SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is echt fokking bullshit
Waarom zijn Gyarados en Charizard niet type draak en Dragonite wel? Ze zien er toch allemaal uit als draken en leren draken moves?
Welke mongool heeft het type draak bedacht. Een pokemon kan maar 2 types hebben dus hebben ze water/vuur en flying gekozen terwijl het ook fokking type draken zijn alleen dat paste er niet meer bij.
Verzin dan niet het type draak stelletje mongolen bij Nintendo. Dit is mijn klacht
"Zou Je Haar Geven?? :P"
het niet over pokemon hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef donald_dick het volgende:
na tien jaar het nog steeds over pokemon hebben
Ze hebben het wel redelijk verkracht, ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef donald_dick het volgende:
na tien jaar het nog steeds over pokemon hebben
Psychic niet het bazen element vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef dikkedaniel het volgende:
Sowieso slaan de types als dark, dragon, steel enz nergens op. Ze hadden gewoon bij fire/grass/water/rock enz moeten blijven!
Christenen zijn een andere mening toegedaan. Die geloven ook dat we allemaal uit rotsen, bomen en stenen zijn geborenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Charmander en charmeleon zijn ook geen draken, een pokemon wordt niet uit het niks draak
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Charmander en charmeleon zijn ook geen draken, een pokemon wordt niet uit het niks draak
Wejooo dit zijn die skirre boy.... wat vpor een vergelijking wil je nu maken. Bazen pokemon vs. gare uitmelk pokemonquote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swablu is normal en flying en de evolutie Altaria is ineens Dragon en flying :S
[ afbeelding ]
Ik heb die pokemon vanmiddag niet gevangen, maar als het een dragontype is is het misschien wel de moeite waardquote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swablu is normal en flying en de evolutie Altaria is ineens Dragon en flying :S
[ afbeelding ]
Niet weten dat "Dragon" uit de eerste delen komtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef dikkedaniel het volgende:
Sowieso slaan de types als dark, dragon, steel enz nergens op. Ze hadden gewoon bij fire/grass/water/rock enz moeten blijven!
Alle gymleaders hebben wel een eigen favorite type maar het zijn niet altijd allemaal die typesquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef dikkedaniel het volgende:
Kijk deze meneertje bedoel ik.
Lance van de Elite Four.
Bij het gameboy spelletje rood/blauw moetje die 4 op het einde verslaan.
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Lance
Lance is een drakentrainert. Maar hij aerodactyl en gyarados dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Cikx het volgende:
Zeer terechte klacht.
Wat trouwens ook niet door de beugel kan is dat eindbaas Scyther deels flying type is, maar niet de aanval ''Fly'' kan leren. Scyther heeft vleugels nota bene!
Door deze fok op van het team achter Pokémon kan Scyther zijn plaats in mijn elite Pokémon squad vergeten.
Ik heb ook nooit gesnapt hoe een volwassen man op een duifje (pidgey) kan reizen.quote:
Gyaredos is draak Gquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alle gymleaders hebben wel een eigen favorite type maar het zijn niet altijd allemaal die types
Door zijn rooie pet lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:10 schreef Plantagehouder het volgende:
En hoe kwam ash ineens aan een kudde tauros?? wordt je gewoon door de neus gedrukt tijdens een tournament aflevering.
Mew is pas een baas, die kan ELKE movequote:Op maandag 13 mei 2013 00:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Wat ik eigenlijk pas echt gay vind, dat je baalde moves kan leren aan bepaalde pokemon.
Zoals Gayredos, kan fireblast, thunder, thunderbold.
Nidiking kon die moves ook. Doe gewoon move per type.
Scytherquote:
Had ie gevangen in een aflevering die buiten Japan niet is uitgezonden, iets met een shotgun die meerdere malen op die drie gasten werd gericht, dat beschadigt dan de tere kinderzieltjes of zo. Censuurquote:Op maandag 13 mei 2013 01:10 schreef Plantagehouder het volgende:
En hoe kwam ash ineens aan een kudde tauros?? wordt je gewoon door de neus gedrukt tijdens een tournament aflevering.
quote:Ash spent some time in the Safari Zone in the episode EP035. He was attempting to catch as many Pokémon as possible, though all he ended up with were thirty Tauros as they always ran in front of his Safari Balls when he tried to make a catch. At the end of Ash's adventures in the Safari Zone, all thirty Tauros were sent to Professor Oak's laboratory. This episode has never been aired outside of Japan due to the firearms being a plot point. The dub merely mentions in Showdown at the Po-ké Corral that Ash caught the Tauros in the Safari Zone without the captures ever being depicted.
Blizzard/ice beam ftwquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
Draak types zijn altijd overpowered, daarom
Verbaast me niks. Kinderen deden alles na uit pokemon. Ik heb ook meegemaakt op basisschool dat men bulbasaur tegen onyx gingen nadoen. Ze gingen toen takken en stenen naar elkaars hoofd gooien.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Had ie gevangen in een aflevering die buiten Japan niet is uitgezonden, iets met een shotgun die meerdere malen op die drie gasten werd gericht, dat beschadigt dan de tere kinderzieltjes of zo. Censuur
Nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef Evertjan het volgende:
maar Charmander is toch wel een draak pokemon
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:22 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Dragonite > De rest
Heb je dit soort opmerkingen nodig om je volwassenheid even extra vast te stellen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Pokemon.
Peuterspelletjes, echt wat de neuk bezielt iemand boven de 5?.
Nee hoor, ik hou zelf erg van spelletjes, maar ik heb Pokemon nog geprobeerd toen het op de eerste gameboy uitkwam. Het is gewoon infantiel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:27 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Heb je dit soort opmerkingen nodig om je volwassenheid even extra vast te stellen?
Omdat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou zelf erg van spelletjes, maar ik heb Pokemon nog geprobeerd toen het op de eerste gameboy uitkwam. Het is gewoon infantiel.
Domme karakters, suffe dialogen, achterlijke beestjes, saai gevechtsysteem.quote:
Juist, dan kun je direct veel van de grote klassiekers uit het NES tijdperk onder infantiel scharen met zo'n sterke onderbouwing. Van Final Fantasy tot Earthbound.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Domme karakters, suffe dialogen, achterlijke beestjes, saai gevechtsysteem.
FF is veel sterker qua verhaal man. Komop, een of ander peuter die een balletje met een beestje erin kiestquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Juist, dan kun je direct veel van de grote klassiekers uit het NES tijdperk onder infantiel scharen met zo'n sterke onderbouwing. Van Final Fantasy tot Earthbound.
Vergelijkbaar vechtsysteem, suffe dialogen, generieke vijanden, standaard archetypes. Echt een spelletje voor kinderen. Zoals Pokémon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FF is veel sterker qua verhaal man. Komop, een of ander peuter die een balletje met een beestje erin kiest.
Zit je nou echt boos je pokemon te verdedigen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:33 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Vergelijkbaar vechtsysteem, suffe dialogen, generieke vijanden, standaard archetypes. Echt een spelletje voor kinderen. Zoals Pokémon.
flikker toch op manquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pokemonfans, logisch dat ze gaan huilen, het zijn kindertjesquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit je nou echt boos je pokemon te verdedigen?.
Maakt mij het nou uit wat je speelt, ik vind het alleen echt een waardeloze kutfranchise..
Nee Pokémon boeit me vrij weinig, de super autisten van 25 die het continu spelen en over hebben zijn irritant. Maar dit soort posts zijn van het zelfde autisme niveau.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Pokemon.
Ah, de "ik roep autist"posts, ook altijd erg sterk ja...quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:36 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
[..]
Nee Pokémon boeit me vrij weinig, de super autisten van 25 die het continu spelen en over hebben zijn irritant. Maar dit soort posts zijn van het zelfde autisme niveau.
Nostalgie. En je stampt nu op de nostalgie van andere mensen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Pokemon.
Sja ok, daar kan ik me iets in vinden opzich, maar ik zei al, ik heb het ook geprobeerd, de eerste versies. Ik kon er echt geen lol in vinden.... En ik heb heel erg veel games gespeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nostalgie. En je stampt nu op de nostalgie van andere mensen.
Je post eerst op een zelf verheven toon 'wat de neuk bezielt iemand boven de 5?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de "ik roep autist"posts, ook altijd erg sterk ja...
verder nog woordjes die je niet kende voor je op FOK! kwam die je wil laten zien?
Oh ja, mijn onzekerhedenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:44 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Je post eerst op een zelf verheven toon 'wat de neuk bezielt iemand boven de 5?.'. Om vervolgens te zeggen 'Maakt mij het nou uit wat je speelt'.
Tegenstrijdigheid alom. Maar prima grote jongen, je onzekerheden verbergen achter façadegedrag is pas infantiel.
Ik zou je pikachu maar te voorschijn halen want dit gevecht ga je met woorden niet winnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, mijn onzekerheden. je aangevallen voelen omdat iemand je kutspelletje niet leuk vindt, dat is pas een teken van een sterke persoonlijkheid wou je zeggen?
Winnen? Ik VIND het gewoon echt een kutreeks, daar hoef ik niets voor te winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou je pikachu maar te voorschijn halen want dit gevecht ga je met woorden niet winnen
Was je ook nog een klein hittegolfje toen je het probeerde?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja ok, daar kan ik me iets in vinden opzich, maar ik zei al, ik heb het ook geprobeerd, de eerste versies. Ik kon er echt geen lol in vinden.... En ik heb heel erg veel games gespeeld.
Standaard RPGvechtsysteem hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Voorbeeldgedrag in KLB? Sinds wanneer moet dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:27 schreef Kriegel het volgende:
Lekker voorbeeldgedrag hoor, meneer de mod.
Ik heb me aan de regels te houden, net als iedereen. En ik zie niet in waardoor ik in KLB een spel dat ik gewoon kut vind, kut te noemen, die regels niet naleefquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Da's wel waar als mod ben je net zo goed user
Tis niet dat je er geld voor krijgt
Pokemon game > Pokemon seriequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Heb het idee dat er een hoop kutkinderen in dit forum zitten met dat gekut over pokemon (____________ ) aldoor.
Wtf grow the fuck up.
Dat je dbz leuk vind snap ik nogmaar pokemon.. pls
babyshow.
Laatst nog gedaan als in Dragonball Kai (HD versie zonder fillersquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pokemon game > Pokemon serie
Dragonball Z is trouwens pas echt een slechte serie als je die terugkijkt als volwassene. Moet je voor de grap eens het volledige gevecht van Goku en Frieza op youtube opzoeken, hoe lang dat wel niet duurt.Desondanks houd ik er een beetje een zwak voor.
![]()
Dragonball Z Abridged is trouwens echt vet.
Ik tegenwoordig ook, maar goed dat hoort er ook een beetje bij als je wat ouder wordt denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:05 schreef HeatWave het volgende:
DBZ vond ik ook nooit zoveel aan. Hou best van anime, maar wel met een beetje volwassen inhoud.
Bleach en One Piece heb ik nooit gekeken, was dat ook op TV dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan als in Dragonball Kai (HD versie zonder fillers) genoten
Pokemon![]()
Bleach
One Piece
Nee, was niet op tvquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, maar goed dat hoort er ook een beetje bij als je wat ouder wordt denk ik.Een Hellsing of een Claymore vind ik nog wel te doen.
[..]
Bleach en One Piece heb ik nooit gekeken, was dat ook op TV dan?
Dragonball Z Abridged is overigens een parodie met voice-overs en muffin buttons.
[ afbeelding ]
Moet je maar op Youtube opzoeken, word gemaakt door Team Four Star. Ze brengen ook ong. een keer per jaar een Hellsing Abridged uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, was niet op tvmaar wel mooie series
Abridged ken ik niet
Ik heb dragonite juist altijd een beetje een homopokemon gevonden. Hij is wel sterk, maar dat ontwerp gaat echt nergens over, met z'n blije kutkop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:22 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Dragonite > De rest
Dragonair is nog erger.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dragonite juist altijd een beetje een homopokemon gevonden. Hij is wel sterk, maar dat ontwerp gaat echt nergens over, met z'n blije kutkop.Charizard en Gyarados zien er daarentegen juist stoer uit.
De pokémonspellen zijn niet alleen vermakelijk voor kinderen hoor. Het is best uitdagend en de moeilijkheidsgraad doet niet onder aan veel andere 'volwassen' RPG.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Heb het idee dat er een hoop kutkinderen in dit forum zitten met dat gekut over pokemon (____________ ) aldoor.
Wtf grow the fuck up.
Ok, ik ben omquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De pokémonspellen zijn niet alleen vermakelijk voor kinderen hoor. Het is best uitdagend en de moeilijkheidsgraad doet niet onder aan veel andere 'volwassen' RPG.
4 uur en 13 minutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:03 schreef Ugjerke het volgende:
Moet je voor de grap eens het volledige gevecht van Goku en Frieza op youtube opzoeken, hoe lang dat wel niet duurt.
Ik heb laatst eens Pokemon Black gedownload, om te kijken wat er allemaal nieuw is. Maar de moeilijkheidsgraad vind ik wel erg laag liggen hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De pokémonspellen zijn niet alleen vermakelijk voor kinderen hoor. Het is best uitdagend en de moeilijkheidsgraad doet niet onder aan veel andere 'volwassen' RPG.
De spellen worden altijd pas echt moeilijk na de 6e badge ofzo. Maar het moet ook te doen zijn voor kinderen (en dan niet van 5 jaar oud zoals HeatWave zegt, eerder vanaf 8/9 jaar). Ik was toen ik 10 was wel een half jaar bezig voordat ik pokemon Red/Blue had uitgespeelt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens Pokemon Black gedownload, om te kijken wat er allemaal nieuw is. Maar de moeilijkheidsgraad vind ik wel erg laag liggen hoor.Desondanks was het wel weer leuk voor even. Er mag alleen wat meer afwisseling in.
Final Fantasy heb ik nooit gespeeld, dus daar kan ik niet over meepraten. Ik heb Pokémon Red wel vrij snel uitgespeeld eigenlijk, maar ik had 'em daarvoor ook al op m'n PC als rom. Dus ik had wel een voordeel. Eigenlijk vond ik alleen de Elite 4 lastig. De Viridian Gym enigszins..quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De spellen worden altijd pas echt moeilijk na de 6e badge ofzo. Maar het moet ook te doen zijn voor kinderen (en dan niet van 5 jaar oud zoals HeatWave zegt, eerder vanaf 8/9 jaar). Ik was toen ik 10 was wel een half jaar bezig voordat ik pokemon Red/Blue had uitgespeelt.
Ik heb de meeste oude final fantasy games gespeelt en die zijn niet heel veel moeilijker. Het wordt pas moeilijk als je even niet weet waar je heen moet of als je echt even moet levelen.
Die laatste doet nogal aan Dratini/Dragonair denken. Niet origineel dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die nog nooit een spel van de tweede, derde, vierde of vijfde generatie hebben gespeeld hebben echt geen recht om te gaan zeiken over 'originaliteit'. Alsof deze pokemon zo origineel zijn: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel een groot verschil qua originaliteit als je het vergelijkt met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik wel, staat namelijk in de link: Milotic. Ik zie niet in hoe dat relevant is. Aan de nieuwere pokemon is gewoon duidelijk te zien dat de inspiratie steeds meer opraakt, en ze dus dingen gaan recyclen of ze er compleet achterlijk uit laten zien. Dan kan je wel 3 oude en nieuwe pokemon naast elkaar leggen, maar dat is natuurlijk heel selectief.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Je weet niet eens hoe die laatste heet. Ongegronde klacht dus.
Mr. Mime en Jynx waren ook kutpokémon. Geen een generatie is perfect, maar de eerste is wel de beste.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die nog nooit een spel van de tweede, derde, vierde of vijfde generatie hebben gespeeld hebben echt geen recht om te gaan zeiken over 'originaliteit'. Alsof deze pokemon zo origineel zijn: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel een groot verschil qua originaliteit als je het vergelijkt met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een Doduo kon wel fly leren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
Terechte klacht. Toen ik voor de eerste keer het spel speelde wist ik van mijn broer dat ik later met een Pokemon kon vliegen. Ik had dus heel mijn team perfect uitgebouwd met Charizard om te vliegen. Krijg ik eindelijk HM Fly, kan die flikker het niet leren. IK HAD GODVERDOMME GEEN VLIEGPOKEMON. Toen moest ik geloof ik Snorlax eruit flikkeren om plek te maken voor een Fearow. Uiteindelijk wel de Elie Four verslagen, maar niet met mijn mattie Snorlax
Start als Dratini.quote:
Charizard kan gewoon FLY leren hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
Terechte klacht. Toen ik voor de eerste keer het spel speelde wist ik van mijn broer dat ik later met een Pokemon kon vliegen. Ik had dus heel mijn team perfect uitgebouwd met Charizard om te vliegen. Krijg ik eindelijk HM Fly, kan die flikker het niet leren. IK HAD GODVERDOMME GEEN VLIEGPOKEMON. Toen moest ik geloof ik Snorlax eruit flikkeren om plek te maken voor een Fearow. Uiteindelijk wel de Elie Four verslagen, maar niet met mijn mattie Snorlax
Niet in rood en blauw. Wel in geel.quote:
Eerste 3 kan ik mee in komen, maar het gevechtssysteem saai noemen moet natuurlijk wel een grap zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil jij dan niet de beste worden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 kan ik mee in komen, maar het gevechtssysteem saai noemen moet natuurlijk wel een grap zijn.
Het verhaal van Pokemon is echt beschamend voor een RPG
Sensationeel verhaal zoals ik al zei.quote:
Maar, de Elite 4. Dat zijn de allerbesten weet je, en daar moet je gewoon tegen vechten dan, weet je hoe vet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sensationeel verhaal zoals ik al zei.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar, de Elite 4. Dat zijn de allerbesten weet je, en daar moet je gewoon tegen vechten dan, weet je hoe vet.
Aan de post van Kipknots te zien een pandabeer met een blaadje in zn bek en een steenbok met mos om zn nek.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:27 schreef Harveo het volgende:
Charizard![]()
Wat hadden we het ruim 10 jaar geleden goed. Wat hebben ze nu eigenlijk
Kickquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:09 schreef dikkedaniel het volgende:
Charizard is toch gewoon een draak
Wat is die miyamoto voor een mongol
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 3 kan ik mee in komen, maar het gevechtssysteem saai noemen moet natuurlijk wel een grap zijn.
Het verhaal van Pokemon is echt beschamend voor een RPG
Ash wil pokemon meester worden.quote:
Mensen die hem geen slaaf noemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:57 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die geen HM pokemon hadden![]()
Mensen die hem niet HM hoer noemden
Oja dat ook nog had ze beide want je had 8 hm`squote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen die hem geen slaaf noemen
Ik had in ruby echt 5 pokemon die slaaf heettequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oja dat ook nog had ze beide want je had 8 hm`s
Jaaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Telkens weer nieuwe voor bepaalde HM's
machop voor strenght en rock smashquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jaaen altijd waren het die dingen van die starters regio, tenminste dat had ik dan.
Brock wordt altijd gecockblocked door z'n eigen "matties".quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef dikkedaniel het volgende:
Ash is echt a-seksueel. De hele reis loopt Misty achter hem aan in d'r korte hotpants. Toch pakt hij haar niet of zmeert hij haar es lekker door.
Die Brock heeft wel smaak maar is een 'ik-heb-het-nog-nooit-gedaan' gevalletje.
Hij wil steeds die Officier Jenny's en die zuster Joy's geven maar er komt altijd wel iets tussen.
Dat Brock nog steeds niet gescoord heeft verbaasd mij echt. Een grote donkere jongen met cool haar (die tevens gym master van dingetje City is) moet toch alle chicks kunnen bangen?
James van team Rocket loopt de heletijd naast de bloedgeile Jessy maar die kut Meoth cock-blockt hem. Waarom mag James niet ff los gaan op haar?
Dit is naast het Charizard-draak mysterie ook een groot raadsel.
Een bidoof is eigenlijk alles wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
machop voor strenght en rock smash
tentacool voor waterfall en dive (dive)
zigzagoon voor flash en cut
Zigzagoon kon toch ook strength en rocksmash?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
machop voor strenght en rock smash
tentacool voor waterfall en dive (dive)
zigzagoon voor flash en cut
misschien had ik die ook wel daarvoor. weet niet meer precies. daarom had ik ook zoveel slaven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zigzagoon kon toch ook strength en rocksmash?
Ja idd maarja als je dan weer zo`n kutgrot in moest ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien had ik die ook wel daarvoor. weet niet meer precies. daarom had ik ook zoveel slaven.
Alleen fly en surf zijn echt aanvallen die je wilt
Zo'n hele grot uitspelen en op het eind ineens waterfall moeten kunnenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja idd maarja als je dan weer zo`n kutgrot in moest ofzo
Ja echtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo'n hele grot uitspelen en op het eind ineens waterfall moeten kunnen
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen pokemon flute kanker mongool
Quote voor het nageslacht.quote:
quote:
http://www.mariods.nl/zoeken.php?search=Pokemonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Harveo het volgende:
[..]
Ik wil nog pokemon Ruby of saphire kopen... gewoon omdat het kan
Genwunquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Airenu het volgende:
Pokemon![]()
Alle generaties![]()
Genwunners
[..]
http://www.mariods.nl/zoeken.php?search=Pokemon
Paar maanden geleden Ruby en Pinball RS gekocht
Niet.zie, Magikarp junge...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Amnon het volgende:
http://pokemon.alexonsager.net/
Ik kies jou, Rhykarp!
[ afbeelding ]
Repelsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:17 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja echt, en die kut zubat`s waarbij je niet weg kon komen en per sč moest vechten
Met een scherpe punt die eruit steekt. Niet echt uitnodigend.quote:
Dat zie ik nu ook pas jaquote:
Vrouwen zijn eng manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Met een scherpe punt die eruit steekt. Niet echt uitnodigend.
Furthermore, Cloyster's vagina-shape has been acknowledged in-game in Heartgold/SoulSilver, with Young Couple Duff & Eda having an Onix and a Cloyster, a rather obvious innuendo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef Amnon het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook pas jaVieze Japanners
Het valt me nu pas op wat een foute naam deze heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |