Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
softie man, het is een wedstrijdquote:
Ik! In de kroeg met 50 anderenquote:
Piep piepquote:
Oh ik zou best kijken, maar ben er nietquote:
denk het welquote:
ja hoiquote:
Bird is the word!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh nu begrijp ik pas wat die smiley is
duhquote:
ja?quote:
Ik heb nog voor je gepiempt, bij een momentje van sjerrulquote:
Niet eens in een gaybar.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gaybar? You... I wanna take you to blabla
Ik heb het programma opgenomen. Druk bezig met wat voorbereidingen voor morgenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog voor je gepiempt, bij een momentje van sjerrul
Dat heeft ze voor Red Nose Day gedaan, voor 't goede doel dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef ZaZoe het volgende:
Jessie is naar kappertje geweest![]()
American Idol finale in LA - 16-5-2013
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Okay.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat heeft ze voor Red Nose Day gedaan, voor 't goede doel dus.
dit wist je toch wel? Staat haar erg goed btwquote:Op zondag 19 mei 2013 11:20 schreef ZaZoe het volgende:
Jessie is naar kappertje geweest![]()
American Idol finale in LA - 16-5-2013
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Nee, wist ik niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit wist je toch wel? Staat haar erg goed btw![]()
ik kan het niet zien vanavondquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ja hallo, we mogen vanavond weerZin aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik kan het niet zien vanavond
Ik weet't ook nog niet. Misschien wel ff naar de bios vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
CL is ook wel spannend ja, hoorde dat ze daar een bom hebben liggenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Goed dat je het zegt, nog even M&M's pakken. Ook goed voor bij de CL.
Bijzonder momentjequote:
Boeit het niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde nog even blijven, tenzij het niet boeit
Kan ik een drankje bestellen?quote:
typisch dat jij dat mooi vindt, zo'n babyfacequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Holly, waarom hebben wij niet zo'n presentatrice ?
Verras me maarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt altijd bestellen
Weet niet of ik heb wat jij wilt
Twee smaken vanillevla inderdaadquote:
Bijvoorbeeldquote:
dat wel jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niks, gewoon het nummer en gebrul denk ik.
Al is het wel goed vergeleken gister
Fris mijn geheugen even op, wat was er ook alweer gisteren?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wijntjequote:
dit zijn muzikale grootheden als het met nl wilt vergelijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ligt in de kliko, was over datumquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen even op, wat was er ook alweer gisteren?
o wacht, die doet niet mee aan de battlequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
De gitarist is de beste van deze battle
Ik zit met jampotglazen op, ik zie vrij veelquote:
Da's ook wat overdrevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit zijn muzikale grootheden als het met nl wilt vergelijken
Je hebt 1 battle gemistquote:
Op de valreep op tijdquote:
Ik ben er nog niet afgelopenquote:
Moet ik die glazen vullen met wijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit met jampotglazen op, ik zie vrij veel
Volgens mij had ik toen al gezaptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de one direction kloon vond je wel goed?
Nee ik schuif bij jouw glazen aanquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Even kijken of ik een wijnglas kan vinden hoor
Zo hoort hetquote:
Will zat steeds zo van "Ricardo, Ricardo"quote:
Toneelspelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Will zat steeds zo van "Ricardo, Ricardo"
Zal wel moeten, want dit zijn de laatste battles.quote:
Tot 25 geldt dat als een complimentquote:
Ah!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want dit zijn de laatste battles.
Hoeveel uur borrel je al?quote:
quote:
In een uur kan het hard gaan.quote:
oh ja, de kerel die eruit ziet alsof hij om 12 uur al in een bar rondhangtquote:
Mijn ding ook niet nu, maar wel beter dan 20x Beyonce en kwAdele op een avond.quote:
Niets mis met het liedje, wel met deze uitvoeringquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn ding ook niet nu, maar wel beter dan 20x Beyonce en kwAdele op een avond.
hij heeft een zeikstemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Zij heeft veel meer een countrystem dan hij.
dit dus, de reden dat ik ook bijna niet naar Nederlandse "talentenjachten" kijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn ding ook niet nu, maar wel beter dan 20x Beyonce en kwAdele op een avond.
Nee. Al hadden ze inderdaad wel chemie met elkaarquote:
Vast welquote:
Al is het deze keer terecht dat ze haar niet gestolen hebben.quote:
Peenquote:
Gelukkig een rozequote:
quote:
Hij zit naast Jesse, dus ja, het is besmettelijk blijkbaarquote:
er moeten er nog een paar uit voor de finalequote:
De minst slechte van de twee inderdaad.quote:
dat Alex te actief was en Laetitia te passiefquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
Geen idee wat J zei, als die begint te wauwelen ben ik al weer iets anders aan het doen
onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Echt talent laten ze lopen. En nu willen ze beidedeze natte wind stelen![]()
Ach, dat is 2130 GMT, bedenk ik me maarquote:
Ik heb het echte talent nog niet gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Echt talent laten ze lopen. En nu willen ze beidedeze natte wind stelen![]()
ja, maar dan nog. Er is 1 lied dat ik heel goed kan zingen, dat maakt mij nog geen zangerquote:
Die was ook al slecht.quote:
Wtfquote:
Vergeleken met hem....quote:
Ik heb met geen enkel programma zin in een zit van 2,5 uurquote:
en dat hij er dan uitvliegtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zal je zien, komt mijn enige favoriet als laatste om half 11.
Toedelsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Nou over naar de CL finale. Veel plezier nog
als het bij te houden isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
true storyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb met geen enkel programma zin in een zit van 2,5 uurOf het moet live zijn. En boeiend.
Nou, leuk hoor, twee West-Duitse teams.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
omdat duoquote:
ook datquote:
Ik post nooit in vbl.quote:
Ik ook. Maar ben ook hondsmoe. Slaaptekort. Oke, het is beter dan gister, dat wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik merk dat ik andere dingen aan het doen ben. Talentenshowmoeheid, inbound.
ik ga deze serie wel uitkijken, of ik dat ook doe met XFA denk ik nog even overquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
De aanjager voor het publiek doet zijn bestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Het publiek is enthousiast, bij elk regeltje juichen
het wordt er ook niet beter op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nu op NED 3 voor de CL. Misschien dat ik het nog later kijk. Al moet ik Voice US ook nog terugkijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
Jij bent de tvkijkbazin van FOK!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu op NED 3 voor de CL. Misschien dat ik het nog later kijk. Al moet ik Voice US ook nog terugkijken.
ik heb er ook al last van... allemaal een grote mengelmoes van talenten die me geen reet meer kunnen boeienquote:
Zijn we modloos. Waar is Bennyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu op NED 3 voor de CL. Misschien dat ik het nog later kijk. Al moet ik Voice US ook nog terugkijken.
haha ja he? Ik kijk alles en ik download OOK nog series.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent de tvkijkbazin van FOK!
Ik kijk geen voetbal, nog nooit gedaan. Ook niet met finales van wat dan ook
Ik heb 1 keer meegedaan met het WK, maar dat was niet leuk, als je tegen NL bent, maar we steeds blijven winnen. Het EK was een stuk leuker, maar ik was toevallig bij geen enkele wedstrijd thuis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent de tvkijkbazin van FOK!
Ik kijk geen voetbal, nog nooit gedaan. Ook niet met finales van wat dan ook
en dan nog als een malle posten op FOK!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
haha ja he? Ik kijk alles en ik download OOK nog series.
heb je ook een rooster net als ik wanneer je iets moet downloaden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
en dan vind je ook nog tijd om te postenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ik denk dat hij geniet van een verdiende vakantie.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je ook een rooster net als ik wanneer je iets moet downloaden?
Karina is mod hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk dat hij geniet van een verdiende vakantie.
Gelukkig zijn hier allemaal volwassen mensen, we kunnen zonder mod
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hier allemaal volwassen mensen, we kunnen zonder mod
Karina kijkt voebelquote:
Waarom zou je tegen Nederland zijn? Ik heb niets tegen de teams of zo, maar ik vind het spel gewoon geen hol aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegedaan met het WK, maar dat was niet leuk, als je tegen NL bent, maar we steeds blijven winnen. Het EK was een stuk leuker, maar ik was toevallig bij geen enkele wedstrijd thuis.
ik heb ook een hekel aan voebelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen Nederland zijn? Ik heb niets tegen de teams of zo, maar ik vind het spel gewoon geen hol aan.
Zoiets, op bierdopje zie ik wat er is geweest wat ik moet downloaden, ik heb daar wat favorieten aangemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je ook een rooster net als ik wanneer je iets moet downloaden?
Nou ja het meeste wat ik kijk heeft wel een topicquote:
Dan moet je vooral niet kijkenquote:
Oe zoveel heb ik er niet (meer) een paar zijn er al afgelopen nu. Einde seizoen. 1 moet ik nog kijken, Criminal Minds, season finale.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb 23 series die ik moet bij houden..
quote:
Damnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan. Of ben ik de enige met 24 uur in een dag?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat mij ook bij lange na niet lukken, hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan. Of ben ik de enige met 24 uur in een dag?
wekelijkse series die in verschillende seizoenen lopen, neemt niet veel tijd in beslag.. op dit moment hoef ik niks meer te downloaded tot het nieuwe seizoen van dexter weer begintquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan. Of ben ik de enige met 24 uur in een dag?
hoezoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef D. het volgende:
Als het meezit moet ik binnenkort voor werk tv kijken
Ik zou eens wat zien dan. Ik heb al die series van de laatste jaren nog nooit gekeken. Kan het toch niet volgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:55 schreef D. het volgende:
Als het meezit moet ik binnenkort voor werk tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |