Omdat ze geen neuk geeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze in godsnaam niet wat hij bedoelt
Waarschijnlijk zijn het niet eens zijn kinderen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
met z'n pluskinderen terwijl ie zelf een downie is
Hoogbegaafdquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
HoogbegaafdWaarschijnlijk gewoon vmbo-kader materiaal die geen vwo kunnen doen omdat ze te moeilijk denken
dat klinkt logischquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Hierro het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het niet eens zijn kinderen.
Te weinig uitdagend en daardoor snel afgeleidquote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
HoogbegaafdWaarschijnlijk gewoon vmbo-kader materiaal die geen vwo kunnen doen omdat ze 'te moeilijk denken'
Dat zeggen ouders dan altijd, 'ja mijn kind is helemaal afgezakt omdat het te ingewikkeld denkt, want ze zijn zoooo slim'.quote:
Dat zeggen ze over jou?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeggen ouders dan altijd, 'ja mijn kind is helemaal afgezakt omdat het te ingewikkeld denkt, want ze zijn zoooo slim'.!
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
HoogbegaafdWaarschijnlijk gewoon vmbo-kader materiaal die geen vwo kunnen doen omdat ze 'te moeilijk denken'
smoesjes dusquote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeggen ouders dan altijd, 'ja mijn kind is helemaal afgezakt omdat het te ingewikkeld denkt, want ze zijn zoooo slim'.!
Nee, mijn ouders gaven geen fuck. Ik was gewoon lui en kwam daarom op het vmbo. Is later wel goedgekomen en zoals het een eckt Fokker betaamt gewoon vwo gedaan.quote:
omhooggeneukt dusquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders gaven geen fuck. Ik was gewoon lui en kwam daarom op het vmbo. Is later wel goedgekomen en zoals het een eckt Fokker betaamt gewoon vwo gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |