Die TT was die compleet geweest zonder 'die vies dik is' erachter.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
TT had moeten zijn: Met het commentaar van Jack van Gelder.
Hier was ik (de lapo) mee bezig.
Dat zei je vorige week ook al.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens het gevoel alsof ik naar Ter land ter zee en in de lucht aan het kijken ben.
Inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens het gevoel alsof ik naar Ter land ter zee en in de lucht aan het kijken ben.
De speed is uitgewerkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is wat rustiger als vorige week
ja je valt in herhalingquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al.
Zoveel tijd werd mij niet gegund door Stijn422quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Die TT was die compleet geweest zonder 'die vies dik is' erachter.
Ja, hij heeft denk ik kritiek gekregen van de chef voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is wat rustiger als vorige week
WOB WOB WOB!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ja, hij heeft denk ik kritiek gekregen van de chef voetbal.
Jack scheet in zijn broek voor Arnoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ja, hij heeft denk ik kritiek gekregen van de chef voetbal.
Gelukkig gebruik jij quotes altijd maar één keer.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al.
Vanavond zal hij dan ook Arno niet tegenspreken.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack scheet in zijn broek voor Arno
Inderdaad ja, wat dat betreft.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij quotes altijd maar één keer.
nee jij trekt volle zalen met je cabaretvoorstelling met je zus achter de pianoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik jij quotes altijd maar één keer.
Heeft hij een zus?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met je cabaretvoorstelling met je zus achter de piano
Moest zelfs je zus er niet om lachen?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen met je cabaretvoorstelling met je zus achter de piano
die kende alle grappen alquote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moest zelfs je zus er niet om lachen?
er is ook wat mis met zijn haarquote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
Drinkt Fred voor deze interviews? Hij komt altijd een beetje bezopen over
Nee, dat is het erge.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
Dat is Fred zoals we hem kennen...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef alors het volgende:
moet ik wel even rekenen ik roep de hulp in van Aad300quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maaskant (de nummer 7) heeft al onthuld dat ze tegen Twente moeten. De oplettende kijker weet dus of Utrecht wint of niet.
Dat zei je ook al over mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen humor hebben is synoniem voor mrstylo
De oplettende kijker weet dat niemand meer kijkt nu.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maaskant (de nummer 7) heeft al onthuld dat ze tegen Twente moeten. De oplettende kijker weet dus of Utrecht wint of niet.
Utrecht is ook niet heel dichtbij Alkmaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AZ was uit he, Arno wilde op tijd bij het feestje in Alkmaar zijn
Niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen humor hebben is synoniem voor mrstylo
Ik verspreek me, allemaal even lachenquote:
Hij is dan ook niet in Utrechtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Utrecht is ook niet heel dichtbij Alkmaar.
Heb ik dat ooit gezegd? Zou goed kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je ook al over mij.
Ik zou het toch eens bij jezelf gaan zoeken.
kun je het herhalen misschien?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verspreek me, allemaal even lachen
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet in Utrecht
Koppig, rossig en vadsig, enige zelfreflectie hoef je bij hem niet te verwachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je ook al over mij.
Ik zou het toch eens bij jezelf gaan zoeken.
Het begint een beetje zielig te worden.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Koppig, rossig en vadsig, enige zelfreflectie hoef je bij hem niet te verwachten.
Nee, dat blijkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Koppig, rossig en vadsig, enige zelfreflectie hoef je bij hem niet te verwachten.
wat voor een pseudo-identiteit is dat, hoe verzin je hetquote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor een pseudo-identiteit is dat, hoe verzin je hetdikke negerin uit Friesland
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor een pseudo-identiteit is dat, hoe verzin je hetdikke negerin uit Friesland
Shiiiiiiiiiiiiitquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Knallend het jaar in en uit. Reken maar dat de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen SC Cambuur - RKC is.quote:
Ik projecteer de pesterijen van Shreyas op jou. Kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat heb jij voor een obsessie naar mij toe, rot is op domme hoer
Ard van Peppenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Ard heeft heel veel pep genomen
en dexadrientjes
Ik lach ook mijn eigen verdedigers uit.quote:
Ik vind Pastoor wel aantrekkelijker dan Ramonquote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De trainer van NEC lijkt wel een beetje op Rámon, vind je niet?
Ik doe daar niet aan mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Prima keeper die Zoet.
Jammer voor hem dat de fans zich nu weer aftrekken op Gomes. Die er overigens niet veel meer van kan.
Ja dat welquote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Pastoor wel aantrekkelijker dan Ramonmaar ik zie wat je bedoelt.
September.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Evertjan het volgende:
wel lekker voor Ajax dat ze nu al klaar zijn en pas Europees voetbal hoeven te spelen in augustus en niet in juli
1quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
waar plaatsen jullie van Bommel in het lijstje beste Nederlandse voetballer ooit?
op de achterkantquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
waar plaatsen jullie van Bommel in het lijstje beste Nederlandse voetballer ooit?
2e achter Johan Derksen. Die kon met zijn linker een blik erwten open schieten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit topic kan weer de ijskast in.
Tot later.
quote:
Daar gaat niemand naar kijken.quote:
Ik blijf bij mijn standpunt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel man. Groningen - Twente en Heerenveen - Utrecht
Lijkt me wel. Valt ook onder Eredivisie en NOS.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Bespraken we de play offs ook vorig jaarh ier? effe kieken
Klopt, die regel is er al een tijdje.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, Play offs deden we ook vorig seizoen.
Oke.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk FC Groningen onder de bezielende leiding van Robert Maaskant
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pastoor is wel 20 jaar ouder btw.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Pastoor wel aantrekkelijker dan Ramonmaar ik zie wat je bedoelt.
STIJN 4 MOD!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Voel je niks van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Laat maar, ik ben scheel.quote:
quote:
quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aan het einde zal ik niet meer posten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Aan het einde zal ik niet meer posten.
Loopt altijd stoere liedjes te zingen over Feyenoord, maar poept vervolgens zn broekie vol in de Kuip. Verder niet vies van NSB-gedrag. En heeft gewoon een ontzettend jankhoofd.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Zombiehoofd het volgende:
Kan iemand mij de haat jegens lurling uitleggen bij het Feyenoord publiek? Het enige wat ik weet is dat Lurling bij feyenoord speelde 10 jaar terug ofzo en daar nooit is geslaagd.
Wie heeft hij verraden?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Loopt altijd stoere liedjes te zingen over Feyenoord, maar poept vervolgens zn broekie vol in de Kuip. Verder niet vies van NSB-gedrag. En heeft gewoon een ontzettend jankhoofd.
Naaide Kalou erbij. Nooit meer goed gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Zombiehoofd het volgende:
Kan iemand mij de haat jegens lurling uitleggen bij het Feyenoord publiek? Het enige wat ik weet is dat Lurling bij feyenoord speelde 10 jaar terug ofzo en daar nooit is geslaagd.
ALCOHOL IS FREEquote:
Okequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet zeker dat Robert Maaskant, de grote strateeg, met zijn peptalk in de rust het vuur in zijn mannen kan doen ontvlammen waarop zij die Tukkers grondig zullen vernederen op de grasmat.
Het verlengstuk van Van Bastenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef superniger het volgende:
van den berg stellen ze ook op alle posities op
Is ook een soort Emanuelsonquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef superniger het volgende:
van den berg stellen ze ook op alle posities op
Ja die ging ik ook kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: samenvattingen playoffs promotie / degradatie rond 23.30 op RTL 7 na het dartsen
daar staan vast spoilers inquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VBL / De Jupiler League: CAMBUUR PROMOVEERT!
Kan vast wel even hier.
Nee, is al dagen niet gereageerdquote:
Ik hoop dat ze niet álle beelden laten zien dan.quote:
Ja ik ben net even toeterend door de straat gegaanquote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat VVV is gedegradeerd? Dit meld ik even aangezien RTL7 de rechten heeft voor de samenvattingen en ik niet verwacht dat daar iemand naar kijkt.
gr gr
Samenvattingen op RTL zijn morgen toch ook pas?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat VVV is gedegradeerd? Dit meld ik even aangezien RTL7 de rechten heeft voor de samenvattingen en ik niet verwacht dat daar iemand naar kijkt.
gr gr
Nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samenvattingen op RTL zijn morgen toch ook pas?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |