Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
*verbanddoos en instantkoelverband in de auto legt.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk neem morgen wel pumps mee, dan zal ik een demonstratiesprint door de hotelgang trekken
Fixed. Die hotelgangers worden al genoeg bevoordeeldquote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JaIk neem morgen wel pumps mee, dan zal ik een demonstratiesprint door de hotelgang over de Kleiweg trekken
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fixed. Die hotelgangers worden al genoeg bevoordeeld![]()
Ohquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Gemist. Effe kijken.
Ik was even een parkiet streng aan het toespreken die steeds een duikvlucht pal over de kat neemt
Greys, TT change svpquote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Oognip het volgende:
'Oognips dooie tetten' moet het eigenlijk zijn he
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Dat hadden we die papegaai moeten laten zeggen
Dat kan nog, want het is nog niet ingezonden aan die eigenaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Dat hadden we die papegaai moeten laten zeggen
Ohquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan nog, want het is nog niet ingezonden aan die eigenaar
jij trekt je pumps toch ook aan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:57 schreef franklop het volgende:
Zie alweer dat ik moet uitkijken voor naaldhakken in mn voet.
alleen privé vooralsnogquote:
nooitquote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef RenRen- het volgende:
Hoe laat is het eten eigenlijk klaar?
Nee. Hoe laat zijn jullie klaar met eten?
Als we de kroeg uitgeveegd worden omdat de voorraad op is.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef RenRen- het volgende:
dan is er vast nog een shoarmatent openquote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Als we de kroeg uitgeveegd worden omdat de voorraad op is.
Dat hoop ik toch!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan is er vast nog een shoarmatent open
Zeven uur voorgerechtje, half acht buffet open ongeveer denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef RenRen- het volgende:
Shoarmaboer. Maar kan zijn dat ze ook kapsalons hebben. Maar denkutniethoorquote:
wahahahaquote:Op maandag 13 mei 2013 18:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
verdomme![]()
Ik heb eindelijk een pinopak gevonden. Pas ik hem niet
Ooooooooh dus als ik er pas om 18:30 ben dan ben ik ruim op tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeven uur voorgerechtje, half acht buffet open ongeveer denk ik.
Rond half negen chocotaart toetje en om negen uur uitzending.
Zoiets gaat het ongevéér worden denk ik
Maar voel je niet bezwaard om tijdens het eten al te komen he, maakt niks uit
7 uur?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
oranje pak kan met ek/wk en OS ookquote:Op maandag 13 mei 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Gaan de heren nou ineens kledingstress hebben?
Ik zou mooi geen geld gaan uitgeven aan bijzondere outfits hoor, zou ik lekker drankjes van kopen morgen
Nee ik dacht gewoon kom laat ik eens een pinopak aan doenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:22 schreef Greys het volgende:
Gaan de heren nou ineens kledingstress hebben?
Ik zou mooi geen geld gaan uitgeven aan bijzondere outfits hoor, zou ik lekker drankjes van kopen morgen
Doen!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, wat gaaf!![]()
Pssst, Greys... I might be coming after all...
Beetje aso om als mensen nog eten aan te schuivenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
zeur niet en kom gewoon eerder!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje aso om als mensen nog eten aan te schuivenDus ik denk dat ik dan rond de uitzending ongeveer ga komen.. Beetje laat maar goed
Ofja aso. Ik zou me bezwaard voelen
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Niet doen hoor, bezwaard voelen. Was alle vorige keren ook zo namelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beetje aso om als mensen nog eten aan te schuivenDus ik denk dat ik dan rond de uitzending ongeveer ga komen.. Beetje laat maar goed
Ofja aso. Ik zou me bezwaard voelen
Dat was alle keren nog zo dat tijdstipquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef yvonne het volgende:
19 uur eten?
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken hè
Ik hoop op tijd te zijn.
gewoon tegen je baas zeggen: TOEDELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef yvonne het volgende:
19 uur eten?
Er zijn ook nog mensen die gewoon moeten werken hè
Ik hoop op tijd te zijn.
Ik weet een manier die gezonder is en waarvan je de smaak alsnog binnenkrijgtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een pesthumeur, de teringMo eet cheesecake, ik wil ook.
Je zorgt er maar voorquote:Op maandag 13 mei 2013 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, wat gaaf!![]()
Anders eten in 2 lichtingen? min of meer. dus 1 rond 7 uur en de andere rond half 9 bijv?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was alle keren nog zo dat tijdstip![]()
Dus daarom dacht ik dat het deze keer ook maar weer zoiets moest worden.
Whatsapp me ff als je wat later komt, dan probeer ik het nog ff tegen te houden, komt vast goed!
Kusje Qwea.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een pesthumeur, de teringMo eet cheesecake, ik wil ook.
Nou ik hoef niet perse vroeg te eten, als in 18:00 maar 19u is dan wel weer het maxquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anders eten in 2 lichtingen? min of meer. dus 1 rond 7 uur en de andere rond half 9 bijv?
Daar kan de keuken denk ik makkelijk rekening mee houden en dan heeft iedereen lekker warm eten
Ik had er ook even geen rekening mee gehouden dat er mensen na hun werk nog lang moesten reizen. Ik kan iets eerder weg van mijn werk en dan hoop ik er rond 6/half 7 te zijnen dan ben ik uitgehongerd
Moet ze daarvoor de tong/mondspieren ook gebruiken?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet een manier die gezonder is en waarvan je de smaak alsnog binnenkrijgt
PM me voor het antwoord
Ja, daar heb ik geen reet aan. En toen nam ik een likje, en nu wil ik meer. Ik ben er strontchago van. Sneu eigenlijkquote:
Hoe durf je te denken dat ik zo denk!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet ze daarvoor de tong/mondspieren ook gebruiken?
Nee twee lichtingen gaan we echt niet aan beginnen, sorryquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anders eten in 2 lichtingen? min of meer. dus 1 rond 7 uur en de andere rond half 9 bijv?
Daar kan de keuken denk ik makkelijk rekening mee houden en dan heeft iedereen lekker warm eten
Ik had er ook even geen rekening mee gehouden dat er mensen na hun werk nog lang moesten reizen. Ik kan iets eerder weg van mijn werk en dan hoop ik er rond 6/half 7 te zijnen dan ben ik uitgehongerd
Dat geldt dus voor mij ook. sowieso omdat het dan fijn is om rustig te kunnen eten voor het programma begint.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet perse vroeg te eten, als in 18:00 maar 19u is dan wel weer het max
Het antwoord was "sperma" nou ik weet het niet hoor, maar ik geloof dat ik nog 40 cheesecakes moet bakken voordat Mo zijn sperma naar cheesecake smaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Moet ze daarvoor de tong/mondspieren ook gebruiken?
Yvonne is de enige die aangaf dat het krap wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor mij ook. sowieso omdat het dan fijn is om rustig te kunnen eten voor het programma begint.
maar ja ik gun juist de mensen die zich het apelazarus haasten om te komen ook wel een lekkere warme hap en ook voldoende te eten, dus daarom dacht ik: misschien moeten we ff proberen wat af te stemmen met henk/peter
Groot gelijk hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee twee lichtingen gaan we echt niet aan beginnen, sorry
Tis altijd nog goed gegaan, dus dan gaat het deze keer ook wel goed komen.
Dat gaan ze niet tof vinden in de keuken als ze twee keer aan de gang moeten in dat kleine keukentje
Luf joe toequote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen reet aan. En toen nam ik een likje, en nu wil ik meer. Ik ben er strontchago van. Sneu eigenlijk
Omdat ik aan het afvallen ben. Van 98 naar 83,5 en counting. En ik hoef niet weer terug richting de 98quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Luf joe toe
maar waarom mag je geen cheesecake?
Oh okayquote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Yvonne is de enige die aangaf dat het krap wordt.
MissBliss en Re denken er wel op tijd te zijn en whatsappen mij ook als het onverhoopt tien minuten later wordt. Dus dat komt wel goed, dan houden we het eten wel ff tegen tot ze er zijn.
Ja! Goed idee wel!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweet niet hoor, maar dan kan ze beter elke hap cheesecake na het proeven weer uitspugen, dat lijkt me minder omslachtig
Zo kun je ook denken inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
Kweet niet hoor, maar dan kan ze beter elke hap cheesecake na het proeven weer uitspugen, dat lijkt me minder omslachtig
Niets doorslikken alles uitspugen helpt vast ook erg bij afvallenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
1 hapje is geen 200 kcal toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik aan het afvallen ben. Van 98 naar 83,5 en counting. En ik hoef niet weer terug richting de 98had 1 fucking hapje gehad om te proeven, bam, 200kcal erin
60gr is 200kcalquote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
1 hapje is geen 200 kcal toch?
hoe ver ben je nu met afvallen? Wel knap dat je het aangaathoe ziet je aanvalsplan eruit?
Succes in ieder geval
srsly? de tering! maar das meer dan een hap toch?quote:
Nou, ik heb geen idee hoeveel mijn hap was. Ik hoop minder dag 60grquote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
srsly? de tering! maar das meer dan een hap toch?
pff ik wil nooit aan de lijn hoeven, afschuwelijk!
oh dan ben je al heel ver op weg![]()
Morgenavond even flink feesten dan is er zo weer een kilo af
Het is ook rukquote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
srsly? de tering! maar das meer dan een hap toch?
pff ik wil nooit aan de lijn hoeven, afschuwelijk!
oh dan ben je al heel ver op weg![]()
Morgenavond even flink feesten dan is er zo weer een kilo af
ja, dat lijkt me ook welquote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen idee hoeveel mijn hap was. Ik hoop minder dag 60gr
Holyfuck, sinds je 16de?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook rukBen al sinds mijn 16e aan het lijnen en krijg er de afgelopen 3 jaar niks meer af dus ik ga binnenkort maar naar een dietist. Ik weet niet wat ik verkeerd meer doe
dus dan maar hulp
heb je al eens een paar weken (2 ofzo) alles opgeschreven wat je eet en drinkt? Vaak kan je daar zelf al heel veel foute dingen uithalen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is ook rukBen al sinds mijn 16e aan het lijnen en krijg er de afgelopen 3 jaar niks meer af dus ik ga binnenkort maar naar een dietist. Ik weet niet wat ik verkeerd meer doe
dus dan maar hulp
Ja, ik begon met WW, toen is er wat gebeurd en ben ik aangekomen, toen weer WW, ik heb van alles geprobeerd nog, shakes. Heel veel sporten. Maar geen gram erafquote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Holyfuck, sinds je 16de?
Ik sinds oktober
Nou ja, niet lijnen. Eetpatroon omflikkeren en gezondere keuze's maken.
Is nog altijd goedgekomen dus nu ook, ik maak me er absoluut geen zorgen omquote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee twee lichtingen gaan we echt niet aan beginnen, sorry
Tis altijd nog goed gegaan, dus dan gaat het deze keer ook wel goed komen.
Dat gaan ze niet tof vinden in de keuken als ze twee keer aan de gang moeten in dat kleine keukentje
Wat zij zegt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je al eens een paar weken (2 ofzo) alles opgeschreven wat je eet en drinkt? Vaak kan je daar zelf al heel veel foute dingen uithalen.
en te weinig eten kan ook fout zijn
of teveel suikers (gewoon brood, witte pasta) want daar krijg je ook honger van (door dip in je bloedsuikerspiegel)
kan van alles zijn dus
en je hele leven aan de lijn lijkt me ook niks.
Mijn dagen zien er wel hetzelfde uit, soms heb ik een dip omdat ik nog steeds even zwaar ben en als ik dan iets extra's eet dat ik dan toch binnen een week op mijn gewone gewicht ben, maar verder eet ik gezond, zo veel mogelijk volkoren, behalve met mijn ontbijt, gezondere keuzes, mager beleg, mager eten. Dus ik moet gewoon hulpquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb je al eens een paar weken (2 ofzo) alles opgeschreven wat je eet en drinkt? Vaak kan je daar zelf al heel veel foute dingen uithalen.
en te weinig eten kan ook fout zijn
of teveel suikers (gewoon brood, witte pasta) want daar krijg je ook honger van (door dip in je bloedsuikerspiegel)
kan van alles zijn dus
en je hele leven aan de lijn lijkt me ook niks.
Hoeveel kcal zit je ongeveer per dag op? Want misschien eet je wel te weinig...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik begon met WW, toen is er wat gebeurd en ben ik aangekomen, toen weer WW, ik heb van alles geprobeerd nog, shakes. Heel veel sporten. Maar geen gram eraf
En dat is overigens wat ik al een jaar doe, keuzes maken en gezond eten, ontbijt, lunch, diner, 1 tussendoortje, 1 fruit. Meer niet. En ik val geen gram af, ik ben al een jaar stabiel op standje te zwaar.
Ja ff hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dus dan maar hulp
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is nog altijd goedgekomen dus nu ook, ik maak me er absoluut geen zorgen om
Ik drink genoeg iigquote:Op maandag 13 mei 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zit je ongeveer per dag op? Want misschien eet je wel te weinig...
Dan gaat je lijf in de spaarstand en val je idd niet af. En genoeg water drinken
Je bent gewoon een mooie vrouw hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik begon met WW, toen is er wat gebeurd en ben ik aangekomen, toen weer WW, ik heb van alles geprobeerd nog, shakes. Heel veel sporten. Maar geen gram eraf
En dat is overigens wat ik al een jaar doe, keuzes maken en gezond eten, ontbijt, lunch, diner, 1 tussendoortje, 1 fruit. Meer niet. En ik val geen gram af, ik ben al een jaar stabiel op standje te zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |