag waarom niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je verbrandt kcal door bewegen. Hoe kan dat nou NIET meehelpen?
Het zal misschien geen tovermiddel zijn dat je er alles door kunt eten, maar meer bewegen helpt absoluut. Maar dan wel in combinatie met gezond en regelmatig eten idd.
Lang niet alle sporten kweek je (veel) spiermassa mee gelukkig.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:23 schreef Qwea het volgende:
Buiten beschouwing gelaten dat je van sporten aankomt vanwege spiermassa, maar je wordt wel slanker.
1,83quote:Op maandag 13 mei 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
Maar Q, jij bent 1.85 he
Ren kan wel een veel lager onderhoud hebben. Dus tis goed als ze dat laat uitzoeken
Ligt er aan... omdat ze er al zoveel jaar mee bezig is kan dat best verschoven zijn naar beneden bij haar natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
1,83en ja, ze kan idd een lager onderhoud hebben, maar 1200kcal? Nah. Ik moet 2300 eten om op gewicht te blijven. Daar ben ik 500 a 600 onder gaan zitten.
Punt, maar over het algemeen de -afval- sporten genomen (hardlopen, fitness) wel. Dus ik ben echt erg benieuwdquote:Op maandag 13 mei 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lang niet alle sporten kweek je (veel) spiermassa mee gelukkig.
Vandaag had ik een ongezonde dag met 30 gram vet en dat is nog te weinig. Ik dnek dat ik gewoon te laag zitquote:Op maandag 13 mei 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook niet altijd honger, maar je moet toch echt voldoende eten. En letten op wat je eet.Want het is wel mooi als je rond de 1800kcal zit (ik zit tussen de 1700 en 1800. Alleen gisteren 995 want misselijk en vandaag 1398 want met het oog op compensatie voor morgen en vorige week) maar als je 80gr vet erin hebt, in die 1800kcal, is het niet goed natuulk.
Ik merk dat als ik zelf 'lijn' dat ik - als ik een tijdje op dezelfde manier doorga - na een tijdje toch op een soort stilstand kom zeg maar. En er is me van diverse kanten uitgelegd dat dat komt omdat je lichaam dan went aan minder inname. Dat klonk voor mij wel logisch, maar misschien is het idd kul.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Het maakt geen reet uit wat je eet, wanneer je eet, hoe je eet of zelfs hoeveel je eet.
Je moet er alleen te alle tijden voor zorgen dat je meer verbrand dan wat je in je giechel stopt en dan ga je overtollig vet verbranden... Isse simpel.![]()
Spaarstand klinkt heel leuk, maar klopt natuurlijk niet. Structureel minder innemen dan je verband MOET een min opleveren, dat kan niet anders. Anders zouden die anorexia chicks toch ook nooit zo skinny zijn?
Anorexia is wel echt een inname van 400 kcal per dag, dat scheelt ook wel weer. En ik heb tussendoor, zoals ik zei, baaldagen omdat ik dan denk, ja joh, ik eet al 2 weken super goed, nooit iets te veel, en dan ben ik geen gram afgevallen, en dan eet ik een dag ongezonder. Maar dan is het er ook weer na een paar dagen af op mijn 'normale' gewicht, misschien dat ik het daarmee uitbalanceer?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Het maakt geen reet uit wat je eet, wanneer je eet, hoe je eet of zelfs hoeveel je eet.
Je moet er alleen te alle tijden voor zorgen dat je meer verbrand dan wat je in je giechel stopt en dan ga je overtollig vet verbranden... Isse simpel.![]()
Spaarstand klinkt heel leuk, maar klopt natuurlijk niet. Structureel minder innemen dan je verband MOET een min opleveren, dat kan niet anders. Anders zouden die anorexia chicks toch ook nooit zo skinny zijn?
dat kan sws geen kwaad, eens een keer advies vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vandaag had ik een ongezonde dag met 30 gram vet en dat is nog te weinig. Ik dnek dat ik gewoon te laag zitvande week naar de dokter
Dat is wat te weinig denk ik. 2000 is gemiddeld voor een vrouw. Ik weet niet wat het minimum is wat je moet eten hoor, maar dit lijkt me wel aan de lage kant.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Damn, heb je daar nog overtollig vel aan overgehouden?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben ooit 30 kg afgevallen in half jaar puur door extra sporten en iets aan eetpatroon aanpassen, at gewoon 1keer per week patat e.d.
dietien werkten nooit bij me omdat je je dan echt veel moest ontzeggen.
Ik zit op 33,5gr vet waarvan 12,5 verzadigd (hoi cheesecake) en nog steeds in het groen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vandaag had ik een ongezonde dag met 30 gram vet en dat is nog te weinig. Ik dnek dat ik gewoon te laag zitvande week naar de dokter
mwoa viel wel mee eigenlijk als ik eerlijk ben. Is nu wel al weer deel aan (vrij gestaag gebeurd) dus daarom nu ook weer bezig met ander eetpatroon en meer sporten. Heb me mooi doel gesteld met dam tot dam loop in septemberquote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, heb je daar nog overtollig vel aan overgehouden?
Ik geloof ook niet in dieten nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben ooit 30 kg afgevallen in half jaar puur door extra sporten en iets aan eetpatroon aanpassen, at gewoon 1keer per week patat e.d.
dietien werkten nooit bij me omdat je je dan echt veel moest ontzeggen.
Eigenlijk is het laatste jaar bij mij hard gegaan. Zowel roos en ik houden van lekker eten en door allerlei situaties kwamen we aan sporten niet echt toe... nu zijn we eigenlijk sinds pasen een andere weg ingeslagen, een betere iig. Wat niet hielp is dat we allebei in die periode jarig waren (3x gevierd) en nog meer feesten en partijen hebben gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in dieten nee.
maar je moet denk ik gewoon bij alles opletten dat het niet al te ongezond is.
Nu scheelt het dat ik van mezelf al niet extreem ongezond eet (ik heb niks met frisdrank, eet gewoon brood met beleg (tegenwoordig zuurdesembrood) en in mijn avondeten vind ik veel groente onwijs lekker.) Dus ik denk dat ik het makkelijk heb.
alleen houd ik ook erg van snoep en chocola en koekjes. en chips.
Dus daar moet ik mee opletten, maar dat is altijd nog stukken makkelijker dan op al je eten moeten letten.
I'm sure.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
I'm sure.
Dat is er is, bedoel ik.
Wie het niet wil eten moet dat zelf weten.
Maar voor mij geldt iig: morgen chocotaart
Nou, dan in mijn gezicht wsquote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan kiezen, of hij gaat in je mondje of in je gezichtje
En HALLO! Ynske dan?!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kan kiezen, of hij gaat in je mondje of in je gezichtje
Oke, RenRen- wil hem in dr gezicht. Komt goed!quote:
Pie-Fightquote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, RenRen- wil hem in dr gezicht. Komt goed!
Wtf.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ynske krijg hem van mij niet in haar giecheltje, maar jij bent Qwea dus omdat Qwea jij wel
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ynske krijg hem van mij niet in haar giecheltje, maar jij bent Qwea dus omdat Qwea jij wel
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, RenRen- wil hem in dr gezicht. Komt goed!
Morgen zijn ze allemaal reuze keurig en verlegen en bedeesd enzo hoorquote:
Waarom denk je dat ik niet kom eten... Been there, done that... Seen enough foodfights zeg maar.quote:
Qwea?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen zijn ze allemaal reuze keurig en verlegen en bedeesd enzo hoor
()
Uhuh... Behalve Iteejer toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
()
Bwehehehehehehehequote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
()
Hallo, gaat godverdomme iedereen lekker?quote:
zonde van het eten!!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet kom eten... Been there, done that... Seen enough foodfights zeg maar.
ZIE, ZIE!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is op elke meet eigenlijk best braaf
Er gooit niemand met eten, want ze kennen de eigenaar van de kroeg inmiddels al een tijd en die vinden ze te tof (en ze willen er graag nog vaker terug komen, we hebben er ook elke veertien dagen een FOK! sjoelclubquote:Op maandag 13 mei 2013 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh... Behalve Iteejer toch?
*iets met schapen en dammen...
Ja, maar da's leuheukkkk!!quote:
Oh, dat was echt fucking hilarious, ja!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE, ZIE!
Ik bedoel, ik heb verdomme nog een ober zijn nr gevraagd voor Cat22, in blijdorp was ik ondanks dat ik dronken was ook vet braaf!
Ah kijk! Logisch ook, dan ga je geen zooi van de tent maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er gooit niemand met eten, want ze kennen de eigenaar van de kroeg inmiddels al een tijd en die vinden ze te tof (en ze willen er graag nog vaker terug komen, we hebben er ook elke veertien dagen een FOK! sjoelclub).
dan ga je gauw naar buiten! Gek!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef franklop het volgende:
Ik wou met de chocoladetaart gaan sjoelen eigenlijk
Ga in je hokquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE, ZIE!
Ik bedoel, ik heb verdomme nog een ober zijn nr gevraagd voor Cat22, in blijdorp was ik ondanks dat ik dronken was ook vet braaf!
Fucking count on itquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Durf ik toch nietveel te bang dat ik het ook in mijn gezicht krijg
Sjoelen is wel altijd geweldig trouwens, als je ooit wilt moet je dan ook maar eens komen gastsjoelenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah kijk! Logisch ook, dan ga je geen zooi van de tent maken.![]()
Ja halloooo, je zei dat je naar een F&F meet ging! Ketter!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga in je hok
Me eerst plagen in dieet en nu hierIk zou er bijna van aan de cheesecake gaan! Bijna
Die heb ik echt nog steeds in mijn handtas zitten!quote:
Jonge, BE komt naar die meet morgen en voortaan is ze er elke xquote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoelen is wel altijd geweldig trouwens, als je ooit wilt moet je dan ook maar eens komen gastsjoelen
Hahahahaquote:
Ja hallo, mag ik ook mijn reputatie in tact houden?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja halloooo, je zei dat je naar een F&F meet ging! Ketter!
de sevens zijn top 8 van de wereld. Gaan de OS wel halen in 2014quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef Toekito het volgende:
Kijk ik DWDD blijken chicks ook ineens aan rugby te doen
het zijn die dames. Mag ik namens FOK! hen even spreken baasquote:Op maandag 13 mei 2013 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
de sevens zijn top 8 van de wereld. Gaan de OS wel halen in 2014
als je 1 duel met 1 van hun aangaat en daarbij overeind blijf staan welquote:Op maandag 13 mei 2013 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
het zijn die dames. Mag ik namens FOK! hen even spreken baas
Ik lust geen koffie.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonge, BE komt naar die meet morgen en voortaan is ze er elke x
Ooh en BE, die vorklepelkoffie daarIk denk dat ik de taart skip voor de koffie
Ik ook niet, dat is het mooiequote:
Hoe laat ben jij er morgen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
als je 1 duel met 1 van hun aangaat en daarbij overeind blijf staan wel
doe die rechter maar van dat rijtje op dwddquote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
als je 1 duel met 1 van hun aangaat en daarbij overeind blijf staan wel
NEE TOEK DOE HET NIET JE BENT AL HALF AFHANKELIJK VAN COMPUTERAPPARATUURquote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe die rechter maar van dat rijtje op dwdd
euh 17.15 denk ik ongeveerquote:
Laat jij er wel een biertje voor mij inzitten danquote:
ik ben de Bobquote:Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Laat jij er wel een biertje voor mij inzitten dan
wajoo mazzelaarquote:
dat MPG gaat hacken morgen!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
NEE TOEK DOE HET NIET JE BENT AL HALF AFHANKELIJK VAN COMPUTERAPPARATUUR
HOE WAT WAAR VORKLEPELKOFFIE CARAMEL ZIJN WE ER ALquote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat is het mooie![]()
![]()
![]()
Maar die dus wel. Met slagroom, caramelsaus? (Greys?) en weet ik veel wattes.
iedereen van de sjoelclub inmiddelsquote:Op maandag 13 mei 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Ik lust ook geen koffie, ik drink NOOIT koffie, maar de vorklepelkoffie doe ik een moord voor
negativequote:
quote:
Nee zo'n koffie is topchef onwaardigquote:
Bij jou krijg ik anders alleen maar standaard koffie hoor.quote:
quote:
ohmygod. Ik zie het nog ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die aan de WW gaat wordtie
[ afbeelding ]
ik google op JJ en kreeg die nep James Bond erbij.....quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik google op JJ en kreeg die nep James Bond erbij.....
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef Murmeli het volgende:
Morgen om deze tijd![]()
Bert en ik zijn er klaar voor
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver, ik moet woensdag om 6.00 uur ' s morgens weer thuis zijn omdat mijn man weg moet. Dat wordt dus niet naar de meet. Jammer.
De wekker van fl gaat woensdag om 5:30 weerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver, ik moet woensdag om 6.00 uur ' s morgens weer thuis zijn omdat mijn man weg moet. Dat wordt dus niet naar de meet. Jammer.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
Mijne om 04quote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
De wekker van fl gaat woensdag om 5:30 weer![]()
Hee das niets johquote:Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
De wekker van fl gaat woensdag om 5:30 weer![]()
Afgesproken om vrienden naar Schiphol te brengenquote:
Slimquote:Op maandag 13 mei 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afgesproken om vrienden naar Schiphol te brengen
Nee, maar anders kwamen ze er niet. Ook sneuquote:
omdat er tegenwoordig ook Non EU landen meedoen en er dus voorrondes zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
man ik denk steeds dat het vrijdag is ofzo
waarom is dat songfestival ook weer op een dinsdag?
Zodat je een mooie reden hebt om een week vrij te nemen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
man ik denk steeds dat het vrijdag is ofzo
waarom is dat songfestival ook weer op een dinsdag?
Aaaaw Q heeft een goudenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar anders kwamen ze er niet. Ook sneu
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
Jeeej, Mono is woensdag vrij
Maar hij kan morgen pas om kwart over 6 vanuit Groningen weg.
Ik reis vanaf Amersfoort met hem (omdat korting), dus dan zijn we daar rond 21:20 ofzo
Dan ben je NET OP TIJD, want om 21.40 uur moet Anoukquote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
Ik reis vanaf Amersfoort met hem (omdat korting), dus dan zijn we daar rond 21:20 ofzo
Oh, mooi zoquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je NET OP TIJD, want om 21.40 uur moet Anouk
Zijn daar ook al beelden van, of hebben we dit alleen van horen zeggen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het per ongeluk interesseert wellicht....
Vanavond was de generale repetitie (met een uitverkochte zaal publiek) die wordt opgenomen voor de vakjury. Die jureren morgen de helft van de punten en baseren hun punten op het optreden van vanavond. En Anouk ging SUPERGOED
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan gewoon de hele avondme so happy! mn portemonnee wat minder
dan krijg je wel biertje van mequote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan gewoon de hele avondme so happy! mn portemonnee wat minder
Er zijn geen filmbeelden, maar er was een uitverkochte zaal publiek, dus via twitter en via een webcam van een journalist hebben we wat commentaren kunnen lezenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn daar ook al beelden van, of hebben we dit alleen van horen zeggen?
dat applaus op die stream met journalisten was hard anyway!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn daar ook al beelden van, of hebben we dit alleen van horen zeggen?
Reist er niemand anders via Amersfoort waar je mee samen kan reizen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
de Jury bepaalt de helft van de punten? of bepalen ze de helft van de doorgaaners?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Ja ze kreeg veel applaus Roger.
En er waren er twee die kneitervals gingen, België en eh.... Slovenië. Jammer voor hen, beter voor ons
punten, de thuisstemmers de andere helft.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
de Jury bepaalt de helft van de punten? of bepalen ze de helft van de doorgaaners?
Bepaalt de helft van de punten.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:34 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
de Jury bepaalt de helft van de punten? of bepalen ze de helft van de doorgaaners?
Geen ideequote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Reist er niemand anders via Amersfoort waar je mee samen kan reizen?
Zou hetquote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
En ze maakte ook meer contact met de camera, dus nog meer goed nieuws
Oh ok, wist niet dat je zelf tot zo laat moet werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee
Maar anders kan ik sowieso slechts een uurtje eerder omdat ik zelf ook moet werken tot half 6, dus zo veel verschil maakt het niet uit
Ik ga vanaf Ede ook gewoon vragen of ik naast iemand met een studentenkaart mag zitten met m'n 40% korting kaartje
Op de wedsites krijg je ook minder nu als Anouk de finale haalt, dus dat betekent dat zij de kans nog groter inschatten dan gisterquote:
Dan heeft ze denk ik wel een goede kans. Vocaal is ze super sterk en volgens mij let de vakjury daar wel behoorlijk goed op. Aan de andere kant hoop ik dat morgne in andere landen niet het 'vakantieverhaal' van Anouk de boventoon gaat voeren. Dat zou jammer zijn maar goed we hebben gelukkig Belgie erbij zittenquote:
Tofquote:Op maandag 13 mei 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de wedsites krijg je ook minder nu als Anouk de finale haalt, dus dat betekent dat zij de kans nog groter inschatten dan gister
Ja, Belg gaat al vanaf het begin als een kettingzaag.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
Ja ze kreeg veel applaus Roger.
En er waren er twee die kneitervals gingen, België en eh.... Slovenië. Jammer voor hen, beter voor ons
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Belg gaat al vanaf het begin als een kettingzaag.![]()
Begrijp ook niet dat ze hem hebben gekozen.
Maar Anouk deed het dus goed, geen nootjes gemist en zo?
twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:46:04Neth: strong vocals from Anouk and stirring staging; another biggie brings their A-game. reageer retweet
twitter:KeithM twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:50:42Sounding like Anouk has delivered when it really mattered tonight. Netherlands in the #eurovision final for the 1st time since 2004. reageer retweet
Ja, is dan weer een beetje balenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ok, wist niet dat je zelf tot zo laat moet werken
Begin gewoon een beetje zenuwachtig te worden als ik hoor dat het goed gaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]twitter:sofabet twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:46:04Neth: strong vocals from Anouk and stirring staging; another biggie brings their A-game. reageer retweet
twitter:KeithM twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:50:42Sounding like Anouk has delivered when it really mattered tonight. Netherlands in the #eurovision final for the 1st time since 2004. reageer retweet
Nee geen verliesquote:Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ah je gaat weer ff winst maken ergens?
[ afbeelding ]
8 op 10 win je toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee geen verlies![]()
Netherlands to win @ 15.00
Netherlands to qualify for final @ 1.18
Welnee heb ook wel eens wat verloren... ff zoekenquote:
Zag je anders met o.a. Tennis erg veel winst maken chef.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Welnee heb ook wel eens wat verloren... ff zoeken
Kan maar tot 3 maanden terug...
Klopt, maar als je dan wel eens wat zet op een wedstrijd en je niet wint dan verlies je het net zo snel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zag je anders met o.a. Tennis erg veel winst maken chef.
maar morgen win je.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dan wel eens wat zet op een wedstrijd en je niet wint dan verlies je het net zo snel.
Toek 1.18 op kwalificatiequote:
bedoel meer dat ze gewoon door gaat. En 18 cent winnen is beter dan een euro verliezen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Toek 1.18 op kwalificatiewat denk je zelf? Dat is niks dan moet je minstens een paar honderd euro op zetten wil dat wat opleveren. Je krijgt 18 cent op elke euro die je in zet.
Nee dat zou wel een drama zijn als je dat zou vergeten iddquote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet dus écht niet vergeten dat vogeltjesonderbroekje aan te doen morgen
Greyssssssssssssssssssssss!!!!!!
Zou het erg zijn als ik er een andere onder aan doe? Opdat ie dan niet zo afzaktquote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
Nee dat zou wel een drama zijn als je dat zou vergeten idd![]()
![]()
Je moest iets proberen met veiligheidsspeldjes.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou het erg zijn als ik er een andere onder aan doe? Opdat ie dan niet zo afzakt
Veiligheidsspeldjes in je ondertussen. Ik vind dat een lastig concept. Kan er niet erg aan wennenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je moest iets proberen met veiligheidsspeldjes.
Greys is daar heel handig mee, die helpt je wel.
Dat jullie echt dachten een XL nodig te hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou het erg zijn als ik er een andere onder aan doe? Opdat ie dan niet zo afzakt
Boewhahahahahahahaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Takaiki het volgende:
Dat jullie echt dachten een XL nodig te hebben
Zelfs mijn toeptafel past in een L van de HEMA
Héb je eens een onderbroek die moet opvallen, krijg je ditquote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik baal dat het een gewone onderbroek is, want dan zie je die zo zitten onder mijn broek![]()
Je kan ook voor bretels gaan, maar ik denk wel dat dat heel wat minder elegant gaat zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Veiligheidsspeldjes in je ondertussen. Ik vind dat een lastig concept. Kan er niet erg aan wennen
Ja nee je ziet hem zitten qua hobbels en bobbelsquote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahahaha
[..]
Héb je eens een onderbroek die moet opvallen, krijg je dit![]()
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen
Ow, bretels! Die vind ik eigenlijk wel leuk!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan ook voor bretels gaan, maar ik denk wel dat dat heel wat minder elegant gaat zijn.
Dat is niet je onderbroekquote:Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja nee je ziet hem zitten qua hobbels en bobbels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Goed hoog optrekken boven de rand van je broekquote:Op maandag 13 mei 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee je ziet hem zitten qua hobbels en bobbels
Waarom koop ik broeken tot op de navelquote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Goed hoog optrekken boven de rand van je broek
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is niet je onderbroekcameltoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Rond het uur van de noen bij jou?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik faal![]()
![]()
Vergeten stickerts mee te nemen van het werk.![]()
Maarrrr.... Thuis nog een stash gevonden! Én stiften erbij ook nog!![]()
Life is good again
quote:
Ik moet nog uitpakkenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie van de slapers heeft zijn/haar tas al ingepakt?
Ik zou geen moeite doen; de mijne is op sterven na dood, dus die zegt niet veelquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Peter het volgende:
Naast ondertiteling en gebarentaal moeten we ook gaan liplezen?
Tasquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie van de slapers heeft zijn/haar tas al ingepakt?
Mijn tas staat al wel leeg maar moet nog gevuldquote:
Gaarne! En dan ook bij mijn voordeur, zeg maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |