Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Rachilda het volgende:
Op nos.nl lees ik dat de politie heeft aangegeven dat ze in Geulle GEEN spoor hebben aangetroffen :
http://nos.nl/artikel/506059-zoekactie-geulle-gestaakt.html
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor schoenen je voor de gelegenheid aanhad... met een paar regenlaarzen kun je de rest behoorlijk goed schoonhouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Rachilda het volgende:
Op nos.nl lees ik dat de politie heeft aangegeven dat ze in Geulle GEEN spoor hebben aangetroffen :
http://nos.nl/artikel/506059-zoekactie-geulle-gestaakt.html
Sloot? Vertel!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.
Dat is dus een andere sloot dan waar ze vandaag bezig waren?
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.
Dat is dus een andere sloot dan waar ze vandaag bezig waren?
Klopt. En die wordt bewaakt. Rest vh gebied dat eerder afgezet werd niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daar
Oke.. ( zie hier het antwoord Whiskersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daar
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:57:26De politie toont in het onderzoek naar de #vermistebroertjes straks 3 foto's in #hvnl (SBS6 22.30 uur). De eerste foto is van een schoen. reageer retweet
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke.. ( zie hier het antwoord Whiskers)
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:57:26De politie toont in het onderzoek naar de #vermistebroertjes straks 3 foto's in #hvnl (SBS6 22.30 uur). De eerste foto is van een schoen. reageer retweet
Niet iedereen weet het verschil tussen een sloot en een vijver. Ik ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?![]()
Thanks, tv maar aan over een half uur danquote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef blanket het volgende:
Wellicht had ie dat altijd in de kofferbak en wist zijn vriendin of ex-vriendin dit?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toch wel apart hoe ze weten dat er een spanband mist. idem met de sleepkabel.
Nah, bij graafwerkzaamheden wel, maar als hij alleen door de blubber gelopen heeft en de jongens ergens in een greppel of verlaten schuurtje gedumpt heeft? Met redelijk hoge, waterdichte schoenen kan het best dat er een laag stinkende modder of mest van een akker aan de zolen zat, maar niet aan broek of sokken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...
zou het.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Wellicht had ie dat altijd in de kofferbak en wist zijn vriendin of ex-vriendin dit?
Ik wel. Voelt wat onprettig maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar zonder schoenen auto rijden? Das niet erg prettig. Laat ik het anders zeggen..ik kan dat niet.
Betreffende visvijver heeft anders een behoorlijk fortmaat.. Is niet te verwarren met een slootquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Niet iedereen weet het verschil tussen een sloot en een vijver. Ik ook niet.
Of hij heeft zijn kinderen gewurd met de schoenvetersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Een deel van een sleepkabel? Schoenen mogelijk achtergelaten/weg gegooid wegens zand??
Ik gok maar
Ik vind niks gek . ( ik noem elk water sloot) . Omdat ze schreven 'morgen wordt er verder gezocht in een visvijver aldaar' . Mij lijkt het voor de hand liggend dat ze dan schrijven 'morgen wordt in de zelfde visvijver verder gezocht'quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?![]()
Tis wel verrekte handig als je vast komt te zitten.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Lpunt het volgende:
Of zit er in iedere auto zo'n touw ergens verstopt ofzo?
Nee. Sleepkabels en spanbanden moet je zelf kopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Lpunt het volgende:
Of zit er in iedere auto zo'n touw ergens verstopt ofzo?
Ja dacht ik ook eens totdat ik erachter kwam dat sloten ook zeer groot kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betreffende visvijver heeft anders een behoorlijk fortmaat.. Is niet te verwarren met een sloot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |