quote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn schaakbord als je het omdraait wordt het een dambord, werkelijk wonderbaarlijk. Die technicologie van tegenwoordig.
Als ik mijn raam ingooi wordt het een defecte aircoquote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Als ik mijn laptop dichtklap wordt het een dienblad. Het kan nog gekker dus.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik mijn raam ingooi wordt het een defecte airco
Omdat ze geen neuk geeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze in godsnaam niet wat hij bedoelt
Waarschijnlijk zijn het niet eens zijn kinderen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
met z'n pluskinderen terwijl ie zelf een downie is
Hoogbegaafdquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
HoogbegaafdWaarschijnlijk gewoon vmbo-kader materiaal die geen vwo kunnen doen omdat ze te moeilijk denken
dat klinkt logischquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het niet eens zijn kinderen.
Te weinig uitdagend en daardoor snel afgeleidquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
HoogbegaafdWaarschijnlijk gewoon vmbo-kader materiaal die geen vwo kunnen doen omdat ze 'te moeilijk denken'
Dat zeggen ouders dan altijd, 'ja mijn kind is helemaal afgezakt omdat het te ingewikkeld denkt, want ze zijn zoooo slim'.quote:
Dat zeggen ze over jou?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeggen ouders dan altijd, 'ja mijn kind is helemaal afgezakt omdat het te ingewikkeld denkt, want ze zijn zoooo slim'.!
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
HoogbegaafdWaarschijnlijk gewoon vmbo-kader materiaal die geen vwo kunnen doen omdat ze 'te moeilijk denken'
smoesjes dusquote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeggen ouders dan altijd, 'ja mijn kind is helemaal afgezakt omdat het te ingewikkeld denkt, want ze zijn zoooo slim'.!
Nee, mijn ouders gaven geen fuck. Ik was gewoon lui en kwam daarom op het vmbo. Is later wel goedgekomen en zoals het een eckt Fokker betaamt gewoon vwo gedaan.quote:
omhooggeneukt dusquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders gaven geen fuck. Ik was gewoon lui en kwam daarom op het vmbo. Is later wel goedgekomen en zoals het een eckt Fokker betaamt gewoon vwo gedaan.
Het zijn dus een stiefkindjes.quote:Dingen zijn hier een beetje veranderd. Want er is een nieuwe liefde, die nog geen koosnaampje heeft. Het is allemaal spannend, want er is hier lang een andere liefde geweest. Twee eigenlijk, want hij had ook een zoon. Ik hem anderhalf jaar de helft van de tijd voor hem gezorgd (co-ouderschap), met de grootste liefde van de wereld. Ik mis dat ventje verschrikkelijk. In oudere blogposts, was ik dus een plusmama. Nu ben ik gewoon intens verliefd en gelukkig met een nieuwe fantastische man. En dat het de man van mijn leven is, daar mag je zeker van zijn. We woonden na een maand samen en hebben na twee maanden samen een huis gekocht. En er gaat nog zoveel volgen. Ik ben ongelooflijk gelukkig.
Mijn conclusie is toch dat het om hoogbegaafde kinderen gaat. De term pluskind is namelijk redelijk veel te vinden. Het blijft mij echter een raadsel waarom die kandidaat dat zo benadrukte. Belachelijk gewoon.quote:
Hij denkt dat dat status geeft ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mijn conclusie is toch dat het om hoogbegaafde kinderen gaat. De term pluskind is namelijk redelijk veel te vinden. Het blijft mij echter een raadsel waarom die kandidaat dat zo benadrukte. Belachelijk gewoon.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn de gevonden lijkjes?
A. De kinderen uit Zeist
B. De kinderen van WA van Buuren
C. Het is een hoax
Moeilijke vraag.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn de gevonden lijkjes?
A. De kinderen uit Zeist
B. De kinderen van WA van Buuren
C. Het is een hoax
Moeilijke vraag.
F denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef alors het volgende:
Wat is de cupmaat van Caroline?
A.
B.
C.
Makkelijke vraag.
ZZ.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef alors het volgende:
A.
B.
C.
Makkelijke vraag.
80Fquote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef alors het volgende:
A.
B.
C.
Makkelijke vraag.
Godverquote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef alors het volgende:
Wie waren de kinderen van de vorige kandidaat?
A. [ afbeelding ]
B. [ afbeelding ]
C. [ afbeelding ]
Alorsquote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef alors het volgende:
Wie waren de kinderen van de vorige kandidaat?
A. [ afbeelding ]
B. [ afbeelding ]
C. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |