Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
twitter:Onaa_D twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:30:24@JulianRubenNL ik was net daar en had met een inwoner gepraat die achter de vijver woond en er hebben gister nog in de 100 man gevist reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:32:41De politie zoekt: de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet gevonden. Ook: een deel van een sleepkabel en (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:33:02een spandband. Meer informatie en foto's straks op rtvutrecht.nl (2/2) reageer retweet
Politiewoordvoerder geeft op L1 (min of meer) aan dat de zoektocht gestart is nav een belangrijke tip. Althans: belangrijk genoeg om onderzoek te starten.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef Rachilda het volgende:
twitter:Onaa_D twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:30:24@JulianRubenNL ik was net daar en had met een inwoner gepraat die achter de vijver woond en er hebben gister nog in de 100 man gevist reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef blanket het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:32:41De politie zoekt: de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet gevonden. Ook: een deel van een sleepkabel en (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:33:02een spandband. Meer informatie en foto's straks op rtvutrecht.nl (2/2) reageer retweet
Geen idee...vind erg cryptischquote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Rachilda het volgende:
sleepkabel, spandband...daar heb ik niks eerder over gelezen, waar gaat dat opeens over
Nieuwe info (voor ons) die de politie loslaat kennelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Rachilda het volgende:
sleepkabel, spandband...daar heb ik niks eerder over gelezen, waar gaat dat opeens over
Ík vind die ontbrekende schoenen bij vader juist opmerkelijkquote:
t Word steeds vager allemaal...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Rachilda het volgende:
Ik was te druk met L1 kijkenquote:
Misschien waren ze die wel aan het zoeken in die vijver. Dat een van de vissers een schoen had zien drijven? (zal ie dan helemaal op zijn sokken zijn teruggereden?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ík vind die ontbrekende schoenen bij vader juist opmerkelijk
Ja ik keek ook...wist niet eens dat ik dat kanaal had hahaquote:
Klinkt logisch.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Doodloper het volgende:
schoenen weggegooid onderweg op de rit naar het doornse gat om zo geen grondprofiel mee te nemen?
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:36:49Het afgezette gebied wordt zo vrijgegeven op de visvijver na. Die wordt vannacht ook bewaakt. #vermistebroertjes @rikdogger reageer retweet
Kanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Doodloper het volgende:
schoenen weggegooid onderweg op de rit naar het doornse gat om zo geen grondprofiel mee te nemen?
Ik keek de streamquote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik keek ook...wist niet eens dat ik dat kanaal had haha
Sleepkabel als bindmateriaal?? Mijn sleepkabel is daar veel te dik voor, en zeker om met dat doel kinderen vast te bindenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
Veters, sleepkabel en spanband als bindmateriaal?
Godver nu begin ik ook met speculaties
Ja zeker! Maar zonder schoenen auto rijden? Das niet erg prettig. Laat ik het anders zeggen..ik kan dat niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ík vind die ontbrekende schoenen bij vader juist opmerkelijk
Wurgen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sleepkabel als bindmateriaal?? Mijn sleepkabel is daar veel te dik voor, en zeker om met dat doel kinderen vast te binden
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sleepkabel als bindmateriaal?? Mijn sleepkabel is daar veel te dik voor, en zeker om met dat doel kinderen vast te binden
Ik rijd regelmatig zonder schoenenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar zonder schoenen auto rijden? Das niet erg prettig. Laat ik het anders zeggen..ik kan dat niet.
Ik kan dat wel, maar heel comfy vind ik het niet. Andere mensen weer wel trouwensquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar zonder schoenen auto rijden? Das niet erg prettig. Laat ik het anders zeggen..ik kan dat niet.
Dat kan denk ik wel (helaasquote:
Echt? Nee heb weleens geprobeerd...op camping ff snel auto wegzetten..maar dat lukte mij echt niet.quote:
Ik heb een behoorlijk "dikke" gekocht om de kans op breken te minimaliseren.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En schoenveters. Daarom misschien schoenen kwijt
Waar slaat dat nou weer op??quote:
Dikte zegt niet allesquote:Op zondag 12 mei 2013 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk "dikke" gekocht om de kans op breken te minimaliseren.
Nee, met klimschoenen rijden is pas kutquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dikte zegt niet alles
[..]
Nee, met klimschoenen rijden is pas kut
Gelijk heb je, aanpakken die troll. Wat denkt hij/zij wel niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op??
Sommige mensen vinden dat gewoon prettig.
Maar kennelijk moet iedereen zoals jij denken, voelen en doen... Zo niet, heb je weer kritiek
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar kennelijk moet iedereen zoals jij denken, voelen en doen... Zo niet, heb je weer kritiek
Zijn meestal hippies, zelfde als mensen die lopen op blote voeten in de natuur. Of ben jij ook zo één?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
O.quote:
Wat is er mis met een hippie? Ben je nu aan het veroordelen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Zijn meestal hippies, zelfde als mensen die lopen op blote voeten in de natuur. Of ben jij ook zo één?
[..]
O.
Zij. Of twijfel je.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelijk heb je, aanpakken die troll. Wat denkt hij/zij wel niet.
Kan. Ik zou als zijn schoenen missen vooral denken aan plekken waar die heel vies geworden zijn,viezer dan van het graven van een gat in bosgrond. Sloten, akkers...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Doodloper het volgende:
Dat is onzin.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Zijn meestal hippies, zelfde als mensen die lopen op blote voeten in de natuur. Of ben jij ook zo één?
[..]
O.
Hm, lijkt me toch wat onwaarschijnlijk dat iemand daar op zo'n moment aan denkt, misschien als je het echt helemaal gepland hebt, maar ja, dan had ie ook geen telefoon meegenomen en niet ergens met pinpas betaald.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Doodloper het volgende:
mee eens, of waar hij ze mogelijk verloren heeft, in een sloot is blijven vastzittenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Kan. Ik zou als zijn schoenen missen vooral denken aan plekken waar die heel vies geworden zijn,viezer dan van het graven van een gat in bosgrond. Sloten, akkers...
Misschien wel om de nek van de vaderquote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Rachilda het volgende:
de politie heeft het nu over een deel van een sleepkabel...waar hebben ze het andere deel dan gevonden, kunnen ze dat dan in ieder geval aangeven
Ja, een vieze auto is wel het laatste wat je wil.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Kan. Ik zou als zijn schoenen missen vooral denken aan plekken waar die heel vies geworden zijn,viezer dan van het graven van een gat in bosgrond. Sloten, akkers...
Een deel van een sleepkabel? Schoenen mogelijk achtergelaten/weg gegooid wegens zand??quote:Op zondag 12 mei 2013 21:34 schreef blanket het volgende:
Neuh.quote:
ok...ok...zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wel om de nek van de vader![]()
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Redelijk veel mis ja. Maar is off-topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er mis met een hippie? Ben je nu aan het veroordelen?
Dat ben je al een tijdje.quote:
Wat zal de wereld heerlijk simpel zijn in de belevingswereld van Lpunt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Lpunt het volgende:
[..]
[..]
O.
ik ookquote:
Ik heb begrepen dat (kennelijk haar) wereld vele hoogtepunten kent.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat zal de wereld heerlijk simpel zijn in de belevingswereld van Lpunt.
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Rachilda het volgende:
Op nos.nl lees ik dat de politie heeft aangegeven dat ze in Geulle GEEN spoor hebben aangetroffen :
http://nos.nl/artikel/506059-zoekactie-geulle-gestaakt.html
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor schoenen je voor de gelegenheid aanhad... met een paar regenlaarzen kun je de rest behoorlijk goed schoonhouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Rachilda het volgende:
Op nos.nl lees ik dat de politie heeft aangegeven dat ze in Geulle GEEN spoor hebben aangetroffen :
http://nos.nl/artikel/506059-zoekactie-geulle-gestaakt.html
Sloot? Vertel!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.
Dat is dus een andere sloot dan waar ze vandaag bezig waren?
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.
Dat is dus een andere sloot dan waar ze vandaag bezig waren?
Klopt. En die wordt bewaakt. Rest vh gebied dat eerder afgezet werd niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daar
Oke.. ( zie hier het antwoord Whiskersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daar
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:57:26De politie toont in het onderzoek naar de #vermistebroertjes straks 3 foto's in #hvnl (SBS6 22.30 uur). De eerste foto is van een schoen. reageer retweet
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke.. ( zie hier het antwoord Whiskers)
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:57:26De politie toont in het onderzoek naar de #vermistebroertjes straks 3 foto's in #hvnl (SBS6 22.30 uur). De eerste foto is van een schoen. reageer retweet
Niet iedereen weet het verschil tussen een sloot en een vijver. Ik ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?![]()
Thanks, tv maar aan over een half uur danquote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef blanket het volgende:
Wellicht had ie dat altijd in de kofferbak en wist zijn vriendin of ex-vriendin dit?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toch wel apart hoe ze weten dat er een spanband mist. idem met de sleepkabel.
Nah, bij graafwerkzaamheden wel, maar als hij alleen door de blubber gelopen heeft en de jongens ergens in een greppel of verlaten schuurtje gedumpt heeft? Met redelijk hoge, waterdichte schoenen kan het best dat er een laag stinkende modder of mest van een akker aan de zolen zat, maar niet aan broek of sokken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...
zou het.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Wellicht had ie dat altijd in de kofferbak en wist zijn vriendin of ex-vriendin dit?
Ik wel. Voelt wat onprettig maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Betreffende visvijver heeft anders een behoorlijk fortmaat.. Is niet te verwarren met een slootquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Niet iedereen weet het verschil tussen een sloot en een vijver. Ik ook niet.
Of hij heeft zijn kinderen gewurd met de schoenvetersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Een deel van een sleepkabel? Schoenen mogelijk achtergelaten/weg gegooid wegens zand??
Ik gok maar
Ik vind niks gek . ( ik noem elk water sloot) . Omdat ze schreven 'morgen wordt er verder gezocht in een visvijver aldaar' . Mij lijkt het voor de hand liggend dat ze dan schrijven 'morgen wordt in de zelfde visvijver verder gezocht'quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?![]()
Tis wel verrekte handig als je vast komt te zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Lpunt het volgende:
Of zit er in iedere auto zo'n touw ergens verstopt ofzo?
Nee. Sleepkabels en spanbanden moet je zelf kopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Lpunt het volgende:
Ja dacht ik ook eens totdat ik erachter kwam dat sloten ook zeer groot kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betreffende visvijver heeft anders een behoorlijk fortmaat.. Is niet te verwarren met een sloot![]()
Daar loopt zeker een kanaal. En een eindje verderop de Maas.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef blanket het volgende:
Naast die visvijver loopt ook nog iets van een kanaal volgens mij. Zouden ze dat ook gaan bekijken?
Een slot kan best groot zijn ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook eens totdat ik erachter kwam dat sloten ook zeer groot kunnen zijn.
Volgens mij. Of vergis ik mij nu.
Misschien heeft hij die pas gekocht ergens??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Sleepkabels en spanbanden moet je zelf kopen.
Sloot: afvoer van waterquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Dat is dus het Julianakanaal, hebben ze ook onderzocht toen ze in het Bunderbos aan het zoeken waren.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef blanket het volgende:
Naast die visvijver loopt ook nog iets van een kanaal volgens mij. Zouden ze dat ook gaan bekijken?
Niet als je het nieuws over de zoekactie daar gevolgd hebt. Maar dat zal idd niet iedereen gedaan hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind niks gek . ( ik noem elk water sloot) . Omdat ze schreven 'morgen wordt er verder gezocht in een visvijver aldaar' . Mij lijkt het voor de hand liggend dat ze dan schrijven 'morgen wordt in de zelfde visvijver verder gezocht'
slim! bij het tankstationquote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die pas gekocht ergens??
Ja. Alleen in/bij de visvijver.quote:
Ze gingen toch zijn betalingen na? Wellicht heeft hij bij een autozaak iets gekocht en zijn ze nagegaan wat dat was?quote:
Ja, da's waar ook! Maar ik weet niet over welke afstand ze dat gedaan hebben. Jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dus het Julianakanaal, hebben ze ook onderzocht toen ze in het Bunderbos aan het zoeken waren.
Uhm nee, dat is een Tinq, alleen pompen maar geen shop of wat dan ook. Gewoon pinnen - tanken - wegrijden.quote:
Ja, achter de linker koplamp.Samen met een paar schoenenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Lpunt het volgende:
Dat denkt iedereen. Ook de politie (want prikstokken etc)quote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef poepa het volgende:
Maar goed, de kans dat ze nog levend worden gevonden is haast nihil denk ik.
Kan inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef Leandra het volgende:
Als vader zonder schoenen gevonden is, er gisteren 100 man in die vijver heeft zitten vissen en de politie straks een schoen toont, dan zou het natuurlijk zomaar kunnen zijn dat die schoen gisteren opgevist is en dat dat de "tip" was waardoor ze daar zijn gaan zoeken.
Tja, veeg teken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen. Ook de politie (want prikstokken etc)
Aan de ene kant wel, aan de andere kant; als iemand bijvoorbeeld regelmatig een surfplank vervoert dan kan ik me voorstellen dat je de (twee) spanbanden standaard in je auto hebt liggen, als er nog maar één is aangetroffen in de auto, dan ontbreekt er dus één.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toch wel apart hoe ze weten dat er een spanband mist. idem met de sleepkabel.
Kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm nee, dat is een Tinq, alleen pompen maar geen shop of wat dan ook. Gewoon pinnen - tanken - wegrijden.
Ik zie het verschil niet meer echt want een sloot is dus niet alleen maar altijd water in een diepe hol met daarnaast gras zegmaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sloot: afvoer van water
Vijver: Planten en vissen behouden
Dat verschil is meestal wel te zien
Hahaha. Toch klopt het wel. Denk ik.quote:
Geen idee, ik was zelf in Eindhoven toen ze in het Bunderbos aan het zoeken waren. Toen reed ook de trein op dat stuk schijnbaar langzamer om ongelukken te voorkomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook! Maar ik weet niet over welke afstand ze dat gedaan hebben. Jij?
(serieuze vraag)
Oke, hardop gelachen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, achter de linker koplamp.Samen met een paar schoenen
Ik heb eerder gelezen dat hij zijn ex (andere ex dan moeder) niet ontmoet heeft die avondquote:[b]Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Rachilda het vDat kan. Ik heb e vriendin (want als hij gewoon iets wilde bespreken kon hij gewoon bellen, maar misschien had zij een speciale band met hem en de kinderen en wilde hij haar nog persoonlijk zien)...in Limburg aangekomen tankt hij - want zijn tank is bijna leeg en nadat hij de vriendin heeft gezien is het zijn plan om weer terug te rijden richting Utrecht om zijn plan uit te voeren, dus hij tankt, gaat even langs bij vriendin, en rijdt weer terug (GSM slaat een half uur later weer aan) en ergens op de terugweg voert hij zijn vreselijke plan uit
Gracht: aangelegd water door stad.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Een diep hol met gras. Viesterdje.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet meer echt want een sloot is dus niet alleen maar altijd water in een diepe hol met daarnaast gras zegmaar.
Kan het niet uitleggen ook. Maar daar kwam ik eens achter.
[..]
Hahaha. Toch klopt het wel. Denk ik.
Uh, ja...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet meer echt want een sloot is dus niet alleen maar altijd water in een diepe hol met daarnaast gras zegmaar.
tot op heden heeft het nog neit veel opgeleverd. en met zoveel man erop...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef poepa het volgende:
Ik blijf het knap werk vinden wat politie doet.
Uhh, nee.. En al helemaal niet in dit geval. Sorry..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Kan het niet uitleggen ook. Maar daar kwam ik eens achter.
[..]
Hahaha. Toch klopt het wel. Denk ik.
Ga er maar aanstaan als je amper/geen richting hebt om te zoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tot op heden heeft het nog neit veel opgeleverd. en met zoveel man erop...
Toen reed de trein idd stapvoets. Kan zijn dat het kanaal al zo ver onderzocht is dus, maar kan ook van niet. We weten het niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, ik was zelf in Eindhoven toen ze in het Bunderbos aan het zoeken waren. Toen reed ook de trein op dat stuk schijnbaar langzamer om ongelukken te voorkomen.
Nu zat ik vandaag rond de tijd dat ze in Geulle waren begonnen met zoeken ook in de trein maar die reed nu gewoon door en kon ook niets zien vanuit de trein.
Bah, nu zal ik morgen wel Politie op de stoep krijgenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef blanket het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)miste-broertjes.html
ok alle foto's. We hoeven niet naar hvNL
Zelfde sleepkabelquote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En schoenveters. Daarom misschien schoenen kwijt
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef blanket het volgende:
Spanband dus bij vader gevondenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef blanket het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, achter de linker koplamp.Samen met een paar schoenen
Ok, zie alleen die stomme bergschoenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef blanket het volgende:
Waarom nog zoeken als dat ding er al ligt?quote:
Ik zou eerlijk gezegd nog niet dood gevonden willen worden in die schoenen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah die schoenen heb ik ook gehad. fijne schoenen
ze willen weten wanneer ie gekocht is staat er. en misschien wat ie toen nog meer gekocht heeft. zal wel vermoeden van voorbereiding zijn en kijken of er nog hints te vinden zijn in overige spullen die ie toen gekocht heeft?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom nog zoeken als dat ding er al ligt?
Vader ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd nog niet dood gevonden willen worden in die schoenen. :p
gewoon op de rechterkant van dat plaatje van die schoen klikken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
* Whiskers2009 Als enige wel HvNL moet kijken
De vader ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd nog niet dood gevonden willen worden in die schoenen.
het zijn wandelschoenen. zeg maar om stevige afstanden af te leggen. niet voor onder je nette pak.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oke, niet meegekregenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze willen weten wanneer ie gekocht is staat er. en misschien wat ie toen nog meer gekocht heeft. zal wel vermoeden van voorbereiding zijn en kijken of er nog hints te vinden zijn in overige spullen die ie toen gekocht heeft?
Doe ik al, maar helpt nietquote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon op de rechterkant van dat plaatje van die schoen klikken.
Daarom had hij ze ook niet aan......quote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:13:37Ook is deel spanband gevonden. Politie wil graag weten waar deze (onlangs) is aangeschaft. http://t.co/wPmRhTHSUb reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:11:59Bij stoffelijk overschot vader vonden agenten een deel sleepkabel. De politie wil weten waar de rest van die kabel is http://t.co/mdAVjS6a3P reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:10:45Toen vader werd gevonden, droeg hij geen schoenen. De politie hoopt dat de schoenen alsnog worden gevonden. http://t.co/ZgkTPMVhuh reageer retweet
Daar zal het aal liggen jaquote:
Topquote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef blanket het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:13:37Ook is deel spanband gevonden. Politie wil graag weten waar deze (onlangs) is aangeschaft. http://t.co/wPmRhTHSUb reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:11:59Bij stoffelijk overschot vader vonden agenten een deel sleepkabel. De politie wil weten waar de rest van die kabel is http://t.co/mdAVjS6a3P reageer retweet
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:10:45Toen vader werd gevonden, droeg hij geen schoenen. De politie hoopt dat de schoenen alsnog worden gevonden. http://t.co/ZgkTPMVhuh reageer retweet
Er zijn natuurlijk mannen die maar 1 paar schoenen hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe weten ze dat hij die schoenen aanhad
Dank lieverdquote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Voor Whiskers:De politie is in de zoektocht naar de vermiste Ruben en Julian uit Zeist op zoek naar informatie over drie voorwerpen.
De jongens werden maandagavond voor het laatst gezien, de ochtend erna werd het stoffelijk overschot van hun vader in Doorn gevonden. Hij had zich in recreatiegebied het Doornse Gat van het leven beroofd.
Toen vader Jeroen Denis daar werd gevonden, droeg hij geen schoenen. De politie hoopt dat de schoenen alsnog worden gevonden en heeft daarom een foto van een identiek paar schoenen naar buiten gebracht.
Ook heeft de politie een foto van een sleepkabel gepubliceerd. Bij het stoffelijk overschot van de vader vonden agenten een deel van een sleepkabel. De politie wil weten waar de rest van die kabel is.
Tot slot wil de politie meer weten over een spanband die bij het lichaam van de vader is gevonden. Doel is om te achterhalen of de band iets met de zaak te maken heeft. Als er mensen zijn die bijvoorbeeld weten dat hij de band onlangs heeft aangeschaft, wil de politie graag met ze spreken
Misschien had hij de schoenen aan toen hij eerder die dag de kinderen ophaalde en hebben ze al zijn schoenen teruggevonden behalve diequote:Op zondag 12 mei 2013 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe weten ze dat hij die schoenen aanhad
Zei ik toch net?quote:
je kijkt teveel csi. in werkelijkheid zijn camerabeelden vaak dusdanig van kwaliteit dat je het type schoen er niet van af kan leiden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Misschien had hij de schoenen aan toen hij eerder die dag de kinderen ophaalde en hebben ze al zijn schoenen teruggevonden behalve die
Of misschien waren de schoenen ook te zien dat hij die aanhad op de eerdere camerabeelden
!quote:
Bij mij werkt het nog wel, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet plaatsenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zei ik toch net?![]()
Maar ik heb de foto's inmiddels gezien
Nee de schoenen van vader zijn vermist.quote:
Heb ze al gezien, dus hoeft niet meerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij mij werkt het nog wel, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet plaatsen
Waarom is de foto dan weggehaald?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee de schoenen van vader zijn vermist.
wie kijkt er nou teveel csi??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kijkt teveel csi. in werkelijkheid zijn camerabeelden vaak dusdanig van kwaliteit dat je het type schoen er niet van af kan leiden.
Die is vast niet weggehaald, maar gewoon niet meer zichtbaar door drukte ofzoquote:
Ohhh, stel je voorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me*zet 3 foto's online* *collega agent controleert het* *"Ooh die schoenen liggen gewoon hier hoor!"* *haalt foto van schoenen er weer af*.
Ik zie de foto van de schoen gewoon?quote:
Speculatie als feit brengenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef moeke1 het volgende:
Hij heeft alles doordacht, en heel veel moeite gedaan om sporen te wissen zodat niemand de kinderen kan vinden. Ik ben niet meer overtuigt van een opwelling, want wat maakt het dan uit of je modder aan je schoenen hebt.
En nu zie ik de foto's ineens boven het berichtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
Oh nu staat de foto van de schoen er wel weer bij
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:20 schreef megamandy het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me*zet 3 foto's online* *collega agent controleert het* *"Ooh die schoenen liggen gewoon hier hoor!"* *haalt foto van schoenen er weer af*.
Ja, die zag ik dus de hele tijd alquote:
Zal nog eens mijn best voor je doenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu zie ik de foto's ineens boven het bericht
ze waren toch echt weg. er stond netjes 1/2 toenet ;Pquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik dus de hele tijd al![]()
![]()
Dan heb je niet goed gelezen. Ik schrijf dat Ik er niet meer van overtuigt ben. Niet dat jij niet overtuigt bent.quote:
Klopt, ik ging expres hier kijken of hier ergens die schoenen stonden omdat er daar maar 2 foto's zichtbaar waren.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze waren toch echt weg. er stond netjes 1/2 toenet ;P
Zie editquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze waren toch echt weg. er stond netjes 1/2 toenet ;P
Walgelijk mocht dit daadwerkelijk zo zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Doodloper het volgende:
nou dan ga ik er vanuit dat de kinderen nooit meer gevonden worden, als je zo je best doet om geen sporen achter te laten (gsm uit, schoenen achterlaten) dan is natuurlijk het 1e wat je bedenkt je kinderen in het buitenland in een ondoordringbaar en totaal niet voor de hand liggend gebied achterlaten.
Ik heb dat alleen gelezen op die site van Vrijland, jij nog ergens anders?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef beequeen het volgende:
Maar er was toch in het begin sprake van werkzaamheden op de plek waar vader gevonden is. Bij het klimrek dus.
En dat de mannen die daar bezig waren niks gevonden hadden? Of hebben ze die info expres achter gehouden?
je posticon doet ut humquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Walgelijk mocht dit daadwerkelijk zo zijn.
Maar hoe hard hij de moeder ook wilt raken, als vader wil je toch niet dat je kinderen nooit gevonden worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:21 schreef Doodloper het volgende:
nou dan ga ik er vanuit dat de kinderen nooit meer gevonden worden, als je zo je best doet om geen sporen achter te laten (gsm uit, schoenen achterlaten) dan is natuurlijk het 1e wat je bedenkt je kinderen in het buitenland in een ondoordringbaar en totaal niet voor de hand liggend gebied achterlaten.
Ik ook. Hou dus voorlopig "boom" voor waarheidquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen gelezen op die site van Vrijland, jij nog ergens anders?
Lopen toch een bepaald soort kerel op (kneuzerig) evenals de schoen hierboven. Dit is niet veroordelend bedoeld.quote:
Omdat jij niet in zijn gedachten zit.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe hard hij de moeder ook wilt raken, als vader wil je toch niet dat je kinderen nooit gevonden worden.
Ik kan dat gewoon niet geloven.
Oh, dat zou best kunnen. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ken je de zaak Livia en Alessia?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe hard hij de moeder ook wilt raken, als vader wil je toch niet dat je kinderen nooit gevonden worden.
Niet nee??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Lopen toch een bepaald soort kerel op (kneuzerig) evenals de schoen hierboven. Dit is niet veroordelend bedoeld.
die schoen daarboven is prima jahquote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Lopen toch een bepaald soort kerel op (kneuzerig) evenals de schoen hierboven. Dit is niet veroordelend bedoeld.
Vraag me af of zo'n man nou altijd al enigszins gestoord is geweest of ineens tot zo'n gekke daad is gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging mij over de werkzaamheden bij dat klimtoestel. Toen ik hier in den beginne typte dat ik dacht dat hij zich aan een boom verhangen had werd ik er al snel op gewezen dat het aan een schommel was. Later las ik weer andere dingenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Hou dus voorlopig "boom" voor waarheid
kun je het wel geloven dat je als vader je eigen kinderen zou doden om hun moeder tegen te zitten?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging dit niet over de plek in Neerbeek waar hij getankt heeft? Want daar zijn ze dus wel aan het werken aan de weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef beequeen het volgende:
Maar er was toch in het begin sprake van werkzaamheden op de plek waar vader gevonden is. Bij het klimrek dus.
En dat de mannen die daar bezig waren niks gevonden hadden? Of hebben ze die info expres achter gehouden?
wel govverquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef eriksd het volgende:
Van die gemeenteambtenaren schoenen. Met zo'n houthakkershemd
hangend aan een speeltuig toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef fespo het volgende:
hoe is hij zelf eigenlijk gevonden?
op een opvallende plek of had hij zich goed verstopt?
Ik heb alleen "boom"gezien in de serieuze media (maar ik kan eea gemist hebbne. Zo ja: link graag). En klimrek/schommel alleen op dubieuze media.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ging mij over de werkzaamheden bij dat klimtoestel. Toen ik hier in den beginne typte dat ik dacht dat hij zich aan een boom verhangen had werd ik er al snel op gewezen dat het aan een schommel was. Later las ik weer andere dingen
Wat ik niet snap. Waar is zijn 'beloning'.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In recreatiegebied het "Doornse Gat". En niet verstopt voor zover ik weet. Is heel snel gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef fespo het volgende:
hoe is hij zelf eigenlijk gevonden?
op een opvallende plek of had hij zich goed verstopt?
Heb je ook een windjack?quote:
Nee, dat kan ik ook niet geloven, maar helaas is in het verleden gebleken dat sommige ouders wel zo denken.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
kun je het wel geloven dat je als vader je eigen kinderen zou doden om hun moeder tegen te zitten?
Ik fantaseer bij de schoenen ook zo'n bepaald koppie erbij, beetje een onderdanige blik, brilletje etc. Die ene suède van jou zijn wel wel enigszins mooi. Komt ook door de kleur (mijn lievelings) denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef eriksd het volgende:
Van die gemeenteambtenaren schoenen. Met zo'n houthakkershemd
Daar kan ik nu niet lezen want geen aluhoedje in huis. Maar Joris Demmink zal wel het brein achter deze verdwijning zijn en die vader wel gezelfmoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al eerder voor je gekekenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb alleen "boom"gezien in de serieuze media (maar ik kan eea gemist hebbne. Zo ja: link graag). En klimrek/schommel alleen op dubieuze media.
maar misschien was die zelfmoord helemaal niet zijn plan (en daarom dat gat van enkele uren voor hij naar het doornse gat is gegaan; dat hij in die tijd tot inkeer kwam en alles heeft overdacht en besloot er zelf een einde aan te maken)... of hij was al die tijd al zelfmoord van plan en hoeft die wraak ook niet zelf mee te maken, de gedachte dat zijn leven nutteloos was en dat het leven van zijn ex een hel zou worden was voldoende wellicht.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik niet snap. Waar is zijn 'beloning'.
Hij wil die moeder pakken, maar hij kan nu niet 'genieten' van zijn wraak. Hij is immers zelf ook dood.
Ah, nu snap ik hoe het zit.......quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik fantaseer bij de schoenen ook zo'n bepaald koppie erbij, beetje een onderdanige blik, brilletje etc. Die ene suède van jou zijn wel wel enigszins mooi. Komt ook door de kleur (mijn lievelings) denk ik.
hey hij heeft ze speciaal voor deze trip in het buitengebied aangetrokken, dus prima donequote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Niets mis met wandel/bergschoenen. Zo lang je ze maar niet in de bebouwde kom draagt
Is goed hoor, lief dat je gezocht hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al eerder voor je gekekenIk zie overal 'man heeft zich opgehangen' geen uitlatingen aan wat. Nu zoek ik niet heel fanatiek, ik heb mijn grenzen.
misschien heeft ie ze daarom uitgedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Niets mis met wandel/bergschoenen. Zo lang je ze maar niet in de bebouwde kom draagt
Gewoon, van die Gaastra dingenquote:
Zit een vlek op door het fietsenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik fantaseer bij de schoenen ook zo'n bepaald koppie erbij, beetje een onderdanige blik, brilletje etc. Die ene suède van jou zijn wel wel enigszins mooi. Komt ook door de kleur (mijn lievelings) denk ik.
Ging over hetgeen waar de arme man zich aan opgehangen zou hebben. Wat die lui te melden hebben lees ik niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kan ik nu niet lezen want geen aluhoedje in huis. Maar Joris Demmink zal wel het brein achter deze verdwijning zijn en die vader wel gezelfmoord.![]()
Wie daar ook maar iets serieus neemt spoort ook niet.
Inderdaad, blijft raar. Je hebt van die mensen die op zulke schoenen lopen als ze een dagje naar Amsterdam gaan ofzo. Alleen bij dikke mensen is dat te begrijpen denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef henkde_j het volgende:
ow nee. daar ben ik nog voor aan het sparenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon, van die Gaastra dingen
[..]
Zit een vlek op door het fietsen![]()
Heb jij iets tegen onderdanigheid?
Ze lopen gewoon lekker??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft raar. Je hebt van die mensen die op zulke schoenen lopen als ze een dagje naar Amsterdam gaan ofzo. Alleen bij dikke mensen is dat te begrijpen denk ik.
Al vind ik m'n alpenschoenen wel veel fijner lopen dan m'n nette schoenenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft raar. Je hebt van die mensen die op zulke schoenen lopen als ze een dagje naar Amsterdam gaan ofzo. Alleen bij dikke mensen is dat te begrijpen denk ik.
Jij moet wel dik zijn..quote:
Als je een hele dag wandelt (of dat nu in de stad is of niet) loopt dat is prettigerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Al vind ik m'n alpenschoenen wel veel fijner lopen dan m'n nette schoenen
Heldquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow nee. daar ben ik nog voor aan het sparen
Heeft ie zich bedacht.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef Fer het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat helemaal naar die ex rijdt in Limburg en vervolgens niet bij haar aanklopt. Tenminste ze zegt van niet.
je weet toch niet of hij bewust naar die ex is gereden?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef Fer het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat helemaal naar die ex rijdt in Limburg en vervolgens niet bij haar aanklopt. Tenminste ze zegt van niet.
Hij had die vriendin tijdens het huwelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je weet toch niet of hij bewust naar die ex is gereden?
of misschien wilde hij nog even aan het einde van zijn leven door de bekende omgeving rijden, misschien even langs haar huis, een gevoel naar verlangen zo van "als ik bij haar was gebleven dan was alles anders geweest", etc.
Terug naar schoenen inderdaadquote:
Waarschijnlijk wel iddquote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij had die vriendin tijdens het huwelijk.
Nee, je hebt ze echt in zoveel kleurenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Een gele sleepkabel kan trouwens ook echt niet
Wel als je een grote knop hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
Een gele sleepkabel kan trouwens ook echt niet
Hihiquote:
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.quote:
Niet echt nee. En in dit geval over je kleding/schoenen miepen ook niet eigenlijk..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.
Dit zou ook nog kunnen. Ik kan mij niet voorstellen trouwens - oprecht niet - dat hij bewust de kinderen ergens heeft verstopt. Het kan toch ook simpelweg paniek zijn geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je weet toch niet of hij bewust naar die ex is gereden?
of misschien wilde hij nog even aan het einde van zijn leven door de bekende omgeving rijden, misschien even langs haar huis, een gevoel naar verlangen zo van "als ik bij haar was gebleven dan was alles anders geweest", etc.
Ik zie dit wel voor me. Hottie maar wel hipster.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.
Wat een laat tijdstip.. Jaja, iedereen werkt.. maar blijft laatquote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
22:04 uur: Maandagavond wordt er opnieuw gezocht door de particulieren. Ze houden de zoekactie in het Limburgse Geulle in de gaten, maar willen 's avonds om 18.30 uur verzamelen bij een stuk grond in Doorn waar nog niet is gezocht.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
Hotster ?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zie dit wel voor me. Hottie maar wel hipster.
Is niet hipster.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie dit wel voor me. Hottie maar wel hipster.
Wat wordt bedoeld met particulieren?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
22:04 uur: Maandagavond wordt er opnieuw gezocht door de particulieren. Ze houden de zoekactie in het Limburgse Geulle in de gaten, maar willen 's avonds om 18.30 uur verzamelen bij een stuk grond in Doorn waar nog niet is gezocht.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
Dat maakt de zoektocht spannenderquote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een laat tijdstip.. Jaja, iedereen werkt.. maar blijft laat
Jong ventje dat geilt op zijn dinnetjequote:
Ik hoop dat er een keer een hond overheen zeikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Vrijwilligers (niet politie), net als de afgelopen dagenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Is niet hipster.Nu echt ontopic.
[..]
Wat wordt bedoeld met particulieren?
En dat ten toon spreidt in een topic waar het gaat over 2 kinderen die vermist worden. Je nood zal maar hoog zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jong ventje dat geilt op zijn dinnetje
Eriksd paalt Lpuntquote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jong ventje dat geilt op zijn dinnetje
Net zo'n site als die van Kat en Vrijland op het eerste (korte) gezichtquote:
Individuen. Dus niet vanuit overheidswege.quote:
Kennelijk. Als zij het over zijn schoenen heeftquote:
Dit vindt ik vreselijk Bah. Hij had immers ook schulden, zijn bedrijf liep niet goed. Ook dan maar alle mensen die niet naar zijn praktijk gingen veroordelen?quote:
Negeer die onzin gewoonquote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit vindt ik vreselijk Bah. Hij had immers ook schulden, zijn bedrijf liep niet goed. Ook dan maar alle mensen die niet naar zijn praktijk gingen veroordelen?
De pot verwijt de ketelquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat ten toon spreidt in een topic waar het gaat over 2 kinderen die vermist worden. Je nood zal maar hoog zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is niet nodig als je er goed uitziet en hakken je beter staan.Genoeg onzin..
redenen waarom mensen hun schoenen uit zouden trekken bij zelfmoord :twitter:1miljoenfotos twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:44:16@JulianRubenNL apart geen schoenen een goeie vraag over via Google zag ik dit dacht doen mensen dat vaker?.http://t.co/AqL8m7GDKX reageer retweet
Dat zegt meer over jouquote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
Er zijn wel vaker kinderen vermist. Ik snap eigenlijk niet waardoor dit zo'n megahype geworden is..
Jij hoeft het ook niet te snappen. Fijne wandeling.. rechtdoor graag!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
Er zijn wel vaker kinderen vermist. Ik snap eigenlijk niet waardoor dit zo'n megahype geworden is..
Leg eens uit dan!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Rachilda het volgende:
redenen waarom mensen hun schoenen uit zouden trekken bij zelfmoord :twitter:1miljoenfotos twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:44:16@JulianRubenNL apart geen schoenen een goeie vraag over via Google zag ik dit dacht doen mensen dat vaker?.http://t.co/AqL8m7GDKX reageer retweet
http://www.goeievraag.nl/(...)d-plegen-brug.117505
Zijn ook heel mooi en echt mannelijk ofzo, vind ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk. Als zij het over zijn schoenen heeft
Omdat het in Nederland is en het verhaal is verder wel vreemd, toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
Die sloeg op dat de wandelschoenen van de man voor dikke mensen zouden zijn. Ik eindig ook met 'genoeg onzin'. Wat verwijt je me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |