SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
ach joh laat toch gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu loop je met je eigen domheid te koop, blaag.
Bovendien zijn het dezelfde mensen als hier
Te vergelijken met Miracle of Love.quote:
Iets over bamihappen, ze schreeuwen veel 'koekoek' en hebben het over gooien met jasjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef DeLuna het volgende: [..] Daar ben ik nog nooit geweest. Vertel eens meer.
Uitgekozen door de chef sport van de NOSquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. wat doen waterkneus en arno aan tafel?
Die is ook wel eens in Utrecht geweest.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. wat doen waterkneus en arno aan tafel?
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar het licht niet in de ogen gunnenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Iets over bamihappen, ze schreeuwen veel 'koekoek' en hebben het over gooien met jasjes.
Dat van koekoek is niet waar. Dat doen we bij goals in live topics.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Iets over bamihappen, ze schreeuwen veel 'koekoek' en hebben het over gooien met jasjes.
Is dat eng?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en met vrouwen met open jurken en mannen met gel in hun haarquote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar de licht niet in de ogen gunnen
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is doodsaai. Tijd voor een plaatje
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Met die mannen met phony kapsels en vrouwen met open jurken, wat een eng gezelschap, laten we er mee kappen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar de licht niet in de ogen gunnen
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Vanavond was er weer een GOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL ATLETI!!!!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat van koekoek is niet waar. Dat doen we bij goals in live topics.
De rest daar sta ik volledig achter.
Dit vind ik niet kunnenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
hij moet al een slopende chemokuur doorstaan
Dat is nooit leuk inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
beter dan dat enge incestclubje dat elkaar het licht niet in de ogen gunnen
Dit is wel een goed voorbeeld voor het onderwerpje beeldvorming: hoe makkelijk kun je mensen overtuigen dat GGMM een snor heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Owja. Waar komt dat koekoek vandaan dan? Een commentator?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat van koekoek is niet waar. Dat doen we bij goals in live topics.
De rest daar sta ik volledig achter.
[ afbeelding ]
Ik ben weg.
Ik zeg ook wel eens koekoek.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja. Waar komt dat koekoek vandaan dan? Een commentator?
Uh, oke.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef Rickazio het volgende:
''RKC Waalwijk knikkert FC Twente uit play-offs - FCUpdate.nl'' (vorig seizoen)
Koekoek komt van Sierd de Vos.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja. Waar komt dat koekoek vandaan dan? Een commentator?
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoek komt van Sierd de Vos.
Een vriendelijke jongen uit VBL heeft daar ook een succesvol youtube kanaal van.
http://www.youtube.com/user/SdVfan/videos?sort=p&flow=grid&view=0
Als iemand iets doms zegt ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij een doelpunt? Of bij zo'n vogel?
Omdat ie Anti PSV is , vind je leuk he ??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Waterkneus de laatste tijd meer te pruimen vind dan voorheen.
Dit blijft een hoogtepuntquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koekoek komt van Sierd de Vos.
Een vriendelijke jongen uit VBL heeft daar ook een succesvol youtube kanaal van.
http://www.youtube.com/user/SdVfan/videos?sort=p&flow=grid&view=0
Is ie anti PSV dan ?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Omdat ie Anti PSV is , vind je leuk he ??
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Waterkneus de laatste tijd meer te pruimen vind dan voorheen.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |