SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dit dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Moisander stond bij AZ ook op RCV. Is ook tweebenig
Frank heeft zich daar helemaal niet over uitgesproken, zei alleen maar dat Veltman Alderweireld kan opvolgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat frank t zo wil? Het maakt mij niet uit. Ik zie denswil liever naast moisander dan veltman
Groenendijk naar Jong Ajax, Trustfull naar de A1 en Ouaali naar de B1. Vink zou dan de A2 doen.quote:
Als Vink zich daar dus te groot voor voelt dan moet hij lekker weggaan.quote:'Neem de hierarchie onder de jeugdtrainers. Die bestaat niet meer. Voorheen was het trainerschap van de A1 junioren een erebaan in de opleiding, omdat dat het hoogste jeugdteam is. Zo denken wij niet. We kijken heel gericht welke leeftijdscategorie welk soort trainer nodig heeft. Pubers hebben een andere aanpak nodig dan de jongste of oudste jeugd. Dus krijgt elke groep een trainer met de specifieke kwaliteiten die bij de leeftijden van de spelers horen.'
Laten ze het maar lekker uitvechten volgend seizoen, ik hoop dat de keuze heel moeilijk wordt.quote:
Ja & Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is er nou buitenlandse interesse in Vermeer en wil hij weg?
Wel met je eens, keek vanmorgen nog even de "highlights" van het seizoen op EL en daar was Vermeer toch wel negatief betrokken bij veel tegendoelpuntenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef MouzurX het volgende:
Het zou zonde zijn voor cillessen als vermeer blijft, en qua kwaliteiten vind ik cillessen helemaal niet slechter, misschien zelfs beter dan vermeer.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Wessiej het volgende:
Hij heeft zoveel punten gepakt. Hightlights < seizoen kijken.
Ik vind het nog belangrijker dat Hoesen een heel goed aanspeelpunt blijkt te zijn met uitstekende techniek en een dit seizoen zeer verbeterd fysiek.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.whoscored.com/Players/43410/Fixtures/Danny-Hoesen
Hoesen heeft 6 keer gescoord in 587 speelminuten dit seizoen. Dat is 97.8 minuten per goal.
http://www.whoscored.com/(...)Kolbeinn-Sigthorsson\
Sigthorsson heeft 7 keer gescoord in 1130 speelminuten dit seizoen. Dat is 161.4 minuten per goal.
Ook terugspeelballen, oogt zo onzeker als de neten.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer is een ge-wel-dig-e lijnkeeper. Maar dat is het dan ook, hoge ballen, uittrappen, "nadenk" momentjes, allemaal zwak. Cillissen is veel completer en veel rustiger aan de bal.
Ben ik het mee eens, maar wat ik hiermee probeer aan te tonen is dat Hoesen stiekem een hele goede minuten/goals-ratio heeft. Veel mensen zien Hoesen toch meer als een spits die het moet hebben van zijn 'voetballende' kwaliteiten, terwijl Sigthorsson wordt gezien als een pure afmaker.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het nog belangrijker dat Hoesen een heel goed aanspeelpunt blijkt te zijn met uitstekende techniek en een dit seizoen zeer verbeterd fysiek.
Sigthorsson heeft ondanks zijn grote sterke lichaam moeite om de bal bij zich te houden, vertraagt het spel daardoor en regelmatig springt de bal 5 meter van zijn voet.
Denk zelf voor iets meer, ongeveer 13a 14. Gozer wordt over jaar of 3 voor 35 miljoen doorverkocht als hij zich goed doorontwikkelt. Past goed in t snelle combinatiespel daar. Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Seam het volgende:
Eriksen zal wel denk ik voor iets meer dan 10 miljoen gaan. Dortmund erg mooie club voor hem, mooi moment voor hem ook om te gaan.
Dat lijkt mij het shirt van vorig seizoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Danielmasta plaatste dit op AN:
[ afbeelding ]
Nieuwe thuisshirt?
5 is de standaard maat.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)ax-bal-uit-1314-mt-5
Weet iemand of dit een normaal formaat bal is of dat t zo'n kleine bal betreft?
Nice das ook niet veel geld dan, althans ligt aan de kwaliteit natuurlijk maar toch.quote:
Balletje van niks aan het plaatje te zien.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nice das ook niet veel geld dan, althans ligt aan de kwaliteit natuurlijk maar toch.
alleen Daddyquote:Op maandag 13 mei 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het shirt van vorig seizoen.
Zodra die jongen hier is moet hem even duidelijk worden gemaakt dat hij met Moses Daddy of Daddy Ajala op zijn shirt moet gaan spelen. In ieder geval niet Simon.
Ja dat is toch een factor bij Vermeer. Vooral het begin van het seizoen nog zo onzeker. Misschien kwam dit omdat de verdediging nou niet echt als een huis stond, maarja gevalletje wat is de oorzaak en wat is het gevolg?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ook terugspeelballen, oogt zo onzeker als de neten.
Daar moet je ook niet op focussen, gewoon weer gaan voor de reële prijzen, kampioenschap, beker.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind Cillessen in potentie beter dan Vermeer dus als we Vermeer kunnen verkopen voor 3 tot 5 miljoen euro zou mooi zijn.
Veltman en Denswil vind ik nog niet klaar voor de basis, met die jongens ga je niet overwinteren in de champions league.
Daar wil Frank de Boer wel naar toe. Is die Van Dijk van Groningen niks voor ons?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet op focussen, gewoon weer gaan voor de reële prijzen, kampioenschap, beker.
Met het huidige elftal zou je wel een kans maken denk ik, uiteraard toch nog wel een beetje afhankelijk van de loting, maar zonder Eriksen en De Jong en eventueel Alderweireld moet het allemaal toch wel heel gunstig uitpakken wat dat betreft.
Vind ik een gehypte speler en ik denk ook dat zo'n Denswill wel de kwaliteiten heeft en ervaring kan je alleen maar krijgen door te spelen, Veltman vind ik persoonlijk wat minder maar FdB is zeer gecharmeerd van hem en we kunnen niet zeggen dat hij er geen kijk op heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Daar wil Frank de Boer wel naar toe. Is die Van Dijk van Groningen niks voor ons?
Zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Catch22- het volgende:
Met Veltman en Denswil hebben we van Dijk niet nodig. Wel echt een goede verdediger trouwens, jeus.
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zekerde manier waarop hij bij de 1-0 stond
Denswill niet hoor 1:85 (als het klopt) Van Dijk 1:93quote:Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van Dijk is wel echt een boom die indruk maakt. Denswil en Veltman zijn allebei redelijk klein.
haha. Nou ik zat in het stadion vlak achter hem en Denswil is een grote kerel hoor. Erg breed ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van Dijk is wel echt een boom die indruk maakt. Denswil en Veltman zijn allebei redelijk klein.
Ben het wel met je eens tot op zekere hoogte, uiteindelijk gaat het erom wat de speler doet met die lengte of dat gewicht.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef MrStock het volgende:
Lengte en gewicht willen weinig zeggen. Ik ken genoeg kleine mannekes die grotere en zwaardere personen helemaal ondersteboven kegelen, in persoonlijke fysieke duels. Het gaat erom dat je weet hoe jij je lichaam gebruikt. Natuurlijk, als beide personen het weten te gebruiken, zal de kleinere lichtere persoon verliezen. Maar grotere spelers weten vaak relatief gezien, hun lichaam minder goed te gebruiken.
Sowieso niet van vorig seizoen:quote:Op maandag 13 mei 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het shirt van vorig seizoen.
Zodra die jongen hier is moet hem even duidelijk worden gemaakt dat hij met Moses Daddy of Daddy Ajala op zijn shirt moet gaan spelen. In ieder geval niet Simon.
Hij zegt toch niks verkeerdsquote:Op maandag 13 mei 2013 11:10 schreef Devv het volgende:
Janksmoel van Hanegem gaat ook weer los in het AD.
Nou ik zat op 20 meter van hem en was wel onder de indruk van zijn fysiek. Ik vraag me af of die stats kloppenquote:
Hij komt als een oude zeur over die het maar niet kan verkroppen dat ze in Amsterdam de ene na de andere landstitel aan elkaar rijgen.quote:
Vind het wel meevallen, hij is voor Feyenoord en komt daar voor uit, is toch niks mis mee en hij zegt wat er aan scheelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij komt als een oude zeur over die het maar niet kan verkroppen dat ze in Amsterdam de ene na de andere landstitel aan elkaar rijgen.
Ik was onder de indruk van zijn spel...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou ik zat op 20 meter van hem en was wel onder de indruk van zijn fysiek. Ik vraag me af of die stats kloppen
Jij zat in het uitvak neem ik aan? Ik zat daar precies tegenover.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van zijn spel...Qua fysiek om te zien zat ik te ver weg.
ja klopt. Haha dat is altijd kut inderdaad..behalve als je echt met 10 man daar zit zodat je je wat veiliger voelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jij zat in het uitvak neem ik aan? Ik zat daar precies tegenover.
Gelukkig had niemand door dat ik helemaal niet voor de FC was. Af en toe verontwaardigd doen over kaarten (die ene voor de FC was terecht en had rood moeten zijn, die ander was wel overdreven)
quote:Eriksen: Ik pas bij Dortmund
Christian Eriksen (21) steekt niet onder stoelen of banken Ajax graag te willen verruilen voor Borussia Dortmund. "Dortmund is een club waar ik zou willen spelen”, zei de Deen na de overwinning bij FC Groningen (0-2). "En met het voetbal daar, denk ik er goed te passen. Dortmund speelt mooi, aanvallend voetbal.”
Waar Frank de Boer vrijdag nog geheimzinnig deed over het belletje van zijn collega en vriend Jürgen Klopp, sprak hij in Euroborg vrijuit over het telefonische contact. "Jürgen heeft me gebeld om me te feliciteren met het kampioenschap. En we hebben het ook over Christian gehad, ja. Klopp is zeker gecharmeerd van Eriksen. Bij Ajax waarderen we dat Christian niet voor niks weg wil. Maar hij weet ook hoe wij erin staan en dat hij – als hij niet vertrekt of bijtekent – op de bank terecht zal komen. Dat is ter bescherming van onszelf.”
quote:Eriksen legt alles naast elkaar
Het onderhoud tussen Frank de Boer en Borussia Dortmund-trainer Jürgen Klopp was bekend bij Ajacied Christian Eriksen. "Ik weet dat er contact is tussen de clubs. En zowel Ajax als Dortmund heeft al met mijn zaakwaarnemer gesproken.” Hoewel er door ‘BVB’ – met de 37 miljoen euro voor Mario Götze op zak – snel zaken kan worden gedaan, zegt de eveneens door Liverpool begeerde Eriksen alles op zich af te zullen laten komen.
"Ik zal alle clubs naast elkaar leggen en rustig een beslissing nemen. Als de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint, wil ik duidelijkheid hebben. Dat is voor iedereen het beste.”
Hij acht het zelf ook waarschijnlijk dat hij na de zomer in Duitsland voetbalt. "De Bundesliga heeft nooit echt mijn voorkeur gehad. Een paar jaar geleden zou ik er niet eens aan denken, maar nu wel. De competitie wordt steeds sterker. Het is geen toeval dat de twee finalisten van de Champions League Duitse clubs zijn.”
hoesen heeft betere dingen laten zien dan siggyquote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoesen vind ik nog niet klaar voor het niveau van Ajax. Hij zou eigenlijk nog een jaartje 30 wedstrijden bij Heerenveen ofzo moeten voetballen.
En waarom is hij er niet klaar voor?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoesen vind ik nog niet klaar voor het niveau van Ajax. Hij zou eigenlijk nog een jaartje 30 wedstrijden bij Heerenveen ofzo moeten voetballen.
Nee hoor. Beiden een goede en een slechte periode gekend dit jaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoesen heeft betere dingen laten zien dan siggy
Ik weet nog niet of Hoesen technisch beter is dan Sigthorsson. Dat moet allemaal nog blijken. Op het moment is Sigthorsson nog wel de betere spits, maar inderdaad, Hoesen heeft prima stappen gemaakt. Al viel ook hij een periode ver terug.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
Als je Hoesen nu vergelijkt met hoe hij binnenkwam heeft hij echt heel snel hele grote stappen gezet, dat is behoorlijk indrukwekkend. Siggy vind ik niet echt beter geworden sinds hij bij ons speelt. Je weet wat je aan hem hebt, maar er zit minder rek in dan in een Hoesen denk ik. Voornamelijk ook omdat Hoesen technisch simpelweg beter is dan Sightorsson. Dus als Hoesen in de voorbereiding net zo blijft spelen als hij nu doet in zijn invalbeurten ben ik toch geneigd om Hoesen in de spits te zetten. Wel jammer van Sightorsson, dat is immers ook gewoon een goede spits.
quote:De Boer looft Sigthorsson
Frank de Boer had na afloop van het duel met FC Groningen complimenten voor zijn spits Kolbeinn Sigthorsson.
"Je ziet Kolbeinn elke wedstrijd sterker worden en meer vertrouwen krijgen. Het is mooi dat hij zo veel scoort de laatste weken. Dat belooft veel voor volgend seizoen …” Al ging De Boer ook niet voorbij aan de stappen die Danny Hoesen maakt. "Het is heerlijk om twee van zulke spitsen te hebben.”
Balen van vakantie
Sigthorsson zelf gaat met tegenzin op vakantie. "Van mij hadden we nog tien partijen mogen spelen”, lachte de IJslander, die de boodschap van zijn coach ('Goed afsluiten en dat gevoel meenemen naar augustus') in zijn oren had geknoopt. "Ik voel me sterker dan ooit. Komend seizoen wordt mijn seizoen.
Technisch is Hoesen veel en veel beter dan Sigthorsson. Op het moment vind ik Hoesen ook beter.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Hoesen technisch beter is dan Sigthorsson. Dat moet allemaal nog blijken. Op het moment is Sigthorsson nog wel de betere spits, maar inderdaad, Hoesen heeft prima stappen gemaakt. Al viel ook hij een periode ver terug.
Hij ziet er idd wel wat groter uit dan dat.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou ik zat op 20 meter van hem en was wel onder de indruk van zijn fysiek. Ik vraag me af of die stats kloppen
Qua aanname is Hoesen echt veel beter dan Sigthorsson. Sigthorsson heeft een Kuijt aanname.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Hoesen technisch beter is dan Sigthorsson. Dat moet allemaal nog blijken. Op het moment is Sigthorsson nog wel de betere spits, maar inderdaad, Hoesen heeft prima stappen gemaakt. Al viel ook hij een periode ver terug.
Goed tochquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
1 ding moet mij wel even van hart.
Het valt mij op hoe erg Frank De Boer een overgang van Eriksen en in mindere mate Siem de Jong loopt te pushen in de media ( elke keer van die duidelijke uitspraken die niks aan te toeval overlaten voor een goede luisteraar)
Je kan merken dat hij al in zijn hoofd heeft welke nieuwe mensen hun plaatsen moet opvullen en ervan uitgaat dat ze gewoon vertrekken en erg flink geld gevangen kan worden. Berekenend zijn noem ik dat.
Als je het niet tegen kan houden kan je het maar beter pushen zodat je zelf ook verder kanquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
Het valt mij op hoe erg Frank De Boer een overgang van Eriksen en in mindere mate Siem de Jong loopt te pushen in de media ( elke keer van die duidelijke uitspraken die niks aan te toeval overlaten voor een goede luisteraar)
Je kan merken dat hij al in zijn hoofd heeft welke nieuwe mensen hun plaatsen moet opvullen en ervan uitgaat dat ze gewoon vertrekken en erg flink geld gevangen kan worden. Berekenend zijn noem ik dat.
Omdat ik hem niet 20 tot 30 goals zie scoren in de eredivisie en ik zie hem nog niet het verschil maken tegen clubs in de champions league. Af en toe heb ik hem aardige acties zien maken tegen ploegjes in Nederland.quote:
Hij doet nu 1 goal per 97 minuten toch? Als hij 32 wedstrijden speelt komt hij dus wel op 20 tot 30 doelpuntenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet 20 tot 30 goals zie scoren in de eredivisie en ik zie hem nog niet het verschil maken tegen clubs in de champions league. Af en toe heb ik hem aardige acties zien maken tegen ploegjes in Nederland.
Ik moet het ook nog maar zien, tot nu toe aardige invalbeurten maar Siggy lijkt ook beter in vorm te raken, ook wel eens prettig dat je er 2 voor een positie hebt.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet 20 tot 30 goals zie scoren in de eredivisie en ik zie hem nog niet het verschil maken tegen clubs in de champions league. Af en toe heb ik hem aardige acties zien maken tegen ploegjes in Nederland.
Prima gespeeld inderdaad, de Boer is gewoon een facking koningquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
Inderdaad. Als een baas.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Iwanius het volgende:
Omdat Sightorsson wel eens een bal van zijn voet laat springen, net als vrijwel alle andere spelers?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Technisch is Hoesen veel en veel beter dan Sigthorsson. Op het moment vind ik Hoesen ook beter.
En die periode dat hij ver terug viel heb ik gemist blijkbaar.
Ah, daar is die aanname fabel alweer.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua aanname is Hoesen echt veel beter dan Sigthorsson. Sigthorsson heeft een Kuijt aanname.
Hoesen vind ik ook wendbaarder.
Hoezo is dat een fabel dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, daar is die aanname fabel alweer.
Omdat ook Hoesen, net als vrijwel alle andere spitsen, wel eens een bal van zijn voet laat springen. Kan ook niet anders.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de herhaling:
Wat is hier gek/niet waar aan?
quote:Op maandag 13 mei 2013 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, daar is die aanname fabel alweer.
Statistieken alleen als het je uitkomt gebruikenquote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef Chase_Utley het volgende:
Mooi dat Hoesen qua minuten/doelpuntenratio een beter gemiddelde heeft dan die IJslander met een beperkte aanname.
MAAR HIJ IS ZO KOELBLOEDIGGG!!!!!!
Niet kunnen zien dat Sigthorsson een slechte aanname heeftquote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Statistieken alleen als het je uitkomt gebruiken.
Het feit dat jij die vraag de vorige keer al opzichtig negeerde en het nu weer doet zegt genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet kunnen zien dat Sigthorsson een slechte aanname heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja man, je hebt gelijk. Zoals altijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het feit dat jij die vraag de vorige keer al opzichtig negeerde en het nu weer doet zegt genoeg natuurlijk.
Puicke post. Als er om argumenten gevraagd wordt weet je het niet meer. Kusjekroelquote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja man, je hebt gelijk. Zoals altijd.
Alsof jij de argumenten die ik aandraag ook maar eens in overweging neemt. Been there, done that.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Puicke post. Als er om argumenten gevraagd wordt weet je het niet meer. Kusjekroel.
Zou kunnen. Geen idee waarover dat gaat. Maar ik vroeg het niet alleen, hoor. Of geef je niemand argumenten meer? Verklaart een hoop.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof jij de argumenten die ik aandraag ook maar eens in overweging neemt. Been there, done that.
Prettige dag nog
Ik heb liever een goeie voetballer in de spits.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel mooi altijd.
"We hebben geen spits die er 25 per seizoen in schiet."
Hebben we er eentje lopen die het halve seizoen gemist heeft wegens blessures (want dát is zijn grote zwakte) en in een heel seizoen fit er gewoon 25 kan maken;
"Zijn aanname is niet goed."
Lomp gedrag altijd.
En jij denkt nu echt dat Sigthorsson geen goede voetballer is?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb liever een goeie voetballer in de spits.
Als aanspeelpunt is hij uiterst belabberd inderdaad ja. Ajax onwaardig.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij denkt nu echt dat Sigthorsson geen goede voetballer is?
Belabberd nog wel... Tsjonge.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als aanspeelpunt is hij uiterst belabberd inderdaad ja. Ajax onwaardig.
Ik vind het nog wel meevallen hoor, Ajax onwaardig gaat veel te verquote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk wel mee. Net als dat Blind ook vorig jaar niet Ajax onwaardig was. Dat overdreven gedoe altijdquote:Op maandag 13 mei 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen hoor, Ajax onwaardig gaat veel te ver
Speelt Gravenberch nog wel eens als spits?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vroeger was echt niet alles beter, maar toen was dit topique in ieder geval nog te pruimen ja.quote:
Nee, alleen in de verdediging.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Speelt Gravenberch nog wel eens als spits?
Het is hier allemaal zo zwart wit. Of je kan helemaal niets en wordt uitgekotst of je bent een held zoals Blind en Eriksenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger was echt niet alles beter, maar toen was dit topique in ieder geval nog te pruimen ja.
Jazeker, maar kwam als spits wel veel te kort. Kon hard rennen en had veel kracht, dan kom je in de jeugd er nog wel eens mee weg. Dat soort spelers worden uiteindelijk altijd weer ingehaald.quote:
Echt niet. Hoesen blijft bij ons.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoesen mag onze kant anders wel op hoor, als Mulenga vertrekt.
Neuh, die zit teveel met zijn neus in envelopjes.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Echt niet. Hoesen blijft bij ons.
Jullie mogen Derk hebben!
Godverdomme, de 2e bekende al van Derk hier op het forum.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neuh, die zit teveel met zijn neus in envelopjes.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jazeker, maar kwam als spits wel veel te kort. Kon hard rennen en had veel kracht, dan kom je in de jeugd er nog wel eens mee weg. Dat soort spelers worden uiteindelijk altijd weer ingehaald.
Dat niet, maar ik ken het gerucht.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Godverdomme, de 2e bekende al van Derk hier op het forum.
Jullie hebben trouwens wel weer wat afvloeisels van de Ajax jeugd aankomend jaar gehad, waaronder Janssen die na een jaartje weer terug naar Utrecht gaat.
Ach, Onyewu is ook breed, maar wat ben ik achteraf blij dat hij uiteindelijk toch niet naar Ajax toen is gekomen.quote:
Zijn aardige spelers voor Utrechtquote:Op maandag 13 mei 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ken het gerucht.
Ja klopt, ook ene Joey Papamelodias gaat naar ons.
Die Papa kan er niet zo heel veel van overigens. En Nieuwenhuys gaat naar jullie, zat tot vorig jaar ook bij Ajax in de opleiding.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
papamelodias speelt in de A2 dus die kan makkelijk mee met het eerste van Utrecht.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We gaan 't zien!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die Papa kan er niet zo heel veel van overigens. En Nieuwenhuys gaat naar jullie, zat tot vorig jaar ook bij Ajax in de opleiding.
Gelukkig geen spelers van het kaliber Ayoub.
Doodzonde als Ayoub het niet haalt. Al is het misschien een pleister op de wonden dat Ajax hem dus niet helemaal ten onrechte heeft weggestuurd. Voetballend prima, maar mentaal zo matig.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We gaan 't zien!
Ayoub moet eens voor de sport gaan leven, anders zie ik hem het niet halen.
Pesterijen geloof ik he?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doodzonde als Ayoub het niet haalt. Al is het misschien een pleister op de wonden dat Ajax hem dus niet helemaal ten onrechte heeft weggestuurd. Voetballend prima, maar mentaal zo matig.
Ja pesterijen, samen met o.a.Tannane. Die ook veel talent heeft maar het ook niet bij Heerenveen waar maakt. Die jongen is na Ajax ook al bij PSV weggestuurd. Zo zonde dat die gasten het talent verbrassen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pesterijen geloof ik he?
Voetballend idd prima maar hij teert teveel op zijn talent.
Moet mentaal echt een omslag maken en veel meer voor zichzelf gaan trainen.
Omdat Sightorsson bij een aanname de bal vrijwel altijd verder van hem af laat springen dan Hoesen dat doet. Hoesen kan hem meestal wel in een keer meenemen, bij Sightorsson zit daar vaak nog een pas tussen. Dat is echt geen mythe hoor, dat zie je gewoon elke wedstrijd. Maakt ook niet uit, want ook met een mindere aanname is Sightorsson nog steeds goed genoeg voor een plek in Ajax 1.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat Sightorsson wel eens een bal van zijn voet laat springen, net als vrijwel alle andere spelers?
http://www.vi.nl/nieuws/240992/Eriksen-is-precies-de-speler-die-we-hier-nodig-hebben.htmquote:'Eriksen is precies de speler die we hier nodig hebben'
13/05/2013 14:12
Als het aan Daniel Agger (28) ligt, is de volgende bestemming van Ajax-spelmaker Christian Eriksen (21) duidelijk. De Deense verdediger ziet zijn collega-international van Denemarken hem graag vergezellen bij Liverpool.
Eriksen heeft al aangegeven graag een mooie transfer te willen maken. Liverpool is, evenals Borussia Dortmund, gecharmeerd.
'Wij willen graag aanvallend voetbal spelen met de bal aan de voet', vertelt Agger in de Deense pers. 'Dat is precies wat Christian voorstaat. Daarom is hij de speler die we nodig hebben.'
'Maar hij moet doen wat hij zelf wil', gaat de verdediger van Liverpool verder. 'Hij kan alleen maar naar zichzelf luisteren wat betreft zijn toekomst.'
Of Eriksen (op de foto met Viktor Fischer) open staat voor een club als Liverpool is de vraag. De formatie van coach Brendan Rodgers grijpt door de zevende plek naast Europees voetbal.
Kan Alderweireld daar niet heen? Carragher stopt daar toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/240992/Eriksen-is-precies-de-speler-die-we-hier-nodig-hebben.htm
Laat de bidwar beginnen.
quote:Van Bruggen: 'Moeilijk te blijven geloven'
Damian van Bruggen geeft eerlijk toe dat het voor hemzelf lastig was om te blijven geloven in de landstitel voor Ajax B1. De verdediger laat in gesprek met Ajax Showtime weten trots te zijn op het resultaat, die voortkwam uit een lange inhaalrace.
'Je werkt toch een heel seizoen naar het slot toe', begint Van Bruggen. 'Met vallen en opstaan hebben we het gered en dan is een kampioenschap op de laatste speeldag wel heel lekker.' Toch was het voor de mandekker niet vanzelfsprekend dat B1 de titel zou grijpen. 'Op een gegeven moment was het toch moeilijk om te blijven geloven, vooral omdat we vlak na de winterstop op ruime achterstand stonden ten opzichte van AZ B1. Niet omdat we slecht voetbal speelden, maar het lukte ons soms niet om het goede veldspel om te zetten in een resultaat. Uiteindelijk is de ommekeer gekomen en hebben we door een lange inhaalrace alsnog de titel weten te veroveren.'
Inhaalraces, bij Ajax is het inmiddels een bekend begrip. Waar ook het eerste elftal na de winterstop doorgaans beter presteert, daar bleek ook voor B1 de sleutel tot succes na de winter te komen. 'We hebben heel grote stappen gemaakt als team en we zijn ook echt naar elkaar toe gegroeid', beaamt Van Bruggen, die de teamgeest looft: 'Zeker de jongens die ook bij de nationale selecties zitten, zijn erg gehecht geraakt, omdat je dan negen dagen met elkaar bent. Je leert elkaar dan ook buiten het voetbal om goed kennen.'
Die teamgeest zorgde afgelopen zaterdagmiddag voor een titel. Maar de schaal kan zomaar een opmaat zijn voor de dubbel. Woensdag wordt het restant van de gestaakte bekerwedstrijd tegen Feyenoord B1 gespeeld en bij winst speelt B1 de finale tegen FC Groningen/Cambuur B1. 'Eerst de bekerwedstrijd tegen feyenoord uitspelen. Het stond 0-0 bij rust dus we moeten nog aan de bak. Daarna volgt een eventuele bekerfinale en we spelen sowieso nog een Supercup. Tegen wie, dat weten we nog niet, omdat we zelf ook nog kans maken op de dubbel. Daarna ga ik lekker naar Spanje toe om een beetje uit te rusten, om daarna weer fit aan het seizoen te beginnen in de a-selectie.'
quote:Bruijn: 'Geen bloemetje voor Feyenoord'
De titel van Ajax B1 maakt voor veel spelers het seizoen compleet. Zo ook voor middenvelder Jordy Bruijn, die in de kampioenswedstrijd nog een vrije trap geweldig in de kruising schoot. In gesprek met Ajax Showtime blikt hij terug op de schaal en een bewogen seizoen.
'Het is geweldig om kampioen te worden. We hebben een goed team en ik denk dat we de terechte winnaar zijn', vertelt Bruijn, twee dagen na het kampioenschap. Dat de titel mede mogelijk werd gemaakt door Feyenoord B1, door een Rotterdamse zege op AZ B1, daar wil Bruijn niet te lang bij stilstaan. 'Nee, een bloemetje gaat niet richting Feyenoord. We spelen woensdag nog tegen ze om de tweede helft af te spelen', kijkt hij al vooruit naar de van vorige week, door regen, gestaakte bekerwedstrijd tegen de rivaal.
Bruijn kijkt veel liever terug naar het kampioenschap, dat door een 6-0 zege op Almere City werd binnengesleept. 'We hadden van te voren al bedacht dat we in ieder geval moesten winnen. Maar we concentreerden ons meer op hoe we konden winnen dan dat we moésten winnen. Dit omdat we dan beter zouden voetballen in plaats van dat het geforceerd zou worden. We gaan nooit uit van een scenario zoals zaterdag, maar je hoopt er natuurlijk wel op.'
De selectie van Orlando Trustfull ging na de festiviteiten wat drinken in de stad (zie foto onder), maar de focus moet volgens Bruijn nog wel op het bekerduel met Feyenoord en misschien wel een bekerfinale. Daarna is het pas tijd voor vakantie en een terugblik. 'Dit seizoen in de B1 was een erg leuk jaar. We hebben stappen gemaakt. De Future Cup was erg leuk om mee te maken, maar daar waren we nog tweede. Nu zijn we kampioen en dat maakt het seizoen compleet.'
Net als zijn teamgenoot Leeroy Owusu, wil Bruijn ook nog een speciaal bedankje laten uitgaan aan het sfeerteam van VAK410, die tijdens de kampioenswedstrijd zorgden voor sfeer langs de kant. 'Dat was geweldig! Zij zijn voor ons een echte stimulans om nog harder, sneller en beter ons best te doen! Ik wil het vak dan ook heel erg bedanken!'
quote:Papamelodias: 'Geen toekomst bij Ajax'
Joey Papamelodias vertrekt van Ajax naar FC Utrecht, omdat hij geen toekomst meer had in Amsterdam. De verdediger legt in gesprek met Ajax Showtime uit waarom hij meer kansen ziet bij Utrecht en kijkt terug op zijn Ajax-tijd.
'Omdat ik op dit moment geen toekomst heb bij Ajax en omdat ik graag naar FC Utrecht wilde.' Papamelodias is kort en duidelijk als hem wordt gevraagd naar de beweegredenen om Ajax te verlaten. 'Natuurlijk vind ik het jammer om Ajax te verlaten, maar ik wilde dit heel graag en FC Utrecht is een mooie nieuwe uitdaging.'
Kansen bij Utrecht
Papamelodias speelde de afgelopen vier jaar in Amsterdam en belandde via C1 en twee jaar B1 afgelopen seizoen in de A1 van Ajax. De rechter centrale verdediger zag echter geen kansen meer en toen stond Utrecht plots op de stoep. 'Ik heb goede gesprekken gehad met FC Utrecht en zij willen mij er graag bij hebben. Ze hebben vertrouwen in mij en mijn trainer bij de A1 volgend seizoen is Robin Pronk, waar ik bij Ajax in de B1 twee jaar mee heb samengewerkt. In de B1 bij Ajax had ik mijn beste jaar dus mijn keuze heeft daar ook zeker vanaf gehangen.'
In Utrecht hoopt de bonkige mandekker zijn carrière nieuw leven in te blazen. 'Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om FC Utrecht 1 te halen', spreekt hij vol vertrouwen. 'Ik start volgend seizoen in de A1 van FC Utrecht. Mijn doelen in mijn verdere carrière? Dat weet ik niet, op een zo hoog mogelijk niveau voetballen.'
Ajax bedankt
Papamelodias heeft wel warme woorden voor de club, waar hij op zijn dertiende naar toe ging en waar hij nu afscheid van neemt. 'Mijn hoogtepunten waren toch het kampioenschap met de B1, de Future Cup winnen en het mooie toernooi in Qatar. Ook een mooi moment was twee jaar geleden, toen ik vijftien jaar was en mee mocht met Ajax A1. Ik mocht de laatste tien minuten meedoen, bij een stand van 3-3, en scoorde bijna de winnende.'
De jongeling weet dan ook heel goed wat hij achterlaat. 'Ik heb bij Ajax een hele mooie tijd gehad en heel veel geleerd. Je werkt natuurlijk met mensen, die zelf allemaal oud-profvoetballers waren en je traint met de beste spelers in Nederland. Ik ben blij dat ik hier heb mogen spelen want dat is niet voor veel personen weggelegd. Maar ik denk dat dit het beste is voor mijzelf op dit moment.'
Papamelodias: 'Ik wil alle spelers en trainers bedanken voor de afgelopen vier jaar. Ook de fans waren erg belangrijk, zoals VAK410 in mijn tijd bij B1. Maar ook iedereen die elke week bij de Ajax-jeugdteams kwamen kijken, bedankt.'
quote:Ajax 'netste ploeg' van Eredivisie
De club met de meest gedisciplineerde spelers is dit seizoen kampioen van de eredivisie geworden. Ajax maakte over de gehele jaargang 2012-2013 niet alleen de minste overtredingen (336), maar kreeg daarnaast ook de minste kaarten.
Slechts 34 keer werd een overtreding van een Amsterdammer met geel bestraft, vier keer volgde er een rode kaart.
In het noorden van het land werden de meeste overtredingen gemaakt. Heerenveen werd 584 keer bestraft, terwijl FC Groningen de meeste gele kaarten (73) kreeg. Spelers van AZ en NEC werden het vaakst van het veld gestuurd. Liefst acht keer moest een voetballer van één van die clubs vroegtijdig de kleedkamer opzoeken.
Danny Holla (ADO) en Mark van Bommel (PSV) werden dit seizoen 11 keer met geel bestraft, het meest van alle spelers. De aanvoerder van PSV kreeg er in zijn laatste wedstrijd als prof zelfs twee.
http://www.volkskrant.nl/(...)van-Eredivisie.dhtml
Nooit klagenquote:
al die reacties op zn filmpjes ookquote:Op maandag 13 mei 2013 19:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nooit klagen
Nooit zeuren
Altijd belangrijk
8 miljoen moet je er voor kunnen krijgenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schalke 04 wil Siem hebben, al zeggen ze erbij dat draxler eerst moet worden verkocht.
Whahaha, hoor je het publiek ook grinnikenquote:
Volgens mij is dat verouderd nieuws waar inmiddels weinig meer van klopt. Dortmund heeft interesse getoond en Draxler heeft nee verkocht aan hun. En Draxler heeft een paar dagen terug z'n contract met 2 jaar verlengd tot 2018. Lijkt me niet hij wil vertrekken. Misschien heeft Schalke interesse getoond in De Jong vorige week toen Draxler met Dortmund sprak ofzo, en voordat hij had verlengd.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schalke 04 wil Siem hebben, al zeggen ze erbij dat draxler eerst moet worden verkocht.
ben jij brian reiziger?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whahaha, hoor je het publiek ook grinniken
Bij 2e filmpje.... er worden wat assists toegeschreven aan hem, die wel erg ver gezocht zijn. Zoals die goal van Schöne tegen Vitesse, die nota bene nogal van richting werd veranderd door een Vitesse-verdediger. Was eerder een assist van Schöne op de Vitesse-speler.quote:
eh okequote:Op maandag 13 mei 2013 22:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Bij 2e filmpje.... er worden wat assists toegeschreven aan hem, die wel erg ver gezocht zijn. Zoals die goal van Schöne tegen Vitesse, die nota bene nogal van richting werd veranderd door een Vitesse-verdediger. Was eerder een assist van Schöne op de Vitesse-speler.
Daarnaast, bal die buiten de 16 aan Moisander gegeven wordt en dat hij vervolgens op 20-25 meter scoort.... Ja officieel is het een assist, maar dit was gewoon een goed schot van Moisander, deze bal had hij van iedere jan doedelzak op het veld kunnen ontvangen.
Een assist die in mijn ogen echt wat waard is, zijn die voorzetten vanaf de zijkanten, corners, vrije trappen, steekballen die je medespelers vrij zetten etc etc....
Inderdaad. Dat klopt. Maarja, linksboven in het filmpje staat ook iets van Liverpool, waarschijnlijk een fan, dus kan zijn dat die niet alle gegevens direct betrouwbaar naar voren heeft kunnen halen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh oke
aan de andere kant werd een vrije trap hem ook als assist gegeven en dat was eigenlijk een doelpunt want siem raakte m niet
ja preciesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat klopt. Maarja, linksboven in het filmpje staat ook iets van Liverpool, waarschijnlijk een fan, dus kan zijn dat die niet alle gegevens direct betrouwbaar naar voren heeft kunnen halen.
Volgend seizoen Eriksen en Maher zou geniaal zijn natuurlijk. Liverpool moet hij absoluut niet doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hmm.. Dortmund schijnt akkoord met de Bruyne te hebben, dan komt Eriksen niet.
Verstandig van Dortmund. De Bruyne heeft zich immers al bewezen in de Bundesliga terwijl Eriksen alleen de eredivisie in zijn bagage heeft. En dat geeft geen garantie op succes in de Bundesliga omdat het niveauverschil tussen beide competities gigantisch groot is. Zie bijvoorbeeld ook Dost en Luuk de Jong die uitblinkers waren in de eredivisie maar in de Bundesliga zelden aan de bak komen vanwege gebrek aan klasse.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Verschil is dat die van de subtop komen, en dat Ajax onder andere Suarez, Sneijder, Van der Vaart, Vertonghen, Vermaelen en Ibrahimovic heeft afgeleverd die wel degelijk klaar waren voor de top. Er zit nog wel een verschil tussen doelpunten maken bij een subtopper en structureel uitblinken in de CL bij een Nederlandse topclub, en dat snappen die Duitse clubs ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:46 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Verstandig van Dortmund. De Bruyne heeft zich immers al bewezen in de Bundesliga terwijl Eriksen alleen de eredivisie in zijn bagage heeft. En dat geeft geen garantie op succes in de Bundesliga omdat het niveauverschil tussen beide competities gigantisch groot is. Zie bijvoorbeeld ook Dost en Luuk de Jong die uitblinkers waren in de eredivisie maar in de Bundesliga zelden aan de bak komen vanwege gebrek aan klasse.
Zo makkelijk zal Chelsea hem niet laten gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er heeft in dit stadium denk ik nog niemand een akkoord met iemand. Helaas begint de hopeloze tijd weer waarin iedere website de grootste fake berichten weer de wereld in gaat slingeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja, dat is echt nog erger dat het feit dat er geen voetbal is, dat oeverloze geneuzel over transfers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er heeft in dit stadium denk ik nog niemand een akkoord met iemand. Helaas begint de hopeloze tijd weer waarin iedere website de grootste fake berichten weer de wereld in gaat slingeren.
Dat laatste is inderdaad ook vrij kansloos ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is echt nog erger dat het feit dat er geen voetbal is, dat oeverloze geneuzel over transfers.
En het immer debiele feit dat je een selectie kan samenstellen en alles nog kwijt kan raken na het begin van de competitie.
De transferdeadline mag wmb teruggeschroeft worden naar 1 augustus idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is echt nog erger dat het feit dat er geen voetbal is, dat oeverloze geneuzel over transfers.
En het immer debiele feit dat je een selectie kan samenstellen en alles nog kwijt kan raken na het begin van de competitie.
Dat moet gewoon, is pure competitievervalsing, ik snap echt niet dat het gewoon gepikt wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De transferdeadline mag wmb teruggeschroeft worden naar 1 augustus idd.
Moet het nog zien. Hij staat onder contract bij Chelsea tot 2017 en heeft 8miljoen gekost. Dus das een dure hap voor Dortmund danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
SV Meppen is ook een buitenlandse clubquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef Stiggie het volgende:
Rodney Sneijder die eerst zei dat hij wel was geslaagd dit seizoen als hij bij Ajax was gestart zegt nu na een flopjaar bij RKC dat er veel interesse voor hem is in binnen & buitenland![]()
![]()
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)t-verder-te-gaan.htm
Vuile rat met zijn praatjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef Stiggie het volgende:
Rodney Sneijder die eerst zei dat hij wel was geslaagd dit seizoen als hij bij Ajax was gestart zegt nu na een flopjaar bij RKC dat er veel interesse voor hem is in binnen & buitenland![]()
![]()
Als ze het bij Chelsea toch niet in hem zien zitten en ze kunnen hem nu verkopen voor een miljoen of 15/20.. Valt mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Moet het nog zien. Hij staat onder contract bij Chelsea tot 2017 en heeft 8miljoen gekost. Dus das een dure hap voor Dortmund dan
Daarom lijkt het me dat ze wachten tot de trainer er is en dan dit soort beslissingen nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als ze het bij Chelsea toch niet in hem zien zitten en ze kunnen hem nu verkopen voor een miljoen of 15/20.. Valt mee.
Denk ik ook, maar in NL hebben ze al snel de nijging om alles in het buitenland beter te vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:
Wie the fuck is de bruyne nou weer
Eriksen is minimaal een klasse beter.
Jammer Derk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Doet een speler het goed in de eerste wedstrijd van het seizoen dan wordt hij nog weggekocht ook
Knap dat je dat weet terwijl je hem niet eens kent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:39 schreef Tyron het volgende:
Wie the fuck is de bruyne nou weer
Eriksen is minimaal een klasse beter.
quote:Cambuur benadert Ajax, PSV en Feyenoord: 'Moeten vooral spelers huren'
SC Cambuur werd op de laatste speeldag kampioen van de Jupiler League en promoveert daardoor voor het nieuwe seizoen naar de Eredivisie. De Friezen zijn inmiddels druk bezig met het samenstellen van een 'Eredivisie-waardige' selectie en hopen vooral wat spelers te kunnen huren. Volgens Cambuur-directeur Gerard van den Belt is definitief vastleggen gewoon te duur.
Cambuur heeft al bij Ajax, PSV en Feyenoord geïnformeerd naar welke spelers er eventueel te huur zijn, maar deze clubs hebben daar nog geen beslissing over genomen. Van den Belt houdt de ogen in ieder geval goed geopend: "Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist", zegt de directeur tegen het Friesch Dagblad. "Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract."
Van den Belt stelt dat Cambuur 'de vijver waar het in de afgelopen jaren in heeft gevist, heel goed kent'. "Maar nu zijn er ineens toch andere, en vooral meer, spelers beschikbaar voor ons. Dat wij komend seizoen in de Eredivisie spelen, mist z’n uitwerking niet", benadrukt de sportbestuurder. Cambuur speelde dertien jaar geleden voor het laatst in de Eredivisie.
Klaassen niet. Die kan ook komend seizoen nog geen hele potjes dacht ik te lezen.quote:
Eh ik weet wel wie het is hoor? Heeft bij bremen gespeeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet terwijl je hem niet eens kent.
einde bericht
Hij heeft wel iets. Past alleen niet bij een team als RKC. Denk dat hij het bij Heerenveen prima zou doen. Bij Utrecht heeft hij ook goede wedstrijden gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef Stiggie het volgende:
![]()
Het probleem is dat die denkt dat ie alles is . Om die reden moet die ook weg bij RKCquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets. Past alleen niet bij een team als RKC. Denk dat hij het bij Heerenveen prima zou doen. Bij Utrecht heeft hij ook goede wedstrijden gehad.
Wiel wil Dijks nou hebben?quote:
Die komt echt nog wel terecht in de eredivisiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wiel wil Dijks nou hebben?Speel je betaald voetbal en ben je bang om te koppen, wat een doetje.
Nee die gaat waarschijnlijk te weinig spelen. Het moet wel iemand zijn die genoeg minuten maakt natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef 16meter het volgende:
Is Dijks het pispaaltje voor volgend seizoen? Of hebben jullie nog geen opvolger voor Derkie?
Dijks is na Derk een goede tweede ja. Beide zijn hopelijk volgend jaar weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef 16meter het volgende:
Is Dijks het pispaaltje voor volgend seizoen? Of hebben jullie nog geen opvolger voor Derkie?
Ik denk dat Serano wel een goede kanshebber is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die gaat waarschijnlijk te weinig spelen. Het moet wel iemand zijn die genoeg minuten maakt natuurlijk
ik ga voor Van Rhijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef 16meter het volgende:
Dat is een hele goede inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik denk dat Serano wel een goede kanshebber is.
Nu net zo'n speler die het tegendeel zal bewijzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik denk dat Serano wel een goede kanshebber is.
Voetballen kan hij wel, maar wel heel licht, ik heb echt mijn twijfelsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu net zo'n speler die het tegendeel zal bewijzen.
Wel neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu net zo'n speler die het tegendeel zal bewijzen.
Vind hem ten opzichte van begin seizoen fysiek sterker overkomen. Als hij die lijn doorzet wordt het echt wel wat. Is overigens groter dan Vurnon Anita en die deed het ook naar behorenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voetballen kan hij wel, maar wel heel licht, ik heb echt mijn twijfels
RKC wil ook hurenquote:
quote:"Zowel Platje als Joachim is een zeer interessante optie. Daarnaast gaan we kijken of we eventueel spelers kunnen huren bij Ajax, Feyenoord en PSV omdat we met een beperkt budget te maken hebben’’, aldus Janus van Gelder, technisch manager van RKC.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:39:38Vandaag in NRC: een onderzoek naar de rol van de scheidsrechter bij wedstrijden van de vier eerste clubs in de Eredivisie. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:40:36Conclusie #1: scheidsrechters maken in meer dan 40% van de wedstrijden cruciale fouten met doelpunten en rode kaarten. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:41:11Conclusie #2: scheidsrechters beslissen in 1 op de 5 wedstrijden mee over winst, verlies of gelijkspel. #NRC reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:42:09Conclusie #3: Ajax is het afgelopen seizoen het meest benadeeld; PSV, Feyenoord en vooral Vitesse werden gematst door de scheids. #NRC reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:43:11En conclusie #4: de scheids- en grensrechters hebben een onmogelijke taak. De meeste fouten zijn pas te constateren mbv tig herhalingen ... reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:43:54... en vanuit verschillende cameraposities. Fouten van de scheids zijn niet incidenteel, maar structureel. #NRC reageer retweet
In mijn ogen werd Feijenoord het meest gematst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:53 schreef Olep het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:39:38Vandaag in NRC: een onderzoek naar de rol van de scheidsrechter bij wedstrijden van de vier eerste clubs in de Eredivisie. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:40:36Conclusie #1: scheidsrechters maken in meer dan 40% van de wedstrijden cruciale fouten met doelpunten en rode kaarten. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:41:11Conclusie #2: scheidsrechters beslissen in 1 op de 5 wedstrijden mee over winst, verlies of gelijkspel. #NRC reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:42:09Conclusie #3: Ajax is het afgelopen seizoen het meest benadeeld; PSV, Feyenoord en vooral Vitesse werden gematst door de scheids. #NRC reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:43:11En conclusie #4: de scheids- en grensrechters hebben een onmogelijke taak. De meeste fouten zijn pas te constateren mbv tig herhalingen ... reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:43:54... en vanuit verschillende cameraposities. Fouten van de scheids zijn niet incidenteel, maar structureel. #NRC reageer retweet
*warenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
Zonder scheidsrechterlijke fouten ware we in Januari al kampioen.
Inderaad, dat was al heel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef fathank het volgende:
Daar had ik geen onderzoek voor hoeven doen.
mag niet en ook niet nuttigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef ejfaar het volgende:
Gaat Ajax nou eens in die huurcomtracten zetten dat ze niet tegen Ajax mogen spelen?
met 82 punten, psv 66 en feyenoord 64quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
Zonder scheidsrechterlijke fouten ware we in Januari al kampioen.
Te triest voor woorden eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
met 82 punten, psv 66 en feyenoord 64
volgens mij zijn daar regels voor. Waarom zou je het ook willen? Alsof je punten verspeeld tegen cambuur.quote:
In het buitenland doen ze het ook hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mij zijn daar regels voor. Waarom zou je het ook willen? Alsof je punten verspeeld tegen cambuur.
Het willem ii incident daargelaten
Van mij hoeft het ook niet. Als ajax verliest omdat ene huurling van Ajax tegen Ajax scoort moet je het nog altijd bij Ajax zelf zoeken ( of de arbitrage ) dat we verliezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mij zijn daar regels voor. Waarom zou je het ook willen? Alsof je punten verspeeld tegen cambuur.
Ja precies, zulke dingen laten we wel aan PSV over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet. Als ajax verliest omdat ene huurling van Ajax tegen Ajax scoort moet je het nog altijd bij Ajax zelf zoeken ( of de arbitrage ) dat we verliezen.
quote:Ajax sportiefste club van Nederland
Ajax was afgelopen seizoen de sportiefste club van Nederland. De landskampioen won het Fair Play klassement. Eerstedivisionist MVV werd vlak voor Vitesse, PEC Zwolle en FC Den Bosch tweede.
Aan de winst van het klassement is een prijs van tienduizend euro verbonden. Die moet Ajax besteden aan een maatschappelijk project.
ADO Den Haag was van alle betaaldvoetbalclubs het minst sportief. De Hagenaars eindigden net onder FC Groningen op de laatste plaats. PSV (17e) en Feyenoord (23e) staan in de middenmoot.
Op de Europese Fair Play-ranglijst eindigde Nederland dit seizoen als vierde. De nummers een tot en met drie krijgen een extra ticket voor de Europa Cup.
FUCK YEAHquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef HeatWave het volgende:
Aan de winst van het klassement is een prijs van tienduizend euro verbonden.
Oh wachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef HeatWave het volgende:
Die moet Ajax besteden aan een maatschappelijk project.
Of hij moet naar Liverpool willen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de eredivisieclubs voorrang hadden? Dat pec het dus zou zijn?
Scoren in de wijkquote:
Eriksen moet naar Duitsland of Spanje. Engeland weet ik nog zo net niet hoor...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Liverpool zou een mooie club zijn voor hem
Vergeten hoe hij tegen City, Utd en Engeland schitterde?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eriksen moet naar Duitsland of Spanje. Engeland weet ik nog zo net niet hoor...
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vergeten hoe hij tegen City, Utd en Engeland schitterde?
Ja als je het zo bekijkt heb je wel gelijk, of hij zou naar Arsenal willen ofzo die spelen meestal wel mooi voetbalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Hij zal het er wellicht wel redden maar in Engeland wordt het middenveld toch vaak overgeslagen en is het spel veel fysieker. Ik denk dat het tegenwoordig mooi Duits voetbal of het Spaanse voetbal hem gewoon beter passen.
Dat zou helemaal geen verkeerde stap zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt heb je wel gelijk, of hij zou naar Arsenal willen ofzo die spelen meestal wel mooi voetbal
nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Precies, absoluut geen Liverpool dus. Hopelijk ziet hij dat zelf ook in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef The_Groove het volgende:
Normaal boeit het mij nooit waar spelers naartoe gaan als er maar genoeg betaald wordt.
Eriksen is een uitzondering, die verdient het om goed terecht te komen. Een voetballer zo sierlijk moet niet kapot gaan aan de Engelse fysieke uitputting slag, al rent hij elke wedstrijd voor Ajax wel een kwart marathon.
Het is ook goed voor Ajax want Eriksen is op dit moment het topproduct van de 'Ajax filosofie'. Als hij slaagt zal de interesse in spelers van Ajax alleen maar toenemen.
Met het oog op doorgroeien naar Europeese 'subtop' is dat helemaal niet verkeerd. Of we er ooit echt weer komen blijft de vraag maar het opleiding van dit soort spelers helpt sowieso.
Waar Siem naartoe gaat boeit me niet. Die komt er wel.
Als ze eens een keer normaal zouden inkopen wel ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar ligt het voornamelijk aan denk ik ja, dat voetbal onder de zo geprezen Rodgers lijkt ook nergens op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als ze eens een keer normaal zouden inkopen wel ja.
Je moet toch niet naar een club willen die zoveel geld voor Andy Caroll betaalt![]()
Dortmund past in zoveel facetten veel beter bij Eriksen.
Over eventuele opvolgers van Frank de Boer gesproken. Laudrup lijkt mij mooiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar ligt het voornamelijk aan denk ik ja, dat voetbal onder de zo geprezen Rodgers lijkt ook nergens op.
Kan me nog herinneren dat ene Jan Vertonghen (door Ajax verhuurd) spelend bij RKC een beslissende doelpunt scoorde. Ajax geen kampioen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ach dat vind ik altijd zo overtrokken dat je daardoor geen kampioen bent geworden. (Ik zeg niet dat jij dat vindt) Je hebt nog tig andere wedstrijden om genoeg punten te halen. Je laat het nooit op 1 wedstrijd lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ene Jan Vertonghen (door Ajax verhuurd) spelend bij RKC een beslissende doelpunt scoorde. Ajax geen kampioen.
Doelde op het feit dat die wedstrijd cruciaal was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach dat vind ik altijd zo overtrokken dat je daardoor geen kampioen bent geworden. (Ik zeg niet dat jij dat vindt) Je hebt nog tig andere wedstrijden om genoeg punten te halen. Je laat het nooit op 1 wedstrijd lopen.
Ik vind dit zo'n raar cliché altijd. Er zijn genoeg spelers die schitteren in de Premier League zonder fysiek sterk te zijn, zeker op de positie waar Eriksen speelt. Cazorla, Silva en Mata zijn enkele voorbeelden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:54 schreef The_Groove het volgende:
Normaal boeit het mij nooit waar spelers naartoe gaan als er maar genoeg betaald wordt.
Eriksen is een uitzondering, die verdient het om goed terecht te komen. Een voetballer zo sierlijk moet niet kapot gaan aan de Engelse fysieke uitputting slag, al rent hij elke wedstrijd voor Ajax wel een kwart marathon.
Het is ook goed voor Ajax want Eriksen is op dit moment het topproduct van de 'Ajax filosofie'. Als hij slaagt zal de interesse in spelers van Ajax alleen maar toenemen.
Met het oog op doorgroeien naar Europeese 'subtop' is dat helemaal niet verkeerd. Of we er ooit echt weer komen blijft de vraag maar het opleiding van dit soort spelers helpt sowieso.
Waar Siem naartoe gaat boeit me niet. Die komt er wel.
die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ene Jan Vertonghen (door Ajax verhuurd) spelend bij RKC een beslissende doelpunt scoorde. Ajax geen kampioen.
Want spelers zoals David Silva en Mata hebben zoveel fysiek en zijn daarom geslaagd in Engelandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Hij zal het er wellicht wel redden maar in Engeland wordt het middenveld toch vaak overgeslagen en is het spel veel fysieker. Ik denk dat het tegenwoordig mooi Duits voetbal of het Spaanse voetbal hem gewoon beter passen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Elke goal die je in dat seizoen niet gemaakt hebt is beslissend geweest, evenals elke tegengoal. Dat je toen geen kampioen werd komt écht niet alleen door die goal hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vermeer die dacht dat die bal naast ging?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef Tyron het volgende:
http://nos.nl/artikel/432(...)x-verslaat-city.html
Die wedstrijd toen
Eriksen die heel city sloopt
De Jong
Sana speelde toen ook
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:07 schreef Tyron het volgende:
http://nos.nl/artikel/432(...)x-verslaat-city.html
Die wedstrijd toen
Eriksen die heel city sloopt
De Jong
Sana speelde toen ook
Dit dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:29 schreef Enchanter het volgende:
Vitesse wil dus niet verkopen aan Ajax.
Iets met schoenen en er naast lopen
Daarom, het is nog niet eens begonnen, ook De Jong en Eriksen zitten nog bij Ajaxquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Van Ginkel wil wel. Vitesse wil weer niet.
En we hebben nog 3 en een halve maandquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, het is nog niet eens begonnen, ook De Jong en Eriksen zitten nog bij Ajax
Aldus Overmars in de Telegraafquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Van Ginkel wil wel. Vitesse wil weer niet.
Sportiefste club van nederland, en nou weer opbokken caliquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:05 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Aldus Overmars in de Telegraaf. Dit is weer zo'n vies spelletje van Ajax om spelers het hoofd op hol te brengen. Als het Ajax overkomt zijn de rapen gaar. Stelletje hypocrieten.
Que?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sportiefste club van nederland, en nou weer opbokken cali.
De hoofden slaan al op hol als Ajax zegt geïnteresseerd te zijn. Logisch natuurlijk, want Ajax is de mooiste club. Kan Ajax niks aan doen dat de hoofden op hol slaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:05 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Aldus Overmars in de Telegraaf. Dit is weer zo'n vies spelletje van Ajax om spelers het hoofd op hol te brengen. Als het Ajax overkomt zijn de rapen gaar. Stelletje hypocrieten.
Ajax hield de prijs van Theo expres hoog omdat Vitesse geinteresseerd was, andere clubs konden hem voor minder geld overnemen. Theo is verder voor 3 ton overgenomen en daarnaast is het een onderdeel van het onderhandelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Vitesse moet lekker wat zeggen, Theo wou wel terug, interesse was van beide kanten en opeens wou Vitesse hem gratis overnemen.
Graf"club".
Ga weg man, Ajax, doet helemaal niets, jij ziet het met je anti-Ajax-brilquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:17 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ajax hield de prijs van Theo expres hoog omdat Vitesse geinteresseerd was, andere clubs konden hem voor minder geld overnemen. Theo is verder voor 3 ton overgenomen en daarnaast is het een onderdeel van het onderhandelen.
In tegenstelling tot de vieze spelletjes die Ajax via de Telegraaf speelt.
Ik heb verre van een anti-Ajax bril. Ajax krijgt nu de deksel op de neus en klaagt nu over het gevoerde beleid bij Vitesse, terwijl het een meest logische reactie is gezien de ambities van Vitesse.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga weg man, Ajax, doet helemaal niets, jij ziet het met je anti-Ajax-bril.
Ach gossie, nu zijn het opeens vieze spelletjes. Pleur lekker op met je anti - Ajax geneuzel. Ajax heeft contact opgenomen met zowel Vitesse als Van Ginkel, en Vitesse wil Van Ginkel niet aan Ajax verkopen. Prima, is hun goed recht. Net zoals het Ajax z'n goed recht was om destijds voor Theo te vragen wat ze willen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:17 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ajax hield de prijs van Theo expres hoog omdat Vitesse geinteresseerd was, andere clubs konden hem voor minder geld overnemen. Theo is verder voor 3 ton overgenomen en daarnaast is het een onderdeel van het onderhandelen.
In tegenstelling tot de vieze spelletjes die Ajax via de Telegraaf speelt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:25 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb verre van een anti-Ajax bril.
Zijn er geen regels dat er geen contact met de speler mag plaatsvinden zonder toestemming van club waar hij op dat moment speelt? Et voila, daar heb je je spelletje. Met je 'anti-Ajax' geneuzel, doe normaal zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach gossie, nu zijn het opeens vieze spelletjes. Pleur lekker op met je anti - Ajax geneuzel. Ajax heeft contact opgenomen met zowel Vitesse als Van Ginkel, en Vitesse wil Van Ginkel niet aan Ajax verkopen. Prima, is hun goed recht. Net zoals het Ajax z'n goed recht was om destijds voor Theo te vragen wat ze willen.
Krijg je dat weer. Ajax heeft toch beiden gedaan? Wie zegt dat Ajax geen toestemming van Vitesse heeft gehad? Ik lees het nergens terug, dat maken jullie anti - Ajacieden er weer van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Zijn er geen regels dat er geen contact met de speler mag plaatsvinden zonder toestemming van club waar hij op dat moment speelt? Et voila, daar heb je je spelletje. Met je 'anti-Ajax' geneuzel, doe normaal zeg.
Ajax heeft contact opgenomen met Vitesse, nul op het rekest gekregen, maar ze kunnen wel vertellen dat van Ginkel 'Oh zo graag naar Ajax wil'.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Krijg je dat weer. Ajax heeft toch beiden gedaan? Wie zegt dat Ajax geen toestemming van Vitesse heeft gehad? Ik lees het nergens terug, dat maken jullie anti - Ajacieden er weer van.
En als Van Ginkel dat daarwerkelijk heeft gezegd? Wat boeit het dan dat Ajax dat communiceert? Altijd die Pavlov - reacties wanneer Ajax een speler van een club op het oog heeft. En dan nog stellen dat je niet "anti" bent.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:34 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ajax heeft contact opgenomen met Vitesse, nul op het rekest gekregen, maar ze kunnen wel vertellen dat van Ginkel 'Oh zo graag naar Ajax wil'.
Elke speler met verstand in zijn harses wil nu naar Ajax, CL spelen, altijd een mooie transfer erna, goeie normale trainer...quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:34 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ajax heeft contact opgenomen met Vitesse, nul op het rekest gekregen, maar ze kunnen wel vertellen dat van Ginkel 'Oh zo graag naar Ajax wil'.
Allereerst heeft van Ginkel in de media gecommuniceerd dat Ajax met oog op het WK zou kunnen. Maar dat hij bij Vitesse nog steeds een hoop ontwikkelingen kan doormaken maw het contract uitdienen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En als Van Ginkel dat daarwerkelijk heeft gezegd? Wat boeit het dan dat Ajax dat communiceert? Altijd die Pavlov - reacties wanneer Ajax een speler van een club op het oog heeft. En dan nog stellen dat je niet "anti" bent.
Het staat toch echt door Overmars geciteerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
En het is onmogelijk dat de telegraaf het zelf aan v Ginkel gevraagd heeft, want kutAjax!!!!
Bij de Telegraaf weet je het nooitquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
En het is onmogelijk dat de telegraaf het zelf aan v Ginkel gevraagd heeft, want kutAjax!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |