SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dit dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Moisander stond bij AZ ook op RCV. Is ook tweebenig
Frank heeft zich daar helemaal niet over uitgesproken, zei alleen maar dat Veltman Alderweireld kan opvolgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat frank t zo wil? Het maakt mij niet uit. Ik zie denswil liever naast moisander dan veltman
Groenendijk naar Jong Ajax, Trustfull naar de A1 en Ouaali naar de B1. Vink zou dan de A2 doen.quote:
Als Vink zich daar dus te groot voor voelt dan moet hij lekker weggaan.quote:'Neem de hierarchie onder de jeugdtrainers. Die bestaat niet meer. Voorheen was het trainerschap van de A1 junioren een erebaan in de opleiding, omdat dat het hoogste jeugdteam is. Zo denken wij niet. We kijken heel gericht welke leeftijdscategorie welk soort trainer nodig heeft. Pubers hebben een andere aanpak nodig dan de jongste of oudste jeugd. Dus krijgt elke groep een trainer met de specifieke kwaliteiten die bij de leeftijden van de spelers horen.'
Laten ze het maar lekker uitvechten volgend seizoen, ik hoop dat de keuze heel moeilijk wordt.quote:
Ja & Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is er nou buitenlandse interesse in Vermeer en wil hij weg?
Wel met je eens, keek vanmorgen nog even de "highlights" van het seizoen op EL en daar was Vermeer toch wel negatief betrokken bij veel tegendoelpuntenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef MouzurX het volgende:
Het zou zonde zijn voor cillessen als vermeer blijft, en qua kwaliteiten vind ik cillessen helemaal niet slechter, misschien zelfs beter dan vermeer.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Wessiej het volgende:
Hij heeft zoveel punten gepakt. Hightlights < seizoen kijken.
Ik vind het nog belangrijker dat Hoesen een heel goed aanspeelpunt blijkt te zijn met uitstekende techniek en een dit seizoen zeer verbeterd fysiek.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.whoscored.com/Players/43410/Fixtures/Danny-Hoesen
Hoesen heeft 6 keer gescoord in 587 speelminuten dit seizoen. Dat is 97.8 minuten per goal.
http://www.whoscored.com/(...)Kolbeinn-Sigthorsson\
Sigthorsson heeft 7 keer gescoord in 1130 speelminuten dit seizoen. Dat is 161.4 minuten per goal.
Ook terugspeelballen, oogt zo onzeker als de neten.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer is een ge-wel-dig-e lijnkeeper. Maar dat is het dan ook, hoge ballen, uittrappen, "nadenk" momentjes, allemaal zwak. Cillissen is veel completer en veel rustiger aan de bal.
Ben ik het mee eens, maar wat ik hiermee probeer aan te tonen is dat Hoesen stiekem een hele goede minuten/goals-ratio heeft. Veel mensen zien Hoesen toch meer als een spits die het moet hebben van zijn 'voetballende' kwaliteiten, terwijl Sigthorsson wordt gezien als een pure afmaker.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het nog belangrijker dat Hoesen een heel goed aanspeelpunt blijkt te zijn met uitstekende techniek en een dit seizoen zeer verbeterd fysiek.
Sigthorsson heeft ondanks zijn grote sterke lichaam moeite om de bal bij zich te houden, vertraagt het spel daardoor en regelmatig springt de bal 5 meter van zijn voet.
Denk zelf voor iets meer, ongeveer 13a 14. Gozer wordt over jaar of 3 voor 35 miljoen doorverkocht als hij zich goed doorontwikkelt. Past goed in t snelle combinatiespel daar. Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Seam het volgende:
Eriksen zal wel denk ik voor iets meer dan 10 miljoen gaan. Dortmund erg mooie club voor hem, mooi moment voor hem ook om te gaan.
Dat lijkt mij het shirt van vorig seizoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Danielmasta plaatste dit op AN:
[ afbeelding ]
Nieuwe thuisshirt?
5 is de standaard maat.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.ajaxshop.nl/nl(...)ax-bal-uit-1314-mt-5
Weet iemand of dit een normaal formaat bal is of dat t zo'n kleine bal betreft?
Nice das ook niet veel geld dan, althans ligt aan de kwaliteit natuurlijk maar toch.quote:
Balletje van niks aan het plaatje te zien.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nice das ook niet veel geld dan, althans ligt aan de kwaliteit natuurlijk maar toch.
alleen Daddyquote:Op maandag 13 mei 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het shirt van vorig seizoen.
Zodra die jongen hier is moet hem even duidelijk worden gemaakt dat hij met Moses Daddy of Daddy Ajala op zijn shirt moet gaan spelen. In ieder geval niet Simon.
Ja dat is toch een factor bij Vermeer. Vooral het begin van het seizoen nog zo onzeker. Misschien kwam dit omdat de verdediging nou niet echt als een huis stond, maarja gevalletje wat is de oorzaak en wat is het gevolg?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ook terugspeelballen, oogt zo onzeker als de neten.
Daar moet je ook niet op focussen, gewoon weer gaan voor de reële prijzen, kampioenschap, beker.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:52 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind Cillessen in potentie beter dan Vermeer dus als we Vermeer kunnen verkopen voor 3 tot 5 miljoen euro zou mooi zijn.
Veltman en Denswil vind ik nog niet klaar voor de basis, met die jongens ga je niet overwinteren in de champions league.
Daar wil Frank de Boer wel naar toe. Is die Van Dijk van Groningen niks voor ons?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet op focussen, gewoon weer gaan voor de reële prijzen, kampioenschap, beker.
Met het huidige elftal zou je wel een kans maken denk ik, uiteraard toch nog wel een beetje afhankelijk van de loting, maar zonder Eriksen en De Jong en eventueel Alderweireld moet het allemaal toch wel heel gunstig uitpakken wat dat betreft.
Vind ik een gehypte speler en ik denk ook dat zo'n Denswill wel de kwaliteiten heeft en ervaring kan je alleen maar krijgen door te spelen, Veltman vind ik persoonlijk wat minder maar FdB is zeer gecharmeerd van hem en we kunnen niet zeggen dat hij er geen kijk op heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Daar wil Frank de Boer wel naar toe. Is die Van Dijk van Groningen niks voor ons?
Zekerquote:Op maandag 13 mei 2013 10:14 schreef Catch22- het volgende:
Met Veltman en Denswil hebben we van Dijk niet nodig. Wel echt een goede verdediger trouwens, jeus.
quote:Op maandag 13 mei 2013 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zekerde manier waarop hij bij de 1-0 stond
Denswill niet hoor 1:85 (als het klopt) Van Dijk 1:93quote:Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van Dijk is wel echt een boom die indruk maakt. Denswil en Veltman zijn allebei redelijk klein.
haha. Nou ik zat in het stadion vlak achter hem en Denswil is een grote kerel hoor. Erg breed ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van Dijk is wel echt een boom die indruk maakt. Denswil en Veltman zijn allebei redelijk klein.
Ben het wel met je eens tot op zekere hoogte, uiteindelijk gaat het erom wat de speler doet met die lengte of dat gewicht.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:33 schreef MrStock het volgende:
Lengte en gewicht willen weinig zeggen. Ik ken genoeg kleine mannekes die grotere en zwaardere personen helemaal ondersteboven kegelen, in persoonlijke fysieke duels. Het gaat erom dat je weet hoe jij je lichaam gebruikt. Natuurlijk, als beide personen het weten te gebruiken, zal de kleinere lichtere persoon verliezen. Maar grotere spelers weten vaak relatief gezien, hun lichaam minder goed te gebruiken.
Sowieso niet van vorig seizoen:quote:Op maandag 13 mei 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het shirt van vorig seizoen.
Zodra die jongen hier is moet hem even duidelijk worden gemaakt dat hij met Moses Daddy of Daddy Ajala op zijn shirt moet gaan spelen. In ieder geval niet Simon.
Hij zegt toch niks verkeerdsquote:Op maandag 13 mei 2013 11:10 schreef Devv het volgende:
Janksmoel van Hanegem gaat ook weer los in het AD.
Nou ik zat op 20 meter van hem en was wel onder de indruk van zijn fysiek. Ik vraag me af of die stats kloppenquote:
Hij komt als een oude zeur over die het maar niet kan verkroppen dat ze in Amsterdam de ene na de andere landstitel aan elkaar rijgen.quote:
Vind het wel meevallen, hij is voor Feyenoord en komt daar voor uit, is toch niks mis mee en hij zegt wat er aan scheelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef Devv het volgende:
[..]
Hij komt als een oude zeur over die het maar niet kan verkroppen dat ze in Amsterdam de ene na de andere landstitel aan elkaar rijgen.
Ik was onder de indruk van zijn spel...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou ik zat op 20 meter van hem en was wel onder de indruk van zijn fysiek. Ik vraag me af of die stats kloppen
Jij zat in het uitvak neem ik aan? Ik zat daar precies tegenover.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk van zijn spel...Qua fysiek om te zien zat ik te ver weg.
ja klopt. Haha dat is altijd kut inderdaad..behalve als je echt met 10 man daar zit zodat je je wat veiliger voelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jij zat in het uitvak neem ik aan? Ik zat daar precies tegenover.
Gelukkig had niemand door dat ik helemaal niet voor de FC was. Af en toe verontwaardigd doen over kaarten (die ene voor de FC was terecht en had rood moeten zijn, die ander was wel overdreven)
quote:Eriksen: Ik pas bij Dortmund
Christian Eriksen (21) steekt niet onder stoelen of banken Ajax graag te willen verruilen voor Borussia Dortmund. "Dortmund is een club waar ik zou willen spelen”, zei de Deen na de overwinning bij FC Groningen (0-2). "En met het voetbal daar, denk ik er goed te passen. Dortmund speelt mooi, aanvallend voetbal.”
Waar Frank de Boer vrijdag nog geheimzinnig deed over het belletje van zijn collega en vriend Jürgen Klopp, sprak hij in Euroborg vrijuit over het telefonische contact. "Jürgen heeft me gebeld om me te feliciteren met het kampioenschap. En we hebben het ook over Christian gehad, ja. Klopp is zeker gecharmeerd van Eriksen. Bij Ajax waarderen we dat Christian niet voor niks weg wil. Maar hij weet ook hoe wij erin staan en dat hij – als hij niet vertrekt of bijtekent – op de bank terecht zal komen. Dat is ter bescherming van onszelf.”
quote:Eriksen legt alles naast elkaar
Het onderhoud tussen Frank de Boer en Borussia Dortmund-trainer Jürgen Klopp was bekend bij Ajacied Christian Eriksen. "Ik weet dat er contact is tussen de clubs. En zowel Ajax als Dortmund heeft al met mijn zaakwaarnemer gesproken.” Hoewel er door ‘BVB’ – met de 37 miljoen euro voor Mario Götze op zak – snel zaken kan worden gedaan, zegt de eveneens door Liverpool begeerde Eriksen alles op zich af te zullen laten komen.
"Ik zal alle clubs naast elkaar leggen en rustig een beslissing nemen. Als de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint, wil ik duidelijkheid hebben. Dat is voor iedereen het beste.”
Hij acht het zelf ook waarschijnlijk dat hij na de zomer in Duitsland voetbalt. "De Bundesliga heeft nooit echt mijn voorkeur gehad. Een paar jaar geleden zou ik er niet eens aan denken, maar nu wel. De competitie wordt steeds sterker. Het is geen toeval dat de twee finalisten van de Champions League Duitse clubs zijn.”
hoesen heeft betere dingen laten zien dan siggyquote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoesen vind ik nog niet klaar voor het niveau van Ajax. Hij zou eigenlijk nog een jaartje 30 wedstrijden bij Heerenveen ofzo moeten voetballen.
En waarom is hij er niet klaar voor?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hoesen vind ik nog niet klaar voor het niveau van Ajax. Hij zou eigenlijk nog een jaartje 30 wedstrijden bij Heerenveen ofzo moeten voetballen.
Nee hoor. Beiden een goede en een slechte periode gekend dit jaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoesen heeft betere dingen laten zien dan siggy
Ik weet nog niet of Hoesen technisch beter is dan Sigthorsson. Dat moet allemaal nog blijken. Op het moment is Sigthorsson nog wel de betere spits, maar inderdaad, Hoesen heeft prima stappen gemaakt. Al viel ook hij een periode ver terug.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
Als je Hoesen nu vergelijkt met hoe hij binnenkwam heeft hij echt heel snel hele grote stappen gezet, dat is behoorlijk indrukwekkend. Siggy vind ik niet echt beter geworden sinds hij bij ons speelt. Je weet wat je aan hem hebt, maar er zit minder rek in dan in een Hoesen denk ik. Voornamelijk ook omdat Hoesen technisch simpelweg beter is dan Sightorsson. Dus als Hoesen in de voorbereiding net zo blijft spelen als hij nu doet in zijn invalbeurten ben ik toch geneigd om Hoesen in de spits te zetten. Wel jammer van Sightorsson, dat is immers ook gewoon een goede spits.
quote:De Boer looft Sigthorsson
Frank de Boer had na afloop van het duel met FC Groningen complimenten voor zijn spits Kolbeinn Sigthorsson.
"Je ziet Kolbeinn elke wedstrijd sterker worden en meer vertrouwen krijgen. Het is mooi dat hij zo veel scoort de laatste weken. Dat belooft veel voor volgend seizoen …” Al ging De Boer ook niet voorbij aan de stappen die Danny Hoesen maakt. "Het is heerlijk om twee van zulke spitsen te hebben.”
Balen van vakantie
Sigthorsson zelf gaat met tegenzin op vakantie. "Van mij hadden we nog tien partijen mogen spelen”, lachte de IJslander, die de boodschap van zijn coach ('Goed afsluiten en dat gevoel meenemen naar augustus') in zijn oren had geknoopt. "Ik voel me sterker dan ooit. Komend seizoen wordt mijn seizoen.
Technisch is Hoesen veel en veel beter dan Sigthorsson. Op het moment vind ik Hoesen ook beter.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Hoesen technisch beter is dan Sigthorsson. Dat moet allemaal nog blijken. Op het moment is Sigthorsson nog wel de betere spits, maar inderdaad, Hoesen heeft prima stappen gemaakt. Al viel ook hij een periode ver terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |