SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 12-05-2013 21:51:30 ]F means you're fucked![]()
Wel meer dan acht! Die obsessie die jullie met schoenen hebben, heb ik met vrouwen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja maar dit voelt net als vorige week. Toen bleef ik last houden tot ik 2 dagen later een rustig loopje deed als training. Dus misschien helpt dat morgen ook gelijk? Gewoon 3km heel langzaam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende: [..] Je advies hoeft natuurlijk niet per se van een loopgroep te komen
succes in ieder geval! Ik heb zelf geen ervaring met zo'n lange afstand, maar ik vind het wel stoer dat je het wil doen!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Je bent gek maar ik wens je echt alle succes toe. Je hebt iig de km's in je benen en je bent je bewust van de does and don'ts.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen mijn fysio bellen, kijken of hij me op weg kan helpen qua schemaquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent gek maar ik wens je echt alle succes toe. Je hebt iig de km's in je benen en je bent je bewust van de does and don'ts.
Ecosia
Ik vindt het dapper!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
Zo heb ik nog altijd in mijn hoofd zitten dat ik de Marathon van Rome in maart wil lopen. Maar dat valt op het moment nog onder de categorie dromen.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Maart volgend jaar?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik vindt het dapper!
Zo heb ik nog altijd in mijn hoofd zitten dat ik de Marathon van Rome in maart wil lopen. Maar dat valt op het moment nog onder de categorie dromen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zou pas aan een marathon gaan denken als je in een jaar tijd zonder problemen 3 goede halve marathons hebt gelopen
F means you're fucked![]()
Mag een mens dromen? Dat het gaat lukken is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef YUR het volgende:
Ik zou pas aan een marathon gaan denken als je in een jaar tijd zonder problemen 3 goede halve marathons hebt gelopenThe sun in your Eyes
Ik zeg nix over dromenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Onama het volgende:
[..]
Mag een mens dromen? Dat het gaat lukken is zeer onwaarschijnlijk.
SPOILER: Niks hardlopen, tijgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Meer dan een uur achtereen hollen is al lang. Twee uur achter elkaar is een klere-eind. Vier uur achter elkaar vrijwel ondoenlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Erg mooi doel inderdaad, ga dat ook zeker wel volgen! Hoop dat het je allemaal goed afgaat!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
In oktober ook mijn eerste "bijna" marathon, de 37km van de Hoge-Veluwe trail, zie er nu nog wel een beetje tegenop, de afstand dan. Ik hoop echt dat het dan op de FF kan, maar zo niet, dan gewoon op de Kinvara's. Donderdag al wel een HM gelopen op die dingen, toen de laatste 3km wel een beetje last van enkels/bal van voeten. Gewoon lekker rustig opbouwen, moet ook nog even een schemaatje opzoeken.
![]()
Yur, mag ik in de OP bij het Wateringseveldloopfestijngebeuren erbij voor de 10k? Linkje etc staat er al... Thanks!quote:![]()
Nee...daar kan ik echt niet aan beginnen. Wacht maar even tot het volgende topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yur, mag ik in de OP bij het Wateringseveldloopfestijngebeuren erbij voor de 10k? Linkje etc staat er al... Thanks!F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: Niks hardlopen, tijgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het echt niet durven, wel ontzettend mooi en gaaf, maar je weet nooit wat zo'n beest nog kan doen. Ook al heb je hem 'opgevoed. Maar wel echt vet!
![]()
![]()
Sterallures?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee...daar kan ik echt niet aan beginnen. Wacht maar even tot het volgende topic.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voorik wil wel wat km met je maken hoor 3 wekeneerder loop ik er ook eentje. En ik zie je dus ook al op de nordschleife?
![]()
Ben benieuwd of ik Colours By The Sea (Vlissingen) ga lopen...
Er zit nog niet veel vooruitgang in![]()
Maar nog een hele maand te gaan dus ik ga het proberen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Midwinter marathon dus: http://www.midwintermarathon.nl/afstanden/helicon-asselronde/quote:Op zondag 12 mei 2013 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat was die loop bij apeldoorn - hoog soeren ook alweer?
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014![]()
Die heb ik dit jaar gelopen in de marathonvoorbereiding, en die zal voor mij volgend jaar waarschijnlijk weer op het programma staanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Midwinter marathon dus: http://www.midwintermarathon.nl/afstanden/helicon-asselronde/
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014
Ff wat anders: Waarom draaien jullie het alternatieve bruggenlooprondje niet om?F means you're fucked![]()
thanks! Yur ook vast wel. En een vriend uit Amsterdam ook. En vriendin uit tuk kan ik ook wel porren...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]ik wil wel wat km met je maken hoor 3 wekeneerder loop ik er ook eentje. En ik zie je dus ook al op de nordschleife?
Eendracht maakt macht!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik loop graag een rondje met je mee hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
thanks! Yur ook vast wel. En een vriend uit Amsterdam ook. En vriendin uit tuk kan ik ook wel porren...
Eendracht maakt macht!
dat dacht ik wel. Kom ik een keer naar de duinen, laat Ik jou een keer het gooi zienquote:
Ecosia
Doen we!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat dacht ik wel. Kom ik een keer naar de duinen, laat Ik jou een keer het gooi zienF means you're fucked![]()
Jij wilt ook steeds verderquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Midwinter marathon dus: http://www.midwintermarathon.nl/afstanden/helicon-asselronde/
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014![]()
![]()
Ja hij is ook vlak bij de camping dus voor mij een 2e thuis wedstrijd. Ik twijfel nog aan 18.5 of 27.5, maar die laatste heeft een mooier parcour, langs halte Asseltquote:Op zondag 12 mei 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar gelopen in de marathonvoorbereiding, en die zal voor mij volgend jaar waarschijnlijk weer op het programma staanDan heb je als laatste 2 KM de brienenoord en dan nog wel op het steilere stukquote:Ff wat anders: Waarom draaien jullie het alternatieve bruggenlooprondje niet om?Maar hebben we het vandaag over gehad.
Denk alleen dat dit voorlopig de laatste keer was dat we hem zo liepen, want we moeten meer kilometers gaan maken. Over 2 weken lopen we een rondje om Krimpen, das 14KM en dan weer 2 weken later waarschijnlijk in Capelle 15KM en dan kijken we wel weer.![]()
Ik zou liever eindigen met een steil stuk brug dan beginnen met het minder steile stukquote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hij is ook vlak bij de camping dus voor mij een 2e thuis wedstrijd. Ik twijfel nog aan 18.5 of 27.5, maar die laatste heeft een mooier parcour, langs halte Asselt
[..]
Dan heb je als laatste 2 KM de brienenoord en dan nog wel op het steilere stukMaar hebben we het vandaag over gehad.
Denk alleen dat dit voorlopig de laatste keer was dat we hem zo liepen, want we moeten meer kilometers gaan maken. Over 2 weken lopen we een rondje om Krimpen, das 14KM en dan weer 2 weken later waarschijnlijk in Capelle 15KM en dan kijken we wel weer.
leuk idee! Misschien doe ik wel mee!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014Ja doei.![]()
Ik moet zeggen het is wel apart door direct met de brug te beginnen. IN December lach ik nu ook om die brienenoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou liever eindigen met een steil stuk brug dan beginnen met het minder steile stuk![]()
Ja, dat begrijp ik...je bent nog niet warm en je hebt je ritme ook nog niet lekker te pakken...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het is wel apart door direct met de brug te beginnen.F means you're fucked![]()
Ja? Ben je dan in NL?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuk idee! Misschien doe ik wel mee!![]()
dan welquote:zijn sowieso altijd wel 2 of 3 keer per jaar in NL , dus dan kan begin februari prima zo'n moment zijn
Ja doei.![]()
Tof, kijken of we er nog meer fokkers heen krijgen hebben we een winterse minimeet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan welzijn sowieso altijd wel 2 of 3 keer per jaar in NL , dus dan kan begin februari prima zo'n moment zijn
![]()
Ze hebben er ook kortere afstandenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef YUR het volgende:
Kijk nou eerst maar eens hoe halve marathons gaan bevallen![]()
![]()
Welke HM?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit valt of staat ook met hoe goed ik die HM overleef
Ohja, YUR, als je zo vriendelijk zou willen zijnquote:Beste Jeroen Vink,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.Thnx, das snel!
![]()
![]()
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
JAAAA NOG EENHeb je al zin om een uur bij de finish te wachten?
![]()
![]()
O, dat zou ik bijna gewoon willen meemakenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..Nouja, erachter lopen en kijken hoe jij de anderen naar de finish sleept (dat red je vast niet in 1.30)
![]()
Oei, oei, oei, dat klinkt wel verleidelijk...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien moeten we groepskorting vragen bij die stichting.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welke HM?
[..]
Ohja, YUR, als je zo vriendelijk zou willen zijnThnx, das snel!
![]()
![]()
Das pas benentrainingquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als jij dan ook nog mee gaat doen help je maar gewoon trekken hoor, dat red jij ook wel!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei, oei, oei, dat klinkt wel verleidelijk...![]()
![]()
Alleen ik weeg (dan) al 85KGquote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, dat zou ik bijna gewoon willen meemakenNouja, erachter lopen en kijken hoe jij de anderen naar de finish sleept (dat red je vast niet in 1.30)
![]()
Mwa...een wedstrijd op 11 augustus met een parcours dat zo dicht mogelijk langs het water loopt, met de start op een andere locatie dan de finish..
De omstandigheden schreeuwen nou niet direct "PR! Snel! Ideaal!"
Behalve als je de hele weg meewind hebtquote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
Mwa...een wedstrijd op 11 augustus met een parcours dat zo dicht mogelijk langs het water loopt, met de start op een andere locatie dan de finish..
De omstandigheden schreeuwen nou niet direct "PR! Snel! Ideaal!", dan kan het nog best eens meevallen.
![]()
Dat is waar, maar weet niet of ik die magische grens van 1.30 kan doorbreken hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als jij dan ook nog mee gaat doen help je maar gewoon trekken hoor, dat red jij ook wel!
Maar ik ga trainen![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat geluk moet je dan hebben jaquote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Behalve als je de hele weg meewind hebt, dan kan het nog best eens meevallen.
Nee, dit lijkt me meer een mooi/bijzondere loop/evenement dan een wedstrijdparcours.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
De omstandigheden schreeuwen nou niet direct "PR! Snel! Ideaal!"![]()
Precies!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me meer een mooi/bijzondere loop/evenement dan een wedstrijdparcours.F means you're fucked![]()
Dat zeker ja, ik ga er ook nog even over denken hoe ik hem ga lopen. Wil ook nog wat snelle HM's lopen dit jaar voor de M volgend jaar, maar in het groepje lijkt me ook erg gezellig! Dilemma's!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me meer een mooi/bijzondere loop/evenement dan een wedstrijdparcours.![]()
![]()
Je kunt ook altijd nog half-half doen? De eerste 10k met groepje meelopen en daarna je eigen ding doen. Of het af laten hangen van de wind: als je snoeiharde meewind hebt je gewoon naar de finish laten vliegen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat zeker ja, ik ga er ook nog even over denken hoe ik hem ga lopen. Wil ook nog wat snelle HM's lopen dit jaar voor de M volgend jaar, maar in het groepje lijkt me ook erg gezellig! Dilemma's!![]()
Goed idee wel! Dat half-half, kan ik waarschijnlijk wel een negatieve split lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog half-half doen? De eerste 10k met groepje meelopen en daarna je eigen ding doen. Of het af laten hangen van de wind: als je snoeiharde meewind hebt je gewoon naar de finish laten vliegen.Maar inderdaad met meewind een PR is ook leuk, we zien het wel. Gaan het in ieder geval gezellig maken! Op de boot zitten we sowieso met elkaar opgescheept..
![]()
![]()
Letterlijk en figuurlijk opgescheeptquote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed idee wel! Dat half-half, kan ik waarschijnlijk wel een negatieve split lopen.Maar inderdaad met meewind een PR is ook leuk, we zien het wel. Gaan het in ieder geval gezellig maken! Op de boot zitten we sowieso met elkaar opgescheept..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Colours by the Sea wordt niet getimed hè, gaat niet op tijdquote:Op zondag 12 mei 2013 21:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben benieuwd of ik Colours By The Sea (Vlissingen) ga lopen...
Er zit nog niet veel vooruitgang in![]()
Maar nog een hele maand te gaan dus ik ga het proberengewoon gaan dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yay, leuk!![]()
En mij kun je ook uitschrijven voor die 1:30 hoor
Kom waarschijnlijk als laatste binnen, maar boeit me niet veel.
Ga vooral voor het uitlopen en de loop zelf (locatie e.d.)![]()
En na de finish pakken we toch wel ff een biertje in Medemblik met z'n allen? (degenen die willen in ieder geval).quote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed idee wel! Dat half-half, kan ik waarschijnlijk wel een negatieve split lopen.Maar inderdaad met meewind een PR is ook leuk, we zien het wel. Gaan het in ieder geval gezellig maken! Op de boot zitten we sowieso met elkaar opgescheept..
![]()
Wordt gezellig in Medemblik..
Zal eens kijken of er tafeltjes op het terras te reserveren zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef E.T. het volgende:
Wordt gezellig in Medemblik..
Zal eens kijken of er tafeltjes op het terras te reserveren zijnAltijd handig als er iemand op de tassen past én terrasjes bezet houdt
![]()
![]()
GotC en E.T. samen... die hebben gewoon samen het hele terras geclaimed. GoTC toch helemaal stijf van de zwangerschapshormonen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
[..]Altijd handig als er iemand op de tassen past én terrasjes bezet houdt
![]()
En alvast bier bestelt rond onze verwachte finishtijdquote:Op zondag 12 mei 2013 22:11 schreef Quoi het volgende:
[..]Altijd handig als er iemand op de tassen past én terrasjes bezet houdt
![]()
![]()
Wat een droom joh, pfoe! Echt heel tof, als dat zou lukken (en dan zou 2015 toch ook geweldig zijn?!). Dromen en hardlopen, wat is mijn laatste droom? Absoluut geen marathon. Dat wil ik ook gewoon echt nog niet, en ook nog niet in 2015. Daarvoor wil ik gewoon écht een super basis hebben, met zoals YUR al zei, een stapeltje HM's achter de rug.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Onama het volgende:
[..]
Mag een mens dromen? Dat het gaat lukken is zeer onwaarschijnlijk.
Een HM is al een mooi doel (/droom) om naartoe te werken. Zij het dit jaar of volgend jaar, dat zie ik tegen die tijd wel.
Eerst maar eens een goede balans voor mezelf vinden die werkt. Willen presteren is goed, maar moet niet altijd de main focus zijn. Het lijkt voorts wel een praatgroepje hier, sorry daarvoorIk vind het gewoon ontzettend fijn om inhoudelijk met mensen kunnen praten, die er ook nog eens véél meer van af weten dan ik. En ik leer ervan, dat is - naast het hebben van plezier - heel belangrijk voor mij
Thanks lieve FOK!'ertjes
En nu ga ik naar m`n bed. Ontzettende kut dag gehad (niet door het lopen trouwens!). Morgen weer een nieuwe dag![]()
![]()
Moeten we wel even een lijstje maken met verwachte tijden p.p.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En alvast bier bestelt rond onze verwachte finishtijd![]()
Ziet er leuk uit die vooroeverloop. Denk dat ik me van de week ook maar eens in ga schrijven. Jullie hebben me enthousiast gemaakt.The sun in your Eyes
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Onama het volgende:
Ziet er leuk uit die vooroeverloop. Denk dat ik me van de week ook maar eens in ga schrijven. Jullie hebben me enthousiast gemaakt.![]()
![]()
Jero 1.30, de rest 1.55-2.00quote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moeten we wel even een lijstje maken met verwachte tijden p.p.![]()
Een voordeel is wel dat Jeronimo en yur mn plek bezet kunnen houden als ik Swets bij de finish ga opwachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Let je dit keer wel op?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef E.T. het volgende:
Een voordeel is wel dat Jeronimo en yur mn plek bezet kunnen houden als ik Swets bij de finish ga opwachten![]()
Precies. Dubbel lullig. Heb je een teleurstellende tijd gelopen én je bier is doodquote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2:10 vind ik ook prima en dan is net m'n bier pislauw geworden![]()
![]()
Als je er zo lang over doet is je bier ook wel al op.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2:10 vind ik ook prima en dan is net m'n bier pislauw geworden![]()
Extra goede reden voor een mooie eindsprint toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als je er zo lang over doet is je bier ook wel al op.![]()
Uhuh, anders drink ik Swets z'n bier opquote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Extra goede reden voor een mooie eindsprint toch?![]()
![]()
Precies, zie het dan nog maar eens gezellig te houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies. Dubbel lullig. Heb je een teleurstellende tijd gelopen én je bier is dood![]()
Onmogelijkquote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, zie het dan nog maar eens gezellig te houden.![]()
Vooral als die mensen die weer eens zo snel waren inmiddels al aan hun xe biertje zitten. Vermoeiend.![]()
Ach, dan krijgt ie van mij wel een nieuwe, komt helemaal goed. Ik zit dan trouwens aan de cola denk ik, als ik moet rijden althans. Weet nog niet of mijn vriendin mee komt.![]()
Ik denk dat ik tegen die tijd sneller loop dan drink drink dan loopWeekend ervoor is Popweekend in Schagen, en daar train ik elk jaar m'n bierdrinkvermogens voor. Vorig jaar hadden we 4 kratten bier met z'n 7en op voordat we richting stad gingen om nog heel erg veel meer te drinken
![]()
![]()
Té grappig, die typoquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd sneller loop dan drink drink dan loopWeekend ervoor is Popweekend in Schagen, en daar train ik elk jaar m'n bierdrinkvermogens voor. Vorig jaar hadden we 4 kratten bier met z'n 7en op voordat we richting stad gingen om nog heel erg veel meer te drinken
![]()
![]()
Wij 3 zitten rond dezelfde afstand. Ik heb dit jaar sowieso 2 x een 15km, de strongmanrun (19km) op het programma. Omdat mijn eerste loop ooit de 10k in Enschede was een poos terug leek het me leuk om daar dan ook mijn eerste hm te doen. Volgend jaar dan nog wat hms en dan het jaar erna of daarna (2016) wellicht ook de M in enschede. Maar een M is nog niet een doel maar echt een droom.. Ooit..quote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat een droom joh, pfoe! Echt heel tof, als dat zou lukken (en dan zou 2015 toch ook geweldig zijn?!). Dromen en hardlopen, wat is mijn laatste droom? Absoluut geen marathon. Dat wil ik ook gewoon echt nog niet, en ook nog niet in 2015. Daarvoor wil ik gewoon écht een super basis hebben, met zoals YUR al zei, een stapeltje HM's achter de rug.
Een HM is al een mooi doel (/droom) om naartoe te werken. Zij het dit jaar of volgend jaar, dat zie ik tegen die tijd wel.
Eerst maar eens een goede balans voor mezelf vinden die werkt. Willen presteren is goed, maar moet niet altijd de main focus zijn. Het lijkt voorts wel een praatgroepje hier, sorry daarvoorIk vind het gewoon ontzettend fijn om inhoudelijk met mensen kunnen praten, die er ook nog eens véél meer van af weten dan ik. En ik leer ervan, dat is - naast het hebben van plezier - heel belangrijk voor mij
Thanks lieve FOK!'ertjes
En nu ga ik naar m`n bed. Ontzettende kut dag gehad (niet door het lopen trouwens!). Morgen weer een nieuwe dagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij typte ik waar ik op hoopte. Tegen die tijd kan ik namelijk kneiterhard biertjes wegtanken (in het verleden behaalde resultaten bieden heus wel garanties voor de toekomst), dus als ik dan ook kneiterhard de HM zou kunnen lopenquote:En nu eerst maar slapen. M'n vakantie is op
![]()
![]()
ze mogen zich alleen melden na voltooiing!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Durf je nu nog wel voor de Kepler te gaan trainen? Dan krijg je helemaal groupies denk ik!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
en dan ben je nog zeker nog steeds aan het bijkomen van Paasvee?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef hatsaflats het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ha rd, je hebt er een passagier bij op de boot!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ze mogen zich alleen melden na voltooiing!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ha rd, je hebt er een passagier bij op de boot!
Nee niet eens! Het was dit jaar echt heel koud en regenachtig, en ik had college, dus ik heb een jaar overgeslagen. Met slecht weer is het ook helemaal niet leuk, de kroegen zijn dan stampvol en je komt helemaal geen oude bekenden tegen. Vorig jaar was ik trouwens ook vrij vroeg thuis, maar toen had ik bier&biefstukontbijt om een uur of 11. Zwaar levenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan ben je nog zeker nog steeds aan het bijkomen van Paasvee?![]()
![]()
heul veul van mijn Nederlandse collega's moeten altijd heenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee niet eens! Het was dit jaar echt heel koud en regenachtig, en ik had college, dus ik heb een jaar overgeslagen. Met slecht weer is het ook helemaal niet leuk, de kroegen zijn dan stampvol en je komt helemaal geen oude bekenden tegen. Vorig jaar was ik trouwens ook vrij vroeg thuis, maar toen had ik bier&biefstukontbijt om een uur of 11. Zwaar leven
truste....give it all!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
i am gonna give it all to!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanmiddag 10km Rietplasloop gelopen, nettotijd 47:00. Best okay, zowaar ook de bedrijvencompetitie gewonnen. Lopen ging verder niet bijzonder lekker, kennelijk moet je daar toch echt meer op trainen. Voor mij is alleen lopen het ook niet echt, hoopte echt dat ze stiekem halverwege toch nog wat hindernisjes erin hadden gestopt. Verder ook ontdekt dat uit zo'n klein plastic bekertje water proberen te drinken terwijl je hardloopt niet heel goed lukt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
leuke fotoquote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag 10km Rietplasloop gelopen, nettotijd 47:00. Best okay, zowaar ook de bedrijvencompetitie gewonnen. Lopen ging verder niet bijzonder lekker, kennelijk moet je daar toch echt meer op trainen. Voor mij is alleen lopen het ook niet echt, hoopte echt dat ze stiekem halverwege toch nog wat hindernisjes erin hadden gestopt. Verder ook ontdekt dat uit zo'n klein plastic bekertje water proberen te drinken terwijl je hardloopt niet heel goed lukt.
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wow, wat een posts weer zo in het weekend.
Ik had de foto-link van de Golden Ten nog niet gechecked, ik dacht dat ze van een of andere obscure site nog afkwamen, omdat er eerst 'dinsdag zijn ze er' bij stond. Die loop in het Wateringse Veld ga ik misschien ook wel doen, alhoewel, wat YUR zei was er ook een ander loopje van het run-circuit rond die tijd, maar even kijken.Bier drinken in de Doerak is trouwens ook goed tijdverdrijf, aardig om de hoek hier.
En wow, marathon-voornemens, tof om te lezen hoor.Maar pas inderdaad erg op als je zo'n intense stap gaat maken qua afstand, dat je niet geblesseerd raakt. Gezond en fit de start halen is ook al een hele opgave, loop jezelf niet over de kop in de voorbereidingen, luister goed naar je lichaam is het enige wat ik kan zeggen.
Jack does it in real time...![]()
Goedemorgen!
Vandaag weer aan het werk, na een week vakantie.Om twee uur klaar, als ik thuis kom eerst een rondje met de hond lopen en dan 'les' 5 met Evy!
![]()
Fijne dag allemaal!![]()
Thanks voor deze info.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014
Eerst afwachten hoe dit jaar verloopt qua training en opbouw maar dit lijkt mij ook een hele mooie doel voor februari.
Ik ga mijzelf pas inschrijven wanneer ik de HM kan lopen![]()
![]()
Ik wil zo meteen (over een uurtje of 2) gaan hardlopen, hopelijk is het dan een beetje droogHeb een druk dagje vandaag, dus in de ochtend is m'n enige kans om te gaan.
![]()
Gewoon in de regen gaan joh. Je moet toch douchen als je klaar bent, dus het maakt niet uit als je een beetje nat wordt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit soort regen is juist lekker bij het hardlopen, het helpt je lijf op een heerlijke manier af te koelenquote:Op maandag 13 mei 2013 07:46 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik wil zo meteen (over een uurtje of 2) gaan hardlopen, hopelijk is het dan een beetje droogHeb een druk dagje vandaag, dus in de ochtend is m'n enige kans om te gaan.
Deze week weet ik niet of ik hier zoveel ga lezenIn een taper-week vind ik het lastig om al die loop prestaties hier te lezen.
Maar moet nog trainen geven vanavond, dus maar weer hardlopend erheen en donderdag ook maar, dan kom ik toch nog aan de 10 km deze week, zo voor de Roparun!
Waarom pas over 2 uur? Je wordt toch nat, van zweet of regen maakt niet uitquote:Op maandag 13 mei 2013 07:46 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Hop naar buiten jij
![]()
![]()
Dit soort regen wel ja!quote:Op maandag 13 mei 2013 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit soort regen is juist lekker bij het hardlopen, het helpt je lijf op een heerlijke manier af te koelen
Deze week weet ik niet of ik hier zoveel ga lezenIn een taper-week vind ik het lastig om al die loop prestaties hier te lezen.
Maar moet nog trainen geven vanavond, dus maar weer hardlopend erheen en donderdag ook maar, dan kom ik toch nog aan de 10 km deze week, zo voor de Roparun!
Maar ik ben bang voor stortregen straks, en dat wil ik liever niet. Nou ja, volgens buienradar moet het over 2 uurtjes nog meevallen, daar maar op hopen dan.
![]()
Moet eerst lerenquote:Op maandag 13 mei 2013 07:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Waarom pas over 2 uur? Je wordt toch nat, van zweet of regen maakt niet uitHop naar buiten jij
Ik ken mezelf, anders komt daar niets van
![]()
![]()
Regen is stom ja, vooral als je nog moet beginnen met lopen, tijdens het lopen een regenbui: soit, maar ervoor, stemming--.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mag me hier ook weer aanmelden! Een aantal jaar geleden begonnen, toen kon ik 5km hardlopen met wat moeite.
Er kwamen wat dingen tussendoor en toen lag het even een paar jaar stil.Inmiddels ben ik weer 2 weken bezig en ik vind het weer heerlijk. De prestaties zijn nog niet om over naar huis te schrijven maar het begin is er.
9 juni doe ik mee aan de Ladiesrun in Rotterdam. Dat wordt een uitdaging maar ik ga ervoor!
A grand adventure has begun.![]()
Geweldig!quote:
Mijn eerste 5K stond ik versteld van al die kinderen die er aan meededen.. en voor mij uit wegrende
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goed bezig! Welkom in ieder geval! En volg je nog een bepaald schema of doe je het op eigen initiatief?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:32 schreef Keshet het volgende:
Ik mag me hier ook weer aanmelden! Een aantal jaar geleden begonnen, toen kon ik 5km hardlopen met wat moeite.
Er kwamen wat dingen tussendoor en toen lag het even een paar jaar stil.Inmiddels ben ik weer 2 weken bezig en ik vind het weer heerlijk. De prestaties zijn nog niet om over naar huis te schrijven maar het begin is er.
9 juni doe ik mee aan de Ladiesrun in Rotterdam. Dat wordt een uitdaging maar ik ga ervoor!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Combi tussen Evy en 'lopen tot je er bij neer valt.' Wat na les 1 een beetje op hetzelfde neerkwam.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig! Welkom in ieder geval! En volg je nog een bepaald schema of doe je het op eigen initiatief?![]()
Ik probeer nu drie keer per week te lopen en op de rustdagen ga ik naar de sportschool. Ik moet echt vol aan de bak wil ik op 9 juni die 5 kilometer kunnen lopen.A grand adventure has begun.![]()
Klinkt goed, alleen probeer goed op te letten dat je goed je rust pakt op die rustdagen, die zijn er niet voor niks. Ik weet niet wat je in de sportschool doet, krachttraining is geen probleem, maar ik zou niet teveel cardio doen in de rustdagen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Combi tussen Evy en 'lopen tot je er bij neer valt.' Wat na les 1 een beetje op hetzelfde neerkwam.![]()
Ik probeer nu drie keer per week te lopen en op de rustdagen ga ik naar de sportschool. Ik moet echt vol aan de bak wil ik op 9 juni die 5 kilometer kunnen lopen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Inderdaad wat krachttraining. En niet te fanatiek; ik moet helaas echt op een nulpunt beginnen.
"Ontzwangerende Couchpotato loopt binnen 4 weken 5k. en overleeft dit." Zit een boek in volgens mij.
En stoppen, tot de conclusie komen dat hun vader/moeder/broertje/zusje/vriendje nog ergens achter ze loopt, zich omdraaien en tegen de stroom in teruglopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Geweldig!
Mijn eerste 5K stond ik versteld van al die kinderen die er aan meededen.. en voor mij uit wegrende
x10Ja doei.![]()
Wees dan ook reëel in je verwachtingen. Je zal het wel overleven, maar luister goed naar je lijf.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:06 schreef Keshet het volgende:
Inderdaad wat krachttraining. En niet te fanatiek; ik moet helaas echt op een nulpunt beginnen.
"Ontzwangerende Couchpotato loopt binnen 4 weken 5k. en overleeft dit." Zit een boek in volgens mij.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Deze man weet.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:03 schreef slacker_nl het volgende:
Regen is stom ja, vooral als je nog moet beginnen met lopen, tijdens het lopen een regenbui: soit, maar ervoor, stemming--.Ja doei.![]()
Doe ik. Ik ben bekend met sporten op een aardig niveau in het verleden maar dat is helaas echt al heel lang geleden. Gisteren heb ik bijvoorbeeld een complete dag rust genomen omdat m'n lichaam zacht begon te protesteren. Vandaag is er weer een dag.
En die 5k op 9 juni moet ik binnen 45 minuten doen, desnoods wandel ik een stukje tussendoor.A grand adventure has begun.![]()
Wauw, mooi streven!quote:Op maandag 13 mei 2013 08:32 schreef Keshet het volgende:
9 juni doe ik mee aan de Ladiesrun in Rotterdam. Dat wordt een uitdaging maar ik ga ervoor!Succes!
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wees dan ook reëel in je verwachtingen. Je zal het wel overleven, maar luister goed naar je lijf.Ja doei.![]()
Owja, deze info kreeg ik door via de laatste voorbereidingsmail van mijn team van de Roparun:
• Start zaterdag om 18:10 en vanaf dan wordt het lopen – fietsen – slapen – eten etc. totdat we in Rotterdam aankomen .
• Aankomst maandag in Rotterdam ongeveer 15:00 (op www.roparunlive.nl kunnen familie en vrienden de voortgang van team 187 live volgen)
Dus mensen die tijdens komend weekend willen weten waar ik uithang, dan moet je die site in de gaten houden voor team 187.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb daar op de middelbare school gezeten, dus ik ben ook een beetje semi-verplichtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heul veul van mijn Nederlandse collega's moeten altijd heen![]()
![]()
187 is wel een makkelijk nummer om te onthouden.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
Owja, deze info kreeg ik door via de laatste voorbereidingsmail van mijn team van de Roparun:
• Start zaterdag om 18:10 en vanaf dan wordt het lopen – fietsen – slapen – eten etc. totdat we in Rotterdam aankomen .
• Aankomst maandag in Rotterdam ongeveer 15:00 (op www.roparunlive.nl kunnen familie en vrienden de voortgang van team 187 live volgen)
Dus mensen die tijdens komend weekend willen weten waar ik uithang, dan moet je die site in de gaten houden voor team 187.
Deep cover - snoop dogg
'If you don't quit, yeah, if you don't stop, yeah, I'm lettin' my gat pop'
Cause it's 1-8-7 on an undercover cop'Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wees dan ook reëel in je verwachtingen. Je zal het wel overleven, maar luister goed naar je lijf.![]()
Al zegt mijn lijf nu: bankhangen plz, zegt prof: graag 10000 pagina's lezen en onderzoeksvoorstel schrijven. Bleh.![]()
Tja, mijn advies was ook hardloopgerelateerd... En qua SOG/WOG gedrag geldt het even niet. Ik moet mezelf ook maar eens aan het plannen dwingen hier...quote:Op maandag 13 mei 2013 09:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
Al zegt mijn lijf nu: bankhangen plz, zegt prof: graag 10000 pagina's lezen en onderzoeksvoorstel schrijven. Bleh.Ken het nummer zo op het eerste gezicht nietquote:Op maandag 13 mei 2013 09:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
187 is wel een makkelijk nummer om te onthouden.
Deep cover - snoop dogg
'If you don't quit, yeah, if you don't stop, yeah, I'm lettin' my gat pop'
Cause it's 1-8-7 on an undercover cop'
Maar mooi dat het bij je blijft hangen![]()
Enik zie op het wisselschema dat ik hier in de buurt aan het lopen of fietsen ben, dus mijn vrouwen kunnen me ook nog aanmoedigen, bijna vanuit de achtertuin
Beh, flauw hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, mijn advies was ook hardloopgerelateerd... En qua SOG/WOG gedrag geldt het even niet. Ik moet mezelf ook maar eens aan het plannen dwingen hier...
[..]
Ken het nummer zo op het eerste gezicht niet
Maar mooi dat het bij je blijft hangen![]()
Enik zie op het wisselschema dat ik hier in de buurt aan het lopen of fietsen ben, dus mijn vrouwen kunnen me ook nog aanmoedigen, bijna vanuit de achtertuin
Neem je ook Endomondo mee, zodat we je, lui vanaf de bank, live peptalks kunnen geven?![]()
Vooral midden in de nacht gaat hij dat nodig hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Beh, flauw hoor.
Neem je ook Endomondo mee, zodat we je, lui vanaf de bank, live peptalks kunnen geven?
Ja doei.![]()
Ik weet het nog niet, dat gaat me een hoop buitenlandse MB's kostenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Beh, flauw hoor.
Neem je ook Endomondo mee, zodat we je, lui vanaf de bank, live peptalks kunnen geven?Want volgens mij moet je wel internetverbinding hebben om Endomondo goed te laten draaien...
O ja, zeker voor de peptalks. Nouja, dan in ieder geval voor de stukjes in Nederland, toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, dat gaat me een hoop buitenlandse MB's kostenWant volgens mij moet je wel internetverbinding hebben om Endomondo goed te laten draaien...
![]()
Zwemseizoen is bijna zo goed als voorbij dus als leuke afwisseling maar weer beginnen met hardlopen.
Vanavond een 4" / 2" x 6 in de planning
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
mijn schema zegt: 4x 2 min. lopen 2 min. wandelen. volgens mij is dat afwisselend lopen en wandelen
ik ga vanavond weer volgens schema
Werewolf![]()
Kwam er gisteravond achter dat ik toch wel wat goede blaren op m'n grote tenen heb zitten, van die fijne 'net onder het eelt'-blaren. Ze doen niet echt pijn als ik gewoon loop (met schoenen aan), maar wel als er druk op komt. Zit beetje te dubben of ik ze voorzichtig door zal prikken voor ik weer ga lopen vanavond of dat ik 't maar gewoon laat zitten
Ja doei.![]()
niet voor het gebruik van endomondo, die logt alleen je gps coordinaten.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, dat gaat me een hoop buitenlandse MB's kostenWant volgens mij moet je wel internetverbinding hebben om Endomondo goed te laten draaien...
Maar je kunt niet laten zien waar je loopt (dat is internetverbinding) of ontvangen van peptalks (ook internet)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nou ik ben ook weer ergens achter gekomen, m'n normale looptempo moet ik niet doen met dit weer en een flinke wind tegen.![]()
De tering, na 3km kwam ik echt niet meer vooruit en moest ik gewoon even wandelen. Daarna nog zo'n 2km in een wat rustiger tempo gelopen en dat ging een stuk beter.
Speltip voor mezelf: Verander looptempo en ritme mee met het weer.![]()
![]()
Joepie, geen last van m'n achillespees vanmorgen... Was best stijf in m'n rechterhiel gisteren bij het lopen (11.4 km) en had twee dagen daarvoor ook al 10 ipv de 8 ofzo die op het schema stond (nieuwe route, iets grotere lus geworden). Hoopte al op 'gewone' stijfheid omdat ik echt de hele middag aan de computer + boek had gezeten tot vlak voor ik ging lopen, en geen overbelasting. Maar overbelasting daarvan voel je juist bij het opstaan (paar jaar terug eens mogen ervaren) en vanmorgen was alles goed :-) Toch voor de zekerheid een paar van die oefeningetjes op m'n tenen op de onderste traptrede er in gooien de komende tijd, kan nooit kwaad..
![]()
Ik loop trouwens achter met de planking challenge, was pas op de 3de dag begonnen en vorige week een paar keer vergeten. Vanavond voor de tweede x 1 minuut. Ben benieuwd of ik aan de 5 minuten kom, dat lijkt nu wel heel erg lang!![]()
Nadat ik het na jaren "Bahmstel!" schreeuwen weer eens dronk vond ik het nog wel redelijk gaan eigenlijk. Zaterdag hadden ze op een verjaardag alleen Bahvaria en witte wijn, dus heb ik de hele avond maar water gedronkenquote:
Nieuwe schoenen uitzoeken is moeilijk. Ik twijfel nog steeds tussen de Saucony Mirage en de Brooks PureCadence en misschien toch ook de PureFlow. Dus ik ben al de hele ochtend ALLES over schoenen aan het lezen, en niets over taalnerddingen.![]()
Vanochtend hardlopen ging lekker! Het regende wel, maar dat was niet zo erg. Om die reden was het gelukkig mooi rustig in het park, fijne manier van je dag beginnen![]()
![]()
Ik denk dat je van proberen wijzer wordt dan van lezenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nadat ik het na jaren "Bahmstel!" schreeuwen weer eens dronk vond ik het nog wel redelijk gaan eigenlijk. Zaterdag hadden ze op een verjaardag alleen Bahvaria en witte wijn, dus heb ik de hele avond maar water gedronken
Nieuwe schoenen uitzoeken is moeilijk. Ik twijfel nog steeds tussen de Saucony Mirage en de Brooks PureCadence en misschien toch ook de PureFlow. Dus ik ben al de hele ochtend ALLES over schoenen aan het lezen, en niets over taalnerddingen.F means you're fucked![]()
Dat idd. Ik heb vorig jaar RK gewoon gebruikt in Frankrijk en pas als ik ergens wifi had de loopjes geupload.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
niet voor het gebruik van endomondo, die logt alleen je gps coordinaten.
Maar je kunt niet laten zien waar je loopt (dat is internetverbinding) of ontvangen van peptalks (ook internet)***![]()
Precies, ga naar een winkel, probeer ze aan en koop degene die het lekkerst zit.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat je van proberen wijzer wordt dan van lezenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb de Mirage en de Cadence (wel de 1, maar de 2 heeft dezelfde zool) al geprobeerd en ze lopen allebei fijn. Probleem is dat ze ze niet in mijn maat op voorraad hebben, dus dat ze naast elkaar proberen bij de winkel hier (die verbonden is aan mijn vereniging en waar ik een 20% kortingsbon voor heb, dus andere winkel is niet echt een optie) is wat lastig.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat je van proberen wijzer wordt dan van lezen![]()
Je beledigt nu ongeveer mijn hele familie + woonomgeving hequote:Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Was ook maar om aan te geven hoe debiel Amsteldrinkers zijn![]()
![]()
Dan zal er over lezen wel uitkomst brengen jaquote:Op maandag 13 mei 2013 12:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb de Mirage en de Cadence (wel de 1, maar de 2 heeft dezelfde zool) al geprobeerd en ze lopen allebei fijn. Probleem is dat ze ze niet in mijn maat op voorraad hebben, dus dat ze naast elkaar proberen bij de winkel hier (die verbonden is aan mijn vereniging en waar ik een 20% kortingsbon voor heb, dus andere winkel is niet echt een optie) is wat lastig.F means you're fucked![]()
Inclusief mijn eigen familie hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je beledigt nu ongeveer mijn hele familie + woonomgeving he![]()
En Heineken, ookEn wie werkt er bij Heineken? Mijn eigen vriend
Die arme jongen, die begint een avondje bierdrinken altijd al met een St Bernardus Abt 12, en dan zo'n werkgever.
klein beetje offtopic maar![]()
![]()
Maar waar lees je er allemaal over dan, heb je een bepaalde site waar je schoenen met elkaar kan vergelijken? Want ik heb nu de Brooks - Defyance 5 en moet ook binnenkort nieuwe schoenen, maar heb geen idee wat dan handig is.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen uitzoeken is moeilijk. Ik twijfel nog steeds tussen de Saucony Mirage en de Brooks PureCadence en misschien toch ook de PureFlow. Dus ik ben al de hele ochtend ALLES over schoenen aan het lezen, en niets over taalnerddingen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, al is het ook wel gewoon SOG hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 12:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zal er over lezen wel uitkomst brengen jaMaar ik wil de Vooroeverloop erop gaan lopen, dus de goede keuze maken is wel heel erg belangrijk
De Mirage heeft als grootste nadeel dat ze niet zo heel erg lang meegaan en dat ze dan toch wel vrij prijzig zijn. De PureCadence is weer wat minder ademend en m'n voeten zijn altijd al zo snel warm. Maar ik vind Brooks wel fijn met dat ze wat milieuvriendelijker zijn en dat hun schoenen ongeveer hetzelfde kosten in de VS als hier. Dus: misschien iets koelere voetjes, maar sneller toe aan nieuw paar vs. schoenen die langer meegaan en nog wat idealistische overwegingen. Moeilijk
Beginnen met St Bernardus Abt 12? Bikkelquote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Inclusief mijn eigen familie hoor![]()
En Heineken, ookEn wie werkt er bij Heineken? Mijn eigen vriend
Die arme jongen, die begint een avondje bierdrinken altijd al met een St Bernardus Abt 12, en dan zo'n werkgever.
klein beetje offtopic maar![]()
Ik werk daar dan over het algemeen naartoe (nouja, naar Westvleteren, want dat heb ik in huis en St Bernardus niet
)
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar waar lees je er allemaal over dan, heb je een bepaalde site waar je schoenen met elkaar kan vergelijken? Want ik heb nu de Brooks - Defyance 5 en moet ook binnenkort nieuwe schoenen, maar heb geen idee wat dan handig is.![]()
![]()
Ah, je hebt ook geïnvesteerd in bouwstenen voor de abdij?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, al is het ook wel gewoon SOG hoorMaar ik wil de Vooroeverloop erop gaan lopen, dus de goede keuze maken is wel heel erg belangrijk
De Mirage heeft als grootste nadeel dat ze niet zo heel erg lang meegaan en dat ze dan toch wel vrij prijzig zijn. De PureCadence is weer wat minder ademend en m'n voeten zijn altijd al zo snel warm. Maar ik vind Brooks wel fijn met dat ze wat milieuvriendelijker zijn en dat hun schoenen ongeveer hetzelfde kosten in de VS als hier. Dus: misschien iets koelere voetjes, maar sneller toe aan nieuw paar vs. schoenen die langer meegaan en nog wat idealistische overwegingen. Moeilijk
[..]
Beginnen met St Bernardus Abt 12? BikkelIk werk daar dan over het algemeen naartoe (nouja, naar Westvleteren, want dat heb ik in huis en St Bernardus niet
)
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal je helpen: mijn pure's gaan ook niet zo lang meequote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, al is het ook wel gewoon SOG hoorMaar ik wil de Vooroeverloop erop gaan lopen, dus de goede keuze maken is wel heel erg belangrijk
[..]
Beginnen met St Bernardus Abt 12? BikkelIk werk daar dan over het algemeen naartoe (nouja, naar Westvleteren, want dat heb ik in huis en St Bernardus niet
)
[..]
Komop, ik weet heus wel wat planking is. Ik heb niet 4 jaar onder een steen gezeten.quote:
Wat de planking challenge is weet ik dan weer niet maar dat ga ik braaf opzoeken op Google.
Staat in de OP, die challenge.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:37 schreef Keshet het volgende:
[..]
Komop, ik weet heus wel wat planking is. Ik heb niet 4 jaar onder een steen gezeten.
Wat de planking challenge is weet ik dan weer niet maar dat ga ik braaf opzoeken op Google.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Alles voor de abdijquote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook geïnvesteerd in bouwstenen voor de abdij?Neh, ik ben daar vorig jaar (en 2 jaar terug) met een vriend naartoe gereden om bakken te halen en ik doe er vrij lang mee, want stel je voor dat ik geen Westvleteren meer in huis zou hebben.
Hm, ja, als ik dan mijn idealisme aan de kant schuif zou ik toch meer uitkomen bij de Mirage's. Die hebben wel ook het grote voordeel dat ze superknalroze zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal je helpen: mijn pure's gaan ook niet zo lang mee![]()
Ik kan hier nog wel even over doorgaan (reisjes erheen, met de auto vol terug), maar dat moeten we maar eens onder het genot van een biertje doen en niet hier. Schandalig offtopicquote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Alles voor de abdijNeh, ik ben daar vorig jaar (en 2 jaar terug) met een vriend naartoe gereden om bakken te halen en ik doe er vrij lang mee, want stel je voor dat ik geen Westvleteren meer in huis zou hebben.
[..]
Hm, ja, als ik dan mijn idealisme aan de kant schuif zou ik toch meer uitkomen bij de Mirage's. Die hebben wel ook het grote voordeel dat ze superknalroze zijn.![]()
Hardlopen. Morgen!![]()
![]()
Understatementquote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal je helpen: mijn pure's gaan ook niet zo lang meeWe hebben sinds..juni vorig jaar al..4 paar? in huis gehad? Waarvan alleen de oranje nog bestaan
![]()
![]()
YUR heeft dan natuurlijk ook wel héél erg veel gelopen. Dit jaar al ruim 2x zoveelquote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef GotC het volgende:
[..]
UnderstatementWe hebben sinds..juni vorig jaar al..4 paar? in huis gehad? Waarvan alleen de oranje nog bestaan
![]()
Verder ben ik ook gewoon een gigatwijfelkont.![]()
Vorig jaar nietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
YUR heeft dan natuurlijk ook wel héél erg veel gelopen. Dit jaar al ruim 2x zoveel![]()
Verder ben ik ook gewoon een gigatwijfelkont.1335 km in 2012.
Hup, naar de winkel en schoenen proberen jijBeste oplossing!
![]()
Ik heb in 2012 denk ik 300km gelopenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Vorig jaar niet1335 km in 2012.
Hup, naar de winkel en schoenen proberen jijBeste oplossing!
Met hoogtepunten in augustus en september waarin ik welgeteld 5km heb gelopen.
Winkel heeft ze niet op voorraad en ik heb pas volgende week geld![]()
![]()
Mijn punt is, hij heeft dus ongeveer 3 paar versleten in die tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb in 2012 denk ik 300km gelopenMet hoogtepunten in augustus en september waarin ik welgeteld 5km heb gelopen.
Winkel heeft ze niet op voorraad en ik heb pas volgende week geldHet is dat hij er lekker op loopt, maar het is een duur geintje.
Tsja..dan is het een kwestie van geduld hebben ja![]()
![]()
Ja, dat snap ik. Hopelijk gaan z'n NB's wat langer meequote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn punt is, hij heeft dus ongeveer 3 paar versleten in die tijdHet is dat hij er lekker op loopt, maar het is een duur geintje.
Tsja..dan is het een kwestie van geduld hebben ja![]()
![]()
Ik ben ook hard toe aan nieuwe schoenen. Mijn huidige paar is nu ruim 10 maanden oud en bijna 1200 km verder. Ik merk dat ik toch wat meer pijntjes krijg en zelfs een hogere hartslag heb (door de hardere klappen?)
Ik ga dus over een tijdje, na de Royal Ten, maar weer eens bij mijn Voet Medisch Adviescentrum langs voor wat filmpjes, gesprekjes over de pijntjes van het afgelopen jaar en heel veel passen. De schoenen die ik nu heb bevallen me in ieder geval heel goed (Saucony Grid Guide 5 of zoiets). Ik kreeg vorig jaar schoenen aangemeten die minder corrigeren en dat was een goede zet.![]()
twitter:dwdd twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:10:16RT @stephn: Voor #DWDD van morgen zoek ik fans van de Belgische Evy. Verzet jij geen stap zonder haar? Mail steph.nigten@vara.nl #hardlopen reageer retweet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Fuckfuckfuck!
Kuitspier verrekt denk ik.
Ik met mijn thuisfitness programma bezig, high knee jump en *pats*
Zit nu te koelen en weet rationeel dat ik nu eigenlijk een paar dagen rust moet nemen, maar ik wil niet...
***![]()
Shit... Beterschap!quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Fuckfuckfuck!
Zit nu te koelen en weet rationeel dat ik nu eigenlijk een paar dagen rust moet nemen, maar ik wil niet...![]()
@Brighteyes
Sterkte ermee.
Ik ga mijn fitnessprogramma omgooien als ik geen blessures wil. Ik heb net geprobeerd om 2 min te planken maar na 1:30 begon ik last van mijn onderrug te krijgen en bij 1:45 trok ik het niet meer.
Dus ik val al af voor de maand challenge...![]()
Ik wel blijf trainen tot de 5 min maar langzamer.
En ik ga zij planking proberen erbij te pakken.SPOILER: de houdingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er zoooo gemakkelijk uit...
[ Bericht 6% gewijzigd door streamnl op 13-05-2013 15:24:52 ]![]()
http://www.runnersweb.nl/(...)lessures-de-baas.htmquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Fuckfuckfuck!
Zit nu te koelen en weet rationeel dat ik nu eigenlijk een paar dagen rust moet nemen, maar ik wil niet...Zag 'm net binnenkomen per mail.
Sterkte met je pootje. Kuitblessures zijn naar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga vandaag niet hardlopen maar morgen. Ik heb vandaag m'n studiootje onder handen genomen.
Mijn avondeten bestond uit 'Groentenschotel à la Kuikie' ik had gewoon honger hihi.
De supportersclub is opgericht. M'n familieleden willen me volgend jaar in actie zien tijdens de Asics Ladies Run in Antwerpen
Werewolf![]()
En de 5e keer Evy zit erop!
Denk wel dat Endomondo ergens anders loopt dan ik, want het is NIET sunny!!
http://www.endomondo.com/workouts/189172565/9947984![]()
En ik doe vast iets fout, want had vandaag behoorlijk moeite met de 'praattest'... Langzamer lopen gaat niet echt, ga al zo langzaam, maar ga er maar op oefenen.![]()
![]()
Haha, als ik het zo zie ga je tijdens de loopminuten echt niet langzaam. Sneller dan 6min/km is, zeker in het begin, gewoon heel hard.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:53 schreef Muis84 het volgende:
En ik doe vast iets fout, want had vandaag behoorlijk moeite met de 'praattest'... Langzamer lopen gaat niet echt, ga al zo langzaam, maar ga er maar op oefenen.![]()
Wat hatsa zegt ja. Je gaat best hard, je kan makkelijk nog een stuk inhouden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:53 schreef Muis84 het volgende:
En ik doe vast iets fout, want had vandaag behoorlijk moeite met de 'praattest'... Langzamer lopen gaat niet echt, ga al zo langzaam, maar ga er maar op oefenen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt waar?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, als ik het zo zie ga je tijdens de loopminuten echt niet langzaam. Sneller dan 6min/km is, zeker in het begin, gewoon heel hard.Evy zegt dat je 'flink door moet stappen', dus dat doe ik dan ook maar braaf. Misschien zit Endomondo ernaast qua snelheid? Afstand klopt dan weer wel.
Toch maar bejaardentempo oefenen dan. Bedankt voor de tip!
![]()
![]()
Als ik langzamer ga dan kloppen mijn passen niet meer, lijkt het. Let niet op mij, ik ben (en loop) een beetje getikt denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat hatsa zegt ja. Je gaat best hard, je kan makkelijk nog een stuk inhouden.![]()
Met loopminuten bedoelen we de tijd die je hardloopt. Langzamer hardlopen dusquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Echt waar?Evy zegt dat je 'flink door moet stappen', dus dat doe ik dan ook maar braaf. Misschien zit Endomondo ernaast qua snelheid? Afstand klopt dan weer wel.
Echt, dat werkt.
Oh stom, sorry. Ik ga erop letten, is wel lastig voor me, kleinere passen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Met loopminuten bedoelen we de tijd die je hardloopt. Langzamer hardlopen dusEcht, dat werkt.
![]()
![]()
Kleinere stapjes maken? Ik weet niet hoe je nu precies loopt, maar toen ik ooit, lang lang geleden, voor het eerst probeerde hard te lopen ging ik hardlopen zoals je vooral bij gym op school doet, of daar doet het me nu in ieder geval aan denken. Vrij grote stappen en een stuk sneller dan dat ik ooit 5km zou kunnen volhouden. Dus na een minuut of 5 gestopt en besloten dat sport toch echt gewoon heel stom is. Maar langzamer kan echt, en ja, dat werkt werktquote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Als ik langzamer ga dan kloppen mijn passen niet meer, lijkt het. Let niet op mij, ik ben (en loop) een beetje getikt denk ik...Het is alleen wel even wennen.
![]()
Zeker in het begin gaat het om het volhouden van. De snelheid komt later wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:53 schreef Muis84 het volgende:
En ik doe vast iets fout, want had vandaag behoorlijk moeite met de 'praattest'... Langzamer lopen gaat niet echt, ga al zo langzaam, maar ga er maar op oefenen.
Weer goed bezig in ieder geval![]()
![]()
Gewoon om de kilometer jezelf even testen en hardop zeggen; 'Hallo, ik ben Muis en ik hou dit tempo nog wel een kilometertje vol'. Als je dat niet meer kan, moet je langzamerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh stom, sorry. Ik ga erop letten, is wel lastig voor me, kleinere passen.
Ik loop altijd snel, met wat grotere passen (voor mijn lengte dan), vandaar kleinere passen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kleinere stapjes maken? Ik weet niet hoe je nu precies loopt, maar toen ik ooit, lang lang geleden, voor het eerst probeerde hard te lopen ging ik hardlopen zoals je vooral bij gym op school doet, of daar doet het me nu in ieder geval aan denken. Vrij grote stappen en een stuk sneller dan dat ik ooit 5km zou kunnen volhouden. Dus na een minuut of 5 gestopt en besloten dat sport toch echt gewoon heel stom is. Maar langzamer kan echt, en ja, dat werkt werktHet is alleen wel even wennen.
![]()
Bedankt voor de tips allemaal, ik ga eraan werken!![]()
![]()
Ja, het was ook een advies, maar je was me net voorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik loop altijd snel, met wat grotere passen (voor mijn lengte dan), vandaar kleinere passen.![]()
Bedankt voor de tips allemaal, ik ga eraan werken!![]()
![]()
Ik kan na vier maanden nog steeds niet praten;-) Nou loop ik zo goed als altijd alleen dus dan hoeft het ook niet. Vandaag ging ik een klein rondje met vriendin en toen hoorde ik mezelf ook ademen, jeetje wat een gehijg!! Normaal heb ik mijn oortjes in en dan hoor ik dat niet (gelukkig)
Ik vind het sowieso veel prettiger om alleen te lopen. Eens in de zoveel tijd is het wel gezellig met vriendin samen, maar ik merk dat het me veel beter afgaat als ik alleen ben. Ben dan wat in mezelf gekeerd lijkt het wel.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik ben ook niet zo'n sociale loperquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef Lula het volgende:
Ik kan na vier maanden nog steeds niet praten;-) Nou loop ik zo goed als altijd alleen dus dan hoeft het ook niet. Vandaag ging ik een klein rondje met vriendin en toen hoorde ik mezelf ook ademen, jeetje wat een gehijg!! Normaal heb ik mijn oortjes in en dan hoor ik dat niet (gelukkig)
Ik vind het sowieso veel prettiger om alleen te lopen. Eens in de zoveel tijd is het wel gezellig met vriendin samen, maar ik merk dat het me veel beter afgaat als ik alleen ben. Ben dan wat in mezelf gekeerd lijkt het wel.![]()
Afgelopen wedstrijd zei mijn haas: oh kijk dat is mijn zoon, en dat is die, en dat is die... Ik dacht alleen maar: adem in - adem uit - adem uit. Ik ben altijd erg gefocust op mijn ademhaling. Als ik die onder controle heb, hoor je me dus bijna niet ademhalen. Soort zen![]()
![]()
Knap!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n sociale loper![]()
Afgelopen wedstrijd zei mijn haas: oh kijk dat is mijn zoon, en dat is die, en dat is die... Ik dacht alleen maar: adem in - adem uit - adem uit. Ik ben altijd erg gefocust op mijn ademhaling. Als ik die onder controle heb, hoor je me dus bijna niet ademhalen. Soort zen![]()
![]()
Adem je 2x uit?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n sociale loper![]()
Afgelopen wedstrijd zei mijn haas: oh kijk dat is mijn zoon, en dat is die, en dat is die... Ik dacht alleen maar: adem in - adem uit - adem uit. Ik ben altijd erg gefocust op mijn ademhaling. Als ik die onder controle heb, hoor je me dus bijna niet ademhalen. Soort zenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Je bent zeker behoorlijk aan het doorstappen maar Evy bedoelt vast als in "stevig doorwandelen" om weer op adem te komen..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Echt waar?Evy zegt dat je 'flink door moet stappen', dus dat doe ik dan ook maar braaf. Misschien zit Endomondo ernaast qua snelheid? Afstand klopt dan weer wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Yeps. Sja, dat is ook een eigen dingetje hoor. Had ooit weleens wat kramp in mijn middenrif na een endje lopen. Na wat research ben ik toen langer gaan uitademen, omdat je dan je middenrif meer "oprekt" en je voorkomt dat je hoog in je ademhaling gaat zitten.quote:
Achteraf was die kramp een conditiekwestie (heb er nu nooit meer last van). Maar heeft wel tot een fijn ademhaal-ritme geleid. Moet zeggen dat dit steeds meer automatisch gaat, zonder daar teveel op te focussen.
Whatever, hardlopen blijft gewoon je ene been voor de andere zetten, maar we hebben allemaal zo onze probeersels![]()
![]()
Precies, bij Vlaanderen Vakantieland (ja don't blame me, ik krijg altijd zo'n fijn gevoel bij dat Vlaamse sfeertje, heeft vast met bier te maken) hebben ze het ook altijd over stappen. Dat betekent dan gewoon suf wandelenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Je bent zeker behoorlijk aan het doorstappen maar Evy bedoelt vast als in "stevig doorwandelen" om weer op adem te komen..![]()
![]()
Oh grappig, ik had echt geen idee en dacht dat je je vertypte eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 17:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps. Sja, dat is ook een eigen dingetje hoor. Had ooit weleens wat kramp in mijn middenrif na een endje lopen. Na wat research ben ik toen langer gaan uitademen, omdat je dan je middenrif meer "oprekt" en je voorkomt dat je hoog in je ademhaling gaat zitten.
Achteraf was die kramp een conditiekwestie (heb er nu nooit meer last van). Maar heeft wel tot een fijn ademhaal-ritme geleid. Moet zeggen dat dit steeds meer automatisch gaat, zonder daar teveel op te focussen.
Whatever, hardlopen blijft gewoon je ene been voor de andere zetten, maar we hebben allemaal zo onze probeersels
1 teug in 2x uit dus!
Zelf zucht ik nog wel eens een keer diep om de een of andere reden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat ben ik na het wandelen dan weer wel, op adem.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Je bent zeker behoorlijk aan het doorstappen maar Evy bedoelt vast als in "stevig doorwandelen" om weer op adem te komen..Herstelt vrij snel, maar tijdens het lopen gaat het weer snel over in hijgen.
![]()
Jeey, maandag is klaar!! Nu snel naar huis om te rennen
Overigens zou je helemaal niet op je ademhaling hoeven letten. In principe gaat dat namelijk vanzelf goed. Ik merk zelf ook altijd dat het moment dat ik erop ga letten, het juist niet lekker gaat met ademen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens zou je helemaal niet op je ademhaling hoeven letten. In principe gaat dat namelijk vanzelf goed. Ik merk zelf ook altijd dat het moment dat ik erop ga letten, het juist niet lekker gaat met ademen.
Bij mij is dat net andersom. Ik let juist op mijn adem wanneer ik het gevoel heb dat ik niet lekker constant loop.![]()
Hier hetzelfde. Of als ik wat vermoeid begin te raken, dat heeft z'n weerslag op m'n ademhaling en als ik er goed op let kan ik weer even verder.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Bij mij is dat net andersom. Ik let juist op mijn adem wanneer ik het gevoel heb dat ik niet lekker constant loop.![]()
Dat is toch juist hetzelfde? Als het bij jullie gewoon lekker gaat, let je dus ook niet op je ademhaling. Juist als het niet lekker gaat, ga je er op letten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heerlijk, overal pijn vandaag
Toch maar wat meer trainen dus.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Hoe ik jouw post las waren oorzaak en gevolg precies andersom.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef mosselmossel het volgende:
Dat is toch juist hetzelfde? Als het bij jullie gewoon lekker gaat, let je dus ook niet op je ademhaling. Juist als het niet lekker gaat, ga je er op letten.
Jij zegt: doordat ik let op ademhaling gaat het ademhalen minder lekker
Wat stream en ik zeggen: doordat het lopen, en dan ook de ademhaling, minder lekker gaat gaan we letten op ademhaling
Maar als het gewoon lekker gaat zou letten op ademhaling idd niet nodig moeten zijn![]()
![]()
Gut, twijfel slaat toe. Net in slaap gevallen op de bank tijdens 't lezen en ik ben me een potje gaar. Enerzijds denk ik: hup, glas water erin, omkleden en lopen vanavond dan voel je je vast beter, maar anderzijds ben ik nog zo moeoeoe en zou ik zo door kunnen slapen en vraag ik me af of ik wel vooruit te branden ben...
Heb nog 'n uurtje om er over na te denken...Ja doei.![]()
Ff lekkere douche om op te knappen? Helpt bij mij altijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, twijfel slaat toe. Net in slaap gevallen op de bank tijdens 't lezen en ik ben me een potje gaar. Enerzijds denk ik: hup, glas water erin, omkleden en lopen vanavond dan voel je je vast beter, maar anderzijds ben ik nog zo moeoeoe en zou ik zo door kunnen slapen en vraag ik me af of ik wel vooruit te branden ben...
Heb nog 'n uurtje om er over na te denken...![]()
Zou sowieso geen heel enerverende loop worden vandaag, gewoon wat los-lopen, maar echt, als je me vraagt wat ik het állerliefst doe, dan is dat pizza maken en op de bank zitten en om 21.30 naar bed.
Ja doei.![]()
oh, en de pizza ook opeten, natuurlijk, want het zou zonde zijn om een pizza te maken en dan op de bank te gaan zitten zonder 'm op te eten.Ja doei.![]()
Klinkt als een goed plan!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zou sowieso geen heel enerverende loop worden vandaag, gewoon wat los-lopen, maar echt, als je me vraagt wat ik het állerliefst doe, dan is dat pizza maken en op de bank zitten en om 21.30 naar bed.Morgen weer een nieuwe dag.
![]()
waarom dan niet gewoon doen? Je lichaam geeft aan dat het rust nodig heeft, luisteren kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Zou sowieso geen heel enerverende loop worden vandaag, gewoon wat los-lopen, maar echt, als je me vraagt wat ik het állerliefst doe, dan is dat pizza maken en op de bank zitten en om 21.30 naar bed.
***![]()
Jullie hebben gelijk, maar voel me zo schuldig meteen"Ja, maar als ik ooit die marathon wil lopen kan ik ook niet altijd doen wat ik WIL als ik me in zo'n trainingsschema begeef".
...
Maar ik hoef volgende week nog geen marathon te lopen en zit niet in zo'n schema, dus dat is 'n drogredenering...
Helpt ook niet mee dat ik er ondanks de vermoeidheid wél superveel zin in had![]()
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de pizza ook opeten, natuurlijk, want het zou zonde zijn om een pizza te maken en dan op de bank te gaan zitten zonder 'm op te eten.Dat zou echt zonde zijn. Ik zou zeggen doen waar je het meeste zin in hebt, je hebt het verdiend na gisteren.
![]()
Dat beaam ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef hatsaflats het volgende:
Maar langzamer kan echt, en ja, dat werkt werkt Het is alleen wel even wennen.Ik weet hoe lastig het is om langzamer te lopen. Je gevoel zegt dat het er debiel uit ziet, de stappen onlogisch klein zijn, en eigenlijk klopt het gewoon niet.. Het is een kwestie van wennen, echt waar.
Zelf liep ik altijd 5:40 min/km, elke hardloopdag. Nu kan dat zelfs rond de 7" min/km. Iets wat ik toen ik begon echt niet voor mogelijk had gehouden.
Zoals iedereen toen tegen mij zei: "Gewoon doen."Het gaat niet altijd om wat jij wilt, soms wilt je lichaam iets anders. En dat is misschien nog wel belangrijker. Zeker in de voorbereiding van een marathon (om even bij jouw voorbeeld te blijven).quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie hebben gelijk, maar voel me zo schuldig meteen "Ja, maar als ik ooit die marathon wil lopen kan ik ook niet altijd doen wat ik WIL als ik me in zo'n trainingsschema begeef".![]()
![]()
dit topic. Dank jullie!
Dus, zo maar eens kijken hoe m'n pizzadeeg het heeft gehouden. Gisteren al gemaakt, koud een tweede rijs laten doen en 2 uur geleden uit de koelkast gehaald om op temperatuur te komen.Ja doei.![]()
![]()
Mag in het bos lopen vd fysio
Beginnerslesjes volgen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geniet ervan, je hebt een avondje rust wel verdiend!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
dit topic. Dank jullie!
Dus, zo maar eens kijken hoe m'n pizzadeeg het heeft gehouden. Gisteren al gemaakt, koud een tweede rijs laten doen en 2 uur geleden uit de koelkast gehaald om op temperatuur te komen.
En.... Smakelijk!![]()
En vergeet niet: juist omdat we hardlopen hoeven we ons ook niet schuldig te voelen om een uitspatting zo nu en dan.
Net had ik zin in brownies. Gelijk naar de supermarkt voor eieren en boter nog en die brownies staan nu lekker af te koelen voor vanavond
Boeie, ik loop het er wel weer vanaf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Cool! Veel plezier!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
Beginnerslesjes volgen
Supercool!! Gun het je zoquote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
Beginnerslesjes volgen
![]()
Dus: morgen starten met die beginnersgroep?![]()
Alleen in het weekend.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef mosselmossel het volgende:
En vergeet niet: juist omdat we hardlopen hoeven we ons ook niet schuldig te voelen om een uitspatting zo nu en dan.
Net had ik zin in brownies. Gelijk naar de supermarkt voor eieren en boter nog en die brownies staan nu lekker af te koelen voor vanavond
Boeie, ik loop het er wel weer vanaf.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, of nee. Want ik maak zelf nooit brownies. Maar weekend is los qua eten, door de weeks zo goed mogelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Jij loopt brownies er alleen in het weekend af?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
Beginnerslesjes volgen
Super!
![]()
Die 7 min/km daar moet ik behoorlijk hard voor lopen... Jij zegt dat ik langzaam benquote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat beaam ikIk weet hoe lastig het is om langzamer te lopen. Je gevoel zegt dat het er debiel uit ziet, de stappen onlogisch klein zijn, en eigenlijk klopt het gewoon niet.. Het is een kwestie van wennen, echt waar.
Zelf liep ik altijd 5:40 min/km, elke hardloopdag. Nu kan dat zelfs rond de 7" min/km. Iets wat ik toen ik begon echt niet voor mogelijk had gehouden.![]()
![]()
![]()
Envoor bosloopjes
* motorbloempje F5't de rekeninginformatie zodat ze zodra geld binnen is nieuwe schoenen kan halen voor meeeeeeer bosloopjes en fell runs![]()
Gut, dat ik het zó gaaf zou vinden terwijl ik er zo bang voor was (zwakke enkels, dit dat)
Ja doei.![]()
Wat fijn, weer lekker aan de gang! Maar waarom speciaal in het bos?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
Beginnerslesjes volgen
![]()
Ik neem aan (gezien de knipoog) dat je dit als soort van geintje bedoeld, maar voor diegenen die zich daadwerkelijk zo aangesproken voelen: Langzaam en snel is relatief. Voor de één is 7:00 min/km snel, voor de ander langzaam. Hardlopen is persoonlijk en het gaat erom wat voor jezelf goed voelt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Nirak het volgende:
[..]
Die 7 min/km daar moet ik behoorlijk hard voor lopen... Jij zegt dat ik langzaam ben![]()
Maar, voor een beginner lijkt me onder de 6:00 min/km vrijwel nooit langzaam![]()
![]()
Ik heb nog maar 3 lessen tot mijn "afstudeerloopje"
10-8-10
10-10-10
8-10-14
Buddyloop (3km net buddy van de beginners+)
Ik mik de 3 km op 30 minuten, als ik dat haal ben ik een blij mens![]()
![]()
Dacht dat men hier niet van joggers hield?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat beaam ikIk weet hoe lastig het is om langzamer te lopen. Je gevoel zegt dat het er debiel uit ziet, de stappen onlogisch klein zijn, en eigenlijk klopt het gewoon niet.. Het is een kwestie van wennen, echt waar.
Zelf liep ik altijd 5:40 min/km, elke hardloopdag. Nu kan dat zelfs rond de 7" min/km. Iets wat ik toen ik begon echt niet voor mogelijk had gehouden.
Zoals iedereen toen tegen mij zei: "Gewoon doen."
[..]Grapje.
Ik ga mijn best doen. Maar het kleine stapjes zetten voelt zo 'hobbelhobbel'...![]()
![]()
Omdat de locatie van de trainingen het Amsterdamse Bos is..quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat fijn, weer lekker aan de gang! Maar waarom speciaal in het bos?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eerst lopen, dan pizza, dan vroeg naar bed? Heb je van alles wat.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie hebben gelijk, maar voel me zo schuldig meteen"Ja, maar als ik ooit die marathon wil lopen kan ik ook niet altijd doen wat ik WIL als ik me in zo'n trainingsschema begeef".
...
Maar ik hoef volgende week nog geen marathon te lopen en zit niet in zo'n schema, dus dat is 'n drogredenering...
Helpt ook niet mee dat ik er ondanks de vermoeidheid wél superveel zin in had![]()
The sun in your Eyes
Oh kijk aan, dan ben ik dus wel langzaam met m'n 6,54 min/km.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik neem aan (gezien de knipoog) dat je dit als soort van geintje bedoeld, maar voor diegenen die zich daadwerkelijk zo aangesproken voelen: Langzaam en snel is relatief. Voor de één is 7:00 min/km snel, voor de ander langzaam. Hardlopen is persoonlijk en het gaat erom wat voor jezelf goed voelt.
Maar, voor een beginner lijkt me onder de 6:00 min/km vrijwel nooit langzaam![]()
Ja, met 'hobbeldebobbel' zit je goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dacht dat men hier niet van joggers hield?Grapje.
Ik ga mijn best doen. Maar het kleine stapjes zetten voelt zo 'hobbelhobbel'...Dat is incl je wandelpauzes, dame. Je renstukjes gaan vaak een stuk sneller dan 6min/km en dat is te snelquote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh kijk aan, dan ben ik dus wel langzaam met m'n 6,54 min/km.![]()
![]()
Natuurlijk is dat een geintjequote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik neem aan (gezien de knipoog) dat je dit als soort van geintje bedoeld, maar voor diegenen die zich daadwerkelijk zo aangesproken voelen: Langzaam en snel is relatief. Voor de één is 7:00 min/km snel, voor de ander langzaam. Hardlopen is persoonlijk en het gaat erom wat voor jezelf goed voelt.
Maar, voor een beginner lijkt me onder de 6:00 min/km vrijwel nooit langzaamMaar ooit ga ik ook echt hardlopen, maar dan moeten er eerst meer kilometers en minder kilo's in de benen zitten
![]()
![]()
Vergeet niet dat dat een gemiddelde is. Je loopminuten zijn heel dik onder de 6.00quote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Oh kijk aan, dan ben ik dus wel langzaam met m'n 6,54 min/km.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Afspraak bij fysio staat. Hij gaat me helpen me een schema. Dus ik ga er 200% voor
Ecosia
Dat gaat niet samen, omdat ik op z'n vroegst pas half 9 thuis ben van hardlopen bij de club, dan nog pizza maken, dus ongeveer half 10 pas echt eten en met een volle maag slaap ik niet. Oh, en ook nog douchenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Onama het volgende:
[..]
Eerst lopen, dan pizza, dan vroeg naar bed? Heb je van alles wat.![]()
Tevens: vergeten dat m'n schoenen nog helemaal nat zijn van gisterenwat de blaren ook geen goed zal doen... dus: goede beslissing, me dunkt.
Ja doei.![]()
Wat is het leven soms toch eenvoudig...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat de locatie van de trainingen het Amsterdamse Bos is..![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
f 10 pas echt eten en met een volle maag slaap ik niet. Oh, en ook nog douchen
Tevens: vergeten dat m'n schoenen nog helemaal nat zijn van gisteren wat de blaren ook geen goed zal doen... dus: goede beslissing, me dunkt.En meteen een goede reden voor een tweede paar schoenen
![]()
![]()
Maar hobbelhobbel voelt nog wat 'stom' en niet fijn. 'Vroegah' gesprint, is toch wat anders. Oefenen dus.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, met 'hobbeldebobbel' zit je goed!
[..]
Dat is incl je wandelpauzes, dame. Je renstukjes gaan vaak een stuk sneller dan 6min/km en dat is te snel![]()
Oh ja, inclusief wandelen...Maar als ik die lijn zo bekijk zit er niet veel verschil tussen. Rare grafiek...
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]En meteen een goede reden voor een tweede paar schoenen
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Simpel in de eenvoudquote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is het leven soms toch eenvoudig...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pfoe.. dat was best heavy in de kuiten, ik geloof dat ik de intervals steeds minder leuk begin te vinden!
Maar, de 5K worden nu wel echt een standaard, een afstand waar steeds meer gevoel in komt en de krachten in verdeeld worden.
Tijd voor mijn 2 dagen rust in ieder geval!
Mailtje van de IJsselsteinloop van zaterdag, waarvoor ik me heb ingeschreven. 10km, toen ik nog fit wasMaar, er staat:
Mooi, ik ga lekker de 5km doenquote:Indien u uw loopafstand wilt wijzigen, dan kan dit nog op 18 mei 2013. U dient dan eerst buiten uw startnummer af te halen om vervolgens binnen in het Fulcotheater, bij hoofd inschrijving, uw afstand te laten wijzigen.
Beginnerslesjes volgen
***![]()
twitter:ColoursbytheSea twitterde op maandag 13-05-2013 om 19:43:14Accommodaties raken vol, wil je blijven slapen boek dan tijdig ! #lovezeeland http://t.co/9Lx4a9rghw reageer retweet
Beginnerslesjes volgen
dat is goed nieuws!!
![]()
![]()
In het ergste geval blijf ik wel bij m'n moeder pittenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef mosselmossel het volgende:
twitter:ColoursbytheSea twitterde op maandag 13-05-2013 om 19:43:14Accommodaties raken vol, wil je blijven slapen boek dan tijdig ! #lovezeeland http://t.co/9Lx4a9rghw reageer retweet
net zo makkelijk.
Gods, wat is 2 minuten planken zwaar.. Niet normaal zeg! Die 5 minuten is echt onbegonnen werk.....
Maar heb het wel gehaald, ook al was het maar net
De side planks laat ik vandaag even zitten. Doet echt mega zeer aan m`n elleboog, waar ik op leun.
[ Bericht 47% gewijzigd door Levitas op 13-05-2013 19:53:59 ]![]()
Dat dachten de meesten van ons ook van 30 minuten achter elkaar hardlopen.. opbouwen en dan kan 't toch ineens wel! Maar of ik 't in 1 maand ga halen betwijfel ik ook nog....quote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef Levitas het volgende:
Gods, wat is 2 minuten planken zwaar.. Niet normaal zeg! Die 5 minuten is echt onbegonnen werk.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:54 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dat dachten de meesten van ons ook van 30 minuten achter elkaar hardlopen.. opbouwen en dan kan 't toch ineens wel! Maar of ik 't in 1 maand ga halen betwijfel ik ook nog....Ik kom (voorlopig) ook niet verder dan één minuut hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens Sheriam, m'n moeder had je nog gezien tijdens de 13 van Tilburg "want er was één dame die op helemaal-blote-voeten liep"
Haha, leuk! Ja, en nog eentje bij de halve marathon -dat haal ik nog niet wat voeten en conditie betreft! Verder alleen mannen die helemaal zonder schoenen lopen, ook geen honderden maar toch wel een handjevol. Ik weet niet waarom er nog minder vrouwen zijn onder de barefooters dan mannen, toch nog een extra drempeltje van vies ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom (voorlopig) ook niet verder dan één minuut hoor![]()
Trouwens Sheriam, m'n moeder had je nog gezien tijdens de 13 van Tilburg "want er was één dame die op helemaal-blote-voeten liep"
Vraag maar aan je moeder volgende keer hallo te zeggen, zij zal mij makkelijker herkennen dan ik haar![]()
![]()
Ik zal het haar zeggenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:05 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Haha, leuk! Ja, en nog eentje bij de halve marathon -dat haal ik nog niet wat voeten en conditie betreft! Verder alleen mannen die helemaal zonder schoenen lopen, ook geen honderden maar toch wel een handjevol. Ik weet niet waarom er nog minder vrouwen zijn onder de barefooters dan mannen, toch nog een extra drempeltje van vies ofzo?
Vraag maar aan je moeder volgende keer hallo te zeggen, zij zal mij makkelijker herkennen dan ik haar
Heb net de medaille van de Vestingloop gezien. Ik krijg er al weer helemaal zin in!SPOILER: Dit is `m. NIET KLIKKEN ALS JE M NIET WILT ZIEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler gezet. Ik weet niet hoe er hier wordt gekeken naar het posten van dit soort dingen vóór het evenement. Beetje hetzelfde verhaal als opbouwfoto's van grote festivals![]()
![]()
Pretty!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zie nu trouwens dat de huisstijl van de Runkeeper website helemaal veranderd is. Nog iets te snel om te oordelen, maar de eerste indruk is niet echt geweldig. Doet me een beetje denken aan de nieuwe Hotmail (Outlook) van tegenwoordig
Ik voorzie een volledige overstap naar Endomondo. Daar zijn de gegevens identiek aan wat op m`n horloge staat, terwijl dit in Runkeeper vaak een grotere afstand geeft. En eigenlijk gebruik ik Runkeeper alleen nog maar voor m`n trainingsschema, waar ik binnenkort toch van af ga wijken![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:10 schreef Levitas het volgende:
Heb net de medaille van de Vestingloop gezien. Ik krijg er al weer helemaal zin in!Ik vindt hem leuk! Beter dan die van Enschede tenminste. Alleen jammer van het gigantische Ricoh erop, al ben ik daar nog zo'n fan van.SPOILER: Dit is `m. NIET KLIKKEN ALS JE M NIET WILT ZIEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler gezet. Ik weet niet hoe er hier wordt gekeken naar het posten van dit soort dingen vóór het evenement. Beetje hetzelfde verhaal als opbouwfoto's van grote festivalsThe sun in your Eyes
verdorie... Donderdag ging het lekker maar vanavond toch weer last van mn heup gekregen. Moest dus op de helft stoppenBalen
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Beter dan dit gedrocht:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:19 schreef Onama het volgende:
[..]
Beter dan dit gedrocht:Nee, dan deze fuglySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die van woensdag was nog wel leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zodan, inderdaad, een drastische verandering. Gelukkig is de 'Activity Totals'-balk behouden geblevenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:15 schreef Levitas het volgende:
Ik zie nu trouwens dat de huisstijl van de Runkeeper website helemaal veranderd is. Nog iets te snel om te oordelen, maar de eerste indruk is niet echt geweldig. Doet me een beetje denken aan de nieuwe Hotmail (Outlook) van tegenwoordig. Had eerder nog geklaagd bij ze, omdat ze die bij een eerdere update weg hadden gelaten. Vind dat nog altijd wel de kracht van RunKeeper: zo in het groot je totalen.
Voor nu lijkt het erop dat er niet veel dingen weggelaten zijn, enkel andere layout. Wel ben ik m'n hoofd kwijt op m'n profielfoto.
Edit: de races zijn wel weg/kapot.Get stoned![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dan deze fugly
Aai... Die wint toch wel betreft lelijk zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die van Roermond nog niet gedeeld. Vindt hem zelf de mooiste die ik heb. Zeker voor het rood-wit-blauw en oranje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Tof slacker!Gaf hij je nog een bitchslap?
En ik lees heel veel beginnende hardlopers die zich druk maken over snelheid. Why?? Loop je minuten, wees trots op jezelf en ga als je 5km achter elkaar kan lopen zonder te wandelen je druk maken om snelheid. Kijk tot die tijd gewoon niet naar je snelheid. De informatie is toch 'vals', omdat je wandelt tussendoor en nog geen benul hebt van een pace.
Dus, loop en geniet!
Oh en wb medailles.. Ik vond die van Amsterdam een beetje teleurstellend. De 8km is klein, de HM is iets groter en de M is nog iets groter. Ik wil toch verdorie een prachtige medaille mocht ik ooit die M lopen![]()
![]()
Oke, dan nu de medaille die Jero en ik kre(e)gen bij die trial in Leudal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door streamnl op 13-05-2013 21:00:14 (Edit, baas boven baas ;)) ]![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef streamnl het volgende:
Oke, dan nu de medaille die Jero en ik kregen bij die trial in Leudal.Ha, wij hebben ook 2 van die handdoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het moment is het een enorme
, maar ze zijn handig! Meenemen in sporttas naar wedstrijden enzo!
![]()
Helemaal mee eens met het eerste pleidooi!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef GotC het volgende:
Tof slacker!Gaf hij je nog een bitchslap?
En ik lees heel veel beginnende hardlopers die zich druk maken over snelheid. Why?? Loop je minuten, wees trots op jezelf en ga als je 5km achter elkaar kan lopen zonder te wandelen je druk maken om snelheid. Kijk tot die tijd gewoon niet naar je snelheid. De informatie is toch 'vals', omdat je wandelt tussendoor en nog geen benul hebt van een pace.
Dus, loop en geniet!
Oh en wb medailles.. Ik vond die van Amsterdam een beetje teleurstellend. De 8km is klein, de HM is iets groter en de M is nog iets groter. Ik wil toch verdorie een prachtige medaille mocht ik ooit die M lopen
Vorige week maandag bij het kleine wedstrijdje kreeg ik als trofee een doosje pepermunt.
Ik wil ook weer een nieuwe medaille![]()
Gisteren werd ik nog ingehaald door een man die een vrouw in een rolstoel duwde![]()
![]()
Echt snel gaat het dus nog niet..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Blijkbaar loop ik wel redelijk constant. Ik heb hem normaal wel op km/h staan en niet op min/km, want dat laatste zegt me niet veel. Maar op de site zie ik dat afgelopen keer gemiddeld 7:16 per kilometer was. Die laatste anderhalve kilometer zonder stoppen zat ik dan iets lager, rond de 6:30 ongeveer.
Ik ben nooit een goede loper geweest, ook niet toen ik verder wel veel sportte, dus waarschijnlijk voelt het daarom voor mij ook niet bijzonder traag. ;-)
Ik ga proberen morgenochtend weer te gaan, omdat het vrijdagochtend wel goed ging voor het werk. Maar alleen als ik uit mezelf bijtijds wakker word, niet ten koste van mijn slaap.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Eensquote:Op maandag 13 mei 2013 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, wij hebben ook 2 van die handdoekjesOp het moment is het een enorme
, maar ze zijn handig! Meenemen in sporttas naar wedstrijden enzo!
, dit was pas mijn tweede wedstrijd en toen ik mijn tas bij de finish kreeg heb ik twee keer dat gevoel gehad.
1) Er werd nu geen medaille om mijn hoofd gedaan zoals in Tilburg.
2) Toen ik in de tas keek, bleek er niet eens een medaille in te zitten.![]()
Maar voor de rest was alles super geregeld, volgend jaar ga ik er weer heen.![]()
Dit was mijn medaille van de Leudaltrail andersquote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eens, dit was pas mijn tweede wedstrijd en toen ik mijn tas bij de finish kreeg heb ik twee keer dat gevoel gehad.
1) Er werd nu geen medaille om mijn hoofd gedaan zoals in Tilburg.
2) Toen ik in de tas keek, bleek er niet eens een medaille in te zitten.![]()
Maar voor de rest was alles super geregeld, volgend jaar ga ik er weer heen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet dat ik een kort mannetje ben...
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 13-05-2013 20:59:16 ]![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef streamnl het volgende:
Oke, dan nu de medaille die Jero en ik kregen bij die trial in Leudal.Oh ja, zo'n ding heb ik ook nog, van de PosbankloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dit was mijn medaille van de Leudaltrail anders.
Ik vind Mr. Jummy als medaillehouder leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet dat ik een kort mannetje ben...![]()
Haha, nee, ik vind het nog steeds heel tof dat je gewoon gewonnen hebt![]()
![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dit was mijn medaille van de Leudaltrail anders.
Haha touchéSPOILER: socialer voor mensen op mobiel ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik weet dat ik een kort mannetje ben...![]()
,
ja jij wel ja plus 11 andere mensen. Maar de rest niet![]()
![]()
Dat is echt mooi nieuws!!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef slacker_nl het volgende:
Beginnerslesjes volgen
Succes met het opbouwen!
Sowieso is in het bos lopen het leukst dus dat is ook mooi!
![]()
Mr Jummy is ook erg vet inderdaad, maar die heb ik nietquote:Op maandag 13 mei 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind Mr. Jummy als medaillehouder leuker
Haha, nee, ik vind het nog steeds heel tof dat je gewoon gewonnen hebt, dus moet het maar hier mee doen..
![]()
O, ja, nou ja, dat moet dan maarquote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mr Jummy is ook erg vet inderdaad, maar die heb ik niet, dus moet het maar hier mee doen..
![]()
![]()
Jup heb ik ook! Als het goed is heb ik er zelfs 2quote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n ding heb ik ook nog, van de Posbankloop. Het is wel een erg leuke loop, ook meteen mijn 1e loop die ik ooit gedaan heb. Helaas kan ik er dit jaar niet aan meedoen, ben dan op vakantie..
![]()
Nawww... Ik heb me al opgegeven voor dit jaar, poging twee op de Muurquote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jup heb ik ook! Als het goed is heb ik er zelfs 2. Het is wel een erg leuke loop, ook meteen mijn 1e loop die ik ooit gedaan heb. Helaas kan ik er dit jaar niet aan meedoen, ben dan op vakantie..
Versnellingen op open duinfietspaden met volle wind tegen...mijn favoriete onderdeel
* YUR is lekker losgegaan vandaagF means you're fucked![]()
Ik zag hem net verschijnen op Endomondo inderdaad, ziet er goed uit! Lekkere tempo's in de versnellingen!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:04 schreef YUR het volgende:
Versnellingen op open duinfietspaden met volle wind tegen...mijn favoriete onderdeel
* YUR is lekker losgegaan vandaag![]()
![]()
Weinig verschil tussen volle wind tegen en mee, qua tempo'squote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik zag hem net verschijnen op Endomondo inderdaad, ziet er goed uit! Lekkere tempo's in de versnellingen!
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: