SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
ach joh laat toch gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu loop je met je eigen domheid te koop, blaag.
Bovendien zijn het dezelfde mensen als hier
Te vergelijken met Miracle of Love.quote:
Iets over bamihappen, ze schreeuwen veel 'koekoek' en hebben het over gooien met jasjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende: [..] Daar ben ik nog nooit geweest. Vertel eens meer.
Uitgekozen door de chef sport van de NOSquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. wat doen waterkneus en arno aan tafel?
Die is ook wel eens in Utrecht geweest.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. wat doen waterkneus en arno aan tafel?
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar het licht niet in de ogen gunnenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Iets over bamihappen, ze schreeuwen veel 'koekoek' en hebben het over gooien met jasjes.
Dat van koekoek is niet waar. Dat doen we bij goals in live topics.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Iets over bamihappen, ze schreeuwen veel 'koekoek' en hebben het over gooien met jasjes.
Is dat eng?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en met vrouwen met open jurken en mannen met gel in hun haarquote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar de licht niet in de ogen gunnen
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is doodsaai. Tijd voor een plaatje
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Met die mannen met phony kapsels en vrouwen met open jurken, wat een eng gezelschap, laten we er mee kappen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar de licht niet in de ogen gunnen
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Vanavond was er weer een GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL ATLETI!!!!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat van koekoek is niet waar. Dat doen we bij goals in live topics.
De rest daar sta ik volledig achter.
Dit vind ik niet kunnenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
hij moet al een slopende chemokuur doorstaan
Dat is nooit leuk inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar het licht niet in de ogen gunnen
Dit is wel een goed voorbeeld voor het onderwerpje beeldvorming: hoe makkelijk kun je mensen overtuigen dat GGMM een snor heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Owja. Waar komt dat koekoek vandaan dan? Een commentator?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat van koekoek is niet waar. Dat doen we bij goals in live topics.
De rest daar sta ik volledig achter.
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Ik zeg ook wel eens koekoek.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja. Waar komt dat koekoek vandaan dan? Een commentator?
Uh, oke.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef Rickazio het volgende:
''RKC Waalwijk knikkert FC Twente uit play-offs - FCUpdate.nl'' (vorig seizoen)
Koekoek komt van Sierd de Vos.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja. Waar komt dat koekoek vandaan dan? Een commentator?
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoek komt van Sierd de Vos.
Een vriendelijke jongen uit VBL heeft daar ook een succesvol youtube kanaal van.
http://www.youtube.com/user/SdVfan/videos?sort=p&flow=grid&view=0
Als iemand iets doms zegt ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij een doelpunt? Of bij zo'n vogel?
Omdat ie Anti PSV is , vind je leuk he ??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Waterkneus de laatste tijd meer te pruimen vind dan voorheen.
Dit blijft een hoogtepuntquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoek komt van Sierd de Vos.
Een vriendelijke jongen uit VBL heeft daar ook een succesvol youtube kanaal van.
http://www.youtube.com/user/SdVfan/videos?sort=p&flow=grid&view=0
Is ie anti PSV dan ?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Omdat ie Anti PSV is , vind je leuk he ??
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Waterkneus de laatste tijd meer te pruimen vind dan voorheen.
quote:
quote:
quote:
Nou ja, Raymann is ook wel een enorme teringlul.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raymann zo ...
Oh wacht, jij houdt niet van negers...
Dat is echt het ergste van de Nederlandse televisiequote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Raymann zo ...
Oh wacht, jij houdt niet van negers...
elke zaterdagavondquote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Wat is die connectie tussen Rickazio en negers?
Te hard genomen in z'n sterretje.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
Kwam door Lambiekquote:Op zondag 12 mei 2013 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Een leuke uitzending. Het is weer niet gelukt jongens.
Dat komt meer omdat snorren autoriteit uitstralen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een goed voorbeeld voor het onderwerpje beeldvorming: hoe makkelijk kun je mensen overtuigen dat GGMM een snor heeft.
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat snorren autoriteit uitstralen.
[ afbeelding ]
Geen, dat is het 'm juistquote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Deze zet ik in mijn foboquote:Op zondag 12 mei 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Antwoord Van Halst: Dat is ook zoquote:
Pierrequote:
Hij is vroeger gepest door een neger en is rond zijn 15e achter het station genomen door een dikke neger.quote:
Je moeder is verkracht door een neger en heeft nu aidsquote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is vroeger gepest door een neger en is rond zijn 15e achter het station genomen door een dikke neger.
En nu haat hij ze...
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je moeder is verkracht door een neger en heeft nu aids
Sjek is vies dikquote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genereren die smsjes geen poen?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Evertjan het volgende:
vorig jaar konden we nog stemmen op het mooiste doelpunt dat item is ook wegbezuinigd bij de NOS
En jij bent een koppig rossig mannetje met een frikandellenpens.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je moeder is verkracht door een neger en heeft nu aids
briefkaarten sturenquote:
En jij bent een dik negertje met een kleine leuterquote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En jij bent een koppig rossig mannetje met een frikandellenpens.
racistquote:Op zondag 12 mei 2013 22:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En jij bent een dik negertje met een kleine leuter
En het doet nog steeds pijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Negersquote:Op zondag 12 mei 2013 22:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
450.000 klappende mensen, dat is echt fantastisch.
Heb je ze allemaal getest ja?quote:
Wat jij vindt, dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n opmerking vind ik not dun
Nu snap ik waarom je mislukt bent als cabaretier, je bent gewoon niet leuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat jij vindt, dat vind ik niet zo rullevant.
Je wordt steeds zieliger man.quote:
Aha.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, Rickazio wel, want bij hem doet het nog steeds pijn.
Rustig. Ik heb vernomen dat zijn moeder aids heeft na een verkrachting en hijzelf dik en kleingeschapen is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je mislukt bent als cabaretier, je bent gewoon niet leuk.
Het was een grap en ik vind hem voor de bank nog steeds bruikbaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is niks '' aan.. die kerel kan er niks van.
Hahahaha, ik werd zelfs boos op het publiek omdat ze me niet leuk vonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je mislukt bent als cabaretier, je bent gewoon niet leuk.
Rustig brengenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was een grap en ik vind hem voor de bank nog steeds bruikbaar.
Danku.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
Om 23:25 BBC1 Match Of The Day
Iets van 7 wedstrijden ofzo, het kijken waard
En nu sta je gehaktballen uit Purmerend aan te prijzen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hahahaha, ik werd zelfs boos op het publiek omdat ze me niet leuk vonden.
Vergelijkbare comments hier plaatsen, dan zit je inderdaad op een laag zielig niveauquote:
1,5 seconde te laat, ik ga even wat drinken om het te verwerken.quote:
Wel netjes dat hij eerst factsjekking doet voordat hij iets zegt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Ik heb vernomen dat zijn moeder aids heeft na een verkrachting en hijzelf dik en kleingeschapen is.
Rickazio weet dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, oke.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vergelijkbare comments hier plaatsen, dan zit je inderdaad op een laag zielig niveau
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het sprintwonder Gesink niet meedoet tja, dan is het niet zo interessant
Vi is zo slaapverwekkend de laatste tijd. SV heeft tenminste echt nieuws.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen inladen en op naar het VI-topic. De SV kwelling is weer over.
SV heeft 1x nieuws gehad in Van Hooijdonk over Van Bommel zijn afscheid, maar dat was dusdanig vernieuwend dat ze er tot op de dag van vandaag nog steeds geschokt over zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vi is zo slaapverwekkend de laatste tijd. SV heeft tenminste echt nieuws.
Bij VI is het allemaal roddel en achterklap van de mediageile derksen. Ik heb 'm nog nooit op een waarheid kunnen betrappenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SV heeft 1x nieuws gehad in Van Hooijdonk over Van Bommel zijn afscheid, maar dat was dusdanig vernieuwend dat ze er tot op de dag van vandaag nog steeds geschokt over zijn.
Wat een onzinquote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
VI kijken vanwege het nieuwsquote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij VI is het allemaal roddel en achterklap van de mediageile derksen. Ik heb 'm nog nooit op een waarheid kunnen betrappen
Je ruikt uit je holquote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Seam het volgende:
[..]
VI kijken vanwege het nieuwsStap je soms ook een bar in om nieuws te horen?
Ha ha ha.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ga Derksen zuigen vriendquote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Hahahahah.
Ha ha ha ha ha.
Nee die is goed.
Als dit je try-out was dan is hij volledig geslaagd. Binnenkort zeker op tournee door Nederland?
Voor jou toch niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom altijd zo ordinair Hans?
Ik geef slechts mijn mening en na al die jaren vergeet je wel eens dat er camera's op je gericht staan, dat klopt, maar ik wil me toch niet tot jouw niveau verlagen.quote:
Ach, ik ga toch niet boos worden op die jongenquote:
En dat Mata naar Barca ging.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SV heeft 1x nieuws gehad in Van Hooijdonk over Van Bommel zijn afscheid, maar dat was dusdanig vernieuwend dat ze er tot op de dag van vandaag nog steeds geschokt over zijn.
Kliek die zonodig altijd even in het SV topic moet zeiken. Noemen zich VI hooligansquote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo zo, jij bent inhoudelijk zeer sterk.
Ja, die heb je met deze opmerking even flink op hun plaats gezet. Chapeau.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kliek die zonodig altijd even in het SV topic moet zeiken. Noemen zich VI hooligans
#TeamJohannes constateert slechts dingen. Maar wil je nog een inhoudelijke discussie of niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kliek die zonodig altijd even in het SV topic moet zeiken. Noemen zich VI hooligans
Jij bent triest en debielquote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
VI Hooligans is een groot begrip op FOK!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Geliefd en gevreesd.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Hooligans is een groot begrip op FOK!
Niet alleen op FOK. Ze zijn ook best groot op Footballshirtculture.comquote:Op zondag 12 mei 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Hooligans is een groot begrip op FOK!
Niet meer:quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet alleen op FOK. Ze zijn ook best groot op Footballshirtculture.com
quote:Your IP address has been blocked because of spam
Gelukkig heb ik net als HMF 100 IP Adressen dus ik kan er ook nog opquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geluk heb ik nog een screenshotje:
[ afbeelding ]
Ik heb er 200.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net als HMF 100 IP Adressen dus ik kan er ook nog op
Onder mijn naam postenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok... mijn geclaimde homoseksualiteit viel dus niet onder spam want ik heb geen ban
Is wel verwijderd, de reactie van madame paon "must have" is wel getolereerd door de modsquote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok... mijn geclaimde homoseksualiteit viel dus niet onder spam want ik heb geen ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |