SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 12-05-2013 21:51:30 ]F means you're fucked![]()
Wel meer dan acht! Die obsessie die jullie met schoenen hebben, heb ik met vrouwen.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja maar dit voelt net als vorige week. Toen bleef ik last houden tot ik 2 dagen later een rustig loopje deed als training. Dus misschien helpt dat morgen ook gelijk? Gewoon 3km heel langzaam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende: [..] Je advies hoeft natuurlijk niet per se van een loopgroep te komen
succes in ieder geval! Ik heb zelf geen ervaring met zo'n lange afstand, maar ik vind het wel stoer dat je het wil doen!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Je bent gek maar ik wens je echt alle succes toe. Je hebt iig de km's in je benen en je bent je bewust van de does and don'ts.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga morgen mijn fysio bellen, kijken of hij me op weg kan helpen qua schemaquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent gek maar ik wens je echt alle succes toe. Je hebt iig de km's in je benen en je bent je bewust van de does and don'ts.
Ecosia
Ik vindt het dapper!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
Zo heb ik nog altijd in mijn hoofd zitten dat ik de Marathon van Rome in maart wil lopen. Maar dat valt op het moment nog onder de categorie dromen.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Maart volgend jaar?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik vindt het dapper!
Zo heb ik nog altijd in mijn hoofd zitten dat ik de Marathon van Rome in maart wil lopen. Maar dat valt op het moment nog onder de categorie dromen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zou pas aan een marathon gaan denken als je in een jaar tijd zonder problemen 3 goede halve marathons hebt gelopen
F means you're fucked![]()
Mag een mens dromen? Dat het gaat lukken is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef YUR het volgende:
Ik zou pas aan een marathon gaan denken als je in een jaar tijd zonder problemen 3 goede halve marathons hebt gelopenThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik zeg nix over dromenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Onama het volgende:
[..]
Mag een mens dromen? Dat het gaat lukken is zeer onwaarschijnlijk.
SPOILER: Niks hardlopen, tijgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Meer dan een uur achtereen hollen is al lang. Twee uur achter elkaar is een klere-eind. Vier uur achter elkaar vrijwel ondoenlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Erg mooi doel inderdaad, ga dat ook zeker wel volgen! Hoop dat het je allemaal goed afgaat!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
In oktober ook mijn eerste "bijna" marathon, de 37km van de Hoge-Veluwe trail, zie er nu nog wel een beetje tegenop, de afstand dan. Ik hoop echt dat het dan op de FF kan, maar zo niet, dan gewoon op de Kinvara's. Donderdag al wel een HM gelopen op die dingen, toen de laatste 3km wel een beetje last van enkels/bal van voeten. Gewoon lekker rustig opbouwen, moet ook nog even een schemaatje opzoeken.
![]()
Yur, mag ik in de OP bij het Wateringseveldloopfestijngebeuren erbij voor de 10k? Linkje etc staat er al... Thanks!quote:![]()
Nee...daar kan ik echt niet aan beginnen. Wacht maar even tot het volgende topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yur, mag ik in de OP bij het Wateringseveldloopfestijngebeuren erbij voor de 10k? Linkje etc staat er al... Thanks!F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
SPOILER: Niks hardlopen, tijgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het echt niet durven, wel ontzettend mooi en gaaf, maar je weet nooit wat zo'n beest nog kan doen. Ook al heb je hem 'opgevoed. Maar wel echt vet!
![]()
![]()
Sterallures?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee...daar kan ik echt niet aan beginnen. Wacht maar even tot het volgende topic.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voorik wil wel wat km met je maken hoor 3 wekeneerder loop ik er ook eentje. En ik zie je dus ook al op de nordschleife?
![]()
Ben benieuwd of ik Colours By The Sea (Vlissingen) ga lopen...
Er zit nog niet veel vooruitgang in![]()
Maar nog een hele maand te gaan dus ik ga het proberen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Midwinter marathon dus: http://www.midwintermarathon.nl/afstanden/helicon-asselronde/quote:Op zondag 12 mei 2013 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat was die loop bij apeldoorn - hoog soeren ook alweer?
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014![]()
Die heb ik dit jaar gelopen in de marathonvoorbereiding, en die zal voor mij volgend jaar waarschijnlijk weer op het programma staanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Midwinter marathon dus: http://www.midwintermarathon.nl/afstanden/helicon-asselronde/
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014
Ff wat anders: Waarom draaien jullie het alternatieve bruggenlooprondje niet om?F means you're fucked![]()
thanks! Yur ook vast wel. En een vriend uit Amsterdam ook. En vriendin uit tuk kan ik ook wel porren...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]ik wil wel wat km met je maken hoor 3 wekeneerder loop ik er ook eentje. En ik zie je dus ook al op de nordschleife?
Eendracht maakt macht!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik loop graag een rondje met je mee hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 21:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
thanks! Yur ook vast wel. En een vriend uit Amsterdam ook. En vriendin uit tuk kan ik ook wel porren...
Eendracht maakt macht!
dat dacht ik wel. Kom ik een keer naar de duinen, laat Ik jou een keer het gooi zienquote:
Ecosia
Doen we!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat dacht ik wel. Kom ik een keer naar de duinen, laat Ik jou een keer het gooi zienF means you're fucked![]()
Jij wilt ook steeds verderquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Midwinter marathon dus: http://www.midwintermarathon.nl/afstanden/helicon-asselronde/
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014![]()
![]()
Ja hij is ook vlak bij de camping dus voor mij een 2e thuis wedstrijd. Ik twijfel nog aan 18.5 of 27.5, maar die laatste heeft een mooier parcour, langs halte Asseltquote:Op zondag 12 mei 2013 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar gelopen in de marathonvoorbereiding, en die zal voor mij volgend jaar waarschijnlijk weer op het programma staanDan heb je als laatste 2 KM de brienenoord en dan nog wel op het steilere stukquote:Ff wat anders: Waarom draaien jullie het alternatieve bruggenlooprondje niet om?Maar hebben we het vandaag over gehad.
Denk alleen dat dit voorlopig de laatste keer was dat we hem zo liepen, want we moeten meer kilometers gaan maken. Over 2 weken lopen we een rondje om Krimpen, das 14KM en dan weer 2 weken later waarschijnlijk in Capelle 15KM en dan kijken we wel weer.![]()
Ik zou liever eindigen met een steil stuk brug dan beginnen met het minder steile stukquote:Op zondag 12 mei 2013 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja hij is ook vlak bij de camping dus voor mij een 2e thuis wedstrijd. Ik twijfel nog aan 18.5 of 27.5, maar die laatste heeft een mooier parcour, langs halte Asselt
[..]
Dan heb je als laatste 2 KM de brienenoord en dan nog wel op het steilere stukMaar hebben we het vandaag over gehad.
Denk alleen dat dit voorlopig de laatste keer was dat we hem zo liepen, want we moeten meer kilometers gaan maken. Over 2 weken lopen we een rondje om Krimpen, das 14KM en dan weer 2 weken later waarschijnlijk in Capelle 15KM en dan kijken we wel weer.
leuk idee! Misschien doe ik wel mee!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
27.5KM... dat vind ik wel een mooi doel voor februari 2014Ja doei.![]()
Ik moet zeggen het is wel apart door direct met de brug te beginnen. IN December lach ik nu ook om die brienenoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou liever eindigen met een steil stuk brug dan beginnen met het minder steile stuk![]()
Ja, dat begrijp ik...je bent nog niet warm en je hebt je ritme ook nog niet lekker te pakken...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het is wel apart door direct met de brug te beginnen.F means you're fucked![]()
Ja? Ben je dan in NL?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leuk idee! Misschien doe ik wel mee!![]()
dan welquote:zijn sowieso altijd wel 2 of 3 keer per jaar in NL , dus dan kan begin februari prima zo'n moment zijn
Ja doei.![]()
Tof, kijken of we er nog meer fokkers heen krijgen hebben we een winterse minimeet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan welzijn sowieso altijd wel 2 of 3 keer per jaar in NL , dus dan kan begin februari prima zo'n moment zijn
![]()
Ze hebben er ook kortere afstandenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef YUR het volgende:
Kijk nou eerst maar eens hoe halve marathons gaan bevallen![]()
![]()
Welke HM?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit valt of staat ook met hoe goed ik die HM overleef
Ohja, YUR, als je zo vriendelijk zou willen zijnquote:Beste Jeroen Vink,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.Thnx, das snel!
![]()
![]()
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
JAAAA NOG EENHeb je al zin om een uur bij de finish te wachten?
![]()
![]()
O, dat zou ik bijna gewoon willen meemakenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..Nouja, erachter lopen en kijken hoe jij de anderen naar de finish sleept (dat red je vast niet in 1.30)
![]()
Oei, oei, oei, dat klinkt wel verleidelijk...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien moeten we groepskorting vragen bij die stichting.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welke HM?
[..]
Ohja, YUR, als je zo vriendelijk zou willen zijnThnx, das snel!
![]()
![]()
Das pas benentrainingquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hehe, ik neem gewoon een dik touw mee, 'haas' ik jullie naar 1.30..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als jij dan ook nog mee gaat doen help je maar gewoon trekken hoor, dat red jij ook wel!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei, oei, oei, dat klinkt wel verleidelijk...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: